Karrel en Sammy worden betaald door de VRT.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Toch ook knetter dat die Ewoud betaald wordt door Sport Vlaanderen.
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Toch ook knetter dat die Ewoud betaald wordt door Sport Vlaanderen.
Karrel wel niet meer exclusief voor de VRT.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel en Sammy worden betaald door de VRT.
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.
Terecht dat ze niks meer krijgt. Die heeft toch gewoon een goed betalende werkgever.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
LOTTE krijgt niets meer en is daar ZIEDEND om.
Euh, volg ik niet zo goed. Maar een 41-jarige knul op 1 been geld geven om te 'sporten', is ergens decadent. Vind ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wordt daar niet fors op bezuinigd in de toekomst?
quote:
quote:Kopecky: "Het is jammer"
"Ik heb het nieuws vorige maand vernomen", reageerde Kopecky vanmiddag bij de persvoorstelling van haar ploeg SD Worx-Protime. "Fijn is dat zeker niet."
"Toen ik van de schoolbanken kwam, had ik het geluk om ondersteund te worden door Sport Vlaanderen. Zo heb ik mooie stappen kunnen zetten en daar ben ik dankbaar voor."
"Maar het wringt toch wel een beetje", geeft Kopecky toe. "Het is jammer. Ik hoop dat ze er iets goeds mee doen en dat ze er andere atleten mee steunen."
Kopecky verdient anderzijds ook goed haar boterham bij haar merkenploeg. "Maar ik denk niet dat ik de enige sporter ben die naast Sport Vlaanderen nog een inkomen heeft."
"In mijn ogen gold dat contract ook voor de piste, niet zozeer voor de weg. Maar het is nu zo."
Bewust niet in de lactaatzone gereden!quote:
Kuurtje gepakt in Turkije?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:49 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn haar begint zelfs weer te groeien.
Nee joh, gooi er paar druppels zweet over en zijn eilandhaar komt weer tevoorschijn.quote:
Jij kent de middelen goed!quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:52 schreef Kloit het volgende:
Bij apotheek UAE zal hij ook wel makkelijk aan finasteride kunnen komen.
Dat verbaast mij niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adam Yates is een drinker.
Als je zo veel verdient, krijg je steralluresquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adam Yates is een drinker.
Ik herken het, maar heb nog niet actief naar middelen gezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |