Die had ik niet zien aankomen. Maar uiteindelijk wel een goede optie voor beiden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Het gerucht over de fusie tussen Lotto en Intermarche had ik even gemist.
Tussen 17:30 en 18:00, afhankelijk van de snelheid.quote:
Het hele land is mooi ja, wil nog een keer terug. Vooral de natuur is mooi natuurlijk, Triglav nationaal park is een hoogtepunt, maar kan wel toeristisch zijn. Velika Planina is ook mooi, een beetje een alpengevoel daar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Thanks. Tips altijd welkom natuurlijk. Wel gecharmeerd van de stad ja, heel het land wel eigenlijk.
Ik ben niet per se pro of tegen pogi. Ben de aanvalslust van de generatie Evans nog niet vergeten. Ook niet per se pro Visma, vind Jonas maar saai
Ik had eerder Lotto en Topsport Vlaanderen verwacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen. Maar uiteindelijk wel een goede optie voor beiden.
Topsport en Bingoal kunnen allicht ook nog fuseren, al hebben die beiden vrij weinig kwaliteit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had eerder Lotto en Topsport Vlaanderen verwacht.
Dus? Die ploegen hebben ook geen belang bij een CRod die terugkeert in het AKquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben wel allemaal mensen mee in de vlucht. Pinic en de Knakworsten, ja niet.
Ik zou het graag willen weten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:03 schreef TVDTVD het volgende:
Godzijdank zijn we van Joris van de Berg verlost die met veel theater tot 10 keer toe de 50 namen uit deze kopgroep had opgelezen.
Coquard is in ieder geval terug, Thibau nu ook. Misschien had hij pech?quote:
Wielrennen zonder helmen.quote:
32 jaar was hij toen. Fascinerend.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben geobsedeerd met de haarlijn van Riis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |