SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die vrouw zong het grootste deel van het nummer alleen.quote:
Hij maakte gewoon Tempoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die vrouw zong het grootste deel van het nummer alleen.Die man was al na 2 minuten uit de studio vertrokken
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
Tja, dat is dat instrumentale nummer dat ik het galopperende paard noem.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
The Candy Man klinkt als een vies mannetje.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Dolly Dots - Love me just a little bit more
Heb je toch niet zien lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren nog mijn Uriah Heep shirt aan gehad![]()
Uriah Heep hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren nog mijn Uriah Heep shirt aan gehad![]()
Trouwensquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Grand funk Railroad met de titel die ik steeds vergeet
Inderdaad, ik ken het ook als Out of Time van The Stones, maar dat is dan kennelijk ook een cover.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit volgens mij van Mick Jagger en co, maar dit zijn niet The Stones
The Fifthquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
The Fifth
Maar dit zal dan wel Exception zijn of zoiets
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt een onderschat nummer van Abba.
In mijn top-5 van beste nummers allertijden, dus aan mij ligt het nietquote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Misschien op het moment van uitkomen, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dit het mooiste ABBA-nummer vinden. Bij mij wisselt het soms af met The Winner Takes it all.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hebben veel fijne muziek gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Kippenvel hoor.
Ik heb veel van hun platen grijsgedraaid.
Dat is voor mij de duidelijke nummer-2, pas (ver) daarna komt de rest. Lay All Your Love On Me is ook erg goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Misschien op het moment van uitkomen, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dit het mooiste ABBA-nummer vinden. Bij mij wisselt het soms af met The Winner Takes it all.
Dank uquote:Op zondag 13 juli 2025 00:09 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie allemaal welterusten.
[ afbeelding ]
Ik vond de clip ook mooi. Agnetha kwam ook als gewone vrouw erg tot haar recht.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Agnetha mocht hier niet haar best doen, want het ging over een gewone vrouw, dus zo moest ze ook zingen...
Ja zekerquote:Op zondag 13 juli 2025 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de clip ook mooi. Agnetha kwam ook als gewone vrouw erg tot haar recht.
Vooraf-track rond 18:56:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Musique Du Lundi
Ja, duhhhquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hello @:Tjoent
I'm fine..... and you?
Ja maar, ja maar, ja maar...... ik wilde zeggen..... goedemiddag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, duhhh.. het is nu al middag.
Ook fine by the way
Dat is wel heel vervelend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joy, onze zijburen hebben een airco geplaatst, uiteraard op hun overkapping, op het punt het meest dichtbij ons slaapkamerraam en onze tuin. Zet dat ding gewoon aan de straatkant op de garage ofzo. Het is niet dat de ruimte die gekoeld moet worden dichtbij dat ding zit ofzo, het is gewoon enorm aso en onnodig om je buren hiermee op te zadelen.
Goede avond en welkom, zorro.quote:
Welkom en ook een goede avond, livelink.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, zorro.
En gezellig! Ik heb ook weekend.
Oops, zat nog te veel met Engels in mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, zat nog te veel met Engels in mijn hoofd
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn tijdelijke overburen:
[ afbeelding ]
Ze roepen nu heel hard Boeeeee trouwens
Nee, helaas. Het was te druk op mijn werk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag geen radio TdF geluisterd?
En nog Engels moeten praten ook zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het was te druk op mijn werk.
Vooral schrijvenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En nog Engels moeten praten ook zeker?
Heb je er nu de energie nog voor?quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik had de hele dag zo'n vage hoofdpijn. Die trekt nu net weg, maar ik doe maar even niks.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er nu de energie nog voor?
[ afbeelding ]
Goede reclame voor waterproof mascara.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je er nu de energie nog voor?
[ afbeelding ]
Niet zo vervelend als vage hoofdpijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik had de hele dag zo'n vage hoofdpijn. Die trekt nu net weg, maar ik doe maar even niks.
Groot gelijk. Even een moment van rust.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik had de hele dag zo'n vage hoofdpijn. Die trekt nu net weg, maar ik doe maar even niks.
Dat was vast deze https://droomtent.nl/droo(...)nt-recording-studio/quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij een jaar of 15-16
Eentje zat er bij mijn neef in de klas.
Dat zijn dan weer details die mij niet waren opgevallen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goede reclame voor waterproof mascara.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
Can't take my eyes of off you van ?? Princess nogwat
Oh, dan zat ik wel echt fout met de artiest(en)quote:
Ben wel benieuwd aan welke Princess je dacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan zat ik wel echt fout met de artiest(en)
Ja, daar ben ik nu ook naar aan het zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd aan welke Princess je dacht.
Alles en iedereen heeft dat nummer dan ook gecoverdquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan zat ik wel echt fout met de artiest(en)
Dat zou zo maar eens kunnen ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was vast deze https://droomtent.nl/droo(...)nt-recording-studio/
Ik vind het al knap dat je het geprobeerd hebt.quote:
Dat deed ik op gehoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je het geprobeerd hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je hebt vandaag genoeg telefoontjes gehad.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je hebt vandaag genoeg telefoontjes gehad.![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel veel.... in den beginne schiep God....... ach.. nummer is afgelopen. Saved by the bell!quote:
Congratulations!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel veel.... in den beginne schiep God....... ach.. nummer is afgelopen. Saved by the bell!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
PSB en Dusty - What I've done to deserve this
Ik heb wel wat buitjes gehad onderweg tussen Bremen en Hamburg, en hele nare files.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Hoe is het weer in Duitsland, Symph? Veel regen gehad?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn ze niet een beetje oud om jouw boys te zijn
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag bij de NDR beelden van een muziekfestival waar ze echt compleet verzopen waren. Bezopen ook trouwens
Ah, files zijn niet leuk. Het is toch altijd wel verder dan je denkt naar Noord Duitsland. Wel een mooi gebied.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel wat buitjes gehad onderweg tussen Bremen en Hamburg, en hele nare files.
Als Duitsers nu eens leren ritsen, zou dat zoveel schelen.
Hier wordt het nu mistig. Temperatuur is hele prima overigens
Ah, Jackie. Ik had Rick Wilson in mijn hoofd, maar wist dat die niet goed was.quote:
Mwah, ik ben met ze meegegroeid, dus voor mij blijven ze altijd de boys. Ik vrees vooral dat ik niet van het juiste geslacht ben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn ze niet een beetje oud om jouw boys te zijn
De enige herinnering die ik aan Hamburg heb is de onmogelijke file waar we daar in zijn belandquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel wat buitjes gehad onderweg tussen Bremen en Hamburg, en hele nare files.
Als Duitsers nu eens leren ritsen, zou dat zoveel schelen.
Hier wordt het nu mistig. Temperatuur is hele prima overigens
En jij moet nu sowieso niet teveel moven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb dus echt geen idee van wie dit is
Ik moet nu vooral aan Madagascar denken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij moet nu sowieso niet teveel moven.
[ afbeelding ]
Want daar dansen de mensen zo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nu vooral aan Madagascar denken.
Volgens mij zat dat nummer in de film Madagascar. Of anders was het alleen in mijn hoofd dat het nummer in die film zat. Dat kan ook.quote:
Ah.... de film.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat nummer in de film Madagascar. Of anders was het alleen in mijn hoofd dat het nummer in die film zat. Dat kan ook.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
Toen Frank Boeijen nog verstaanbaar was![]()
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... de film.
Ik begreep het verkeerd. Ik heb geen idee.
Ik denk dat @:zorro28 dat wel weet.
Nord Friesland is prachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, files zijn niet leuk. Het is toch altijd wel verder dan je denkt naar Noord Duitsland. Wel een mooi gebied.
Groot gelijk. Is ook nog een leukere route ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nord Friesland is prachtig.
De files bij Bremen en Hamburg zijn belachelijk en hardnekkig.
Door dat festival waar doedezemaar het over heeft werd afgeraden om het Elbe veer te nemen vanwege een enorme file erheen en enorme wachttijd. Op de terugwel ga ik wel met het veer en omzeil ik Hamburg volledig
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Kid Rock Sweet home alabama all summer long
Heb je de zwarte wouw al gezien?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgen lekker uitwaaien bij de Waddenzee hier redelijk om de hoek
Nee nog niet, wel een buizerd, een sperwer, heel veel zwaluwen, en doodgreden marter en de rat heb ik zelf maar platgereden.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee nog niet, wel een buizerd, een sperwer, heel veel zwaluwen, en doodgreden marter en de rat heb ik zelf maar platgereden.
Die stak vlak voor mijn auto de snelweg over. Dat was niet zo slim.
Blijf je op dezelfde plek en maak je vandaar uit tochtjes? Of ga je nog naar andere plekken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgen lekker uitwaaien bij de Waddenzee hier redelijk om de hoek
Zwaluwenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee nog niet, wel een buizerd, een sperwer, heel veel zwaluwen, en doodgreden marter en de rat heb ik zelf maar platgereden.
Die stak vlak voor mijn auto de snelweg over. Dat was niet zo slim.
Altijd druk in de weer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zwaluwen![]()
![]()
Ze zitten hier ook veel. Als ik in de tuin lig zie ik ze overal boven me. Ze hebben hun vaste stek bovenop de sluizen.
Komen ze uberhaupt wel eens op de grond, vraag ik me af.quote:
Inderdaad. Zie ik ook nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Komen ze uberhaupt wel eens op de grond, vraag ik me af.
Ik blij op dezelfde plek en ga hier vandaag alle kanten op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijf je op dezelfde plek en maak je vandaar uit tochtjes? Of ga je nog naar andere plekken?
Met meer dan 1 zwaluw kan je zomer makenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zwaluwen![]()
![]()
Ze zitten hier ook veel. Als ik in de tuin lig zie ik ze overal boven me. Ze hebben hun vaste stek bovenop de sluizen.
In principe niet. Gierzwaluwen ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Komen ze uberhaupt wel eens op de grond, vraag ik me af.
Dan is het hier hartje zomerquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met meer dan 1 zwaluw kan je zomer maken
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met meer dan 1 zwaluw kan je zomer maken
Redelijk OK. Vandaag een wat mindere dag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo dame!
Alles (of een deel daarvan) OK?
Hmmm…quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk OK. Vandaag een wat mindere dag.
Ja, twee weken rond banjeren in Nord Friesland/Sleeswijk Holsteinquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bon giorno.
Ben je de hort op in Duitsland?
Ook gezellig. Ik heb ook pas in september vakantie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst nog 2 maanden voor alle vakantiegangers waarnemen…
Met alle afsluitingen van de snelwegen was een grote uittocht noodzakelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:31 schreef livelink het volgende:
In deze regio moet de vakantie nog beginnen. Volgens mij vanaf volgende week.
Welke opleiding gaat hij doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
Vandaag wel de boeken besteld voor de opleiding van mijn zoon en hij heeft zich ingeschreven voor de introductie, dus dat begint nu wel echt serieus te worden.
Toch maar tijdelijk hoop ik? Om reparaties of zo te doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle afsluitingen van de snelwegen was een grote uittocht noodzakelijk.
Vorige weken was het niet te dien met het verkeer.
En dan besluit de gemeente ook nog om een weg die we al 25 jaar gebruiken als aanwonende partij af te sluiten voor al het verkeer…
Ik had het gelezen ja, over de verkeersdrama's in en rond Amsterdam. Wat een ellende zeg dat ze die weg dan afsluiten. Is dat permanent of tijdelijk?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle afsluitingen van de snelwegen was een grote uittocht noodzakelijk.
Vorige weken was het niet te dien met het verkeer.
En dan besluit de gemeente ook nog om een weg die we al 25 jaar gebruiken als aanwonende partij af te sluiten voor al het verkeer…
Lekker!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, twee weken rond banjeren in Nord Friesland/Sleeswijk Holstein
Tot 19 september is de Coentunnel naar het noorden nog dicht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch maar tijdelijk hoop ik? Om reparaties of zo te doen?
Zie hierboven, tot eind dit jaar is het kijken welke weg er wel en niet open is…quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, over de verkeersdrama's in en rond Amsterdam. Wat een ellende zeg dat ze die weg dan afsluiten. Is dat permanent of tijdelijk?
Word je niet overspoeld door courgettes? Wij kregen in het verleden altijd courgettes van buren met een moestuin omdat ze van gekkigheid niet meer wisten wat ze er mee moesten doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, courgettes geoogst voor het avondeten morgen. Vanochtend al pruimen geoogst en wat bloemetjes voor op mijn lunch en nog een handje peultjes.
Hoe bereid je die courgettes?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, courgettes geoogst voor het avondeten morgen. Vanochtend al pruimen geoogst en wat bloemetjes voor op mijn lunch en nog een handje peultjes.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
France Gall - Poupee de cire, poupee de son
Tot nu toe niet, ik oogst af en toe wat kleine exemplaren, we hebben ook maar 3 planten staan, waarvan 1 nog heel klein dus die gaat pas later oogst geven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Word je niet overspoeld door courgettes? Wij kregen in het verleden altijd courgettes van buren met een moestuin omdat ze van gekkigheid niet meer wisten wat ze er mee moesten doen.
Morgen in stukjes snijden en dan bakken, vervolgens pastasaus en tonijn uit blik erbij, opdienen met pasta, een handje basilicum (ook uit de kas) en wat pecorino.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bereid je die courgettes?
En hallo!
Wij hadden vandaag ook eigen courgettequote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Morgen in stukjes snijden en dan bakken, vervolgens pastasaus en tonijn uit blik erbij, opdienen met pasta, een handje basilicum (ook uit de kas) en wat pecorino.
Ja, dat is zeker waar. Maar ik roerbak toch wel heel regelmatig courgette door mijn eenpansmaaltijden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik vind courgettes saai, je moet ze met iets anders erbij lekker maken…
Ja, je moet er wel echt wat mee doen. Soms doe ik nog wat olijven erbij in de pastasaus, dat geeft net wat meer diepte qua smaak. En een scheutje balsamico-azijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik vind courgettes saai, je moet ze met iets anders erbij lekker maken…
Gegrilled met stroop is wel lekker.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik grill courgettes ook wel in de grillpan, of frituur ze om ze daarna in de tomatensaus te doen. Pas had ik ze ‘rauw’ https://www.okokorecepten(...)dressing-salmoriglio
Je bent er mooi klaar mee met die puinhoopquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 19 september is de Coentunnel naar het noorden nog dicht.
A4 bij Schiphol op de schop en dan nog wat andere zaken.
Gek wordt je er van…
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen weekend was ik nog naar Kraftwerk op Soestdijk en de week er voor naar Sparks.
Ik heb mijn gesigneerd Mad shirt voor elkaar gekregen bij de laatste…
Je kan maar beter duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
The Only Original Version, da's een beetje dubbelop
Apart shirt meegenomen ervoor, of had je het aan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen weekend was ik nog naar Kraftwerk op Soestdijk en de week er voor naar Sparks.
Nee, daar gekocht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Apart shirt meegenomen ervoor, of had je het aan?
Mooi weekje zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:52 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Weet niet welke versie dit is overigens, lijkt wel een live versie.quote:
Bedankt Meltquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond en misschien tot zaterdagavond.
Welterusten voor straks.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |