abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218278099
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ze is heel flink geweest hoor🤣heeft de weekboodschappen al gedaan, met kinderen!!!! Want ze zijn al 4 en 7 en ze heeft gekookt. Gut o gut en nu nog wassen( met wasbord ernstig zeep?)
Sjonge wat vind ik haar lui
Dat offline zijn van dbm was dus van korte duur :D
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218278113
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vond haar altijd al wel bijzonder. De combi met wilvantien vind ik ook bedenkelijk.
Dat heb ik nooit begrepen...
pi_218278273
Hahah Sanneke en de bakfiets 😂. Ze zegt dat het normaal is om twee auto’s te hebben. Nou Sanneke, niet als je niet werkt hoor. Dan heb je geen geld voor twee auto’s (en ook niet voor een bakfiets). Zij denkt echt dat alles aan komt waaien. Rijbewijs, opleiding, bakfiets, weekendjes weg etc; ze wil er geen moeite voor doen want ze verdient het
pi_218278286
En dan zegt ze ook nog op Threads ‘we leven met z’n 3’en van 1 inkomen, kwestie van levensstijl’ 😂.

Nee kwestie van bedelen en profiteren en lekker thuis zitten. Ga werken, dan maak je misschien ook kans op huren in het middensegment/hogere segment of zelfs kopen?
pi_218278321
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk jij dat Sanneke begeleiding zou willen? Ik denk het namelijk niet.
Ja dat is het frustrerende (voor mij ook), ik herken zoveel in haar en haar woorden (als het dus niet goed gaat met me). En ook dat je het gevoel hebt 1000x harder te moeten werken om hetzelfde voor elkaar te krijgen, wat anderen makkelijker afgaat.

Edit: maar ik had wel alleen een hypotheek kunnen nemen (uiteindelijk niet voor gekozen, want een partner - maar zonder hem was het ook makkelijk gelukt.. en vorig jaar). Het kán wel, maar daar heb ik echt jaren super hard voor.. gespaard.

[ Bericht 7% gewijzigd door Utopica op 21-07-2025 16:47:27 ]
pi_218278369
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:42 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ja dat is het frustrerende (voor mij ook), ik herken zoveel in haar en haar woorden (als het dus niet goed gaat met me). En ook dat je het gevoel hebt 1000x harder te moeten werken om hetzelfde voor elkaar te krijgen, wat anderen makkelijker afgaat.

Edit: maar ik had wel alleen een hypotheek kunnen nemen (uiteindelijk niet voor gekozen, want een partner - maar zonder hem was het ook makkelijk gelukt..). Het kán wel, maar daar heb ik echt jaren super hard voor.. gespaard.

Dit!
Hier een dochter met ass die fulltime werkt, alles goed voor elkaar heeft en wel alleen is. Kost haar echt bakken energie maar het is wel allemaal gelukt.
pi_218278381
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En dan zegt ze ook nog op Threads ‘we leven met z’n 3’en van 1 inkomen, kwestie van levensstijl’ 😂.

Nee kwestie van bedelen en profiteren en lekker thuis zitten. Ga werken, dan maak je misschien ook kans op huren in het middensegment/hogere segment of zelfs kopen?
Wat doet ze met haar inkomen dan? Zet ze dat volledig opzij? Ze heeft een tijdje terug gezegd dat ze met haar insta meer verdient dan met een baan voor 24 uur p/w.
pi_218278393
Wie zijn overigens de mensen waar Sanneke tegen op kijkt? "Maar veel mensen vinden het vanzelfsprekend om koophuis te hebben, 2 auto’s, meerdere keren ver op reis per jaar. Ja dat keuzes."

Want ik ken werkelijk niemand in mijn bubbel die dit allemaal kan doen?
pi_218278411
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:10 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dat offline zijn van dbm was dus van korte duur :D
En begrijp ik nou goed dat zij de schoonmaakdoekjes in n aparte was draait?
Geen wonder dan ze zoveel wast dan
pi_218278441
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat doet ze met haar inkomen dan? Zet ze dat volledig opzij? Ze heeft een tijdje terug gezegd dat ze met haar insta meer verdient dan met een baan voor 24 uur p/w.
Ik geloof het niet hoor, dat ze meer verdient dan met een baan van 24 u p/w. Ja als je uurloon ontzettend laag is misschien
pi_218278446
Iemand vraagt of Sanneke vaak PR pakketten ontvangt. Ze geeft aan van niet, een paar keer per jaar. Vorige week zei ze dat ze maandelijks kleding ontving. Dat zijn toch ook PR pakketten? :?
pi_218278491
Lijkt me ook wel frustrerend om geen vooruitzicht te hebben op een huurhuis.
Zou fijn zijn als iemand haar zou helpen om uit patronen te stappen, maar of ze daar voor open staat, weet ik niet.
pi_218278543
Wat een puinhoop weer hij hvk
pi_218278546
Huh, wie klaagt erover dát Sanneke een bakfiets wilt? Van mij mag ze, zolang ze niet gaat lopen bededelen daarvoor. Als ze ging bedelen voor een rijbewijs, had ik hetzelfde gevonden :')
pi_218278568
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:03 schreef miep123456 het volgende:
Zou fijn zijn als iemand haar zou helpen om uit patronen te stappen, maar of ze daar voor open staat, weet ik niet.
Wat zeg jij nu allemaal voor rare dingen 🫣😆 tuurlijk staat ze daar niet voor open, want dan heeft ze niks meer te zeiken
pi_218278650
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik geloof het niet hoor, dat ze meer verdient dan met een baan van 24 u p/w. Ja als je uurloon ontzettend laag is misschien
Haar woorden. Ik geloof er ook niks van.
  maandag 21 juli 2025 @ 17:30:20 #267
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218278658
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:53 schreef Earring het volgende:

[..]
En begrijp ik nou goed dat zij de schoonmaakdoekjes in n aparte was draait?
Geen wonder dan ze zoveel wast dan
Vreemd hè, hier spelen wellicht ook angsten mee. Ze had buiten dat ook 2 hanDoekwasjes en 4 andere wasjes schrijft ze en dan is dat van 1.5 dag? Ze heeft gewoon van tig dagen lopen sparen denk ik en anders doet ze elk item apart ofzo??? Vreemde vrouw
pi_218278668
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:51 schreef Utopica het volgende:
Wie zijn overigens de mensen waar Sanneke tegen op kijkt? "Maar veel mensen vinden het vanzelfsprekend om koophuis te hebben, 2 auto’s, meerdere keren ver op reis per jaar. Ja dat keuzes."

Want ik ken werkelijk niemand in mijn bubbel die dit allemaal kan doen?
De generatie van mijn kinderen kunnen ook niet zo makkelijk een huis kopen. Maar Sanneke is zielig en zwelgt in zelfmedelijden.
  Moderator / Colorchick maandag 21 juli 2025 @ 17:32:10 #269
382129 crew  Donna
pi_218278675
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar woorden. Ik geloof er ook niks van.
Het zou misschien kunnen, tegenover een minimuminkomen op basis van 24 uur, maar dan hebben ze ook precies helemaal niks te klagen als ze met haar fluflu dingetjes zo'n inkomen erbij hebben.
En dan leef je ook zeker niet op 1 inkomen.
Maar ze liegt aan alle kanten.
pi_218278677
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:03 schreef miep123456 het volgende:
Sanneke had een huis. Ze moet niet zeiken.
pi_218278687
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Het zou misschien kunnen, tegenover een minimuminkomen op basis van 24 uur, maar dan hebben ze ook precies helemaal niks te klagen als ze met haar fluflu dingetjes zo'n inkomen erbij hebben.
En dan leef je ook zeker niet op 1 inkomen.
Maar ze liegt aan alle kanten.
Klopt. Sanneke draait en kletst net zo in haar eigen verhalen als Debbie.
pi_218278709
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke had een huis. Ze moet niet zeiken.
Wat kan zij zeuren he?
Vandaag ging ze chillen met Mijan. Alsof ze ooit wat anders doet.
Ga lekker naar buiten en zing daar je liedjes. Nu schrok hij zich rot van dat stemgeluid. Echt ik vind haar zó bijzonder. Ook altijd dat geklaag over vrouwen die vrouwen afzeiken ipv elkaar bemoedigen. Nou ik zou niet weten hoe je haar moet bemoedigen. Alles is negatief
pi_218278739
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga toch weer wat speculatie erin gooien over de Bollens 😇. Haar ouders hadden altijd een vaste oppasdag. De laatste 2 weken is die vaste oppasdag verplaatst naar (ik denk) de ouders van Koen. En werd ook meteen ‘vaste oppas’ genoemd.
Het kan ook zijn dat haar ouders op Mallorca zitten inmiddels.
MB haar ouders hebben een vaste oppas dag, maar ook haar ‘extra opa en oma’. Vrienden van haar ouders die ook altijd op MB en haar broertje hebben gepast vroeger. Deze oudere mensen passen nog altijd 1 of 2 dagen vaste dag op alle 4 de kids. Ook op de woensdag na school. Vraag me soms af wanneer MB überhaupt haar kids nog ziet. Lijkt heel veel op social media in de ochtend en naar bed brengen, maar ze hebben ook een nanny 3 vaste dagen…
De ouders van Koen zien ze bijna nooit.
pi_218278746
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat kan zij zeuren he?
Vandaag ging ze chillen met Mijan. Alsof ze ooit wat anders doet.
Ga lekker naar buiten en zing daar je liedjes. Nu schrok hij zich rot van dat stemgeluid. Echt ik vind haar zó bijzonder. Ook altijd dat geklaag over vrouwen die vrouwen afzeiken ipv elkaar bemoedigen. Nou ik zou niet weten hoe je haar moet bemoedigen. Alles is negatief
Zij heeft zeuren echt tot sport verheven.
pi_218278754
Oja en MB haar ouders zijn wel op Mallorca. Samen met broertje van MB en schoonzus en neefje en nichtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')