abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218275883
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 10:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat heeft ze al gezegd laatst in een story. :7 :7 :7
Komt haar natuurlijk goed uit😉
pi_218275912
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 11:22 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik snap toch serieus niet waarom Maike elke dag haar fake titties moet showen in haar stories.... wat geef je je dochter dan mee?

Moeder van de bonus was ook al niet blij met hoe ze over hem sprak online toen ze zei dat hij op haar kont sloeg steeds
Aah echt? Hoe weet je dat?
  maandag 21 juli 2025 @ 11:30:31 #178
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218275915
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 11:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij gaat Lot Keckeis nog op vakantie want ze heeft net alle dieren weggebracht naar dr ouders die erop passen tijdens de vakantie.
Voordat de juicechannels ermee aan de haal gaan, is daar alles nog koek en ei? Ze is ineens urenlang aan het bellen met een beste vriendin waar ik haar nog nooit eerder over heb gehoord.

Alleen met haar kinderen op pad doet ze wel vaker, maar meestal was er dan ergens nog wel een lofzang over haar drukke man die op zakenreis was en er daarom niet bij kon zijn. Ben benieuwd naar de aankomende vakantie…
pi_218276033
quote:
Ik snap toch serieus niet waarom Maike elke dag haar fake titties moet showen in haar stories.... wat geef je je dochter dan mee?

Moeder van de bonus was ook al niet blij met hoe ze over hem sprak online toen ze zei dat hij op haar kont sloeg steeds
Is dat zo, dat moeder er niet blij mee was?
Ik vind dat sowieso vreemd gedrag voor een kind van 5. (Volgens mij is hij 5?)
pi_218276155
quote:

Die dochter doet ook al heel gemaakt op insta, met het ‘unboxen’ van die Labulu dingen.
pi_218276295
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 11:30 schreef LALAA het volgende:

[..]
Voordat de juicechannels ermee aan de haal gaan, is daar alles nog koek en ei? Ze is ineens urenlang aan het bellen met een beste vriendin waar ik haar nog nooit eerder over heb gehoord.

Alleen met haar kinderen op pad doet ze wel vaker, maar meestal was er dan ergens nog wel een lofzang over haar drukke man die op zakenreis was en er daarom niet bij kon zijn. Ben benieuwd naar de aankomende vakantie…
Oh, dat heb ik niet gemerkt. Ze gaan in principe samen op vakantie, dus als hij ineens niet meegaat dan weten we genoeg 😉

Maar ik zou ook niet verwachten dat ze alleen met drie kinderen gaat kamperen met een daktent.
pi_218276400
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 21-07-2025 14:43:45 ]
pi_218276415
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 21-07-2025 14:43:36 ]
pi_218276421
Ik heb het hier regelmatig opgenomen voor Sanneke maar echt, ook ik heb een grens... de antwoorden op de vragen nu ook weer in haar stories. Niets kan want alles is lastig en onmogelijk. Ik vind de tip over het werken bij het animatieteam helemaal niet zo goed. Maar bij voorbaat is het antwoord ‘nee, want er werken alleen twintigers en 7 dagen per week’. Dan denk ik heb je ooit geïnformeerd naar de mogelijkheden? Misschien zijn er wel opties? En werken is geen optie want er is geen opvang.
Euhhh hoe denk je dat nieuwbakken ouders dat doen? Die gaan op zoek naar opvang…
pi_218276483
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 12:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb het hier regelmatig opgenomen voor Sanneke maar echt, ook ik heb een grens... de antwoorden op de vragen nu ook weer in haar stories. Niets kan want alles is lastig en onmogelijk. Ik vind de tip over het werken bij het animatieteam helemaal niet zo goed. Maar bij voorbaat is het antwoord ‘nee, want er werken alleen twintigers en 7 dagen per week’. Dan denk ik heb je ooit geïnformeerd naar de mogelijkheden? Misschien zijn er wel opties? En werken is geen optie want er is geen opvang.
Euhhh hoe denk je dat nieuwbakken ouders dat doen? Die gaan op zoek naar opvang…
Nou idd, op elke vraag is het antwoord dat het allemaal onmogelijk is. Wij moesten paar jaar geleden ook onverwacht snel opvang en ondanks alle jarenlange wachtlijsten hadden we toen binnen een maand een goede gastouder gevonden. Dat is nog goedkoper dan een kdv ook als je geen toeslagen krijgt. En als ze echt graag haar rijbewijs wil zijn daar ook mogelijkheden voor, maar ze wil niet eens proberen want ze denkt bij voorbaat al dat het niet werkt. Het is al vaker gezegd, maar mijn god wat is zij vermoeiend met haar halflege glas zeg. Ze wil gewoon niet, zeg dat dan.
  maandag 21 juli 2025 @ 13:03:04 #186
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218276554
quote:

Dan moet ze nooit meer foto's plaatsen want alles is nep aan haar. Ik vind haar steeds griezeliger worden, liet onlangs mijn man even kijken en die schrok zich rot 🤣
  maandag 21 juli 2025 @ 13:05:33 #187
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218276567
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 21-07-2025 14:44:24 ]
pi_218276577
quote:
Op een vakantiepark zijn werkmogelijkheden genoeg. Schoonmaak, horeca, en de animatie. Als ze ongeveer 12 tot 16 uur zou werken en dan alleen de avonden en een weekenddag heeft ze ook geen opvang nodig.

Maar ze verdient natuurlijk met haar instagram evenveel als dat ze 24 uur zou werken. ( echt waar)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218276620
Sanneke had gewoon in haar hoofd dat ze slapend rijk zou worden van insta en open tikkies. Ik ken meerdere mensen (mannen en vrouwen) met autisme en die werken ook gewoon, sommige buitenshuis en sommige vanuit huis. Er is echt een hoop mogelijk maar zij wil niks, behalve dat alles haar komt aanwaaien met de harde wind in Hellevoetsluis. En prima hè als je niet wil werken en je kunt rondkomen met 1 salaris maar zeik dan niet zo! ik hoop wel dat Mijan iets meer fruit te eten krijgt dan wekelijks die 3 bananen die ze kopen
pi_218276629
quote:
Sanneke denkt enkel in problemen. Dat haar denkwijze en haar instelling het probleem zijn ziet ze niet. En het hebben van autisme is voor haar gewoon een vrijbrief voor haar gedrag.

Wel weer bijzonder dat ze het niet kunnen laten bezorgen van pakketjes, eten en boodschappen als één van de grootste nadelen noemt van het wonen op een vakantiepark. Ik zou eerder denken aan het ontbreken van ruimte, wonen tussen de spullen van een ander, geen normaal huis hebben.
pi_218276630
Sapperdeflap.

Is ze op vakantie, zie ik haar nog in mijn stories.

Ik heb het natuurlijk over Debbie.
Die heeft ineens met haar LC filmpje advertenties ingekocht geloof ik, zie linksonder gesponsord staan.
pi_218276673
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sapperdeflap.

Is ze op vakantie, zie ik haar nog in mijn stories.

Ik heb het natuurlijk over Debbie.
Die heeft ineens met haar LC filmpje advertenties ingekocht geloof ik, zie linksonder gesponsord staan.
Hoef je haar in ieder geval niet te missen😂😂
pi_218276679
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke denkt enkel in problemen. Dat haar denkwijze en haar instelling het probleem zijn ziet ze niet. En het hebben van autisme is voor haar gewoon een vrijbrief voor haar gedrag.

Wel weer bijzonder dat ze het niet kunnen laten bezorgen van pakketjes, eten en boodschappen als één van de grootste nadelen noemt van het wonen op een vakantiepark. Ik zou eerder denken aan het ontbreken van ruimte, wonen tussen de spullen van een ander, geen normaal huis hebben.
Pakketjes en eten kunnen toch gewoon bezorgd? Heb ooit zelf wel eens een pizza laten komen op een vakantiepark, loop je gewoon even naar de slagboom en klaar. Pakketjes ontvangt ze toch ook gewoon? Laatst nog 1 met kleding.
pi_218276727
Kyra zegt lekker schoongemaakt te hebben. Goddank niet weer een middel wat ze aanprijst omdat het zo zo zo goed werkt dus ik blij.. helaas… 1 storie later: dit is zoooo lekker en zooooo schoon *hup reclame plus kortingscode*
Hoe nemen mensen dat nog serieus??
pi_218276799
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:26 schreef Nieve het volgende:

[..]
Pakketjes en eten kunnen toch gewoon bezorgd? Heb ooit zelf wel eens een pizza laten komen op een vakantiepark, loop je gewoon even naar de slagboom en klaar. Pakketjes ontvangt ze toch ook gewoon? Laatst nog 1 met kleding.
Wat zeg jij nou voor raars? Lopen naar de slagboom??? Dat zal het zijn, zij wil natuurlijk levering tot aan (in?) de hut. En misschien willen ze bij de receptie geen pakketjes etc. aannemen.
pi_218276832
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:31 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra zegt lekker schoongemaakt te hebben. Goddank niet weer een middel wat ze aanprijst omdat het zo zo zo goed werkt dus ik blij.. helaas… 1 storie later: dit is zoooo lekker en zooooo schoon *hup reclame plus kortingscode*
Hoe nemen mensen dat nog serieus??
Even gekeken bij Kyra want nieuwsgierig naar het schoonmaakmiddel. Ik ken het en kan je vertellen: net als Prowin en ZOschoon (waar je op insta ook mee dood wordt gegooid) veel te duur.
pi_218276875
die vakantie van Patricia baudewijns.......wat een domme mensen eigenlijk. Hoe ze dan semi grappig doet over een wc regel en gewoon geen enkele weet heeft over het andere op de wereld leven.
Dat soort mensen, die overconsumptie...zij leven met zo'n enorme voetafdruk en zijn onderdeel van de oorzaak van het klimaatprobleem. En gelukkig ervaren ze dat nu ook tijdens hun vakantie. Ze gaan er vast niet beter van nadenken.
pi_218276910
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor raars? Lopen naar de slagboom??? Dat zal het zijn, zij wil natuurlijk levering tot aan (in?) de hut. En misschien willen ze bij de receptie geen pakketjes etc. aannemen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.

En dat geneuzel van ‘de jongeren bij het animatieteam werken 7 dagen per week’ klopt natuurlijk ook helemaal niet, want dat mag helemaal niet.
‘Ik kan niet werken want geen opvang voor M’: dan ga je(al is het maar een paar uur per dag) werken in het weekend, als Peppie thuis is. Maarja, dan moet ze op tijd haar bed uit en het huis uit en moet ze werken in plaats van op de bank hangen en slechte content maken, dus dat is onmogelijk.
pi_218276944
Tienvanwil wordt ook steeds tenenkrommender zeg. Of ik snap haar humor niet. Gelukkig kan ze er zelf wel veel te hard en overdreven om lachen.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 21-07-2025 14:05:06 ]
pi_218277021
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.

En dat geneuzel van ‘de jongeren bij het animatieteam werken 7 dagen per week’ klopt natuurlijk ook helemaal niet, want dat mag helemaal niet.
‘Ik kan niet werken want geen opvang voor M’: dan ga je(al is het maar een paar uur per dag) werken in het weekend, als Peppie thuis is. Maarja, dan moet ze op tijd haar bed uit en het huis uit en moet ze werken in plaats van op de bank hangen en slechte content maken, dus dat is onmogelijk.
Haar talent is voor elke oplossing een (extra) probleem te verzinnen.
Er is zo veel mogelijk, maar zij wil het gewoon niet.

Daarnaast zou ze gewoon recht hebben op opvangtoeslag als ze zou werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')