Bier is voor pubers, wijn is voor volwassenen.quote:
Het toppic slaat net zo dood als Stella Artois.quote:
En de auto vol met lekkers om na te genieten?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:34 schreef fietsie het volgende:
Frankrijk was tof, weer hoop nieuwe dingen gezien en geproefd
Mega doppinda…quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:12 schreef fietsie het volgende:
Sommige dingen overleefden de rit naar t huisje niet...
[ afbeelding ]
Er was vanalles mega daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:33 schreef AnneX het volgende:
Wat een verhaal kaatje!
Zo weer thuis. Het was leuk om de ouwe en nieuwe buren te hebben gesproken.![]()
En als een puber wel 4 pilsjes gedronken.
N.a.v. Blues opmerking over slakkeneitjes…gegoogled en die zouden wit moeten zijn in grote hoeveelheden.
In de bak liggen deze groene. Zelf dacht ik, dat het voeding was van de potaarde…
Wie weetz? @:sigme @:Vanyel andere tuinierders…Online met Google lens zoeken kom ik veel 'schimmels' tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slakkeneitjes die ik vond was echt een hele berg witte bolletjes.
Robquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:34 schreef z80 het volgende:
Het toppic slaat net zo dood als Stella Artois.
Met pils moet ik je gelijk geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bier is voor pubers, wijn is voor volwassenen.
Hehe, ik zit hier ook aan een biertje hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met pils moet ik je gelijk geven.
Maar er is nog zo gigantisch veel meer bier dan pils. Zo'n 100 verschillende bierstijlen en de variaties erop.
Van wit, blond, via amber en rood, naar bruin en diepdonkerzwart.
Met de zoetheid van mout, bitterheid van de hop en de fruitige, kruidige of grassige smaken van de hop en gist.
Er zijn ook restaurants met een bierkaart, naast de wijnkaart.
En zelfs heuse bier sommeliers.
Food pairing met bier is een ding en soms nog beter dan met wijn.
Super!! Is er nog ondertiteling nodig?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
De film van Amir is genomineerd voor de “debuut competitie “ van het Nederlands Filmfestival
Die is er alquote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Super!! Is er nog ondertiteling nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |