SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/img]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kut TT vol met onwaarhedenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Werkt altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:29 schreef Helenattenek het volgende:
ananas op pizza is voor de dikzakken die denken dat ze Dan chicks kunnen scoren met hun zoete jizzIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:29 schreef Helenattenek het volgende:
ananas op pizza is voor de dikzakken die denken dat ze Dan chicks kunnen scoren met hun zoete jizz
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker laten sabbelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wilde mijn burger zonder broodje
blijkbaar betekent dat dat ik ook geen bacon en ei wilde....
rare man is dudje somsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen like voor dudjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
rare man is dudje somsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gekke ToTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Frankrijk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicht Liev bolk machen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zaterdag 19 juli 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook al? Mini-ToT en ik ook al.
[/quote]
Komt door het ananastekortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgende keer een cheeseburger zonder kaas vragenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
rare man is dudje somsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
Zou dit een beetje smaken?
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vast welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook al zou ik het niet lekker vinden, dan nog moeten mensen zelf weten wat ze eten. Dus altijd #teamananasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
team ananananananananananas!![]()
ill try anything oncequote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb al een paar keer ananasschillen (met bruine suiker) laten fermenteren. Dat was prima te drinken. In Mexico noemen ze dat tepache.quote:![]()
Dat weer wel, maar hij vindt het lekker als ik over hem heen gaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar die staat zo mooi op plek 6
Ga je op reis?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:56 schreef devzero het volgende:
Tijd om een wasje te draaien en koffer te pakken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
last?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Conferentie. Terwijl ik nog steeds last heb van mijn vakantie in AustraliaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. Afgelopen nacht was de eerste keer dat ik een beetje door kon slapen, en voor het eerst had ik vanmiddag niet echt een enorme dip.quote:![]()
Oh, hopen dat je geen dubbele krijgt danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Conferentie. Terwijl ik nog steeds last heb van jetlag van mijn vakantie in Australia
Ohio is in de zelfde tijdzone, dus zal wel meevallenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, hopen dat je geen dubbele krijgt dan![]()
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.🐙![]()
ah de lag der jetquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Afgelopen nacht was de eerste keer dat ik een beetje door kon slapen, en voor het eerst had ik vanmiddag niet echt een enorme dip.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die durfde ik niet aan....quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
niet geschoten is altijd mis hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet ik eigenlijk niet, denk een stuk of 25?quote:
Maar waarschijnlijk weet Zwabber het inmiddels al
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, denk een stuk of 25?
Maar waarschijnlijk weet Zwabber het inmiddels al🐙![]()
Energielabel g. En huis uit 1941.
Denk niet dubbel glas.
Ik ben koukleum
Ik heb even berichtjes geteld, het waren er ongeveer 25quote:
Het boeit me allemaal niet zoveel meer. Al moet ik glaswol tegen de ramen tapen om niet aan de douchekop vast te vriezennin de winter.🐙![]()
Ik heb sinds kort hr+++ glas. 3dubbelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Energielabel g. En huis uit 1941.
Denk niet dubbel glas.
Ik ben koukleum
Mijn huis is nog 20 jaar ouder, energielabel K ofzoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wie is erna?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had moorkop en erna een mok thee
Geen goed plan![]()
Jah, dat is wel jammer, vind dat altijd wel leuk om te lezen. Maar hij vertelt er binnenkort vast nog wel meer overquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, dat is wel jammer, vind dat altijd wel leuk om te lezen. Maar hij vertelt er binnenkort vast nog wel meer over
[insert zeer uitgebreid verhaal van 8000 woorden over hoe al die kut hoeren hem afwijzen omdat hij ze 'leuke foto's' stuurt wat eigenlijk dickpicks zijn die nauwelijks waar te nemen zijn]quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert zeer uitgebreid verhaal van 8000 woorden over hoe al die kut hoeren hem afwijzen omdat hij ze 'leuke foto's' stuurt wat eigenlijk dickpicks zijn die nauwelijks waar te nemen zijn]
Ah. Vind ik nog best snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb even berichtjes geteld, het waren er ongeveer 25🐙![]()
zoveel gesprekken vallen na 3 berichtjes al stilquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Vind ik nog best snel eigenlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoiquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef Paul het volgende:
weer terug van henschotermeer liefies
[ [url=https://5p6ovbti38w4.b-cdn.net/w_1920/c65dd9cc-924d-467d-bb6https://5p6ovbti38w4.b-cd(...)e2111.jpg]afbeelding[/url] ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan ik jou ook al tegenkomen? Wel een quiz maken danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Vind ik nog best snel eigenlijk.
Nou ja. Hij had wel al 300 kantjes hier getikt toen bleek dat ze net 20 berichtjes hadden uitgewisseld.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert zeer uitgebreid verhaal van 8000 woorden over hoe al die kut hoeren hem afwijzen omdat hij ze 'leuke foto's' stuurt wat eigenlijk dickpicks zijn die nauwelijks waar te nemen zijn]🐙![]()
Hey.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoveel gesprekken vallen na 3 berichtjes al stil🐙![]()
Hier een generiek verhaal van kree over een van zijn date avonturen:quote:Ik weet niet precies wanneer ik besefte dat ik 'die gast' was. Je weet wel — die jongen op de achtergrond, die aardig is maar nooit gekozen wordt. Vrouwen noemen me vaak "lief", "veilig", "grappig zelfs", maar nooit "aantrekkelijk". Niet op de manier die telt.
Mijn eerste echte afwijzing kwam op mijn vijftiende. Ik had een hele brief geschreven aan Sanne uit mijn klas. Geen sms, geen app — een echte brief, met een flauwe poging tot poëzie en mijn hart op papier uitgesmeerd. Ze lachte vriendelijk en zei: "Je bent echt lief, maar... ik zie je als een vriend."
Dat zinnetje is sindsdien als een echo in mijn leven blijven hangen.
Elke keer als ik dacht: "Deze keer misschien wél," werd het weer: "Je bent geweldig, maar ik ben net uit een relatie." Of: "Ik ben nu even met mezelf bezig." Of mijn favoriet: "Je verdient iemand die écht bij je past." Alsof dat iemand anders is — altijd iemand anders.
Tinder? Vergeet het. Vrouwen swipen naar links nog vóór mijn profielfoto volledig is geladen. En áls ik dan eens een match krijg, is het ofwel een bot, of iemand die ineens verdwijnt zodra ik iets zeg dat niet in een Instagram-caption past.
Het doet pijn, eerlijk gezegd. Niet omdat ik denk dat ik recht heb op liefde — zo werkt het niet, dat weet ik best. Maar omdat ik wéét dat ik wat te geven heb. Ik luister, ik zorg, ik ben er. Maar niemand lijkt me te willen zien, totdat ze me nodig hebben als schouder om op uit te huilen.
Ik probeer heus. Ik sport, ik werk aan mezelf, ik lees boeken over zelfvertrouwen en communicatie. Soms voel ik me even hoopvol — als iemand naar me glimlacht in de trein, als een collega me iets langer aankijkt bij het koffieapparaat. Maar altijd, echt altijd, blijkt het niets te zijn. Ik zie betekenis in kruimels.
Mensen zeggen: "Je moet gewoon jezelf zijn." Maar wat als 'jezelf' niet genoeg is?
Soms denk ik dat ik ermee stop. Niet met leven — ik bedoel met proberen. Geen dates meer. Geen hoop. Gewoon accepteren dat liefde voor anderen is, niet voor mij. Dan kan ik tenminste stoppen met hopen, en dus ook stoppen met teleurgesteld worden.
Maar dan — ik weet niet waarom — koop ik toch weer een nieuw overhemd, of probeer ik een andere openingszin op een datingapp. Misschien, heel misschien, is er ergens iemand die wél de tijd neemt om me te zien.
Tot die tijd blijf ik ‘die gast’. Lief. Betrouwbaar. Alleen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Naja, is ook omdat ik zelf ook beetje aan het klooien ben op paiq, altijd leuk om verhalen van mede lotgenoten te horenquote:
Heb jij je aangemeld?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik jou ook al tegenkomen? Wel een quiz maken danIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah, je hebt al kennis gemaakt met kreequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Hij had wel al 300 kantjes hier getikt toen bleek dat ze net 20 berichtjes hadden uitgewisseld.
Lijkt mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, is ook omdat ik zelf ook beetje aan het klooien ben op paiq, altijd leuk om verhalen van mede lotgenoten te horen
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Hier een generiek verhaal van kree over een van zijn date avonturen:
[..]
Ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
Ik ben altijd maar het broertje
Waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Ik ben altijd de glijer, slick, dat ben ik
Ik ben altijd maar de coole, ik doe alles voor m'n kick
Ik ben altijd maar de macho, de latino, de De Niro
Ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono
Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
Dat ik ook eens met een vrouw was
Niet het kussen maar het matras was
Ik wou juist dat ik jou was, gewoon een dag zo zo was
Dat ik ook een beetje vrouw was (vrouw was), en klein was (klein was)
Niet de pinpas maar het wijnglas
Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En wij dan nog steeds wij was
En ik een dagje vrij was
Ik niet eenzaam maar een club was
Ik niet de regen maar de drup was
See upcoming rock shows
Get tickets for your favorite artists
Ik niet de mits maar de tenzij was
Ik niet de kiezel maar de kei was
Ik niet de honing maar de bij was
Ik niet de modder maar de klei was
Ik niet het bed maar juist de sprei was
Ik niet de maan maar juist het tij was
Ik niet de kassa maar de rij was
Ik niet de ragout maar de pastei was
Ik niet zo gesloten maar gastvrij was
Ik niet het kind maar de voogdij was
Ik niet zo stoer maar een zacht ei was
Ik niet de plank maar juist de strijk was
Ik niet zo super maar loodvrij was
Ik niet de knuffel maar het konijn was
Ik niet de klus maar de karwei was
Ik niet alleen maar allebei was
Ik niet zo ver maar juist dichtbij was
En dat ik dan Jim uit Idols was
En ik dan die dikke uit de jury was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En jij dan nog steeds (jij dan nog steeds)
En wij dan nog steeds
Wij wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je ooit iets meer uit een dating app gehaald dan een one night stand?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, is ook omdat ik zelf ook beetje aan het klooien ben op paiq, altijd leuk om verhalen van mede lotgenoten te horenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaren geleden al, maar heb het vorige week maar eens afgestoft.quote:
Al moet ik volgende week op vakantie misschien nog een leuke nieuwe foto proberen te maken
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat weet jij daarvan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert zeer uitgebreid verhaal van 8000 woorden over hoe al die kut hoeren hem afwijzen omdat hij ze 'leuke foto's' stuurt wat eigenlijk dickpicks zijn die nauwelijks waar te nemen zijn]
Ik wel, korte relaties van weken tot een paar maandenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je ooit iets meer uit een dating app gehaald dan een one night stand?![]()
Ik ga lekker mijn vrouwmensch opsluiten en lekker Indycar kijken
Fijne avond en wellicht tot later
Laat die dickpicks even weg, dan zou het niet eens zo'n vreemd verhaal zijn voor kreequote:
Jazeker. Gratis etentjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je ooit iets meer uit een dating app gehaald dan een one night stand?
Maar nog nooit een ONS eigenlijk, altijd een tweede kans geven
Net gekeken maar is niks voor mijquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaren geleden al, maar heb het vorige week maar eens afgestoft.
Al moet ik volgende week op vakantie misschien nog een leuke nieuwe foto proberen te maken
H
[ Bericht 100% gewijzigd door Vino_Tinto op 19-07-2025 20:30:51 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja over smaak valt niet te twisten.quote:
Lets twist again
Nja. Als het argument is dat het om de inhoud gaat, hoeveel inhoud om iemand leuk te vinden heb je in 20 berichtjes nou gedeeld? Of misschien ben ik een trage hierin.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoveel gesprekken vallen na 3 berichtjes al stilNou, ik ben benieuwd hoe je er uit ziet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik jou ook al tegenkomen? Wel een quiz maken dan
Ik denk niet dat ik een datingapp trek. Of de hoeveelheid afwijzingen iig.🐙![]()
de sportschool jheeft nu ook twister liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja over smaak valt niet te twisten.
Lets twist againHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ah jij zit daar ookquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, is ook omdat ik zelf ook beetje aan het klooien ben op paiq, altijd leuk om verhalen van mede lotgenoten te horen![]()
![]()
Ananas op pizza is eigenlijk verrassend lekker
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:35 schreef drakin het volgende:
Ananas op pizza is eigenlijk verrassend lekker![]()
![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ja, heel veel ook niet in 20 berichtjes, maar de basis, of soms dat niet, als je begint met een onzingesprekje. Maar mannen die starten met een beetje onzin vind ik vaak wel leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja. Als het argument is dat het om de inhoud gaat, hoeveel inhoud om iemand leuk te vinden heb je in 20 berichtjes nou gedeeld? Of misschien ben ik een trage hierin.
[..]
Nou, ik ben benieuwd hoe je er uit ziet.
Ik denk niet dat ik een datingapp trek. Of de hoeveelheid afwijzingen iig.
Zullen we dan in oktober een masker op doen en die pas verwijderen nadat we 20 zinnen hebben gezegd?(okok ik weet nog wel hoe je eruit ziet, ik heb gewoon onthouden dat je op de meet was
)
Ja die afwijzingen is wel minder en dan heb ik het als vrouw nog makkelijk.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, maar niet verder vertellenquote:
quote:
Via datingsites genoeg gedate. Soms werden we FWB, soms duurde de dates wat langer. 5x gedacht dat er potentie in zat.
1e was via Facebook, stuurde haar een berichtje n.a.v een post die ze had gemaakt in een cameragroep, toen raakte we aan de praat en 3 Dagen later hadden we een date. Is afgekapt na 3 Maanden toen ze terug kwam van vakantie en mij had gefriendzoned want "het gevoel was weg-geebt"
2e was via Paiq. Hele leuke meid, 2 maanden echt leuk mee gedate, tot we op een gegeven moment afspraken bij d'r oppasadres en had toen al een vreemd voorgevoel.... Ik heb toen de hele reis gedocumenteerd er naar toe. Paar uur later was de date over en kreeg ik van een vriend van mij de vraag waarom ik nooit bij haar was? Dus heb toen alle foto's doorgestuurd zelfs de selfie die we hadden. Daarna werd ik bedreigd via een vriend van haar omdat ik nooit was komen opdagen? (raar) en er geen gehoor meer aan gegeven.
3e via Facebook, begonnen te praten over muziek en is een vrij lange FWB situatie die afgekapt werd nadat ze besloot dat ik toch niet bij haar pastte, prima.
4e via Tinder, jaren later. Heb ik mee gedate, voelde oprecht goed en we gingen snel maar niet "te snel" zeg maar.. Bedoeling was dat ik na 5 Weken te hebben gedate d'r ouders zou ontmoeten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg jammer.
5e Date was via Bumble, was een christelijke meid. En we klikte heel erg goed en het was oprecht nooit ongemakkelijk en het was zeer gezellig. Tot ik de 4e date (met consent) haar een kus op d'r mond gaf bij 't weg gaan. Dat was voor haar het moment om het af te kappen want "je wil duidelijk te snel, ik denk dat we het hier bij moeten laten"
Daarna een relatie gehad met (wat ik toen zeg als) mijn beste vriendin. We begonnen online, 6 jaar lang af/aan contact gehad, eerst via mail, daarna via skype en Discord. Daarna elkaar ontmoet op de 23e en de 28e hadden we een relatie. Voelde echt heel erg fijn en het ging heel natuurlijk. Laatste maand van de relatie begon mij ze steeds meer te verstoppen én ze trok steeds meer naar iemand anders die ze óók online leerde kennen toe te trekken. Toen ik daar vragen bij stelde werd ik afgedaan als onzeker en jaloers want "mijn gevoel klopte niet" daarna maakte ze 't uit en 2 dagen later had ze een relatie met die kerel. Heel lang echt kapot van geweest, was m'n eerste echte partner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik rustig aan maar weer wat aan 't swipen op datingapps, en aan 't doen. Ik heb af en toe matches, wat gesprekjes en afgelopen maand 2 FWB situaties gehad maar niks bindends of serieus en hoewel ik het wel mis, wat ik had met m'n ex-partner (niet haar, maar het hele idee dat je levens verwoven zijn, dat je onderdeel uitmaakt van elkaars leven/elkaars familie, iemand hebt om bij thuis te komen) ga ik ook niet alles op alles zetten om zoiets weer te vinden. Als het komt dan komt het.
Misschien moet ik maar van datingsites af en op een organische manier iemand proberen te vinden, dat zal waarschijnlijk ook wat langer standhouden.
Sorry voor de ZIEKE lap tekstMaar ik moest het echt kwijt, en heb geen idee hoezo. Denk dat 't hele "datingapp" onderwerp een trigger was
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
He Google, tot hoelaat is de mcdrive open?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de jaren 80 had geen enkele Italiaan moeite met ananas op pizza, het is echt een bedachte hype om dat erg te vindenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Net 3 kwartier voor mijn deur gestaan omdat mijn buurman net thuis kwam en wat uurtjes de derde helft had gevierd en behoorlijk in de olie over allerlei zaken zoals politiek bleef ratelen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Gelukkig zag ik op een gegeven moment dat er wat bijen zijn dakgoot in vlogen en kon ik hem daarop attenderen en was hij uit zijn verhaal en kon ik mooi naar binnen 😳Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* DJMO hongerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Zaandam 01:00 uur
Muntbergweg Amsterdam 24:00 uur per dag open
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Daar hebben ze kut patat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:03 schreef Rob het volgende:
[..]
dan had je moeten eten toen we bij Eiburgh warenIk heb er één en ik ben er trots op
Oke, dus niet met iets serieus als modeltreintjes beginnen. *noteert*quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heel veel ook niet in 20 berichtjes, maar de basis, of soms dat niet, als je begint met een onzingesprekje. Maar mannen die starten met een beetje onzin vind ik vaak wel leukIk zet m'n bril wel op na 20 zinnen. Loop ik wel het risico dat ik ondertussen een compleet wildvreemde lastig sta te vallen.quote:Zullen we dan in oktober een masker op doen en die pas verwijderen nadat we 20 zinnen hebben gezegd?(okok ik weet nog wel hoe je eruit ziet, ik heb gewoon onthouden dat je op de meet was
)
Ja. Ik weet hoe hoog ik m'n kansne inschat iver het algemeen. Of dat waar is of niet is een tweede. Maar wat ik nu niet nodig heb is 10x een nee.quote:Ja die afwijzingen is wel minder en dan heb ik het als vrouw nog makkelijk.🐙![]()
Hey Google, hoe laat gaat de bus naar Zaandam?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
Hey Google, hoe laat gaat de bus naar Zaandam?![]()
![]()
Likte je mijn lippen maar eensquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:04 schreef Rob het volgende:
[..]
vond ik het daarom zo lekker
Ik likte mijn lippen erbij af
@StevenHyde @greysbonesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ana is wel een goede naam voor een nas eigenlijk. Dat ik daar niet aan gedacht heb.![]()
Als je over modeltreintjes begint is prima, maar als ik dan zeg dat je treintje dan mooi door mijn kerstdorpje kan rijden, moet je niet antwoorden dat die meestal een andere schaal zijn en dat daarom dus niet kan. (en ja, dit heb ik echt meegemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus niet met iets serieus als modeltreintjes beginnen. *noteert*
[..]
Ik zet m'n bril wel op na 20 zinnen. Loop ik wel het risico dat ik ondertussen een compleet wildvreemde lastig sta te vallen.
[..]
Ja. Ik weet hoe hoog ik m'n kansne inschat iver het algemeen. Of dat waar is of niet is een tweede. Maar wat ik nu niet nodig heb is 10x een nee.)
Maar wie weet is die wildvreemde wel de liefde van je leven!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien is het ook wel een leuke voor de naam die echt zou moeten bestaan in het radio programma rinkeldekinkel op radio 2 in het weekendquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ana is wel een goede naam voor een nas eigenlijk. Dat ik daar niet aan gedacht heb.
Ik ken sommige van deze woorden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een leuke voor de naam die echt zou moeten bestaan in het radio programma rinkeldekinkel op radio 2 in het weekend🐙![]()
Oh god.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je over modeltreintjes begint is prima, maar als ik dan zeg dat je treintje dan mooi door mijn kerstdorpje kan rijden, moet je niet antwoorden dat die meestal een andere schaal zijn en dat daarom dus niet kan. (en ja, dit heb ik echt meegemaakt)
Of een brievenbus of zo.quote:Maar wie weet is die wildvreemde wel de liefde van je leven!🐙![]()
We zijn onderweg naar de Mcdrive
Welke? De lidwoorden?quote:
Ik heb al sinds 4 uur vanmiddag trek in een dubbele cheeseburger, maar het zou zomaar kunnen dat ik voor een dubbele quarterpounder gaquote:
Ik zou voor de qaurterpounder gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 4 uur vanmiddag trek in een dubbele cheeseburger, maar het zou zomaar kunnen dat ik voor een dubbele quarterpounder ga
Jij kiest natuurlijk brievenbus voor de flauwe grap, maar ik maak m nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god.
[..]
Of een brievenbus of zo.
Met of zonder augurkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 4 uur vanmiddag trek in een dubbele cheeseburger, maar het zou zomaar kunnen dat ik voor een dubbele quarterpounder gaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier ook rete traagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
Dikke stront door een dunne trechter......of loopt FOK! wel goed bij jullie?
Nee, ene keer traag, andere keer weer snel. Net als laatste keer dat er traagheid was.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
Dikke stront door een dunne trechter......of loopt FOK! wel goed bij jullie?![]()
Ik hoop dat het straks nog even spontaan keihard gaat regenen. Vrouwen die Nederlandse hits aan het karaoken zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1758 / +158 / +110 / 5600 / 6318
2. FreshFruit / 1067 / +153 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 665 / +18 / +17 / 2208 / 2667
4. KillemWieft / 628 / +7 / +10 / 460 / 682
5. MooieTop6 / 435 / +35 / +6 / 1744 / 2009
6. _UserName_ / 435 / +13 / +36 / 394 / 533
7. Lovely / 413 / +17 / +5 / 1845 / 2130
8. DJMO / 353 / +19 / +12 / 641 / 851
9. mario390 / 352 / +5 / +0 / 660 / 880
10. loveislikeakiss / 347 / +4 / +20 / 1559 / 1776
11. Helenattenek / 330 / +12 / +10 / 403 / 515
12. Dr.Mikey / 319 / +9 / +0 / 349 / 478
13. Fogel / 313 / +9 / +2 / 944 / 1176
14. marc0871 / 296 / +0 / +0 / 629 / 823
15. Sally / 270 / +6 / +0 / 248 / 366
16. MizzezAmy / 267 / +9 / +1 / 1443 / 1669
17. maily / 254 / +1 / +6 / 943 / 1077
18. HappyCharly / 252 / +0 / +3 / 261 / 349
19. hemarookworst / 243 / +14 / +1 / 759 / 932
20. kree / 232 / +26 / +83 / 972 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sta ik zonder bril al een kwartier die gleuf te tongen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij kiest natuurlijk brievenbus voor de flauwe grap, maar ik maak m niet🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta ik zonder bril al een kwartier die gleuf te tongen.![]()
![]()
Its raining men haleeloejaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat het straks nog even spontaan keihard gaat regenen. Vrouwen die Nederlandse hits aan het karaoken zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zonder natuurlijk!quote:
Snelle jongen wel, zo snel na de kennismaking al!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta ik zonder bril al een kwartier die gleuf te tongen.
Hey marioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je kent me. Veel en snel sjans.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snelle jongen wel, zo snel na de kennismaking al!🐙![]()
quote:
Een dubbele quarterpounder it is
Wait, what?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta ik zonder bril al een kwartier die gleuf te tongen.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dubbele quarterpounder it is
Eet smakelijkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze TT is nog steeds feitelijk incorrectIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MooieTop5quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze TT is nog steeds feitelijk incorrect![]()
![]()
Het leek zo perfect
Totdat ze zei
Doe mij maar zoete witte wijn en een pizza met ananas
Wie had dat gedacht
Want nu is ze het echt niet meer voor mij
Ook nog zoete witte wijn bij die pizza met ananas
Ik ben zo op d'r afgeknapt
Het allerliefste sta ik op en ben ik weg
Doe ik alles op de pof
Want met alle respect
Dit kan toch niet man
En ook nog ananas dan
Ze valt door de mand
Maar aan de andere kant
Zou dr smaak maar ook een klein beetje beter zijn
Ging ze vast niet eens op date met mij
Dat is dan ook weer zo
Geen last vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zweetreet en plakzak vandaag?![]()
Ik vrees voor een plaknachtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zweetreet en plakzak vandaag?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zweetreet en plakzak vandaag?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar aan de andere kant
Dat is dan ook weer zo
🐙![]()
Uit eigen werk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Het leek zo perfect
Totdat ze zei
Doe mij maar zoete witte wijn en een pizza met ananas
Wie had dat gedacht
Want nu is ze het echt niet meer voor mij
Ook nog zoete witte wijn bij die pizza met ananas
Ik ben zo op d'r afgeknapt
Het allerliefste sta ik op en ben ik weg
Doe ik alles op de pof
Want met alle respect
Dit kan toch niet man
En ook nog ananas dan
Ze valt door de mand
Maar aan de andere kant
Dat is dan ook weer zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit ziet er niet heel erg lekker uitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dubbele quarterpounder it is~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ah, meer mensen hebben er last van? Ik dacht dat het aan mij lag.quote:How can I make this topic about me?![]()
@bondage had er al over geklaagdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, meer mensen hebben er last van? Ik dacht dat het aan mij lag.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was beetje traag maar lijkt nu weer goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, meer mensen hebben er last van? Ik dacht dat het aan mij lag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: