SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welkom Symph.quote:
Zekerquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Symph.
Nog steeds vanuit het Duitse land?
Hoe lang zal je daar verblijven?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf mijn nieuwe tijdelijk woonplek
Welkom Bos.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf mijn nieuwe tijdelijk woonplek
Welkom livelink.quote:
Welkom zorro.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:02 schreef zorro28 het volgende:
Net gegeten, direct tijd om in te schakelen
En George Kooymans en Ozzy Osbourne. Dit is een slechte week.quote:
Ja...... deze week vallen ze wel bij bosjes.quote:
Nee, die ga ik zeker niet missen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... deze week vallen ze wel bij bosjes.
Hulk Hogan ook las ik net.
Al vind ik dat niet eens zo heel erg.
Is nog steeds onduidelijk. Volgende week komt het aangewezen appartement vrij en dan moet er nog gekeken worden of het nog moet worden opgeknapt. Ik ga ooit van een week of 3 tot 4 dat ik hier moet verblijven..quote:
Mooi vooruitzicht wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog steeds onduidelijk. Volgende week komt het aangewezen appartement vrij en dan moet er nog gekeken worden of het nog moet worden opgeknapt. Ik ga ooit van een week of 3 tot 4 dat ik hier moet verblijven..
Vervelende situatie, maar het is even roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog steeds onduidelijk. Volgende week komt het aangewezen appartement vrij en dan moet er nog gekeken worden of het nog moet worden opgeknapt. Ik ga ooit van een week of 3 tot 4 dat ik hier moet verblijven..
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:07 schreef Melting het volgende:
Ik zal nooit met Symphonic naar vogels gaan kijken.
Want met Symph valt niet te spotten.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Zwarte Wouw nog niet, maar wel de rode wouw (die heeft zijn territorium hier aan het einde van de straat, heb hem er al een paar keer gezien),buizerds, bruine kiekendief, blauwe kiekendief, slechtvalk, een roofvogel die ik niet goed in de kijker kreeg (te ver en te hoog), boerenzwaluwen, huiszwaluwen, ijsvogel, pimpelmezen, heggemussen, grasmussen, huismussen, witte kwikstaartjes, gele kwikstaart, ooievaars, gaaien, en specht alleen gehoord, die liet zich niet zien.
Wauw...... lijkt me wel gaaf.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Zwarte Wouw nog niet, maar wel de rode wouw (die heeft zijn territorium hier aan het einde van de straat, heb hem er al een paar keer gezien),buizerds, bruine kiekendief, blauwe kiekendief, slechtvalk, een roofvogel die ik niet goed in de kijker kreeg (te ver en te hoog), boerenzwaluwen, huiszwaluwen, ijsvogel, pimpelmezen, heggemussen, grasmussen, huismussen, witte kwikstaartjes, gele kwikstaart, ooievaars, gaaien, en specht alleen gehoord, die liet zich niet zien.
En wat heb je zoal kunnen spotten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Ik doe hier in de tuin aan insectenspotten
Ik doe aan onkruid trekken en dan per ongeluk op slakken staanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Onkruidspotten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe aan onkruid trekken en dan per ongeluk op slakken staan
Voordeel is dat ik er geen kijker voor nodig hebquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Onkruidspotten.
Het woord van 2026.
Dat is ook serieus leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Dat is niet erg, alleen die derrie aan je schoenen is wat minder fijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe aan onkruid trekken en dan per ongeluk op slakken staan
Ik zou een mooi balkon of dakterras ook niet versmaden, eerlijk gezegd. Ik doe weinig met de tuin, behalve constant onkruid wieden.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Onkruidspotten.
Het woord van 2026.
Maar zoek je dan ook op wat voor onkruid je tegenkomt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik er geen kijker voor nodig heb
#team blote voetenquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook serieus leuk!
[..]
Dat is niet erg, alleen die derrie aan je schoenen is wat minder fijn
Klopt, onkruid is nooit ver wegquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik er geen kijker voor nodig heb
Sprinkhanen, krekels, allerlei soorten vliegen inclusief de stadsreus, bijen, hommels, wespen, 6 soorten vlinders en neukende keversquote:
Toevallig vandaag wel. Dat was het harige vingergras.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar zoek je dan ook op wat voor onkruid je tegenkomt?
Geen Aziatische hoornaar tegengekomen gelukkig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sprinkhanen, krekels, allerlei soorten vliegen inclusief de stadsreus, bijen, hommels, wespen, 6 soorten vlinders en neukende kevers
Veel meer dan ik gedacht had iig![]()
En helemaal compleet ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Bob Marley and the Wailers - Could you be loved
Gaaf (op de wesp na)quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sprinkhanen, krekels, allerlei soorten vliegen inclusief de stadsreus, bijen, hommels, wespen, 6 soorten vlinders en neukende kevers
Veel meer dan ik gedacht had iig![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen Aziatische hoornaar tegengekomen gelukkig.
Mijn vader is imker geweest. Dat lijkt me ook nog iets voor jou.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf (op de wesp na)
We hebben op tv nu een paar keer een man gezien die bijen filmt, dat is echt heel bijzonder en ontzettend gaaf.
of Beck - :Loser als je voor AZ staat....quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Je had I shot the sheriff moeten draaien #team FC Utrecht
Ik kende hem niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Je had I shot the sheriff moeten draaien #team FC Utrecht
Niet te snel opgeven....quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of Beck - :Loser als je voor AZ staat....
Toch wel een redelijk bekende mama appelsapquote:
De plaat wel, maar ik bedoelde....... was toch een oudspeler van Utrecht neergeschoten? Die kende ik niet.quote:
Nee dat is absoluut niets voor mij. Ik ben niet bang voor losse bijen, maar zo’n zwerm gaat hem niet worden, en ik ga heel slecht op wespen en bijensteken. Het is wel fijn dat er mensen zijn die het wel doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn vader is imker geweest. Dat lijkt me ook nog iets voor jou.
Die heb ik vorige week nog gespot denk ik… het was ten minste geel/zwart gestreept en had vleugels.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen Aziatische hoornaar tegengekomen gelukkig.
Die zijn meestal oranje/zwart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week nog gespot denk ik… het was ten minste geel/zwart gestreept en had vleugels.
Oh nee, ze spelen vandaag tegen FC Sheriffquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
De plaat wel, maar ik bedoelde....... was toch een oudspeler van Utrecht neergeschoten? Die kende ik niet.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh nee, ze spelen vandaag tegen FC Sheriff
oh gelijk inmiddels. Ik kijk maar met een half oog, maar in de rust waren Jan en Noa (quote:
Het was in elk geval een Aziatisch vliegbeest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn meestal oranje/zwart.
Maar welkom Brother.
Dan ben je een aardig eindje van huisquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was in elk geval een Aziatisch vliegbeest.![]()
Ben trouwens niet aan het meeluisteren. Het is hier midden in de nacht en ga zo mijn nest in denk ik.
Een club die gerund wordt door een stel Russische boeven. Dat Utrecht ze maar mogen platwalsen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sheriff is een ploeg uit Moldavie, maar omdat ze uit Transnitrie (oid) komen en het daar niet veilig schijnt te zijn, spelen ze elders in dat land...
Zit nu weer in Jakarta.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je een aardig eindje van huis
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Muziek?? ik hoor vooral herrie
beide antwoorden zijn juistquote:
Nee, was een hele slechte remix.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Never alone (hoewel ik deze versie niet echt herken)
Dit was de -welk nummer gaan we nu eens vernaggelen op maandagmiddag versiequote:Op donderdag 24 juli 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Never alone (hoewel ik deze versie niet echt herken)
* Bomenverzameling schuift zijn stoel naar achteren...quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hierna komt de kabouter Plop remix
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ze zullen wel boots zingen, maar ik versta de hele tijd boobs
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ze zullen wel boots zingen, maar ik versta de hele tijd boobs
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Een mooi nummer, maar het wordt door de verkeerde artiest gezongen. Zijn dit niet die Ierse Dames?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Vanochtend zag ik nog een dode vos langs de weg liggen. Er worden hier behoorlijk wat marters platgereden.
Volgens mij zit er ook nog een broer van ze bijquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Een mooi nummer, maar het wordt door de verkeerde artiest gezongen. Zijn dit niet die Ierse Dames?
Ik leef met je mee. Ik snap je reactie.quote:
Goedenavond Doedezemaar. Wij hebben het snoeien uitbesteed. Toevallig gisteren een afspraak gemaakt met de hovenier om te gaan snoeien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zweet me kapot, wat is het vies plakkerig weer. Maar goed, er is weer gesnoeid in de tuin
Ik moet de hagen nog doen, ik heb een kleine heggeschaar op accu gekocht, eens kijken of dat een beetje wil lukken. Nu was het wat uitgebloeid spul waaronder een paar lavendelstruiken, die heb ik rigoreus met de handmatige heggeschaar gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Doedezemaar. Wij hebben het snoeien uitbesteed. Toevallig gisteren een afspraak gemaakt met de hovenier om te gaan snoeien.
Gaat wel lukken. Tot nu toe vermaak ik me hier prima. Volgende week nog een paar dagen jogjakarta (Borobudur, prambanan en misschien de chicken church) en dan zit het er alweer op.quote:
Ja, wij hebben een aantal bomen. En dat zag ik zelf niet zitten met ladders en zo. Dus daar moesten we toch iemand voor inhuren, dus die gaan nu de hele tuin door en snoeien ook wat overhangende taken vanuit het gemeenteplantsoen weg. Als we op de gemeente moeten wachten, kan het lang duren en het kostte ons nu toch al geld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moet de hagen nog doen, ik heb een kleine heggeschaar op accu gekocht, eens kijken of dat een beetje wil lukken. Nu was het wat uitgebloeid spul waaronder een paar lavendelstruiken, die heb ik rigoreus met de handmatige heggeschaar gedaan.
Groot gelijk dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een aantal bomen. En dat zag ik zelf niet zitten met ladders en zo. Dus daar moesten we toch iemand voor inhuren, dus die gaan nu de hele tuin door en snoeien ook wat overhangende taken vanuit het gemeenteplantsoen weg. Als we op de gemeente moeten wachten, kan het lang duren en het kostte ons nu toch al geld.
Dat is heel prettig. Dat zou mij ook meer aanspreken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Tot nu toe vermaak ik me hier prima. Volgende week nog een paar dagen jogjakarta (Borobudur, prambanan en misschien de chicken church) en dan zit het er alweer op.
En ik snap niet waarom zoveel mensen naar de zuidkant van Bali gaan. Flores is zoveel mooier en vooral zoveel minder toeristisch.
Aan de andere kant, het is in Flores ook minder toeristisch omdat iedereen naar de zuidkant gaat. Heb jij alleen maar voordeel vanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Tot nu toe vermaak ik me hier prima. Volgende week nog een paar dagen jogjakarta (Borobudur, prambanan en misschien de chicken church) en dan zit het er alweer op.
En ik snap niet waarom zoveel mensen naar de zuidkant van Bali gaan. Flores is zoveel mooier en vooral zoveel minder toeristisch.
Goed bezig! Valt me wel op dat de bloei hier in Nord Friesland een stuk minder ver is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moet de hagen nog doen, ik heb een kleine heggeschaar op accu gekocht, eens kijken of dat een beetje wil lukken. Nu was het wat uitgebloeid spul waaronder een paar lavendelstruiken, die heb ik rigoreus met de handmatige heggeschaar gedaan.
Stokrozen zie je hier nu ook overal. Mooie planten, maar ze moeten echt opgebonden worden. Ik vind het zo zonde als ik ze zo over de grond zie slieren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig! Valt me wel op dat de bloei hier in Nord Friesland een stuk minder ver is.
Het is hier wel een rozen en stokrozen paradijs.
Een gelijkspel is nog wel prima. En dan woensdag in een kolkende Galgenwaard afmaken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
Oei.... AZ staat fors achter.
Utrecht tot nu gelijk. Beloofd weinig goeds.
Ja, die was inderdaad ook nog overleden.quote:
Maar AZ.......quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gelijkspel is nog wel prima. En dan woensdag in een kolkende Galgenwaard afmaken.
Hun gitarist. Ook gitarist geweest van The Wild Romancequote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dany_Lademacher
Dat had ik gemist.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun gitarist. Ook gitarist geweest van The Wild Romance
Die maken het niet af in de Galgenwaard…quote:
En ik heb daar een fantastische plek gevonden om te lunchen… Je bord op het muurtje van het terras zetten en uitkijken over het dal tussen 3 bergen/vulkanen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heel prettig. Dat zou mij ook meer aanspreken.
Goed punt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is in Flores ook minder toeristisch omdat iedereen naar de zuidkant gaat. Heb jij alleen maar voordeel van
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik had jullie toch verteld dat ik in het tourspel zo rond de 30.000e plaats stond van de 33.000 deelnemers. Inmiddels sta ik rond de 16000e plaats![]()
Als ik dit volhou eindig ik gewoon als goede middenmoter
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Charles en Eddie would I lIe to You![]()
Parijs is nog verquote:
Kopenhagen is een stuk dichterbij jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Parijs is nog ver
zondag is de slotetappe
Ik denk dat ik toch dichterbij Parijs ben, dan bij Kopenhagen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kopenhagen is een stuk dichterbij ja
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk wel dat hij tegen me zou liegen, trouwens.
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch dichterbij Parijs ben, dan bij Kopenhagen.
Die twee liegen niet meer veel hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk wel dat hij tegen me zou liegen, trouwens.
Beide zijn nu best wel ver weg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch dichterbij Parijs ben, dan bij Kopenhagen.
Ik vind dit juist een van de mooierequote:Op donderdag 24 juli 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Wel een van de minder fijne van Bon Jovi.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verbaasd me niet dat niemand dit kent...
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel….
Er zit wat aan mijn zool sister
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als dat de trein tussen Groningen en Assen was vanochtend, dan is dat niet veelbelovend.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als dat de trein tussen Groningen en Assen was vanochtend, dan is dat niet veelbelovend.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
Donna Summer - She works hard for the money
Kende het wel, maar heb nooit me afgevraagd hoe het heette en van wie het was.quote:
En ik was er nog wel van overtuigd dat ik het goed hadquote:
Daar heb je 0 punten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Je hoort hem hier toch duidelijk Balla zingen.
Dat zingt hij ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Je hoort hem hier toch duidelijk Balla zingen.
Wat heb je op de camping gedaan dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote zomerhit toen ik op de camping in Italië werkte
Animatieteam. Zwemles, kinderclub en de spelavonden en disco’s. En elke dag pizza etenquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je op de camping gedaan dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Animatieteam. Zwemles, kinderclub en de spelavonden en disco’s. En elke dag pizza eten
Nee hoor, dat ging helemaal prima. We hadden een echte Napolitaanse pizzabakker, eigenlijk 2 want toen de eerste stopte kwam z’n neef het overnemen. Ik verstond geen hout van hun dialect, maar pizza’s bakken konden ze heel goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Elke dag pizza....... dat zou me ook mijn neus uitkomen.
Maar nou weet ik nog niet wat jullie doen?quote:
Twijfelen of ik zo nog naar de kermis ga voor het vuurwerk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet wat jullie doen?
Ik zou gewoon lekker gaan slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Twijfelen of ik zo nog naar de kermis ga voor het vuurwerk.
Het is ook zo’n sympathieke dame…quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Symphonic is een grote fan van deze band en met name van de bekendste
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
The Surpremes - Where does your heart go
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Espen Lind - When Suzannah Cries
Echt enorm… Mijn plaspauze was goed getimed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Symphonic is een grote fan van deze band en met name van de bekendste zangeres
Gelukkig is het maar een eendagsvlieg geblekenquote:
Je maakt dezelfde fout als,ik van de weekquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Joan Jett and the Heartbreakers - I love rock 'n roll
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
Joan Jett and the Heartbreakers - I love rock 'n roll
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Joan Jett - I Love Rock N ROll![]()
![]()
![]()
Die mogen echt keihard aangepakt worden voor lijkenschennis.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:49 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)-klacht-in~ad4b8ae0/
Dit vind ik echt schandalig als het waar is.
Ach ja, Blackhearts / Hearbreakers - Potato potatoquote:
Altijd als je denkt dat idioterie niet idioter kanquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Die mogen echt keihard aangepakt worden voor lijkenschennis.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tom Petty had dat inderdaad niet gewaardeerd
Eerste stukje toch wel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan dat premium artikel niet lezen...
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hermes House band - I WIll SUrvive
Ik zeg ook altijd Heartbreakersquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, Blackhearts / Hearbreakers - Potato potato
Daar denken ze in Rotterdam anders overquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
Die Groningse studentenband met I will survive
Kwamen ze niet uit Rotterdam?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
Die Groningse studentenband met I will survive
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar denken ze in Rotterdam anders over
quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben vandaag niet van de feitjes.
Alternatieve feitjesquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag ik je de handschudden?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Haar kind deed een keer mee aan zo’n kookprogramma
Leuk joh, een hoofd vol nutteloze feitjes
Volgens mij was Is Ook Schitterend/IOS wel een Groningse Studenten band. Maar daar kan ik me in vergissen. EN is natuurlijk hele andere en serieuzere muziek...quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
@Bomenverzamelingquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe was Bruce zijn SCream for me Arnhem gisteren?? @:Melting
Het was toch in Arnhem???![]()
Okee. Ik heb ze slechts 1 keer gezien. 2006 Brabanthallen tijdens the Matter of life and Death tour...quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling
Het was Arnhem. Zijn schreeuw was beter dan de vorige tour.
Maar ze speelden er allemaal wel eens langs. Nou weet ik dat live anders is dan cd, maar zo erg als gisteren, had ik ze nog nooit horen doen.
En je mist Nicko toch wel hoor. Die Simon heeft misschien 6 drums voor zich, waar Nicko er 16 had. Dat ziet er niet alleen anders uit, maar klinkt ook echt anders.
Er is ook geen uitzending. Als het goed is morgen weer... Dan is er wel volk. Ik meestal wel iigquote:
Ja maar vroeger was het zover uitzending ook drukquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook geen uitzending. Als het goed is morgen weer... Dan is er wel volk. Ik meestal wel iig
Ja dat klopt wel weer jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was het zover uitzending ook druk
quote:
Vanavond is er uitzending. Om 21:00 uur 'Golden Oldies' met @Melting, daaraan voorafgaand heb ik draaiplannen. Ik begin uiterlijk om 19:00 uur, misschien nog wat eerder. Ik zal het hier in het topic melden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook geen uitzending. Als het goed is morgen weer... Dan is er wel volk. Ik meestal wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |