SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Kaal haarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kakken?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:15 schreef marc0871 het volgende:
Ik mocht meteen nog een keer
Ruimt weer lekker op.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alleen jij mag datquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker likkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kijk iedere keer, en dan denk ik, ik kom straks wel terug, maar als ik dan terug kom denk ik hetzelfde weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dottekequote:Op zondag 20 juli 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk iedere keer en denk kom straks wel terug, maar als ik dan terug kom denk ik hetzelfde weer![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk iedere keer en denk kom straks wel terug, maar als ik dan terug kom denk ik hetzelfde weer
Ik heb niks te vertellen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat blijktquote:
Dus ja dan fleur ik het topic wat op met leuke plaatjes.
beter dan die smileys toch
Nog zonnig hier en af en toe een windje“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ach ja, het mag (nog) van de elitequote:Op zondag 20 juli 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk iedere keer, en dan denk ik, ik kom straks wel terug, maar als ik dan terug kom denk ik hetzelfde weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Teken dat het aan het genezen isquote:Op zondag 20 juli 2025 14:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kan wel weer zeggend at ik jeuk aan mijn ogen hebt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Sorryquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja mag er ook niet aanzittenquote:
Ik ben blij als dinsdag de hechtingen eruit gaan
Misschien gaat de jeuk dan ook wel wegquote:Op zondag 20 juli 2025 14:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja mag er ook niet aanzitten
Ik ben blij als dinsdag de hechtingen eruit gaan“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Smileys scrol je iets sneller doorquote:Op zondag 20 juli 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus ja dan fleur ik het topic wat op met leuke plaatjes.
beter dan die smileys toch
Ik denk dat dan de korstjes komenquote:
Als korstjes weg zijn mag ik gaan smeren met litteken creme
Is het nog erg blauw en dik geworden?quote:Op zondag 20 juli 2025 14:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat dan de korstjes komen
Als korstjes weg zijn mag ik gaan smeren met litteken cremeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rood is allemaal weg, onder mijn ogen is het een beetje geel. Beursig laat maar zeggenquote:
O dat valt dan hartstikke mee dusquote:Op zondag 20 juli 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
rood is allemaal weg, onder mijn ogen is het een beetje geel. Beursig laat maar zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en mijn arnica d6 druppels waren op, dus die heb ik vanmorgen weer gehaaldquote:
3 keer daags 10 druppels in een beetje water en dan opdrinkenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zondag 20 juli 2025 14:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja mag er ook niet aanzitten
Ik ben blij als dinsdag de hechtingen eruit gaan
Werewolf![]()
Ik heb afgelopen dinsdag een bovenste ooglidcorrectie gedaanquote:
Knuffelquote:Op zondag 20 juli 2025 14:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dinsdag een bovenste ooglidcorrectie gedaanWerewolf![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed tekenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus nu heb ik beetje jeuk. Is aan het genezen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1896 / +114 / +134 / 5801 / 6551
2. FreshFruit / 1067 / +0 / +0 / 1675 / 2212
3. KillemWieft / 714 / +10 / +86 / 520 / 759
4. gebrokenglas / 697 / +21 / +28 / 2283 / 2761
5. _UserName_ / 458 / +36 / +23 / 403 / 549
6. Lovely / 440 / +5 / +27 / 1952 / 2268
7. MooieTop6 / 439 / +10 / +0 / 1782 / 2052
8. DJMO / 378 / +16 / +21 / 674 / 909
9. mario390 / 358 / +5 / +1 / 673 / 896
10. loveislikeakiss / 349 / +22 / +0 / 1566 / 1784
11. Helenattenek / 334 / +10 / +4 / 405 / 517
12. Dr.Mikey / 327 / +0 / +8 / 365 / 499
13. Fogel / 313 / +2 / +0 / 945 / 1177
14. marc0871 / 299 / +0 / +3 / 641 / 838
15. MizzezAmy / 273 / +7 / +0 / 1457 / 1687
16. Sally / 270 / +0 / +0 / 253 / 371
17. maily / 261 / +10 / +3 / 971 / 1110
18. HappyCharly / 261 / +6 / +6 / 300 / 399
19. hemarookworst / 250 / +6 / +2 / 792 / 975
20. kree / 232 / +83 / +0 / 972 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik mag hopen wel een schnitzel zo groot als een deurmatquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net pasta saus opgezet die nu nog even een uurtje of 2 moet inkoken onder het zalige genot van een krijsende muis die honger heeft nadat ze 2 hele zakken chips naar binnen heeft geduwd in record tempo![]()
rustig zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goed voor jou puntenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is aanrader. Die kreeg ik gratis.
Mijn bestelling was niet compleet aangekomen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mij niet zo bolken jullie vies smerige pesters![]()
Het was buiten warm, vochtig. Ambar wilde maar kort wandelen. We waren binnen een uurtje onbedoeld terug bij de fiets en hij wilde weer graag naar huis.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Awww ja voor hont is het natuurlijk ook best benauwd.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was buiten warm, vochtig. Ambar wilde maar kort wandelen. We waren binnen een uurtje onbedoeld terug bij de fiets en hij wilde weer graag naar huis.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
25-27 graden vindt hij normaal gesproken nog prima te doen, maar vanmiddag iets minder. Mag, dan gaan we weer naar huis.Trotste mama van Ambar
Het regent, ik heb de airco aan, en het is 21 graden in huis.
Heb maar een dekentje gepaktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo maar ff koken al. Kan ik mooi nog even wandelen voordat 18u de hel losbarstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kan ook wel weer een installatiepoging wagen. Maar gaat het wéér niet goed, dan ook klaar mee.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik denk dat ik ook weer een poging ga doen voor the simsHow can I make this topic about me?![]()
Lekker kaal
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of niet, misschien een leuke TTquote:Op zondag 20 juli 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier kunnen heel wat reacties op komen....
Bij mij staat hij standaard geïnstalleerdquote:Op zondag 20 juli 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan ook wel weer een installatiepoging wagen. Maar gaat het wéér niet goed, dan ook klaar mee.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Van een kale kut kun je niet plukkenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sims is standaard geïnstalleerd? Op Windows? Ik installeerde Sims via Steam... of nouja, een poging tot...quote:Op zondag 20 juli 2025 16:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij mij staat hij standaard geïnstalleerdHow can I make this topic about me?![]()
Via ea ooit keer geïnstalleerd. Maar er nooit afgehaald bedoel ikquote:Op zondag 20 juli 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sims is standaard geïnstalleerd? Op Windows? Ik installeerde Sims via Steam... of nouja, een poging tot...
Af en toe heb ik een brainfart en probeer ik ook The Sims 4 om er na 2 uur achter te komen dat het gewoon een modern poppenhuis is voor vrouwen.
Kom ook nooit buiten, zit alleen maar achter de computer te hacken.![]()
![]()
Klopt zag ik ook. Heb je de overige 18 ook?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ze hebben een nieuwe expansion zie ik.
Enchanted![]()
Met andere woorden: hoeveel euro heb jij al verkwanseld aan de sims?Trotste mama van Ambar
Nee heb ze niet allemaal. Maar omdat ik niet veel speel. 1 keer in het jaar ofzoIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Ik heb de laatste 2 uitbreidingen nog niet.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Met andere woorden: hoeveel euro heb jij al verkwanseld aan de sims?
Heb het uitgerekend eergisteren. 760 euro aan expansions en dan kun je volgens mij ook nog items kopen.
Als ik het weer ga spelen trek ik het gewoon inclusief exansions van the pirate bay.![]()
Ook op je zolder?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:14 schreef KoningWouter het volgende:
Af en toe heb ik een brainfart en probeer ik ook The Sims 4 om er na 2 uur achter te komen dat het gewoon een modern poppenhuis is voor vrouwen.
Kom ook nooit buiten, zit alleen maar achter de computer te hacken.How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het meer voor kinderenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:14 schreef KoningWouter het volgende:
Kom ook nooit buiten, zit alleen maar achter de computer te hacken.
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het uitgerekend eergisteren. 760 euro aan expansions en dan kun je volgens mij ook nog items kopen.
Als ik het weer ga spelen trek ik het gewoon inclusief exansions van the pirate bay.
How can I make this topic about me?![]()
Als je sims iets voor kinderen vindt, oef dan heb je het spel niet begrepenquote:Trotste mama van Ambar
Hier ook hoor, de computers staan gewoon in de woonkamer. Op zolder staan alleen wat dozen rommel, de wasmachine en droogrekken.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee prominent in de woonkamer.
How can I make this topic about me?![]()
Sommige mensen doen graag of ontspannen alleen voor kinderen is weggelegd en dat je als volwassenen absoluut niet aan "spelen" mag doen terwijl de psychologie allang bewezen heeft dat het heel goed voor je is.Trotste mama van Ambar
Ja en elke keer versier ik de buurvrouw en ben ik getrouwd en mag ik ineens haar ook besturen. Ho even, dat was niet de afspraak.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook hoor, de computers staan gewoon in de woonkamer. Op zolder staan alleen wat dozen rommel, de wasmachine en droogrekken.
The Sims 3 was gaaf. Kon je binnen vuurwerk afsteken en trapje weghalen van het zwembad zodat ze verzopen.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en elke keer versier ik de buurvrouw en ben ik getrouwd en mag ik ineens haar ook besturen. Ho even, dat was niet de afspraak.
The Sims 3 was gaaf. Kon je binnen vuurwerk afsteken en trapje weghalen van het zwembad zodat ze verzopen.
Ik ken The Sims helemaal niet, geen idee wat je ermee kunt.How can I make this topic about me?![]()
Heb de buurvrouw in The Sims 3 ook opgesloten in een kamer door de deur weg te halen. Die kamer had een raam naar buiten. Dat was het begin van mijn hoerenhuis.![]()
![]()
Oh echt? Nouja je zou het even kunnen proberen maar het weet niet lang mijn aandacht vast te houden.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken The Sims helemaal niet, geen idee wat je ermee kunt.![]()
Ah nice, op zo'n website is ook een keer mijn zelfgemaakte spel illegaal verkocht.quote:
Hackersgroepen hadden em ook gekraakt. Maar dat vond ik eigenlijk wel stoer, een game maken die door een hackersgroep gekraakt wordt.![]()
Is maar een licht regenbuitje zonder wind, zit je daar met Co de GeelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga nog niet naar de supermarkt dus het duurt nog even voordat het gaat regenen.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Is maar een licht regenbuitje zonder wind, zit je daar met Co de Geel![]()
Lekker, kan je een rookworst gaar stomen buitenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanmiddag weer en na 20 minuten zonnig en standaard broeikasweer
Uw ADH vitamine Worst
Slappe vent is dat, Co de Rood, dat is pas een baas!quote:Op zondag 20 juli 2025 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Is maar een licht regenbuitje zonder wind, zit je daar met Co de Geel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik stoom zelf gaar buitenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker, kan je een rookworst gaar stomen buiten
Of betekent dat dat ik een rookworst ben![]()
![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stoom zelf gaar buiten
Of betekent dat dat ik een rookworst benUw ADH vitamine Worst
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had hier een prima regenboogforel gevangen, die teruggegooid, naar de Carrefour gereden en een forel gekocht![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
@kree waar kun je die profieltekst op paiq invullen? Heb een nieuwe gemaakt maar kan de optie niet vinden...![]()
Zo de sletjes hebben beide scheiding aangevraagd met de man in kwestie en zijn zojuist onderweg naar het huwelijk tussen de sletjesTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de sletjes hebben beide scheiding aangevraagd met de man in kwestie en zijn zojuist onderweg naar het huwelijk tussen de sletjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de sletjes hebben beide scheiding aangevraagd met de man in kwestie en zijn zojuist onderweg naar het huwelijk tussen de sletjes
Is er toevallig iets wat je ons moet vertellen?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de sletjes hebben beide scheiding aangevraagd met de man in kwestie en zijn zojuist onderweg naar het huwelijk tussen de sletjes![]()
Whicked sims gedownload. Even spel opstarten
Trotste mama van Ambar
Ik ben luiquote:
Aviko paprika nog wattes in de airfryer. En dan kippedij gebakken en die erover. Soort kapsalonIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Klinkt goed.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben lui
Aviko paprika nog wattes in de airfryer. En dan kippedij gebakken en die erover. Soort kapsalon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: