Sportenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:35 schreef Alpha0 het volgende:
Jesper speelt om 13:00 halve finale. Zet hem op.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan helaas niet kijken want moet zelf sporten.
Teruggebrokenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Jesper plaatst de break en mag gaan uitserveren! Finale plek zou heeeeel sterk zijn.
Typisch Nederlands...quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Typisch Nederlands...
Maar goed, Jesper staat heel goed te spelen. Dus heb bij hem wel vertrouwen.
Ik ook niet dit keerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:52 schreef Alpha0 het volgende:
Hij heeft gewonnen omdat ik niet gekeken heb
Speelde uiteindelijk ook het beste in deze potquote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef mitt het volgende:
Darderi is een echte gravelrukker, dus geen schande.
Knappe week Jesper
Uberhaupt weer 2 masters van 1,5 week achter elkaar, net als Madrid en Rome. Dat is echt teveel, ben je 3 weken bezig en mag je daarna nog naar New York. Logisch dat spelers dan afhaken. Ik vond de Rogers Cup en daarna Cincinatti in 2 weken tijd juist heerlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:18 schreef mitt het volgende:
Iedereen en alles zegt af voor de Masters in Canada.
Sinner, Alcaraz, Draper, Djokovic en misschien dat er nog meer volgt.
Wie verzint dit schema ook
Sinner heeft een hoop van zijn glans verloren voor me...quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erkend dopeur Sinner haalt zijn doperende trainer terug
https://sporza.be/nl/2025(...)ndaal~1753256907126/
Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erkend dopeur Sinner haalt zijn doperende trainer terug
https://sporza.be/nl/2025(...)ndaal~1753256907126/
Zou me niets verbazen inderdaad. Kunnen ze weer kutje botsen na ronde 1.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:40 schreef TheVulture het volgende:
Tallon heeft zich afgemeld voor Umag met een rugblessure. Iemand reageerde daar op Instagram op dat ie die blessure mogelijk faked om in Washington bij z'n vriendin te zijn
Precies zoals we altijd met ons beschuldigende vingertje stonden toen Italianen in het wielrennen betrapt werden op doping. Daardoor kon onze immer sympathieke Rabobank ploeg met tandpasta lach Boogerd ook niet winnen. Oh wacht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Smerige Italiaanse oplichter. Ik welke sport dan ook is het eerste waar je aan denkt wanneer er een Italiaans vlaggetje achter staat: doping.
Met hun lakse luie mentaliteit.
Sinds 2,5+ jaar weer in een kwartfinale. Bizarre stat eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Botic naar de QF op de heilige grond
Misolic had z'n laaste 14 tiebreaks gewonnen (lol)
En we staan weer in de kwartfinales!quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Jesper is hard op weg naar de kwartfinale in Umag.
Botic gaat een Rooowbin doen en het toernooi winnenquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:53 schreef mitt het volgende:
En Botic in de kwartfinale tegen Seyboth Wild, dat moet zomaar te doen zijn.
Wat een glorietijden!
Alsof je zomaar even Kitzbühl wint. Fout!quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Botic gaat een Rooowbin doen en het toernooi winnen
Botic nu ook wel weer redelijk safe in de Top 100quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:23 schreef Alpha0 het volgende:
Botic wint van de Braziliaan en staat in de halve finale in Oostenrijk.
Tegen Bublik nu
40-45 mm regen daar dit weekendquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:23 schreef Alpha0 het volgende:
Botic wint van de Braziliaan en staat in de halve finale in Oostenrijk.
Tegen Bublik nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |