Is er een streamingsservice waar die beschikbaar is, dat je weet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef Sabata het volgende:
Witte Huis volgt heel erg de strategie van Barry Levinson's film Wag the dog op dit moment
Je zou iets met piraten kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er een streamingsservice waar die beschikbaar is, dat je weet?
Denk even na, er is geen douche op zo'n schip, dus ik denk dat ze ongelooflijk stinken. Daarnaast ben ik getrouwd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou iets met piraten kunnen proberen.
Piraten waren dan weer wel erg democratisch. En ze dronken rum. En ze hebben papagaaien en schatkaarten..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Denk even na, er is geen douche op zo'n schip, dus ik denk dat ze ongelooflijk stinken. Daarnaast ben ik getrouwd.
Ik zie je punt, die onderdelen van het piratenschap wegen dan weer erg zwaar en verbloemen de nadelen ietwat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Piraten waren dan weer wel erg democratisch. En ze dronken rum. En ze hebben papagaaien en schatkaarten..
Iig Apple tv en Amazon primequote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is er een streamingsservice waar die beschikbaar is, dat je weet?
Alleen te huur daar.quote:
Dat kan ie niet meer, Hij zit met 2 miljard in bitcoin nu. Die gaat ie met alle middelen die hem als prez ter beschikking staat omhoog duwen. Want belangenverstrengeling is alleen iets voor democraten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik houd ook nog altijd rekening met het scenario dat hij al z'n pijlen gaat richten op Trumpcoin en alle andere coins wettelijk een mindere status geeft t.o.v. Trumpcoin. Lijkt er op korte termijn niet aan te komen maar Trump kennende zou het een zeer logische stap zijn.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:42 schreef Rnie het volgende:
Trump deelt nepvideo waarin Obama gearresteerd wordt in Witte Huis terwijl hij zelf lachend toekijkt
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-toekijkt~a75995d8/
quote:Obama Posts Video of Trump Actually Getting Arrested in Real Life
WASHINGTON—Responding to Donald J. Trump’s posting of a fake AI-generated video of Barack Obama being arrested, on Monday the former president posted an actual video of Trump being criminally prosecuted in 2024.
The video shows Trump outside the Manhattan courtroom where he was charged with 34 felony counts and ultimately convicted on all of them.
“To be honest, I wanted to come up with some kind of crazy AI video to respond to his, but I’m no good with all of that tech stuff,” Obama said. “Fortunately, there was real video of him when he was on trial, so I guess I lucked out.”
At the White House, press secretary Karoline Leavitt blasted Obama’s post, stating, “Sharing actual footage of events that really happened is something that President Trump would never do.”
Maar tegelijkertijd alle media constant bashen want "fakenews" "fake media" "terrible media" etc. Lekker consequentquote:
Ghislaine Maxwell Charged In Manhattan Federal Court For Conspiring With Jeffrey Epstein To Sexually Abuse Minorsquote:Maxwell was charged with perjury (she lied before, she'll lie again).
quote:Additionally, in 2016, while testifying under oath in a civil proceeding, MAXWELL repeatedly made false statements, including about certain specific acts and events alleged in the Indictment.
Dit dus, het is weer vrij doorzichtig en openlijke corruptie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is ook geen gekke gedachte:
[ x ]
Lijkt me een politieke miscalculatie als ze zoiets doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is ook geen gekke gedachte:
[ x ]
https://www.washingtonpos(...)abba-nj-us-attorney/quote:Judges vote to oust Trump pick Alina Habba as U.S. attorney in New Jersey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |