abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218239131
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:01 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Ik had eerder Lotto en Topsport Vlaanderen verwacht.
Topsport en Bingoal kunnen allicht ook nog fuseren, al hebben die beiden vrij weinig kwaliteit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239133
Coquard is fan van oude brandweerwagens
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 14:03:23 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218239136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef franklop het volgende:

[..]
Die hebben wel allemaal mensen mee in de vlucht. Pinic en de Knakworsten, ja niet.
Dus? Die ploegen hebben ook geen belang bij een CRod die terugkeert in het AK
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218239137
Godzijdank zijn we van Joris van de Berg verlost die met veel theater tot 10 keer toe de 50 namen uit deze kopgroep had opgelezen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:03:56 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218239141
Kan Thibau al niet meer mee?
pi_218239143
Ach Tibo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:03 schreef TVDTVD het volgende:
Godzijdank zijn we van Joris van de Berg verlost die met veel theater tot 10 keer toe de 50 namen uit deze kopgroep had opgelezen.
Ik zou het graag willen weten.

Kan jij het niet even doen?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 14:06:43 #188
451829 crew  H.Vviv
pi_218239166
Bergetappe van bijna zeven uur _O_
pi_218239175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Thibau al niet meer mee?
Coquard is in ieder geval terug, Thibau nu ook. Misschien had hij pech?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239182
Nu Riis 1996 bij de NOS
pi_218239183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:06 schreef H.Vviv het volgende:
Bergetappe van bijna zeven uur _O_
Wielrennen zonder helmen. _O_
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_218239184
Dopeur Riise.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:08:39 #193
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_218239186
Jaaa Riis
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:08:42 #194
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218239187
Ik ben geobsedeerd met de haarlijn van Riis.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218239191
Skjelmose pakt de rit vandaag
pi_218239198
Riis was toen al 53., lijkt het
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:09:24 #197
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_218239200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben geobsedeerd met de haarlijn van Riis.
32 jaar was hij toen. Fascinerend.
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:09:25 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218239201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Belgosome het volgende:
Skjelmose pakt de rit vandaag
Dankzij een restlading EPO van zijn landgenoot?
pi_218239202
Jean-Nelissen en Mart Smeets _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218239210
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
pi_218239212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Belgosome het volgende:
Skjelmose pakt de rit vandaag
Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239221
Boogerd is ook erg benieuwd of we onder de 34:38 gaan.
pi_218239222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moet
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:10:44 #204
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218239223
De rit naar Pamplona. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218239225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
Visma zal op een gegeven moment ook wel mee gaan rijden om de koers hard te maken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239226
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef superniger het volgende:
Dopeur Riise.
De Tolhoek van zijn tijd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218239227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef Belgosome het volgende:

[..]
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moet
Ik zal het aan hem doorgeven!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef TLC het volgende:

[..]
De Tolhoek van zijn tijd
Originele kindsoldaat?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218239233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)
pi_218239238
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)
De grote 2 ziet Remco niet als een bedreiging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')