Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:55 schreef Blues het volgende:
Rab/Roblieve dochter en leuke keuzes. Ben benieuwd.
Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?
En die kat van hem is zwaar verwaarloosd met een vacht vol klitten.
Ja! Viel me ook op @kaDquote:Op maandag 21 juli 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook weer mijn twijfels bij, hoe zit dat daar precies, heeft ie die B&B eerst zeven jaar gehad met een eerste vrouw, twee kinderen gekregen, toen een tweede vrouw (inmiddels ook ex) en met haar die dochter gekregen en zit nu in een soort vriendschap met ex die B&B te runnen?
En die kat van hem is zwaar verwaarloosd met een vacht vol klitten.
Hans en Libera?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd een beetje akward als er ex rondloopt, is al een keer eerder ook geweest. Dat botste nogal met sommige dames.
Ja die was het idd, en dat mens die geen augurken had en de perfecte paprika's wilde op een marktje ergens.quote:
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hans had geen kinderen zelf, begreep ik.
Oh, dan had ik dat niet begrepen, dacht dat die dochter alleen van Libera uit een eerdere relatie van haar was.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hans, van Libera, Pistoia Italie bedoel je?
Hans en Libera trouwden in 1993 en kregen samen een dochter, Angelica.
https://tvvisie.be/nieuws(...)ch_122224/#gsc.tab=0
In z'n broek zeker....quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Na 3 zinnen met elkaar voelt Piet al een klik.
Nah. Dacht gewoon slim te zijn door mee te doen voor reclame omdat zijn hotel nogal afgelegen ligt en niet erg vol zal zitten. Maar heeft geen enkele interesse in deze vrouwen, wil vooral overkomen als de beste gastheer. Lijkt het.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En volgens mij is JP gewoon nogal oppervlakkig en denkt ie écht alleen maar aan eten, drinken en gezelligheid
Dat kan ook natuurlijk, dat is voor de meeste B&B eigenaren ook wel het geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah. Dacht gewoon slim te zijn door mee te doen voor reclame omdat zijn hotel nogal afgelegen ligt en niet erg vol zal zitten. Maar heeft geen enkele interesse in deze vrouwen, wil vooral overkomen als de beste gastheer. Lijkt het.
Nog een leuk off-topic weetje danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:37 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/ki(...)endin-van-jean-paul/
Die Rosalie is inderdaad een pain in the ass, en doet inderdaad als heel veel van die TV lui om deelnemers in een bepaalde hoek te duwen omdat die meer TV maken, en dat doet zij nu smakeloos op camera. Dus daarom heeft ze alle schijn tegen zich dat zij niet door de productie, of zelf van de productie is van B&B is daar zelf in gezet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog een leuk off-topic weetje danDit is geheel on-topic, toch? Leuk weetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
Mwah, niet iedereen zit op dit soort dingen te wachten en houden het liever bij wat er in het programma te zien is geweest. Wat ik ergens ook wel snap, vandaar ook de spoilerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:53 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dit is geheel on-topic, toch? Leuk weetje
Ja, beetje zure muts, die Ingrid.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:53 schreef casita het volgende:
Sjonge sjonge stel je voor dat je overwerkt raakt ontbijten maken, o nee een bakje yogurt in schenken vervelend kolerewijf ben je Ingrid.
Dat denk ik ook steeds. (Al zou ik zelf wel vragen om te helpen.)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, beetje zure muts, die Ingrid.
Je hebt een B&B, dan sta je toch elke dag ontbijt te maken voor je gasten?
Nou is Frank ook wel een beetje een lamme tak, dus ergens kan ik me die irritatie wel een beetje begrijpen, maar je kunt het ook overdrijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds. (Al zou ik zelf wel vragen om te helpen.)
Ik vraag me nu wel af of dit niet een stukje script is, die eindeloze pit.![]()
Maar ik denk dat ze zelf wel zo is. Anders lopen dat soort gesprekken niet zo eindeloos door.
Een lamme tak.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou is Frank ook wel een beetje een lamme tak, dus ergens kan ik me die irritatie wel een beetje begrijpen, maar je kunt het ook overdrijven.
En ja, het zal er door de regie ook wel extra dik opgelegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |