abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218279073
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind het wel grappig die laatste story van Sanneke.

Voordat ze Mijan had deed ze ook geen boodschappen alleen hoor op de fiets. 😅
Ik vraag me af of ze fysiek niet kan fietsen? Qua gewicht/billen op een zadel/moeilijk trappen met haar forse benen? En daar helpt een bakfiets dan ook niks aan.

(En dit is niet afzeiken, kan het me gewoon voorstellen. Maar leur dan niet om een bakfiets)
pi_218279181
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Oei dan ben ik abuis. Hoe kan ik het uitgebreide afscheid nou gemist hebben.
Was deze keer niet gefilmd. Alleem Michelle zelf was in beeld. Maar er is niets aan de hand hoor, echt niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 21-07-2025 18:45:48 ]
pi_218279182
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze fysiek niet kan fietsen? Qua gewicht/billen op een zadel/moeilijk trappen met haar forse benen? En daar helpt een bakfiets dan ook niks aan.

(En dit is niet afzeiken, kan het me gewoon voorstellen. Maar leur dan niet om een bakfiets)
Geen idee. Durf ik ook niet te zeggen. Ik snap alleen niet dat als je zo graag iets wilt niet eerst even wat proefritjes gaat doen. Het zou mij niks verbazen als inderdaad zo'n fietshandel zegt dat dit niet kan vanwege haar gewicht. Straks is ze dáár weer boos over want waarom heeft niemand haar dat gezegd?!
pi_218279255
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:43 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
MB haar ouders hebben een vaste oppas dag, maar ook haar ‘extra opa en oma’. Vrienden van haar ouders die ook altijd op MB en haar broertje hebben gepast vroeger. Deze oudere mensen passen nog altijd 1 of 2 dagen vaste dag op alle 4 de kids. Ook op de woensdag na school. Vraag me soms af wanneer MB überhaupt haar kids nog ziet. Lijkt heel veel op social media in de ochtend en naar bed brengen, maar ze hebben ook een nanny 3 vaste dagen…
De ouders van Koen zien ze bijna nooit.
Ja, die Michelle heeft het maar druk... Zou die vrouw ooit in haar leven een stofzuiger in handen hebben gehad? Of een borstel door de wc hebben gehaald?
Gekookt wordt er bijna nooit en als mb per uitzondering een keer kookt dan moet dat op insta (altijd die simpele pasta). Je ziet ze ook nooit boodschappen halen of zo.

En maar draaien voor die spiegel. Alles voor de mooie plaatjes op insta. Sorry, moest er even uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 21-07-2025 18:52:25 ]
pi_218279297
Dubbel
pi_218279372
MB in dat pretpark een camera neerzetten om de zoons te knuffelen, doe even normaal!
En die bikini...zij heeft echt geen hekel aan dr lijf hoor. Anders trek je zoiets niet aan.
Ik ben ervan overtuigd dat ze met bepaalde middelen zoveel afgevallen is.
pi_218279434
Ja die video dat mb haar zoons knuffelt in bikini. Echt why? Het is niet een toevallig opgenomen moment maar echt zo gestaged. Voor wat? Ik vind haar ook echt niet meer leuk om te volgen. Vroeger keek ik wel een beetje tegen haar op, ze leek meer dan 24uur in de dag te hebben. Toen was ze nog lekker relatable: shoplog van de HEMA (zonder dat het spon was), parttime werken, niet zo gemaakt met veel haar en veel make up, veel knutselen en spelletjes met de kinderen. Deze versie vind ik echt niks: dat eeeeewige gedraai voor die spiegels, mensen kinderen die geilt zo hard op zichzelf. En zo ordinair met iedereen zoenen en aanraken. Maximaal besties, bij zijn is meemaken!
pi_218279465
Dat filmpje van mb die op naaldhakken door Amsterdam loopt vind ik nog steeds zo raar. Alsof ze 1 of andere celebrity is. Ze is wel erg vol van zichzelf, hè?
pi_218279555
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:51 schreef Utopica het volgende:
Wie zijn overigens de mensen waar Sanneke tegen op kijkt? "Maar veel mensen vinden het vanzelfsprekend om koophuis te hebben, 2 auto’s, meerdere keren ver op reis per jaar. Ja dat keuzes."

Want ik ken werkelijk niemand in mijn bubbel die dit allemaal kan doen?
Ik ken er echt best veel, die werken alleen allemaal met 2 óf een van de twee heeft een hele goede baan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218279619
quote:

[..]

Gewoon een kwestie van doen en opbouwen. Zie genoeg dikke mensen op een fiets, waaronder ikzelf. En nee geen elektrische fiets.
Maar ze heeft gewoon geen zin in fietsen, waarin wel...
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 21 juli 2025 @ 19:25:34 #286
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218279622
quote:

[..]

Meelezer meldt zich. Ik weet dat het niet zo bedoeld is (dus geen aanval). Maar hier wil ik wel stokje voor steken. Ik heb echt het postuur/de maat van Sanneke, vandaag 40 km gefietst op een racefiets. Ook een poos een bijbaan gehad als fietskoerier (80 km per dag).
Zó dik dat ze niet kan fietsen is ze echt (bij lange na?) niet.
Door dit soort opmerkingen denkt iedereen dalijk dat dikke mensen echt alleen maar de hele dag op de bank kunnen zitten om chips te eten en dat zou ik toch balen vinden ❤.

Staat verder even los van Sanneke die vrij veel niet wil/kan/doet. Maar dat heeft niet per se met haar gewicht te maken.
pi_218279694
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 18:54 schreef Ballerina888 het volgende:
MB in dat pretpark een camera neerzetten om de zoons te knuffelen, doe even normaal!
En die bikini...zij heeft echt geen hekel aan dr lijf hoor. Anders trek je zoiets niet aan.
En die FILTERS over haar foto's 😱
pi_218279704
Wat ze nog heel graag wil hebben/doen is er even tussenuit.. Meid je hebt TWEE vakanties/weekendjes oid gepland staan, echt doe normaal!! Wat een schaamteloos geleur om een samenwerking 🤮 En dan nog is het moeilijk moeilijk want Mijan moet om 18u in bed liggen en roomservice is, uiteraard, weer te duur. Zij moet echt even haar verwende snavel gaan houden hoor. Zoveel mensen die zich een slag in de rondte werken en gewoon nooit op vakantie kunnen. Zij geeft ondertussen geld uit aan enorm veel onnodige dingen (zoals wekelijks een hoop snaai met de boodschappen en echt heel vaak buiten de deur eten). Hoe durft zij nog te klagen!
pi_218279739
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:01 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ja die video dat mb haar zoons knuffelt in bikini. Echt why? Het is niet een toevallig opgenomen moment maar echt zo gestaged. Voor wat? Ik vind haar ook echt niet meer leuk om te volgen. Vroeger keek ik wel een beetje tegen haar op, ze leek meer dan 24uur in de dag te hebben. Toen was ze nog lekker relatable: shoplog van de HEMA (zonder dat het spon was), parttime werken, niet zo gemaakt met veel haar en veel make up, veel knutselen en spelletjes met de kinderen. Deze versie vind ik echt niks: dat eeeeewige gedraai voor die spiegels, mensen kinderen die geilt zo hard op zichzelf. En zo ordinair met iedereen zoenen en aanraken. Maximaal besties, bij zijn is meemaken!
Ze is meer in love met zichzelf dan ooit. Zie haar amper echt iets met de kinderen doen, zelfs niet met Lau. En Koen is haar spuugzat, dat kan hij niet verbergen. Zgn hard werken, kids droppen en allemaal privé dingen doen (nagels, massage, vrienden, vriendinnen). Ze is echt uitgecheckt (waarschijnlijk vanwege de nieuwe). Compleet self obsessed.
pi_218279920
Michelle draagt volgens mij altijd een masker. Die wimpers, make up, dat uniform (zoals ze het zelf noemt), de filters, het perfecte plaatje, haar woordgebruik, allemaal maskers om maar vooral geen kwetsbaarheid te laten zien. Ze heeft een bepaald beeld van zichzelf, haar leven, haar relaties en haar vriendschappen neergezet. En dat beeld moet ze hoog zien te houden.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218280140
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:53 schreef Earring het volgende:

[..]
En begrijp ik nou goed dat zij de schoonmaakdoekjes in n aparte was draait?
Geen wonder dan ze zoveel wast dan
Dat doe ik ook
Alle vaatdoekjes gaan op 95 graden in 1 was
pi_218280147
Zat nog wat foto’s te bekijken maar het verschil in voorkomen tov K en J, is zo groot. Waar K en J het prima vinden om in campingkleding de dag door te brengen moet er bij haar altijd een “minimaal” make-upje op voor maximaal resultaat. Ze is meer dan ooit op zichzelf gericht en dat vind ik kwalijk naar haar kinderen toe. Wat voor beeld geef je je kinderen dan ook mee als alles om uiterlijk gaat.
Bescheidenheid is in elk geval een woord wat totaal niet in haar vocabulaire voorkomt. Iets met holle vaten klinken het hardst. Aan de andere kant denk ik dat er mentaal ook e.e.a. speelt. Zal alles in de hand werken.
pi_218280151
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is dat zo, dat moeder er niet blij mee was?
Ik vind dat sowieso vreemd gedrag voor een kind van 5. (Volgens mij is hij 5?)
TessDewi had op FB een bericht gepost of ze de nieuwe partner van haar ex aan kon spreken hierop met de gekopieerde tekst van Maike erbij
pi_218280219
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat ze nog heel graag wil hebben/doen is er even tussenuit.. Meid je hebt TWEE vakanties/weekendjes oid gepland staan, echt doe normaal!! Wat een schaamteloos geleur om een samenwerking 🤮 En dan nog is het moeilijk moeilijk want Mijan moet om 18u in bed liggen en roomservice is, uiteraard, weer te duur. Zij moet echt even haar verwende snavel gaan houden hoor. Zoveel mensen die zich een slag in de rondte werken en gewoon nooit op vakantie kunnen. Zij geeft ondertussen geld uit aan enorm veel onnodige dingen (zoals wekelijks een hoop snaai met de boodschappen en echt heel vaak buiten de deur eten). Hoe durft zij nog te klagen!
Mijan is nog zo klein dat hij prima in de kinderwagen kan slapen als zij uit eten gaan, als ze weer terug zijn leggen ze hem in zn bedje en kan hij daar verder slapen. Zo doen de meeste ouders dat ook als hun kindje overdag nog slaapt en je een dagje weg bent dan kan dat ook op avond. Maar dat zal lastig zijn voor Sanneke denk ik.
pi_218280328
Die jurken van creamy...sorry, maar wie vindt dit mooi?! Bij de viervankim zijn ook echt alle principes overboord, dit is toch niks voor haar 😅
pi_218280332
MB doet me tegenwoordig aan Sylvie Meis denken
pi_218280333
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het echt schaamteloos hoeveel zij kan klagen.
pi_218280362
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:38 schreef Jannetje91 het volgende:
Die jurken van creamy...sorry, maar wie vindt dit mooi?! Bij de viervankim zijn ook echt alle principes overboord, dit is toch niks voor haar 😅
De fluflu’s vinden ze fantastisch! Buik weg, borsten weg. Alles weg.
pi_218280582
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 18:54 schreef Ballerina888 het volgende:
Waar zie je dit dan? Ze hebben die kermis wel optimaal benut om de juicekanalen de mond te snoeren maar niet heus 😂
pi_218280591
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:38 schreef Jannetje91 het volgende:
Bij elk lichaamstype ordinair die jurken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')