Ja lekker boeiend wie er in de aanval is. Moet er dan een wereldoorlog uitbreken om Oekraïne of all places?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:00 schreef inXs het volgende:
[..]
Ben je serieus? Jij trapt in die propaganda van Rusland?
Rusland valt Oekraïne binnen, wij leveren wapens en data aan oekraïne om zich te verdedigen. Landen in Europa sluiten zich aan bij de NAVO om defensief meer te kunnen beteken als Rusland besluit nog meer landen aan te vallen (wat medvedev ook gewoon zegt).
Waar en hoe voert het westen een totale oorlog tegen rusland dan? En kom niet met dat idiote narratief dat Poetin bang is voor de navo en zich bedreigd voelt. Het enige doel van de navo is verdediging tegen landen zoals Rusland en dankzij de dreigende houding van Rusland willen steeds meer landen zich aansluiten bij de NAVO.
Op welke wijze heeft de navo rusland in de handen van china gedreven? Navo is geen offensieve macht, maar defensief, waar landen zich bij aansluiten om zich te kunnen verdedigen tegen een oorlogszieke poetin. Maar kom maar door met de feiten die iedereen mist!quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Diezelfde NAVO die Rusland in de armen van China gedreven heeft?
2G was ook slecht voor je net als al die andere maatregelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:06 schreef inXs het volgende:
[..]
En? We zijn toch goed uit de pandemie gekomen? Welke doemscenario’s van jou zijn waarheid geworden? En waarom zou je poetin wel vertrouwen op zijn blauwe ogen? Of is jouw doel gewoon lekker tegen de overheid zijn? Liever een poetin aan de macht in NL? Je kan wellicht inderdaad beter slaafs een ene Kim volgen, veel betrouwbaarder dan onze eigen overheid.
Maar goed 5G is ook slecht voor je.
Wat heeft investeren in defensie en de navo te maken met een wereldoorlog?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend wie er in de aanval is. Moet er dan een wereldoorlog uitbreken om Oekraïne of all places?
Dat is nog onbenulliger dan liquidatie van een keizer.
Zeker, maar een defensief leger opbouwen met materieel kost veel tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:21 schreef sp3c het volgende:
Vermoed dat de Russen in 2027 nog in Oekraine vast zitten ...
Er is maar één definitie voor Europa, en dat is de tweede die je geeft. En als het wel de eerste zou zijn, dan zou de user waar ik op reageerde ongelijk hebben, gezien Oekraïne er dan buiten zal vallen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ligt aan welke definitie je van Europa hanteert
Hebben we het over de Europese unie? Dan valt bv Noorwegen, Verenigd Koninkrijk en Zwitserland buiten de boot en mogen die net zoals Oekraïne aangevallen worden zonder die belofte te breken
Hebben we het over het Europese continent, dan valt Oekraïne daar gewoon onder (en ook het VK, delen van Turkije en Rusland etc)
Echt he? Je voert alleen maar een paar massamoorden uit en iedereen is al over de zeik. Onbegrijpelijk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef Nober het volgende:
Russia bad
China bad
EU good
NAVO good
Uw dagelijkse propaganda weer binnen.
Bijzonder hoe klein het besef is bij veel mensen, en ze mogen stemmen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:36 schreef Gia het volgende:
China zit toch niet in de Navo, wel? En Taiwan ook niet. Dus daar hoeven we niks mee te doen, toch?
Ik wens je dan heel veel plezier aan het front.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mooi.. WO 3 is allang begonnen. Mensheid heeft een grote veranderingen nodig. Dat kan op vele manieren gaan. WO3 is een van paar methodes die je prima kan gebruiken.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef Hathor het volgende:
Ik geloof best wel dat Poetin in die richting denkt, maar de oorlog in Oekraine maakt op zeer pijnlijke wijze duidelijk dat Rusland een papieren tijger is. En eerlijk gezegd schat ik China niet veel hoger in. Dus dit soort nieuws nemen we maar voor kennisgeving aan.
China heeft een enorme standing army. Niet heel ervaren, dat wel, maar dit in combinatie met de industriele kracht die China heeft wil je die niet gemobiliseerd zien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef Hathor het volgende:
Ik geloof best wel dat Poetin in die richting denkt, maar de oorlog in Oekraine maakt op zeer pijnlijke wijze duidelijk dat Rusland een papieren tijger is. En eerlijk gezegd schat ik China niet veel hoger in. Dus dit soort nieuws nemen we maar voor kennisgeving aan.
Ik wordtquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wordt wel echt moe van dat geschreeuw elke keer dat WO3 al begonnen is.
Rusland een papieren tijger?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:49 schreef Hathor het volgende:
I seequote:
Legio merken, als ze maar niet in China worden geproduceerd of zoals bijv. Volvo qua aandelen 100% Chinees is. Er zullen altijd halffabricaten of onderdelen uit China komen maar we moeten het massaal ontwijken of zoveel mogelijk zien te ontwijken.quote:
Wat is vandaag het programma van je woongroep?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef Nober het volgende:
Russia bad
China bad
EU good
NAVO good
Waarom ben jij voor oorlog dat tot gevolg heeft dat we gaan investeren in defensie en wij dus zelf minder te besteden hebben?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wat is vandaag het programma van je woongroep?
Ik ben voorstander van onze manier van leven verdedigen en beschermen. En Rusland bedreigt een heel grootdeel van de veiligheid van mijn leef gebied.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor oorlog dat tot gevolg heeft dat we gaan investeren in defensie en wij dus zelf minder te besteden hebben?
Een kinds idee van een argument dit. Dingen kosten geld ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor oorlog dat tot gevolg heeft dat we gaan investeren in defensie en wij dus zelf minder te besteden hebben?
Zo zonder nadenken achter de propaganda van Rusland aan. De meerderheid was het misschien niet dus daar zit je er een beetje naast, verder heb je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben wel gezien wat de meerderheid doet tijdens corona. Slaafs volgen.
Is dat daadwerkelijk zo of praten ze je dat aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van onze manier van leven verdedigen en beschermen. En Rusland bedreigt een heel grootdeel van de veiligheid van mijn leef gebied.
Twramp lacht zich de ballen uit z'n broek dat we akkoord zijn gegaan met die 5%.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Een kinds idee van een argument dit. Dingen kosten geld ja.
Trumps morele oordeel over wat dan ook is dan ook irrelevant voor ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Twramp lacht zich de ballen uit z'n broek dat we akkoord zijn gegaan met die 5%.
Misschien zit je te veel in fuik?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk zo of praten ze je dat aan?
quote:[..]
Twramp lacht zich de ballen uit z'n broek dat we akkoord zijn gegaan met die 5%.
Waarom trek je iedere "kritiek" op Rusland 100 % in twijfel? Word je er voor betaald ?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan had Israël er ook wel bijgestaan… owhnee, die horen aan onze kant, dus dat is goedquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Echt he? Je voert alleen maar een paar massamoorden uit en iedereen is al over de zeik. Onbegrijpelijk!
Hoe dan? Want ze hebben de militaire kracht niet om hier te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van onze manier van leven verdedigen en beschermen. En Rusland bedreigt een heel grootdeel van de veiligheid van mijn leef gebied.
Bedoel al die neon lights, ziet wr wel vet uitquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Minstens 75% van die filmpjes zijn propaganda... en geen goede weergave van de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:57 schreef tong80 het volgende:
De Navo moet erop bedacht zijn dat Rusland en China over twee jaar tegelijkertijd de aanval zouden kunnen openen. China zou dan Taiwan kunnen aanvallen terwijl Rusland Europa bezighoudt, waarschuwt de nieuwe hoogste commandant van het bondgenootschap.
[ afbeelding ]
De Amerikaanse generaal Alexus Grynkewich, die de Navo-verdediging van Europa leidt, herhaalde donderdag de waarschuwing van secretaris-generaal Mark Rutte dat Rusland en China samenspannen. ,,De tijd dringt", want het zou al in 2027 van een aanval kunnen komen, zei Grynkewich bij zijn eerste uitvoeriger spreekbeurt sinds hij twee weken geleden aantrad.
,,Die twee dingen zouden tegelijk kunnen gebeuren", zei Grynkewich over een Chinese aanval op Taiwan en een Russische op Europa. ,,We hebben allemaal het jaar 2027 horen noemen. Dat is over slechts twee jaar, dat Xi klaar zou kunnen zijn om in actie te komen."
Voormalig president Dmitri Medvedev heeft donderdag gesuggereerd dat Rusland preventieve aanvallen op het Westen zou moeten overwegen. Volgens het Russische persbureau TASS vindt Medvedev dat het Westen in feite al een volledige oorlog tegen Rusland voert, en dat Moskou daar krachtig op moet reageren.
,,Wij moeten daarop gepast reageren. Volledig terugslaan. En als het nodig is, preventieve aanvallen uitvoeren", aldus Medvedev, die momenteel plaatsvervangend voorzitter is van de Russische Veiligheidsraad.
Tegelijkertijd deed Medvedev uitspraken van Westerse leiders over een mogelijke Russische aanval op Europa af als 'complete onzin'. ,,Laat me eraan herinneren dat onze president ondubbelzinnig heeft verklaard dat Rusland geen plannen heeft om Navo-landen aan te vallen of Europa binnen te vallen," zei hij.
[ afbeelding ]
De uitspraken van Medvedev passen in een steeds hardere toon vanuit Moskou richting het Westen, terwijl de spanningen rond Oekraïne voortduren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ijd-dringt~a8329c53/
Arme jeugd, arme toekomst.Wat staat "ons" nog allemaal te wachten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat komt omdat de sovjet unie nooit van machthebbers is veranderd en dit rusland letterlijk bewindslieden heeft van de sovjet uniequote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:17 schreef hondonspain het volgende:
Jaren 80 had Frankie goes to Hollywood een hit met Two Tribes. 40 jaar later weinig veranderd
Het is ook gewoon waar al zijn er nuances.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef Nober het volgende:
Russia bad
China bad
EU good
NAVO good
Het is geen tegenstelling van elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
Het blijft toch wel bijzonder om de ene week te lezen dat Rusland economisch op instorten staat en de andere week dat ze met China een aanval voorbereiden waar we bang voor moeten zijn.
De waarheid zal wel weer eens in het midden liggen.
Wij als Westen hebben vooral een enorm tekort aan luchtafweer plus munitie daarvoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is geen tegenstelling van elkaar.
Al moet ik zeggen dat ik het huidige Russische leger ook niet Warsaw zie binnentrekken.
Je hebt geen idee wat je zegt dwaas. 'Mooi', hoe haal je het in je hoofd? Je hebt geen idee wat een oorlog betekent en wat de consequenties zijn, daar is niks 'mooi' aan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mooi.. WO 3 is allang begonnen. Mensheid heeft een grote veranderingen nodig. Dat kan op vele manieren gaan. WO3 is een van paar methodes die je prima kan gebruiken.
De vermoeiende conspiracy-achtige berichten met de gebruikelijke 4 users die de plusjes ervoor uitdelenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef Nober het volgende:
Russia bad
China bad
EU good
NAVO good
Je klinkt als een kale boomer die net iets teveel tijd doorbrengt op maatschappij-kritische facebook groepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:07 schreef Ondskapt het volgende:
Bedankt Poetin, dat we ons eerst mogen herbewapenen, en dat je ons niet nu meteen de grond instampt.. wie in deze ongein geloofd heeft echt teveel tv gekeken. Maarja, daar is al die propaganda ook voor natuurlijk.. Rutte de ideale schoonzoon, die altijd lachend op de fiets, met broodtrommeltje op zijn bagagedrager naar het Binnenhof fietste en altijd zo normaal is gebleven vs een chagrijnige KGB agent.
Inderdaad, zo denken de politici ook na. Jullie trappen er gewoon in.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat je zegt dwaas. 'Mooi', hoe haal je het in je hoofd? Je hebt geen idee wat een oorlog betekent en wat de consequenties zijn, daar is niks 'mooi' aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |