Wel door het midden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijk zo hoor je een penalty te nemen. Jammer dat het een Engelse is.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Engelsen zullen dan wel winnen.Want gouden gleuf en Zweden is altijd "net niet" op een toernooi...
Reclame voor het niveau van vrouwenvoetbal.quote:
Waarom ben jij tegen Spanje?quote:
Zweden heeft er sowieso 3 naast/over/paal geschoten toch? En dan eentje waar de keepster nog aan zat die op de paal gingquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die Zweedse keeper vooral. Op haar waterfles heeft ze alle pingels van de Engelsen staan, ze stopt er 3, maar zelf schiet ze over.
Die zijn veel te goedquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben jij tegen Spanje?
(een keer een stunt dit toernooi zou wel leuk zijn, Italië dat Noorwegen versloeg vind ik ook niet echt een stunt)
Je kan veel zeggen maar deze stuff was vermakelijker dan mannenpenals 😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Reclame voor het niveau van vrouwenvoetbal.
#equalpay
Ik zei het toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Hier vallen ze wel door de mand allemaal hoe slecht ze technisch zijn
https://www.nieuwsblad.be(...)hoppen/54391165.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar deze stuff was vermakelijker dan mannenpenals 😂
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mad.
Die is nu lekker aan het meedouchen met de dames genot. Kutje botsen galore.
Vorig WK won Zweden iig nog een pingel serie van de VS, al was dat wel met een keepster die geen enkele pingel stopte. In de 120 minuten ervoor had ze toen wel een aantal puike reddingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Legoblokje het volgende:
Vorig WK was er een nog langere reeks van 20 penalty's, al ging daar in ieder geval nog meer dan de helft er in.
Wel sneu voor Falk, vier penalty's stoppen en dan nog verliezen omdat je teamgenoten belabberde strafschoppen nemen (Ok, ze miste zelf ook, maar het is niet voor niets dat keepers normaliter nooit een strafschop nemen).
Wat was nou eigenlijk die vermeende 'meesterzet' van Wiegman?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als keeper zijnde, pienanties is in feite een loterij, je ken er niks an doen. Ja, je ken ze stoppen, maar verder ken je er niks an doen. gr gr ed de goeij
[..]
Vorig WK won Zweden iig nog een pingel serie van de VS, al was dat wel met een keepster die geen enkele pingel stopte. In de 120 minuten ervoor had ze toen wel een aantal puike reddingen.
Falk heeft overigens wel idd historie geschreven door een serie te verliezen (mede door een eigen misser) waarin ze zelf 4 pingels stopte.
Tja, ze reppen wel constant over de geweldige wissels van Wiegman (en net als op andere toernooien pakten die idd goed uit) maar het lag toch wel grotendeels aan Zweden, met name na Aslani's wissel. Die hebben zichzelf echt uit de wedstrijd gespeeld gaandeweg de tweede helft. Alleen maar achteruit lopen. Tja, dan roep je het over jezelf af.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat was nou eigenlijk die vermeende 'meesterzet' van Wiegman?
Ze wisselde pas toen het wedstrijdbeeld al was gekanteld en Zweden al een tijd alleen nog maar achteruit liep. Of dat conditioneel was of bewust van Zweden weet ik niet, maar zo briljant was het helemaal niet op de momenten dat Engeland onder druk werd gezet.
Vind je?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:52 schreef tong80 het volgende:
Verder is het een onsympathiek wijf waar veel slecht over wordt gesproken.
Je bent nog mild. Ze bracht haar beste speelster in 20 minuten van het einde. De andere wissel sloeg helemaal nergens op. Je zag daarna ook steeds een shot van de schaschrijinige gewisselde speelster. Verder is het een onsympathiek wijf waar veel slecht over wordt gesproken. Absurd hoeveel geluk ze gisteren had.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat was nou eigenlijk die vermeende 'meesterzet' van Wiegman?
Ze wisselde pas toen het wedstrijdbeeld al was gekanteld en Zweden al een tijd alleen nog maar achteruit liep. Of dat conditioneel was of bewust van Zweden weet ik niet, maar zo briljant was het helemaal niet op de momenten dat Engeland onder druk werd gezet.
Deze wedstrijd kwam op mij inderdaad ook meer over als Zweden dat het zelf heeft weggegeven dan dat Engeland zich heeft terug geknokt. Zweden had die 3-0 gewoon moeten maken, eerst vlak voor rust en daarna nog begin tweede helft dikke kansen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tja, ze reppen wel constant over de geweldige wissels van Wiegman (en net als op andere toernooien pakten die idd goed uit) maar het lag toch wel grotendeels aan Zweden, met name na Aslani's wissel. Die hebben zichzelf echt uit de wedstrijd gespeeld gaandeweg de tweede helft. Alleen maar achteruit lopen. Tja, dan roep je het over jezelf af.
Wiegman heeft wel vaak het geluk aan de kont hangen, van de andere kant: geluk dwing je af?? Tja, zeg het maar...
[..]
Vind je?![]()
Mannen missen ze ook op rare manierenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en pingels![]()
Ze zijn nerveuzer, 11 meter is wellicht te ver voor ze, korte aanlopen, technisch minder vaardig met schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en pingels![]()
Die krijgt geen kus na de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:38 schreef Cryptonees het volgende:
ik vind Bonmati bij spanje wat tegenvallen. 2 x gouden bal winnaar
Is ook meer dankzij het missen van de penalty door Spanje zelfquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef svann het volgende:
Had niet verwacht dat de zwitsers de eerste helft schadevrij zouden kunnen houden.
Ik weet niet wie ik erger vind: Roelfs of Wielaard.quote:
Mag ook zonder broekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:20 schreef Cryptonees het volgende:
Waarom komt Lehman er niet in. Ik wil haar broekje zien
Vrouwen en strafschoppen blijft een leuke rubriek.quote:
Niemand heeft het straks nog over de buitenspel regels..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwen en strafschoppen blijft een leuke rubriek.
Voordeel van koloniseren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch een vrij Afrikaanse compositie, dat Frankrijk.
Bij de mannen wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Gremen het volgende:
Maar serieus, overtreding met penalty is toch vaak geel?
Dit is blijkbaar ernstig gemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Gremen het volgende:
Maar serieus, overtreding met penalty is toch vaak geel?
Neem aan voor de actie, want de bal was niet eens in de buurt bij die tweequote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Zorro het volgende:
Is dit rood vanwege de actie (dus net als iemand op zijn knie schoppen) of vanwege kans ontnemen?
Het is in elk geval onbeschrijfelijk domquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar ernstig gemeen
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in elk geval onbeschrijfelijk dom
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:16 schreef Gremen het volgende:
Ne
[..]
Neem aan voor de actie, want de bal was niet eens in de buurt bij die twee
harentrekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Duitsland nu al rood, hoe dan?
Bitchfight.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Duitse speelster wilde de extensions van tegenstander hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Dat heb ik ff mooi gejinxtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit lijkt me wel gespeeld, zeker als de Duitsers zo frusti blijven.![]()
Ook wel pech met die blessure maar die rode kaart was echt oliedom
Inderdaad, dat waren gewoon ongewenste intimiteiten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is dit geen kaart, scheids?
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?quote:
Dat zou ook kunnen. Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?
Dat moet haast wel, want mannen hebben niet zulke nagels en Rene van Rijswijk heeft zo nooit een tegenstander rood aangesmeerd, dus als dat geen bewijs is...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?
Die Franse viel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeoz is dit een vrije trap voor Frankrijk?
En geen geel ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeoz is dit een vrije trap voor Frankrijk?
Vermoeden van.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Franse viel.
Dan is het een vrije trap voor Frankrijk. Zo gaat dat.
Oh ja, stom dat ik dat niet wist.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Franse viel.
Dan is het een vrije trap voor Frankrijk. Zo gaat dat.
Ik denk dat ze alleen de rode kaart op zak heeft.quote:
Lijkt me sterk. In contaktsporten moeten de nagels kort zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
contactsporten zijn toch vechsporten .... en hoe kort is kort en worden die dan bij alle dames gemeten voor de wedstrijd of bij een invalbeurt ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:52 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. In contaktsporten moeten de nagels kort zijn.
Ze worden toch ook gecontroleerd op sierraden ? dan kunnen ze ook meteen kijken hoe lang de nagels zijn... En ik denk dat ze kunstnagels ook afkeuren..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
contactsporten zijn toch vechsporten .... en hoe kort is kort en worden die dan bij alle dames gemeten voor de wedstrijd of bij een invalbeurt ?
Ik hoop het niet, strafschoppenseries wil ik zienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit moet Frankrijk toch binnen 90 minuten kunnen binnen hengelen, zou je zeggen...
Nu nog rood voor Frankrijkquote:
Precies, en dan was het haar 2e geweest. Trainer grijpt direct in zo te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit had ook wel een kaart mogen zijn.
Dit dusquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:32 schreef Cryptonees het volgende:
Grechtigheid, dit was gewoon geen pingel
Alsjeblieft zeg, ook nog een verlenging?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
Laat dit alsjeblief tot strafschoppen gaan
Die mogen ze gewoon overslaan, nergens voor nodigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ook nog een verlenging?
Gewoon meteen deze twee ploegen schrappen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Die mogen ze gewoon overslaan, nergens voor nodig
En Engeland ook meteen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon meteen deze twee ploegen schrappen.
Gelukkig krijgen we zometeen wel de haarscherpe analyse van Leonnequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wel naar de ster, niet naar de ster, wel naar de ster
Ze denken allemaal dat ze een soort dribbelkoningin zijn. Gaan elke keer maar lopen met de bal waar dat totaal onnodig is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik snap niet dat Frankrijk dit niet al lang en breed in de zak heeft, tegen 10.
Geen Plan B ook, alleen maar breienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ze een soort dribbelkoningin zijn. Gaan elke keer maar lopen met de bal waar dat totaal onnodig is.
Mwah, Duitsland staat organisatorisch gewoon prima.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk is Frankrijk ook best matig.
Zegt ook weer genoeg over het niveau van Nederland.
Frankrijk mist een type Meisje Miedemaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Mogen die Francaises wel eens schieten op goal of moet ie perse pingelend gemaakt worden
Nederland de wedstrijd tegen hen ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Frankrijk mist een type Meisje Miedema
Duitsland wint dit gewoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:00 schreef Cryptonees het volgende:
Duitslang past zich aan. Bang ploegje
De parallellen met het mannenvoetbal worden zichtbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |