abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2025 @ 14:12:46 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218277083
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil wordt ook steeds tenenkrommender zeg. Of ik snap haar humor niet. Gelukkig kan ze er zelf wel veel te hard en overdreven om lachen.
Die aardappel in haar keel kan ik altijd zo slecht aanhoren... heel onaardig maar ze zit echt in mijn allergie zone.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218277136
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:06 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Op een vakantiepark zijn werkmogelijkheden genoeg. Schoonmaak, horeca, en de animatie. Als ze ongeveer 12 tot 16 uur zou werken en dan alleen de avonden en een weekenddag heeft ze ook geen opvang nodig.

Maar ze verdient natuurlijk met haar instagram evenveel als dat ze 24 uur zou werken. ( echt waar)
Nou dat! Op een vakantiepark is vaak echt wel genoeg te doen. Mijn zin over de tip van het animatieteam moest trouwens zijn dat ik juist wel een goede tip vond. Maar 2 zinnen door elkaar gehaald en verkeerd geformuleerd 🤣
pi_218277150
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:26 schreef Nieve het volgende:

[..]
Pakketjes en eten kunnen toch gewoon bezorgd? Heb ooit zelf wel eens een pizza laten komen op een vakantiepark, loop je gewoon even naar de slagboom en klaar. Pakketjes ontvangt ze toch ook gewoon? Laatst nog 1 met kleding.
Natuurlijk kan dat. Maar Sanneke heeft bedacht dat het niet kan, dus kan het gewoon niet.
pi_218277160
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Donna op 21-07-2025 14:44:54 ]
pi_218277165
Kyra was toch naar de kapper om iets van dat rapunzelkapsel af te knippen.
Iemand al iets van gezien?
pi_218277166

[ Bericht 100% gewijzigd door Hannah12345 op 21-07-2025 14:22:31 (Dubbel ) ]
pi_218277169
Ik ga toch weer wat speculatie erin gooien over de Bollens 😇. Haar ouders hadden altijd een vaste oppasdag. De laatste 2 weken is die vaste oppasdag verplaatst naar (ik denk) de ouders van Koen. En werd ook meteen ‘vaste oppas’ genoemd.
Het kan ook zijn dat haar ouders op Mallorca zitten inmiddels.
pi_218277189
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Die aardappel in haar keel kan ik altijd zo slecht aanhoren... heel onaardig maar ze zit echt in mijn allergie zone.
Dat heb ik ook. En ergens staat me bij dat zij ooit logopediste was en dan denk ik: hoe doe je dat als je zelf van die maniertjes hebt met praten?
pi_218277201
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ga toch weer wat speculatie erin gooien over de Bollens 😇. Haar ouders hadden altijd een vaste oppasdag. De laatste 2 weken is die vaste oppasdag verplaatst naar (ik denk) de ouders van Koen. En werd ook meteen ‘vaste oppas’ genoemd.
Het kan ook zijn dat haar ouders op Mallorca zitten inmiddels.
Haar ouders zijn op vakantie. Er werd namelijk uitgebreid afscheid genomen.
pi_218277223
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:21 schreef Earring het volgende:
Kyra was toch naar de kapper om iets van dat rapunzelkapsel af te knippen.
Iemand al iets van gezien?
Ik denk dat ze dit gaat uitmelken. Een paar voorbereidende posts/stories waarin ze het opblaast, dan 'het' moment, en dan nog minstens 10 stories in de weken erna waarin ze gaat zeggen dat ze haar lange haren zooo erg mist 😉.
pi_218277237

[ Bericht 52% gewijzigd door karinva op 21-07-2025 14:44:41 ]
pi_218277261
Sanneke wil geen tip over een B&B ‘want ze hebben een baby dus zoeken ook iets waar we kunnen eten’

Eh, iets zoeken met een restaurant in de buurt zodat kind mee kan/zelf koken/iets laten bezorgen?

Een aparte slaapkamer lijkt me met een kind juist handiger dan een hotelkamer ivm slaaptijden kind?
  Moderator / Colorchick maandag 21 juli 2025 @ 14:41:04 #213
382129 crew  Donna
pi_218277268
Iemand die schrijft misschien haal ik dit weer weg en vervolgens gaan jullie massaal quoten. ;) ;)

Mocht je echt graag willen discussieren over mensen die ziek zijn die op social media zitten dan kan je daar het beste een ander topic voor openen. Ik ga nu vegen.
pi_218277278
Ik vraag me af of Sanneke nog ooit begeleiding krijgt voor haar autisme. Ik heb nu half jaar een labeltje.. en vanuit de organisatie en het wijkteam krijg ik nu begeleiding voor planning en organisatie (wat soms echt te kinderlijk overkomt, maarja, *strooit sterretjes* label). En binnenkort ga ik bij een psychiater langs voor medicijnen om dat uit te proberen. Ik snap niet dat ze die belemmeringen niet bespreekt en daarvoor in behandeling gaat?

En voor mij was het ook een eyeopener voor veel zaken.. zoals autorijden en studeren. Rijbewijs heeft me echt duizenden euro’s gekost en had ook rij-angst. Dus ik herken het iedere keer roepen van “maar..” omdat het zo makkelijk is. Maar ik weet ook dat je daardoor heen moet. Uiteindelijk heb ik inderdaad jaren lang een rijbewijs gehad waar ik niets mee deed. Maar voor ze zegt: zie je wel. Uiteindelijk ben ik weer begonnen met op een parkeerplaats te rijden, zondagen en rijd nu gewoon. Als het niet hoeft, pak ik nog steeds het ov. Het is een keuze geworden. Maar het is geen belemmering meer voor me. En ik wilde gewoon ook kunnen rijden om zo meer kans op werk te krijgen (was afgestudeerd midden in de crisis)
pi_218277297
En Sanneke zegt op threads ‘ Ik bedoel dat mensen een hypotheek afsluiten waardoor de beide fulltime zullen moeten werken.’

Ik weet niet in welk lalaland zij zit met haar hoofd, maar er zit in maar weinig plekken waar je op 1 salaris een huis kunt kopen met voldoende werkgelegenheid in de buurt, en dan ook nog geld overhouden om (net als zij) onder andere in september én oktober op vakantie te gaan.
Niet iedereen komt in aanmerking voor een sociale huurwoning he…
pi_218277308
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:42 schreef Utopica het volgende:
Ik vraag me af of Sanneke nog ooit begeleiding krijgt voor haar autisme. Ik heb nu half jaar een labeltje.. en vanuit de organisatie en het wijkteam krijg ik nu begeleiding voor planning en organisatie (wat soms echt te kinderlijk overkomt, maarja, *strooit sterretjes* label). En binnenkort ga ik bij een psychiater langs voor medicijnen om dat uit te proberen. Ik snap niet dat ze die belemmeringen niet bespreekt en daarvoor in behandeling gaat?

En voor mij was het ook een eyeopener voor veel zaken.. zoals autorijden en studeren. Rijbewijs heeft me echt duizenden euro’s gekost en had ook rij-angst. Dus ik herken het iedere keer roepen van “maar..” omdat het zo makkelijk is. Maar ik weet ook dat je daardoor heen moet. Uiteindelijk heb ik inderdaad jaren lang een rijbewijs gehad waar ik niets mee deed. Maar voor ze zegt: zie je wel. Uiteindelijk ben ik weer begonnen met op een parkeerplaats te rijden, zondagen en rijd nu gewoon. Als het niet hoeft, pak ik nog steeds het ov. Het is een keuze geworden. Maar het is geen belemmering meer voor me. En ik wilde gewoon ook kunnen rijden om zo meer kans op werk te krijgen (was afgestudeerd midden in de crisis)
Denk jij dat Sanneke begeleiding zou willen? Ik denk het namelijk niet.
pi_218277316
En die animatie op het park is toch ook leuk voor Sanneke naar zoontje, meestal gaan ze eerst dansen voordat ze gaan knutselen of zo en dat de kinderen dansen en springen vindt hij vast ook leuk om te zien. Heeft ze een beetje een dagindeling en een goede reden om even naar buiten te gaan. (Het kan vast niet vanwege haar autisme en hoop echt dat ze daar aan gaan werken want anders mist haar zoontje veel leuke dingen)

Mijn zoon was al wat ouder (net een jaar) maar toen stond ik met hem in de kinderwagen of op de arm bij de animatie te kijken.
pi_218277317
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar ouders zijn op vakantie. Er werd namelijk uitgebreid afscheid genomen.
Wie kan zich nog de hereniging video herinneren 2 jaar geleden tussen Mies en haar ouders op Mallorca,toen ze uit die auto sprong. Tranen met tuiten... een volwassen vrouw met een eigen gezin
pi_218277324
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sanneke zegt op threads ‘ Ik bedoel dat mensen een hypotheek afsluiten waardoor de beide fulltime zullen moeten werken.’

Ik weet niet in welk lalaland zij zit met haar hoofd, maar er zit in maar weinig plekken waar je op 1 salaris een huis kunt kopen met voldoende werkgelegenheid in de buurt, en dan ook nog geld overhouden om (net als zij) onder andere in september én oktober op vakantie te gaan.
Afstand tot de werkelijkheid.

Hebben meer fluflu’s last van.
pi_218277332
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:48 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Wie kan zich nog de hereniging video herinneren 2 jaar geleden tussen Mies en haar ouders op Mallorca,toen ze uit die auto sprong. Tranen met tuiten... een volwassen vrouw met een eigen gezin
Och ja. Wat dat betreft heel bijzonder dat pa en moe niet in de boerderij zijn ingetrokken.
pi_218277339
quote:

Dit!!!! Maar zij hebben het echt niet breed hoor, zou niet graag willen ruilen
pi_218277345
quote:

Wij werken beide (ik niet fulltime), verdienen echt genoeg geld. We zouden 2x per jaar op vakantie kunnen, maar wij kiezen ervoor om te sparen voor als de auto ermee stopt, de wasmachine ineens de geest geeft of (bijvoorbeeld) een bakfiets.
Maar he, ik kan ook iedere week uiteten gaan en vervolgens gaat zitten mekkeren dat ik geen geld heb voor een huis of een bakfiets.

Bij Sanneke is het glas niet eens halfleeg, het is 2/3 leeg.
pi_218277411
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij werken beide (ik niet fulltime), verdienen echt genoeg geld. We zouden 2x per jaar op vakantie kunnen, maar wij kiezen ervoor om te sparen voor als de auto ermee stopt, de wasmachine ineens de geest geeft of (bijvoorbeeld) een bakfiets.
Maar he, ik kan ook iedere week uiteten gaan en vervolgens gaat zitten mekkeren dat ik geen geld heb voor een huis of een bakfiets.

Precies dit. Deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje. Straks als ze een huis krijgt is het janken en gaat ze daarvoor weer tikkies vangen. Ugh.
pi_218277431
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En wij kunnen, als we zouden willen, echt heel gek doen. Maar dat doen we niet omdat we tevreden zijn met wat we hebben.
pi_218277468
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sapperdeflap.

Is ze op vakantie, zie ik haar nog in mijn stories.

Ik heb het natuurlijk over Debbie.
Die heeft ineens met haar LC filmpje advertenties ingekocht geloof ik, zie linksonder gesponsord staan.
Dat filmpje waar ze anderen vraagt om te gaan lopen?

Triest als ze dat zelf ingekocht heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')