SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/img]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kut TT vol met onwaarhedenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Werkt altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:29 schreef Helenattenek het volgende:
ananas op pizza is voor de dikzakken die denken dat ze Dan chicks kunnen scoren met hun zoete jizzIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:29 schreef Helenattenek het volgende:
ananas op pizza is voor de dikzakken die denken dat ze Dan chicks kunnen scoren met hun zoete jizz
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekker laten sabbelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wilde mijn burger zonder broodje
blijkbaar betekent dat dat ik ook geen bacon en ei wilde....
rare man is dudje somsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen like voor dudjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
rare man is dudje somsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gekke ToTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Frankrijk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicht Liev bolk machen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zaterdag 19 juli 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook al? Mini-ToT en ik ook al.
[/quote]
Komt door het ananastekortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgende keer een cheeseburger zonder kaas vragenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
rare man is dudje somsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
Zou dit een beetje smaken?
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vast welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook al zou ik het niet lekker vinden, dan nog moeten mensen zelf weten wat ze eten. Dus altijd #teamananasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
team ananananananananananas!![]()
ill try anything oncequote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb al een paar keer ananasschillen (met bruine suiker) laten fermenteren. Dat was prima te drinken. In Mexico noemen ze dat tepache.quote:![]()
Dat weer wel, maar hij vindt het lekker als ik over hem heen gaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar die staat zo mooi op plek 6
Ga je op reis?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:56 schreef devzero het volgende:
Tijd om een wasje te draaien en koffer te pakken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
last?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Conferentie. Terwijl ik nog steeds last heb van mijn vakantie in AustraliaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. Afgelopen nacht was de eerste keer dat ik een beetje door kon slapen, en voor het eerst had ik vanmiddag niet echt een enorme dip.quote:![]()
Oh, hopen dat je geen dubbele krijgt danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Conferentie. Terwijl ik nog steeds last heb van jetlag van mijn vakantie in Australia
Ohio is in de zelfde tijdzone, dus zal wel meevallenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, hopen dat je geen dubbele krijgt dan![]()
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.🐙![]()
ah de lag der jetquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Afgelopen nacht was de eerste keer dat ik een beetje door kon slapen, en voor het eerst had ik vanmiddag niet echt een enorme dip.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die durfde ik niet aan....quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
niet geschoten is altijd mis hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
Nog twee dagen te gaan op de loting voor de woning in fecking IJsselmonde. Maar wel al 1040 inschrijvingen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet ik eigenlijk niet, denk een stuk of 25?quote:
Maar waarschijnlijk weet Zwabber het inmiddels al
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, denk een stuk of 25?
Maar waarschijnlijk weet Zwabber het inmiddels al🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: