SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Morgen wel zon en warm 29 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook niet. Prima te doen op het moment."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
1 dag idd en ook onweer op komstquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zit ik niet echt op te wachten maar is gelukkig maar even."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Billen zijn belangrijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, ik keek naar je mooie billen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daar kun je lang naar blijven kijken want ik blijf je natuurlijk voor, de rest van de maandquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, ik keek naar je mooie billen.
How can I make this topic about me?![]()
Klopt. En is natuurlijk persoonlijk, wat voor de één misschien mooi is, kan voor een ander niets zijn.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je lang naar blijven kijken want ik blijf je natuurlijk voor, de rest van de maand
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je lang naar blijven kijken want ik blijf je natuurlijk voor, de rest van de maand![]()
![]()
#viesplakkenduskouwepakken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of aan het hopen na het diner.
Ik ga zo beginnen aan mijn avondhoop zo te merken.
Ik heb eerst 2 uur geslapenquote:
Toen de wasmachine vullen, die doet nu de 2e was. En nu effe bolken, video kijken en straks maar eens kijken of er nog wat in de koelkast ligt.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb eerst 2 uur geslapen
Toen de wasmachine vullen, die doet nu de 2e was. En nu effe bolken, video kijken en straks maar eens kijken of er nog wat in de koelkast list.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
uitermate geschikt moment om flink te bolken wel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als je op de wc en er komt niksquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling!
Owwwwwquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog even tv kijken enzo. Maar geen FOKIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
in dat geval ben ik een tevreden mensquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Had ik vandaag dus op werk.quote:Daarna wel nog 2 keer echt moeten hopen
krijgen we daar filmbewijs van?quote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in dat geval ben ik een tevreden mens
In 4K!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijgen we daar filmbewijs van?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stom is dat he.. denk je dat een grote boodschap moet doen, en komt niks..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik vandaag dus op werk.Daarna wel nog 2 keer echt moeten hopen
Ik was extra teleurgesteld omdat ik wel aan een extra pauze toe was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom is dat he.. denk je dat een grote boodschap moet doen, en komt niks..
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom is dat he.. denk je dat een grote boodschap moet doen, en komt niks..
Wat een domper..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was extra teleurgesteld omdat ik wel aan een extra pauze toe was.
soms komt toch nur entlüftungquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom is dat he.. denk je dat een grote boodschap moet doen, en komt niks..![]()
![]()
entlüftung heb ik soberso heel de dag door.quote:
Bierschetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
entlüftung heb ik soberso heel de dag door.
Die gaan met het klimmen der jaren alleen maar erger meuren heb ik het idee.quote:
Ligt al bijna 50 jaar te rotten natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaan met het klimmen der jaren alleen maar erger meuren heb ik het idee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoi scheetjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heise?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ook wel nodig, ik rook je tot hierquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vies hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook wel nodig, ik rook je tot hier
Wat slecht dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook wel nodig, ik rook je tot hier
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die geur was echt vies slechtquote:
We tellen af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat gaat u doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dacht die gaat de hort op 🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks gebroken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buffy kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Nee denk filmpje. Of andere serie. Of verder gaan met bolken
Kan echt.quote:
Ik heb alleen maar harten gebroken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat doet pijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar harten gebroken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar nu al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar harten gebroken.
Dat klopt.quote:
Bil ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En relaxen met af en toe een Bolkje tussen doorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Daarna haar vlechten. Chill kleding aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Dottekequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En relaxen met af en toe een Bolkje tussen door
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balen hè. Kan je ook niet voor zolang een kamer vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Kreeg uurtje geleden telefoon (niet gezien want was bezig met bbqen) en meteen daarna een sms van de bankdirecteur. Excuses dat het zo lang had geduurd met het antwoorden op mijn vraag over financiering van een nieuwe woning, hij was op vakantie geweest, nieuwe hypotheek is geen probleem en of ik hem terug wil bellen. Op een fucking vrijdagavondhij wil me niet kwijt als klant, dus kom maar op met de perfecte rente
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijn toch. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
![]()
Kreeg uurtje geleden telefoon (niet gezien want was bezig met bbqen) en meteen daarna een sms van de bankdirecteur. Excuses dat het zo lang had geduurd met het antwoorden op mijn vraag over financiering van een nieuwe woning, hij was op vakantie geweest, nieuwe hypotheek is geen probleem en of ik hem terug wil bellen. Op een fucking vrijdagavondhij wil me niet kwijt als klant, dus kom maar op met de perfecte rente
Had al een toezegging van twee andere banken. Laat ze maar vechten. Mij boeit het niet wie er aan me verdient.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Koud gecremeerd worden?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou aangenamer zijn? Levend gecremeerd worden of een coldplay concert bijwonen?I'm surrounded by morons!
@ieniminimuisquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou aangenamer zijn? Levend gecremeerd worden of een coldplay concert bijwonen?🐙![]()
Ieni is fijner ja?quote:I'm surrounded by morons!
Proest.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou aangenamer zijn? Levend gecremeerd worden of een coldplay concert bijwonen?
goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
![]()
Hey there sunshine lift my heart
O dan zat je sowieso al goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had al een toezegging van twee andere banken. Laat ze maar vechten. Mij boeit het niet wie er aan me verdient.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
texas?quote:Hey there sunshine lift my heart
Mooie rookkast.quote:
Hoe werkt dat in NL eigenlijk?quote:
Hier stuur ik gewoon een berichtje naar de bank dat ik een hypotheek wil en dan komen ze met een rente en voorwaardes. Is heel simpel.I'm surrounded by morons!
Ik kreeg net een berichtje van een schoonzus: kennelijk was de Nijmeegse vierdaagse afgelopen week en mijn vader heeft die weer eens gelopen.
Toch wel een beetje triest dat ik dat niet wist, maar het van mijn schoonzus moest horen![]()
![]()
Je wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef devzero het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van een schoonzus: kennelijk was de Nijmeegse vierdaagse afgelopen week en mijn heeft die weer eens gelopen.
Toch wel een beetje triest dat ik dat niet wist, maar het van mijn schoonzus moest horenI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
![]()
volgens mij was dat vandaag of gisterena fgelopenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef devzero het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van een schoonzus: kennelijk was de Nijmeegse vierdaagse afgelopen week en mijn heeft die weer eens gelopen.
Toch wel een beetje triest dat ik dat niet wist, maar het van mijn schoonzus moest horenHey there sunshine lift my heart
Je zal toch je inkomen moeten geven. Ik heb eeuwen geleden een koopwoning gehad weet niet meer precies hoe e dat toen ging.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in NL eigenlijk?
Hier stuur ik gewoon een berichtje naar de bank dat ik een hypotheek wil en dan komen ze met een rente en voorwaardes. Is heel simpel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag om 18:00 uur was de finish op de via gladiola.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij was dat vandaag of gisterena fgelopenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij was dat vandaag of gisterena fgelopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vandaag (vrijdag)quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij was dat vandaag of gisterena fgelopen![]()
Oh dat vragen ze automagisch bij de belastingdienst op hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal toch je inkomen moeten geven. Ik heb eeuwen geleden een koopwoning gehad weet niet meer precies hoe e dat toen ging.I'm surrounded by morons!
quote:Spuit 11 en 12.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
quote:
Dat is wel handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh dat vragen ze automagisch bij de belastingdienst op hier.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hey mailyquote:
Ik vraag net aan @Rob wat we morgen gaan doen. Zijn antwoord: morgen om elf uur ben je de eerste om dat te mogen vragen.
Ik: ik vraag niet wat we zondag gaan doen, maar wat we morgen gaan doen..
Kudos voor wie de grap ziet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou de belasting dienst hier ook kunnen doen, maar dat vinden ze te makkelijk.quote:
Als ze zulke makkelijke systemen hier in NL zouden gebruiken kan 90% van de ambtenaren op straat worden gezet en is de werkeloosheid nog groter. Die komen never nooit meer aan de bak in de echte wereld
Ja, zo'n 2,5 uur geleden. Vrijdag 18 juli dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het vandaag afgelopenIk heb er één en ik ben er trots op
is in NL niet meer zo simpelquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal toch je inkomen moeten geven. Ik heb eeuwen geleden een koopwoning gehad weet niet meer precies hoe e dat toen ging.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zo'n 2,5 uur geleden. Vrijdag 18 juli dus.![]()
alsof jij weet hoe laat wij levenquote:Hey there sunshine lift my heart
voordat de belastingdienst hier eens doet waarvoor ze zijn aangenomen zijn we lichtjaren verderquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou de belasting dienst hier ook kunnen doen, maar dat vinden ze te makkelijk.
Als ze zulke makkelijke systemen hier in NL zouden gebruiken kan 90% van de ambtenaren op straat worden gezet en is de werkeloosheid nog groter. Die komen never nooit meer aan de bak in de echte wereldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zei : nee, vandaag.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Stiekem woon ik gewoon in Lelystadquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof jij weet hoe laat wij leven![]()
Nee dat was het toen ook niet. Je moet volgens mij nu ook eigengeld hebben of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leeuwarden eerder. Dat is pas echt achtergesteld gebiedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
dat is 2x dat die stad genoemd is in verschillen delen van het forum vandaagquote:
if i had a nickle...Hey there sunshine lift my heart
je moet een behoorlijke duit meenemenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat was het toen ook niet. Je moet volgens mij nu ook eigengeld hebben of niet?
dan worden er gekeken hoeveel je kunt lenen(mbv loonstroken en jaaropgave) vervolgens wordt je BKR nagetrokken
als alles goed is kun je een hypo krijgen
maar ook weer afhankelijk van wat de rente op dat moment isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja wel leuk bedacht jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:26 schreef DJMO het volgende:
Ik vraag net aan @:Rob wat we morgen gaan doen. Zijn antwoord: morgen om elf uur ben je de eerste om dat te mogen vragen.
Ik: ik vraag niet wat we zondag gaan doen, maar wat we morgen gaan doen..
Kudos voor wie de grap ziet.![]()
![]()
Dat vind ik nog extreem optimistisch gerekend van jequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
voordat de belastingdienst hier eens doet waarvoor ze zijn aangenomen zijn we lichtjaren verder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Leeuwarden eerder. Dat is pas echt achtergesteld gebied
Sorry, maar ik leg liever geen geld in om een hypo te krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet een behoorlijke duit meenemen
dan worden er gekeken hoeveel je kunt lenen(mbv loonstroken en jaaropgave) vervolgens wordt je BKR nagetrokken
maar ook weer afhankelijk van wat de rente op dat moment isIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik nog extreem optimistisch gerekend van je![]()
wij van de werkverschavingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hypotheekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, maar ik leg liever geen geld in om een hypo https://share.google/er8Oy3shvwYgxN0y5 te krijgen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Duh. Ik was te laat met edit. Ook hier: het was een grap.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Soms vraag ik me af of de helft van de ambtenaren niet van de sociale werkplaats geplukt zijn en met behoud van uitkering achter een bureau moeten gaan zittenquote:![]()
Hey kree.quote:
je schijnt zelfs een HBO te moeten bezitten tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de helft van de ambtenaren niet van de sociale werkplaats geplukt zijn en met behoud van uitkering achter een bureau moeten gaan zitten![]()
Nu beledig je @hemarookworstquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de helft van de ambtenaren niet van de sociale werkplaats geplukt zijn en met behoud van uitkering achter een bureau moeten gaan zitten
Ik heb er één en ik ben er trots op
wat is er loos?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef Masberum het volgende:
@:kree waar ben je? Ik heb je nodig maatDo what you love, love what you do!![]()
Nu moet ik mijn mond gaan houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schijnt zelfs een HBO te moeten bezitten tegenwoordig![]()
volgens mij is @hemarookworst semi overheidquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst behoort bij de helft die wel verstand van zaken heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben binnengekomen met een huishoudschool diplomaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schijnt zelfs een HBO te moeten bezitten tegenwoordig![]()
Wel netjes in 18 voud ingeleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ben binnengekomen met een huishoudschool diploma
Rob.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet dat je je eigen geld moest hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet een behoorlijke duit meenemen
maar ook weer afhankelijk van wat de rente op dat moment isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry @hemarookworst en @Rob het spijt me
Please stuur geen legertje ambtenaren met een stapel regeltjes en brieven op me af
te laatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
sorry @:hemarookworst en @:rob het spijt me
Please stuur geen legertje ambtenaren met een stapel regeltjes en brieven op me af![]()
vroegahhh mocht datquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Tegenwoordig als midden 20'iger met 2 personen met bovenmodaal inkomens kom je nauwelijks nog boven de 250.000 euro aan hypotheek zonder eigen geldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet dat je je eigen geld moest hebben.
Achja, heb ik wel weer iets om de haard mee te stoken. Scheelt weer wat op de energie rekening deze winterquote:
Afhankelijk van de functie en denk/werk niveau heb je niet expliciet een diploma of titel nodig.quote:
Een assessment kan bij sommige functies wel noodzakelijk geacht worden.![]()
Die kan ik niet beledigen. Die heeft teveel boter op z'n rug gesmeerd tijdens de huishoudschool.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
als je er al werktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Afhankelijk van de functie en denk/werk niveau heb je niet expliciet een diploma of titel nodig.
Een assessment kan bij sommige functies wel noodzakelijk geacht worden.
kun je hogerop komen
maar met sollicitaties vind ik soms de eisen erg overdrevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee niet beledigend worden ja...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kan ik niet beledigen. Die heeft teveel boter op z'n rug gesmeerd tijdens de huishoudschool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Hee niet beledigend worden ja...Ik ben al klaar met eten, dus het zal mij een zorg zijn waar die boter terecht komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Op je hoofd.
Dat is bij meerdere bedrijven en functies ook buiten de overheid om vaker overdreven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er al werkt
kun je hogerop komen
maar met sollicitaties vind ik soms de eisen erg overdreven
Ik ben tijdens mijn master ook benaderd voor functies met een lager loon dan een gemiddelde bouwvakker (zwart werk niet meegerekend) verdient. En dan ervanuit gaande dat ik een master diploma heb
Je moet je niet laten verleiden aan alle functie-eisen te moeten voldoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er al werkt
kun je hogerop komen
maar met sollicitaties vind ik soms de eisen erg overdreven
Als je in je sollicitatie je ervaring aannemelijk kan maken kom je zonder voltooide opleiding ook in aanmerking voor minimaal een gesprek.![]()
Als jij je wangedrag goed wil maken bij me doe je een donatiequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En nee ik kijk niet neer op bouwvakkers, absoluut niet. Vaklui zijn ook zeer waardevolle toevoegingen en hard nodig!
Mijn punt was dat iemand met 6 jaar universitaire opleiding en een studieschuld voor minder moet gaan werken dan iemand die enkel VMBO heeft gedaan.
Hey Kreequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kan ik niet beledigen. Die heeft teveel boter op z'n rug gesmeerd tijdens de huishoudschool.
Of valt de boter in zijn neusquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:kree valt dus met zijn neus in de boter?
Dat gun ik 'm zeker.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:kree valt dus met zijn neus in de boter?![]()
Terug zoem en en prikken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: