Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.quote:
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moetquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.
Visma zal op een gegeven moment ook wel mee gaan rijden om de koers hard te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
Ik zal het aan hem doorgeven!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moet
Originele kindsoldaat?quote:
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
De grote 2 ziet Remco niet als een bedreigingquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)
quote:Een bom in de Belgische wielersport is in de maak. De Nationale Loterij namens de pro-continentale ploeg Lotto Cycling Team en Intermarché namens WorldTour-ploeg Intermarché - Wanty zijn volgens onze formele gesprekken opgestart om te fusioneren/ één grote ploeg te vormen. Mogelijk wordt het project maandag op de tweede rustdag van de Tour voorgesteld.
Wordt dit net zo'n belachelijk succes als de fusie van Quickstep?quote:
En maakt Unibet ook steeds meer kans op een plekje in de Tour.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kan Cofidis de WT in en was die hele strijd voor niks?
Ligt eraan wat er met de licentie van Intermache gebeurt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kan Cofidis de WT in en was die hele strijd voor niks?
Ik mis die cowboytijden wel een beetje. Tegenwoordig is het allemaal zo geregisseerd.quote:
Ten tijden van Armstrong was dat nog meer zo toch? Nu is het af en toe weer alsof we naar junioren kijken die koersen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis die cowboytijden wel een beetje. Tegenwoordig is het allemaal zo geregisseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |