Bedankt Piet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:08 schreef StateOfMind het volgende:
25,5 momenteel, maar nu ik thuis ben verwacht ik wel dat dat straks oploopt naar 26.
Buiten is het 33 graden.
Voor morgen wordt 34 verwacht en donderdag 33 🥵
Vrijdag 30 en daarna blijft het gelukkig onder de 30.
Wat is een grondgebonden waterpomp?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,1
volgens de thermostaat 24,0. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)
Vrijstaand huis.
Buitentemperatuur 32,6 volgens app NIBE.
Eergisteren was het 10 graden in De Bilt..dus ja tot dan ging het prima met koele nachten, afgelopen nacht was ook koel..helaas komen nu de warmere nachten..afkoelen wordt wat lastiger als je geen airco hebt..maar ik vond het nog te doen..heb aardig kunnen koelen afgelopen weken. Tis nu 24.5 ..en begin steeds de dag rond de 23. Overdag alles potdicht en donker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nog tot diep in de nacht 20 graden. Wat zit iedereen hier in vredesnaam te lullen over koele nachten? Ja, het is eindelijk eens niet benauwd in de nacht, maar dat is eerder het weertype van juni dan van augustus.
Ik heb hem alleen van 8:00 tot pakweg 15:00 naar binnen schijnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Scheelt hier wel een jas dat de zon niet meer vol staat te branden
Na 7 duikt ie al achter de daken @:nattekat
Pff, dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Serieus, kom net weer thuis, 19C in de woonkamer, 16C op de verdieping.
Ik zeg ook, doe effe normaal met die airco, sjonge jonge.
ik hoop op een miljoen blikseminslagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen wordt echt ruk.
En donderdag onweer? Ik hoop dat dat doorgaat.
Inmiddels dalend naar 21 gradenquote:
Er zal vast onweer komen, maar de kans is natuurlijk niet altijd heel groot dat het precies op jouw (of mijn) plekje in het land los gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef Discombobulate het volgende:
Na de nacht 22,5.
Had toch iets lager gehoopt. Vandaag max 32/31 en niet kouder dan 21 's nachts. Ik hoop echt op onweer, morgen maar elke keer komt dat er toch niet van.
Ik zal het wel verkeerd hebben, false memories of selectief, maar toen ik klein was, was er voor m'n gevoel veel meer onweer in de zomer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zal vast onweer komen, maar de kans is natuurlijk niet altijd heel groot dat het precies op jouw (of mijn) plekje in het land los gaat
Vrijwel zeker weten dat dat selectief is inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd hebben, false memories of selectief, maar toen ik klein was, was er voor m'n gevoel veel meer onweer in de zomer.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd hebben, false memories of selectief, maar toen ik klein was, was er voor m'n gevoel veel meer onweer in de zomer.
2004 was wel een groot jaar lees ik net, misschien dat dat nog in m'n herinnering zit. https://www.knmi.nl/neder(...)e-overzichten/onweer wel leuk om te bekijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrijwel zeker weten dat dat selectief is inderdaad
Hier net pasta gekookt, dat kan de komende uren afkoelen en dan vanavond lekker koude pastasaladequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:10 schreef Discombobulate het volgende:
23,5
Vanavond even wat laten bezorgen i.p.v. zelf koken.
Smerig vies weer inderdaad. Kom je net onder de douche vandaan kan je eigenlijk alweer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben net even het dorp in geweest om een lekker bot voor de hond te halen, maar het is echt vies weer zeg. Wat vinden mensen hier nou leuk aan, vooral die mensen op de fiets?
Dat je met een pomp, water uit de bodem haalt om je verwarming / verkoeling in huis te regelen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat is een grondgebonden waterpomp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |