WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Er zijn twee dingen, dopingverleden en arrogantie. Over die tourzeges heeft hij gelijk dat nogal arbitrair is wie wel en niet geschrapt zijn. Neemt niet weg dat Armstrong niet moet zeuren want hij was fout. Dat anderen niet geschrapt zijn doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef DiegoFuser het volgende: Het is wel hypocriet, de altijd doperende Adrie van der Poel hoefde ook geen Mea Culpa af te leggen en Chantal Blaak heeft ook niet hoeven uitleggen hoe al haar positieve plasjes zeer dubieus zijn verdwenen.
Was het niet Eurosport dat vond dat Andy er nog goed fit uit zag?quote:
Karsten Kroon kwam hem ooit tegen bij een of ander fitnessevenement, dus moet hij wel topfit zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het niet Eurosport dat vond dat Andy er nog goed fit uit zag?
Hittetraining!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen vandaag oververhit, en voormalig regenrenner Pogacar rijdt het record van Riis bijna uit de boeken. Zelfs Armstrong en Bruyneel speelden niet zo opzichtig met onze voeten.
Klimmer Narvaez ook echt, zoek het uit met je hele handel.
Ja, dat doet Van der Poel ook, en op zijn lichaam vinden we deze dagen meer zout dan in de Dode Zee.quote:
Van der Poel vergeet soms gewoon dat hij hard moet blijven trappen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat doet Van der Poel ook, en op zijn lichaam vinden we deze dagen meer zout dan in de Dode Zee.
Hij zei in zijn interview achteraf dat hij in de laatste kilometer aan Privitera dacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uiteraard doet die klootzak ook nog even een vingertje richting de hemel voor een renner waar hij tot gisteren nog nooit van had gehoord, eng, eng, eng.
Ik HAAT deze gozer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zei in zijn interview achteraf dat hij in de laatste kilometer aan Privitera dacht.
Als ze niets doen dan heeft hij daar ook kritiek op.quote:
Klopt, dat was wel het voordeel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen liepen er veel minder mongolen mee in de bergritten. Wat was die tijd mooi.
Morgen gaat pas echt hallucinant wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:21 schreef Szura het volgende:
Alsof die tactics nog wat uitmaken als die mutant 2 minuten wegrijdt
Het is niet een hele zware klimtijdrit; slechts 2 steile kilometers. Ik denk dat Pogi morgen maximaal 30 seconden pakt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen gaat pas echt hallucinant worden
Die zit met het probleem Lipowitz.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:24 schreef Kloit het volgende:
Sven2 zit vandaag niet op z'n praatstoel.
Remco kan misschien redelijk in de buurt blijven maar ten opzichte van Vingegaard gaat hij voor een flinke tweede laag erbij.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is niet een hele zware klimtijdrit; slechts 2 steile kilometers. Ik denk dat Pogi morgen maximaal 30 seconden pakt.
Beter dan Remco vandaag! Of is dat het probleem?quote:
Vingegaard haalde 2 jaar geleden bijna Pogi in, gaat Pogi morgen laten zien hoe dat wel moet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is toch ook van de Boeren, boeren, boeren?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Politicus Pogacar met zijn puntgave antwoorden, Karrel trapt er meteen met open ogen in.
Begin het vermoeden te krijgen dat jij niet per se een fan van Sloveens wielrennen bent.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Politicus Pogacar met zijn puntgave antwoorden, Karrel trapt er meteen met open ogen in.
Roglicgodquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin het vermoeden te krijgen dat jij niet per se een fan van Sloveens wielrennen bent.
7,5 watt de kiloquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar is de tijdrit wat te kort voor. Klimtijdrit Ventoux en Jonas had een groot probleem gehad.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard haalde 2 jaar geleden bijna Pogi in, gaat Pogi morgen laten zien hoe dat wel moet?
Nu!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Wanneer gaat Karrel het over Hem hebben?
Terwijl hij vandaag meer dan 2 minuten pakte?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is niet een hele zware klimtijdrit; slechts 2 steile kilometers. Ik denk dat Pogi morgen maximaal 30 seconden pakt.
Hij kwam terug in het peloton!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:28 schreef Felagund het volgende:
Fenomenaal!
Hij wordt op meer dan 3.5 minuten gereden.
Hautacam is toch wel wat lastiger dan Peyragudesquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl hij vandaag meer dan 2 minuten pakte?
Remco kan zich beter op wat anders richten dan drieweekse rondesquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan hij en Jonas eerst kijken welke ronde Pogi niet rijdt. Kruimels oprapen
Joke's on them, hij gaat ze alle drie rijden én winnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan hij en Jonas eerst kijken welke ronde Pogi niet rijdt. Kruimels oprapen
Eens alleen is het nog te snel om de ambities op te geven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Remco kan zich beter op wat anders richten dan drieweekse rondes
Dat wilde Vingegaard al doen door ook de Vuelta te rijden, gaat Pogi daar ook opeens naar toe..quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tegen de Almeida's en Del Toro's van deze wereld krijgt hij ook klop.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En alle 5 monumentenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joke's on them, hij gaat ze alle drie rijden én winnen.
En 5 rondjes van een week?quote:
Evenepoel die ergens in het seizoen in de kreukels ligt is eerder regel dan uitzondering, dus dit kunnen ze elk jaar zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
Hoe lang gaan ze dat excuus nog gebruiken
De gemiddelde kijker heeft daar geen idee van.quote:
Mevrouw van Zetten ui Tiel, of hoe noemde Mart die?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker heeft daar geen idee van.
Waar redelijk wat druk uitkomt vanuit Duitsland.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit wordt een strijd om het kopmanschap bij Bora volgend jaar.
Poepzorredquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Een bepaalde user zou nu posten:
Dit is geil
Ja, die ja. Of in dit geval Madame Mertens uit Zottegem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:37 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten ui Tiel, of hoe noemde Mart die?
Sammy?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef The_Undertone het volgende:
Wie monteert er die flikkermuziek onder zeg?
Dat Barre ook nog steeds rond rijdt is ook opmerkelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wielrenners zijn knettergek.
Laten we Coquard niet vereren, stuur die man naar een ziekenhuis.
Zijn complete kont was letterlijk zonder huid. Dat kon echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Barre ook nog steeds rond rijdt is ook opmerkelijk.
En alweer best goed ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Barre ook nog steeds rond rijdt is ook opmerkelijk.
Karrel en Sammy worden betaald door de VRT.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Toch ook knetter dat die Ewoud betaald wordt door Sport Vlaanderen.
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Toch ook knetter dat die Ewoud betaald wordt door Sport Vlaanderen.
Karrel wel niet meer exclusief voor de VRT.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel en Sammy worden betaald door de VRT.
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.
Terecht dat ze niks meer krijgt. Die heeft toch gewoon een goed betalende werkgever.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.
Euh, volg ik niet zo goed. Maar een 41-jarige knul op 1 been geld geven om te 'sporten', is ergens decadent. Vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?
quote:
quote:Kopecky: "Het is jammer"
"Ik heb het nieuws vorige maand vernomen", reageerde Kopecky vanmiddag bij de persvoorstelling van haar ploeg SD Worx-Protime. "Fijn is dat zeker niet."
"Toen ik van de schoolbanken kwam, had ik het geluk om ondersteund te worden door Sport Vlaanderen. Zo heb ik mooie stappen kunnen zetten en daar ben ik dankbaar voor."
"Maar het wringt toch wel een beetje", geeft Kopecky toe. "Het is jammer. Ik hoop dat ze er iets goeds mee doen en dat ze er andere atleten mee steunen."
Kopecky verdient anderzijds ook goed haar boterham bij haar merkenploeg. "Maar ik denk niet dat ik de enige sporter ben die naast Sport Vlaanderen nog een inkomen heeft."
"In mijn ogen gold dat contract ook voor de piste, niet zozeer voor de weg. Maar het is nu zo."
Bewust niet in de lactaatzone gereden!quote:
Kuurtje gepakt in Turkije?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:49 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn haar begint zelfs weer te groeien.
Nee joh, gooi er paar druppels zweet over en zijn eilandhaar komt weer tevoorschijn.quote:
Jij kent de middelen goed!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:52 schreef Kloit het volgende:
Bij apotheek UAE zal hij ook wel makkelijk aan finasteride kunnen komen.
Dat verbaast mij niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adam Yates is een drinker.
Als je zo veel verdient, krijg je steralluresquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adam Yates is een drinker.
Ik herken het, maar heb nog niet actief naar middelen gezocht.quote:
Bingoquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
Dit lijkt me een mooi bruggetje naar de fusie van Lotto en Intermarché
Een schitterend Tourmoment.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Contador naar Verbier.
Johan heeft dat nog steeds niet verwerkt.
Over verwerking gesproken, wat ga je met de voorbeschouwing van zaterdag doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Contador naar Verbier.
Johan heeft dat nog steeds niet verwerkt.
Karrel is gek.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een fusie tussen Alpecin en Soudal!
Karrel droomt over een knechtende Mathieu voor Remco.
Ze vinden elkaar in het aantrekken van bloedgeldquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:02 schreef The_Undertone het volgende:
Lol, Bruyneel en Vaughters haten elkaar.
Autootje rijden ook niet.quote:
Tour de France, Giro, Vuelta, Vlaamse klassiekers allemaal bij andere aanbieders.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks lekker 30 euro voor een HBO-abo betalen
met reclamequote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks lekker 30 euro voor een HBO-abo betalen
Versnippering van content zou inderdaad helemaal vervelend zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tour de France, Giro, Vuelta, Vlaamse klassiekers allemaal bij andere aanbieders.
Dat was vorig jaar ook een succes met die tennisballen act.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen een autootje-rijder in de show
Ja, die geven ze normaal gesproken aan iemand in het peloton tijdens de uitzending. Nu dus aan Ewoud.quote:
Wel, maar een kleintje.quote:
Kan hij ondertussen wel een mooie pyramide van bouwen.quote:
Gianetti helemaal niet genoemd!quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De immer betrouwbare Bruyneel heeft vertrouwen in het huidige peloton, want zijn zoon rijdt ook snel. Dat was wel even een hele geruststelling aan het eind van het programma.
Ook niet genoemd dat Froome in 2012 rondreed op de voorraad van Milram, wanneer is die 'nieuwe generatie' eigenlijk precies begonnen?quote:
Gewoon een topconditie. 1.08 halve marathon.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom heeft nog een prima basisconditie.
En de plakplaatjes? Stukje midlifecrisis.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dat Kris deze baard niet kan hebben.
De naam Chris schrijven als kris ook niet, perfecte baard.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dat Kris deze baard niet kan hebben.
Kan hij ook een beetje zwemmen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gewoon een topconditie. 1.08 halve marathon.
Hij rijdt ook ongetwijfeld op de motorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de plakplaatjes? Stukje midlifecrisis.
Morgen om 23:05 kun je op rtl4 de grootste hits van Yves Berendse kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |