abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218277490
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar ouders zijn op vakantie. Er werd namelijk uitgebreid afscheid genomen.
Maximaal janken erbij zeker?
pi_218277515
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat filmpje waar ze anderen vraagt om te gaan lopen?

Triest als ze dat zelf ingekocht heeft
Maar wie bereikt ze dan? Ze heeft zoveel mensen geblokkeerd.
pi_218277528
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maximaal janken erbij zeker?
Dat valt niet meer op maar zal ze vast gedaan hebben. Als ik haar was ging ik gewoon lekker een paar dagen naar ze toe. En dat meen ik oprecht.

K en J redden zich wel met het klavertje vier.
pi_218277565
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:48 schreef IlseMarije het volgende:
En die animatie op het park is toch ook leuk voor Sanneke naar zoontje, meestal gaan ze eerst dansen voordat ze gaan knutselen of zo en dat de kinderen dansen en springen vindt hij vast ook leuk om te zien. Heeft ze een beetje een dagindeling en een goede reden om even naar buiten te gaan. (Het kan vast niet vanwege haar autisme en hoop echt dat ze daar aan gaan werken want anders mist haar zoontje veel leuke dingen)

Mijn zoon was al wat ouder (net een jaar) maar toen stond ik met hem in de kinderwagen of op de arm bij de animatie te kijken.
Dat lijkt me ook. Even een andere omgeving, andere gezichten, buitenlucht. Al gaat ze maar een half uurtje ofzo. Maar dat zal ze wel niet doen vanwege prikkels (maar doe het dan even voor je zoon, van een afstandje) en ‘het is alleen voor de gasten en niet voor de bewoners en dat gaan ze echt vragen als je er staat te kijken en dan stoppen ze totdat je weg gaat en dan verpesten wij het voor al die kindjes dus nee dat doen we niet’. Ofzo.
  maandag 21 juli 2025 @ 15:26:20 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218277706
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:50 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Dit!!!! Maar zij hebben het echt niet breed hoor, zou niet graag willen ruilen
Alleen kunnen ze daar best iets aan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij werken beide (ik niet fulltime), verdienen echt genoeg geld. We zouden 2x per jaar op vakantie kunnen, maar wij kiezen ervoor om te sparen voor als de auto ermee stopt, de wasmachine ineens de geest geeft of (bijvoorbeeld) een bakfiets.
Maar he, ik kan ook iedere week uiteten gaan en vervolgens gaat zitten mekkeren dat ik geen geld heb voor een huis of een bakfiets.

Bij Sanneke is het glas niet eens halfleeg, het is 2/3 leeg.
Sanneke heeft niet eens een glas :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218277719
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga toch weer wat speculatie erin gooien over de Bollens 😇. Haar ouders hadden altijd een vaste oppasdag. De laatste 2 weken is die vaste oppasdag verplaatst naar (ik denk) de ouders van Koen. En werd ook meteen ‘vaste oppas’ genoemd.
Het kan ook zijn dat haar ouders op Mallorca zitten inmiddels.
Ouders zitten op Mallorca met de broer en schoonzus van mb
pi_218277720
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En wij kunnen, als we zouden willen, echt heel gek doen. Maar dat doen we niet omdat we tevreden zijn met wat we hebben.
En dat idd. Wees eens tevreden met dat wat je wel hebt en kan.
Maar zij denkt altijd in onmogelijkheden
pi_218277731
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga toch weer wat speculatie erin gooien over de Bollens 😇. Haar ouders hadden altijd een vaste oppasdag. De laatste 2 weken is die vaste oppasdag verplaatst naar (ik denk) de ouders van Koen. En werd ook meteen ‘vaste oppas’ genoemd.
Het kan ook zijn dat haar ouders op Mallorca zitten inmiddels.
Dat andere oppas stel is de bonus opa en oma, deze mensen zijn vroeger de oppas geweest van Michelle en haar broer, zijn wel vaker in beeld
pi_218277785
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar ouders zijn op vakantie. Er werd namelijk uitgebreid afscheid genomen.
Oei dan ben ik abuis. Hoe kan ik het uitgebreide afscheid nou gemist hebben.
pi_218277802
Ik snap best dat kinderen puinhoop maken maar bij hvk is het toch wel heel
Ernstig. Waarom leer je je kinderen niet om dat waar ze mee hebben gespeeld op te ruimen?
En ze gooit er weer kale pannenkoeken in, vanonond weer droge pasta zeker.
Dat die kids geen scheurbuik hebben.
Maak dan verse aardneitjes, blauwe bessen, meloen en banaan en zet dat er bij om op de pannenkoek te doen.
Of kies dan idd de makkelijke weg door ze een boterham te geven met gezond beleg.
Onvoorstelbaar wat een leefstijl daar
pi_218277805
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat idd. Wees eens tevreden met dat wat je wel hebt en kan.
Maar zij denkt altijd in onmogelijkheden
Ik kan ook gewoon niet tegen het feit dat ze altijd van zich afkijkt. Kom eens in actie om je situatie te verbeteren.
pi_218277822
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat filmpje waar ze anderen vraagt om te gaan lopen?

Triest als ze dat zelf ingekocht heeft
Yep, jij hebt hem ook gezien? Linksonder staat gesponsord.
pi_218277824
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook. Even een andere omgeving, andere gezichten, buitenlucht. Al gaat ze maar een half uurtje ofzo. Maar dat zal ze wel niet doen vanwege prikkels (maar doe het dan even voor je zoon, van een afstandje) en ‘het is alleen voor de gasten en niet voor de bewoners en dat gaan ze echt vragen als je er staat te kijken en dan stoppen ze totdat je weg gaat en dan verpesten wij het voor al die kindjes dus nee dat doen we niet’. Ofzo.
Ik begrijp dat je daar niet dagelijks heen gaat als je last van die prikkels hebt.. maar ze kan toch wel een keer gaan? Het is niet dat ze veel andere dingen doet op een dag. Volgens mij heeft ze genoeg tijd om weer bij te komen. En je kunt toch wel 1 keer je eigen bezwaren opzij zetten denk ik dan.
pi_218277825
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan ook gewoon niet tegen het feit dat ze altijd van zich afkijkt. Kom eens in actie om je situatie te verbeteren.
Maar het ligt allemaal niet aan haar he🤷‍♀️
pi_218277845
Vind het wel grappig die laatste story van Sanneke.

Voordat ze Mijan had deed ze ook geen boodschappen alleen hoor op de fiets. 😅
pi_218277867

[ Bericht 100% gewijzigd door karinva op 21-07-2025 15:47:15 ]
pi_218277899
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar het ligt allemaal niet aan haar he🤷‍♀️
Ach ja, dat vergeet ik steeds.
pi_218277904
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil wordt ook steeds tenenkrommender zeg. Of ik snap haar humor niet. Gelukkig kan ze er zelf wel veel te hard en overdreven om lachen.
Sinds haar scheiding vind ik haar zo veranderd.

Ik vind haar tegenwoordig enorm irritant zelfs.
pi_218277948
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ach ja, dat vergeet ik steeds.
Nu ook weer iemand afzeiken die als optie geeft een fiets met kinderstoel vanwege de financiën. Daar moet ze dan weer helemaal op losgaan🤷‍♀️
Ik vind het een goeie suggestie, want je.hebt.geen.geld.voor.een.bakfiets.
pi_218277966
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:46 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Sinds haar scheiding vind ik haar zo veranderd.

Ik vind haar tegenwoordig enorm irritant zelfs.
Ik vond haar altijd al wel bijzonder. De combi met wilvantien vind ik ook bedenkelijk.
pi_218278024
Heeft dbm een mini wasmachine? En hoezo een enorme berg kleding van 1.5 dag? Kleden ze zich daar 4x per dag om ofzo?allemaal zomer kleding dus ook minder in volume 🤔🤷
pi_218278036
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nu ook weer iemand afzeiken die als optie geeft een fiets met kinderstoel vanwege de financiën. Daar moet ze dan weer helemaal op losgaan🤷‍♀️
Ik vind het een goeie suggestie, want je.hebt.geen.geld.voor.een.bakfiets.
Wauw, die had ik nog niet gezien. Hoe ze daar ook op reageert! Die vergrelde blik in haar ogen!

En op een gewone fiets kan je ook met twee kindjes en een buggy. Tegen de tijd dat zij een 2e kind heeft kan de oudste vast wel stukjes lopen. Of wil ze in een bakfiets twee kinderen en een duo wagen meenemen?
pi_218278070
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Heeft dbm een mini wasmachine? En hoezo een enorme berg kleding van 1.5 dag? Kleden ze zich daar 4x per dag om ofzo?allemaal zomer kleding dus ook minder in volume 🤔🤷
Nou ze is heel flink geweest hoor🤣heeft de weekboodschappen al gedaan, met kinderen!!!! Want ze zijn al 4 en 7 en ze heeft gekookt. Gut o gut en nu nog wassen( met wasbord ernstig zeep?)
Sjonge wat vind ik haar lui
pi_218278094
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wauw, die had ik nog niet gezien. Hoe ze daar ook op reageert! Die vergrelde blik in haar ogen!

En op een gewone fiets kan je ook met twee kindjes en een buggy. Tegen de tijd dat zij een 2e kind heeft kan de oudste vast wel stukjes lopen. Of wil ze in een bakfiets twee kinderen en een duo wagen meenemen?
En als mensen beginnen over een tweede kind bij haar komt daar ook weer een hele dialoog over.
Ze zei eerder dat ze nog niet wist of er überhaupt een tweede zal komen. Wat helemaal prima is wel of geen tweede. Maar nu gebruikt ze dat dus als een van de redenen dat ze een bakfiets wil. En ze mag van mij alles kopen wat ze wil maar open tikkies zijn gewoon triest.

Zelf twee kinderen kort op elkaar en nooit een bakfiets gemist ( misschien een half jaartje lastiger). Alles is te fietsen met twee, lopend of openbaar vervoer.
Ik heb dan wel weer een rijbewijs, maar we hebben een auto. Echt geen twee. Ook nooit gemist trouwens.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218278097
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Sanneke verdient een goede schop onder haar kont! Eigenlijk verdiend ze ook geen aandacht. Dit is er net zo 1 als Debbie, nooit tips willen, altijd eigen plan trekken en iedere optie meteen verwerpen. Dit zijn de dames die niet willen veranderen. Ze zeggen van wel voor de buitenwereld maar stiekem genieten ze van hun liever lui dan moe leventje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')