abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218250214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:59 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Inderdaad, zo denken de politici ook na. Jullie trappen er gewoon in.
Dus jullie verdienen gewoon een oorlog.
Welke pillen heb jij genomen joh? Mafkees.
pi_218250552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Diezelfde NAVO die Rusland in de armen van China gedreven heeft?
Datzelfde Rusland dat al zijn buurlanden in de armen van de NAVO gedreven heeft - en vraag je vooral even af waarom - en waardoor Rusland nu wel naar China moét, want niemand anders wil ze?
pi_218250643
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Welke pillen heb jij genomen joh? Mafkees.
Hetzelfde medicijnen die mark Rutte ook neemt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218250912
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wij als Westen hebben vooral een enorm tekort aan luchtafweer plus munitie daarvoor.

Als de Russen tzt massaal inzetten op een enorme productie van allerlei raketten en drones zouden ze (een) land(en) lam kunnen leggen zonder ook maar 1 groen mannetje over de grens.

Daar zit denk ik het grote gevaar.
Dus alle NATO landen zullen het afleggen tegen de Russen?
life is like a box of chocolates
pi_218250919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 15:36 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Dus alle NATO landen zullen het afleggen tegen de Russen?
life is like a box of chocolates
pi_218251032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 16:06 schreef ejtleeditnA het volgende:
Navo warmongers en angstzaaiers.

[ afbeelding ]
Het amerikaanse militaire industriele complex boert prima.
pi_218251091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De vermoeiende conspiracy-achtige berichten met de gebruikelijke 4 users die de plusjes ervoor uitdelen :')

Laat me raden: jij vindt Oekraïne ook de agressor in de oorlog die nu speelt en Rusland is het arme slachtoffer? Of wil je gewoon lekker stoer een dwarse mening hebben? Kijk mij eens alle logica in twijfel durven trekken.
Ik zie Oekraïne niet als de agressor.. meer een land dat misbruikt word door de USA en NAVO.. maar dat is mijn mening, en dat mag hoop ik
pi_218251155
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:33 schreef ems. het volgende:

[..]
Je klinkt als een kale boomer die net iets teveel tijd doorbrengt op maatschappij-kritische facebook groepen.
Bedankt. wijs me dan naar de juiste weg, waar echt en alleen de realiteit/waarheid staat.
pi_218251273
Mo
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mooi.. WO 3 is allang begonnen. Mensheid heeft een grote veranderingen nodig. Dat kan op vele manieren gaan. WO3 is een van paar methodes die je prima kan gebruiken.
Moeten we eigenlijk Poetin en Xi voor bedanken!
Grote wereldoorlog, veel doden. Allemaal ontzettend goed voor het klimaat!
Vakman pur sang
pi_218251298
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2025 16:43 schreef BeriBeri het volgende:
Zag laatst een filmpje van Chinese steden,Shanghai etc als je die vergelijkt met Amerikaanse steden loopt China al zo'n 50 jaar voorop
Zag laatst een filmpje van een Chinees die daar kwaad om werd.
Die liet constructies zien van de mooie gebouwen, allemaal half af, alles los roestig, instortende daken enz.
En de zgn technologie? Ja je ziet veel neon (led) licht maar is dat nou technologie zegt die?
Vakman pur sang
  vrijdag 18 juli 2025 @ 18:35:16 #111
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_218252721
En als het 2027 is dan wordt het 2029. De mensen moeten natuurlijk wel bang gehouden worden voor het zinkendemachtige Russische rijk en de bejaardejongere soldaten van China.
pi_218254284
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Het is geen tegenstelling van elkaar.

Al moet ik zeggen dat ik het huidige Russische leger ook niet Warsaw zie binnentrekken.
Het is weldegelijk een tegenstelling, want het wordt gebracht als dat de economie volledig in elkaar zakt en dat vervolgens heel Rusland op apegapen ligt en niets meer kan, zeker militair niet.

Overigens, ik ben momenteel in Rusland en er is eigenlijk nog altijd geen verschil te merken met voor de oorlog. Ok, de McDonalds draait onder een andere naam (maar de meeste Westerse bedrijven zijn gewoon actief). En er zijn opvallend veel Chinese auto's hier gedumpt. Dus voor de mensen die denken dat Rusland economisch op instorten staat: nope.
pi_218254318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is weldegelijk een tegenstelling, want het wordt gebracht als dat de economie volledig in elkaar zakt en dat vervolgens heel Rusland op apegapen ligt en niets meer kan, zeker militair niet.

Overigens, ik ben momenteel in Rusland en er is eigenlijk nog altijd geen verschil te merken met voor de oorlog. Ok, de McDonalds draait onder een andere naam (maar de meeste Westerse bedrijven zijn gewoon actief). En er zijn opvallend veel Chinese auto's hier gedumpt. Dus voor de mensen die denken dat Rusland economisch op instorten staat: nope.
Waarom verbaasd mij dit niet....
😂

gelukkig neem jij jezelf wel serieus.....
pi_218254319
quote:

[..]

Dat was al bekend. Zeker in de grote steden.
In Moskou zijn ook alle bruggen versierd met bloemen en zijn er veel festiviteiten wegens een jubileum van iets toch?
Vakman pur sang
pi_218254364
Eigenlijk is het belachelijk hoe mensen denken.

De Navo waaronder Rutte en een top generaal maar ook veel intellichtingendiensten wijzen op het gevaar van Rusland en China. Tot aan een daadwerkelijke aanval op westelijk Europa.
Duidelijker kan je het niet hebben toch?

Landen wijzen en willen weer dienstplicht.

Toch neemt niemand dit serieus.
Ooh het is de wapenhandel.
Ze wringen ons uit voor het geld.

Maar als er een klimaatdrammer met duidelijke inkomsten uit zijn verhaaltje een stuk op nu.nl zet dat het steeds warmer wordt en we er aan gaan dan heeft dat duizenden overbezorgde reacties.

Echt mensen in het algemeen zijn te dom om te poepen.
Vakman pur sang
pi_218254390
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat was al bekend. Zeker in de grote steden.
In Moskou zijn ook alle bruggen versierd met bloemen en zijn er veel festiviteiten wegens een jubileum van iets toch?
80 jaar vrede waarschijnlijk dan.

Ik zit niet in Moskou, dus geen idee. Maar de posters met 80 jaar vrede hangen hier wel overal.
pi_218254398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
80 jaar vrede waarschijnlijk dan.

Ik zit niet in Moskou, dus geen idee. Maar de posters met 80 jaar vrede hangen hier wel overal.
Dat was het ja.

https://www.ad.nl/buitenl(...)de-hand-is~a3fb37bf/
Vakman pur sang
  VIVA vrijdag 18 juli 2025 @ 21:56:53 #118
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_218254425
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

De Navo waaronder Rutte en een top generaal maar ook veel intellichtingendiensten wijzen op het gevaar van Rusland en China. Tot aan een daadwerkelijke aanval op westelijk Europa.

Maar als er een klimaatdrammer met duidelijke inkomsten uit zijn verhaaltje een stuk op nu.nl zet dat het steeds warmer wordt en we er aan gaan dan heeft dat duizenden overbezorgde reacties.

Correctie, een select groepje op het internet is te dom om te poepen....gelukkig zijn de meeste EU/NAVO landen al lang wakker geworden en wordt er serieus geinvesteerd in de opkomende dreiging.....Kan het altijd meer? Jazeker maar het is de uitdaging om financiele middelen te verkrijgen voordat je daadwerkelijk als land zijnde in een direct conflict verkeerd.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_218254431
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Nou, klimaatdrammers worden ook steeds minder serieus genomen. Inmiddels ook door de jongere generatie.

Overigens vind ik het best logisch dat Europa de 2% norm gaat halen. Maar wat je nu ziet is dat we van een feitelijke 1,5% gemiddeld ineens naar ruim 3x zoveel gaan. Dat is gewoon wat bizar. En het is niet alsof het geld tegen de plinten klotst. Niet in Nederland. Al helemaal niet in landen als Spanje, Frankrijk en Italië. Wat dat betreft zijn de Spanjaarden eerlijk geweest.

Bij de Oranjezomer vertelde Goedele (die als ik het goed heb senator is in België) dat ook België helemaal niet van plan is om echt die 5% te gaan halen.

Dus het is ook wel een beetje een raar verhaal. Als Trump straks weg is gaat er kennelijk weer een nieuw hoofdstuk plaatsvinden.

Sowieso is er ook nog wel een probleem met manschappen. Het leger is geen populaire loopbaan.
pi_218254531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, klimaatdrammers worden ook steeds minder serieus genomen. Inmiddels ook door de jongere generatie.

Overigens vind ik het best logisch dat Europa de 2% norm gaat halen. Maar wat je nu ziet is dat we van een feitelijke 1,5% gemiddeld ineens naar ruim 3x zoveel gaan. Dat is gewoon wat bizar. En het is niet alsof het geld tegen de plinten klotst. Niet in Nederland. Al helemaal niet in landen als Spanje, Frankrijk en Italië. Wat dat betreft zijn de Spanjaarden eerlijk geweest.

Bij de Oranjezomer vertelde Goedele (die als ik het goed heb senator is in België) dat ook België helemaal niet van plan is om echt die 5% te gaan halen.

Dus het is ook wel een beetje een raar verhaal. Als Trump straks weg is gaat er kennelijk weer een nieuw hoofdstuk plaatsvinden.

Sowieso is er ook nog wel een probleem met manschappen. Het leger is geen populaire loopbaan.
Niemand in Europa is serieus van plan om 5% te gaan halen.

Maar de meeste landen met Duitsland voorop nemen wel de dreiging en de wil tot een samenwerkend leger serieus (hoop ik toch wel)

De navo en de Amerikanen worden totaal niet serieus genomen, heb ik het idee.
Vakman pur sang
pi_218254543
Als de Navo-Top in het Twents was hadden alle landen geantwoord op de vraag; gaan jullie de 5% betalen binnen 5jaar?

Jojoa
Vakman pur sang
pi_218254572
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waar. Maar ja, wat zitten we dan toch naar een poppenkast te kijken?
pi_218254584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk waar. Maar ja, wat zitten we dan toch naar een poppenkast te kijken?
Dat vraag ik me al een tijdje af ja. :D
Vakman pur sang
pi_218255493
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeten we eigenlijk Poetin en Xi voor bedanken!
Grote wereldoorlog, veel doden. Allemaal ontzettend goed voor het klimaat!
Een harde reset daar zijn we hoognodig aan toe. Het is al veel te lang vrede geweest en als je naar de geschiedenis kijkt, is er bijna altijd wel ergens een grote oorlog gaande.
greetings and salutations
pi_218255554
quote:

[..]

De economie kan lang los staan van de economische realiteit. Zie bv het 3de rijk.

Daarom is het geen tegenstelling. Zelf zou ik trouwens nu niet graag in Rusland zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218255761
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar de meeste landen met Duitsland voorop nemen wel de dreiging en de wil tot een samenwerkend leger serieus (hoop ik toch wel)

De navo en de Amerikanen worden totaal niet serieus genomen, heb ik het idee.
De Amerikanen geven ook echt niet alles uit aan "kogels" hoor, een groot deel van hun militaire budget gaat ook gewoon naar militaire pensioenen en studiebeurzen. Daarnaast hebben ze nog enorme kickback op de wapenindustrie, net zoals wij onze kickback hebben op de kennis die we opdeden bij het bouwen van de Deltawerken en drooglegging processen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218257296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 15:57 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Bedankt. wijs me dan naar de juiste weg, waar echt en alleen de realiteit/waarheid staat.
Alleen de media die ik zelf consumeer is echt onafhankelijk natuurlijk. Als mensen een andere meningen hebben komt dat door propaganda. Het liefst haal ik mijn media van de socials want daar kan ik precies selecteren hoe ik wil dat mijn wereld eruit ziet.
Conscience do cost.
pi_218257376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hier komt die 5% er ook niet. Die 5% bestaat alleen op papier. Wil je die 5% halen dan zul je moeten snijden in zorg, de uitkeringen en de bestaanszekerheid van mensen die nu al onder druk staat door inflatie. Gaat gewoon niet gebeuren.

Die 5% was op papier blijkbaar even nodig om Trump te kunnen paaien maar ik denk dat helemaal niemand daar meer in gelooft.
pi_218257458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Een harde reset daar zijn we hoognodig aan toe. Het is al veel te lang vrede geweest en als je naar de geschiedenis kijkt, is er bijna altijd wel ergens een grote oorlog gaande.
Er was voor moderne mensen toch nooit vrede met zoveel mensen in het land met ouderwetse opvattingen, tradities en rituelen?
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:13:52 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_218257706
quote:

[..]
Daar is nu toch al sprake van? Er is een redelijk groot conflict gaande waar Israel bij betrokken is, er is al 3 jaar oorlog in Oekraine, er is een conflict gaande in Sudan, burgeroorlog in Myanmar, en dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218257734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar is nu toch al sprake van? Er is een redelijk groot conflict gaande waar Israel bij betrokken is, er is al 3 jaar oorlog in Oekraine, er is een conflict gaande in Sudan, burgeroorlog in Myanmar, en dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn.
Afgezien van Oekraïne is de rest redelijk casual. Midden-Oosten is altijd al een shithole geweest en er zijn altijd wel een paar failed states met een burgeroorlog.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  zaterdag 19 juli 2025 @ 12:22:52 #132
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218258181
quote:

[..]
Ja, er is echt nodig weer een flinke oorlog nodig hoor. Dat zou echt geweldig zijn want ‘als je naar de geschiedenis kijkt, is er bijna altijd wel ergens een grote oorlog gaande.’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218260472
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:22 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ja, er is echt nodig weer een flinke oorlog nodig hoor. Dat zou echt geweldig zijn want ‘als je naar de geschiedenis kijkt, is er bijna altijd wel ergens een grote oorlog gaande.’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide reaguurders zijn uit de GGZ contreien zeg maar. Reageer maar gewoon niet.
Vakman pur sang
pi_218274016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe dan? Want ze hebben de militaire kracht niet om hier te komen.
Daar geloof ik inderdaad ook niet in. Bovendien moet Rusland dan overal troepen plaatsen om de zaak rustig te houden. Overal binnen de EU opstanden zullen ontstaan, vluchtelingen crisis die wie hier nu hebben krijgt Rusland er ook gratis bij. En veel grondstoffen heeft de EU ook al niet. Alleen de infra zoals havens zouden interessant zijn.

Maar dat Rusland in combinatie met China niet te onderschatten is, daar moet je wel een afschrikmiddel voor hebben.Heb je dat niet dan verlies je ook op geopolitiek gebied de macht. En die stijd is nu gaande. Die BRICS neem ik in iedergeval wel serieus en mocht de dollar zijn status verliezen en wij als westen niet meer die munt als wapen(zie sancties) kunnen gebruiken hebben wij als westen een probleem.
pi_218274643
twitter

Hoe gaat Europa dit oplossen?
  maandag 21 juli 2025 @ 09:05:47 #136
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218274798
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 08:31 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Hoe gaat Europa dit oplossen?
Net zoals de VS het doet. Pappen en nathouden en eigen/vriendelijke bronnen aanboren.
Uiteindelijk zijn die metalen helemaal niet zo zeldzaam.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_218274981
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 09:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Net zoals de VS het doet. Pappen en nathouden en eigen/vriendelijke bronnen aanboren.
Uiteindelijk zijn die metalen helemaal niet zo zeldzaam.
Dan ben je 20 jaar verder.
  maandag 21 juli 2025 @ 09:37:38 #138
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218274986
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 09:36 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Dan ben je 20 jaar verder.
Dat kan sneller maar dat is het pappen en nathouden deel van de strategie.
pi_218275034
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 01:59 schreef Cherni het volgende:

[..]
Daar geloof ik inderdaad ook niet in. Bovendien moet Rusland dan overal troepen plaatsen om de zaak rustig te houden. Overal binnen de EU opstanden zullen ontstaan, vluchtelingen crisis die wie hier nu hebben krijgt Rusland er ook gratis bij. En veel grondstoffen heeft de EU ook al niet. Alleen de infra zoals havens zouden interessant zijn.

Maar dat Rusland in combinatie met China niet te onderschatten is, daar moet je wel een afschrikmiddel voor hebben.Heb je dat niet dan verlies je ook op geopolitiek gebied de macht. En die stijd is nu gaande. Die BRICS neem ik in iedergeval wel serieus en mocht de dollar zijn status verliezen en wij als westen niet meer die munt als wapen(zie sancties) kunnen gebruiken hebben wij als westen een probleem.
Geopolitiek is de macht al heel lang aan het verschuiven. Primair richting China. Hebben we zelf gedaan om de welvaart licht te kunnen laten stijgen terwijl aan de andere kant enkele mensen hier in het Westen zichzelf naar honderden miljarden bezit hebben kunnen graaien.
  maandag 21 juli 2025 @ 10:31:21 #140
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218275498
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geopolitiek is de macht al heel lang aan het verschuiven. Primair richting China. Hebben we zelf gedaan om de welvaart licht te kunnen laten stijgen terwijl aan de andere kant enkele mensen hier in het Westen zichzelf naar honderden miljarden bezit hebben kunnen graaien.
kortzichtige hebzucht idd.
Wordt ook al 25 jaar voor gewaarschuwd.
pi_218275545
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
kortzichtige hebzucht idd.
Wordt ook al 25 jaar voor gewaarschuwd.
Langer zelfs. Al is de echte versnelling wel deze eeuw gekomen.

En je ziet ook dat politici die aan de macht komen allemaal voor korte termijn gaan. Dat was waar Rutte zo goed in is. En zie Timmermans eens opportunist zijn. De EU is de weg kwijt. De VS hebben de afslag richting faillissement genomen (een land kan natuurlijk niet echt failliet gaan, maar het kan wel ontaarden in hyperinflatie).
  maandag 21 juli 2025 @ 10:42:14 #142
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218275566
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 10:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Langer zelfs. Al is de echte versnelling wel deze eeuw gekomen.

En je ziet ook dat politici die aan de macht komen allemaal voor korte termijn gaan. Dat was waar Rutte zo goed in is. En zie Timmermans eens opportunist zijn. De EU is de weg kwijt. De VS hebben de afslag richting faillissement genomen (een land kan natuurlijk niet echt failliet gaan, maar het kan wel ontaarden in hyperinflatie).
Visie is voor opticiens :') .

Maar we missen idd een grand strategy. Alleen Frankrijk lijkt dat nog enigszins te beheersen.
pi_218275608
China is het westen allang voorbij gestreven en straks ook militair. Waar wij ons allemaal druk maken om een paar middeleeuws moslimlandjes, was China achter de schermen met een inhaalrace bezig. Sancties tegen China en co... die lachen erom. Denk zelfs dat we in de toekomst sanctie's van hun kant aan onze broek kunnen verwachten als we ze dwars gaan zitten.
Wat kun je wel doen als het westen? Ik zou me iig wat vriendelijker opstellen en niet denken dat de wereld alleen om ons draait...
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 15:28:51 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218277727
china is ´het westen´ naast de hoeveelheid inwoners op geen enkele manier voorbij en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218277779
quote:
88s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:28 schreef sp3c het volgende:
china is ´het westen´ naast de hoeveelheid inwoners op geen enkele manier voorbij en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren ook
ff ctrl shift doen jij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 15:35:56 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218277799
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
ff ctrl shift doen jij.
ff niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')