SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die vrouw zong het grootste deel van het nummer alleen.quote:
Hij maakte gewoon Tempoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die vrouw zong het grootste deel van het nummer alleen.Die man was al na 2 minuten uit de studio vertrokken
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
Tja, dat is dat instrumentale nummer dat ik het galopperende paard noem.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:37 schreef livelink het volgende:
The Candy Man klinkt als een vies mannetje.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Dolly Dots - Love me just a little bit more
Heb je toch niet zien lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren nog mijn Uriah Heep shirt aan gehad![]()
Uriah Heep hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren nog mijn Uriah Heep shirt aan gehad![]()
Trouwensquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Grand funk Railroad met de titel die ik steeds vergeet
Inderdaad, ik ken het ook als Out of Time van The Stones, maar dat is dan kennelijk ook een cover.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit volgens mij van Mick Jagger en co, maar dit zijn niet The Stones
The Fifthquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
The Fifth
Maar dit zal dan wel Exception zijn of zoiets
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt een onderschat nummer van Abba.
In mijn top-5 van beste nummers allertijden, dus aan mij ligt het nietquote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Misschien op het moment van uitkomen, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dit het mooiste ABBA-nummer vinden. Bij mij wisselt het soms af met The Winner Takes it all.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hebben veel fijne muziek gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:06 schreef Shii het volgende:
Kippenvel hoor.
Ik heb veel van hun platen grijsgedraaid.
Dat is voor mij de duidelijke nummer-2, pas (ver) daarna komt de rest. Lay All Your Love On Me is ook erg goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Misschien op het moment van uitkomen, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dit het mooiste ABBA-nummer vinden. Bij mij wisselt het soms af met The Winner Takes it all.
Dank uquote:Op zondag 13 juli 2025 00:09 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie allemaal welterusten.
[ afbeelding ]
Ik vond de clip ook mooi. Agnetha kwam ook als gewone vrouw erg tot haar recht.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Agnetha mocht hier niet haar best doen, want het ging over een gewone vrouw, dus zo moest ze ook zingen...
Ja zekerquote:Op zondag 13 juli 2025 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de clip ook mooi. Agnetha kwam ook als gewone vrouw erg tot haar recht.
Vooraf-track rond 18:56:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Musique Du Lundi
Ja, duhhhquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hello @:Tjoent
I'm fine..... and you?
Ja maar, ja maar, ja maar...... ik wilde zeggen..... goedemiddag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, duhhh.. het is nu al middag.
Ook fine by the way
Dat is wel heel vervelend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joy, onze zijburen hebben een airco geplaatst, uiteraard op hun overkapping, op het punt het meest dichtbij ons slaapkamerraam en onze tuin. Zet dat ding gewoon aan de straatkant op de garage ofzo. Het is niet dat de ruimte die gekoeld moet worden dichtbij dat ding zit ofzo, het is gewoon enorm aso en onnodig om je buren hiermee op te zadelen.
Goede avond en welkom, zorro.quote:
Welkom en ook een goede avond, livelink.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, zorro.
En gezellig! Ik heb ook weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |