Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.quote:
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moetquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, die rijdt niet heel sterk tot nu toe.
Visma zal op een gegeven moment ook wel mee gaan rijden om de koers hard te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
Ik zal het aan hem doorgeven!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn sporza tour manager, dus hij moet
Originele kindsoldaat?quote:
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat het peloton gaat doen met de voorsprong met Rodriguez + 4 andere Ineos mannen.
De grote 2 ziet Remco niet als een bedreigingquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de grote 3 dat niet zoveel boeit (of de grote 2 + Remco)
quote:Een bom in de Belgische wielersport is in de maak. De Nationale Loterij namens de pro-continentale ploeg Lotto Cycling Team en Intermarché namens WorldTour-ploeg Intermarché - Wanty zijn volgens onze formele gesprekken opgestart om te fusioneren/ één grote ploeg te vormen. Mogelijk wordt het project maandag op de tweede rustdag van de Tour voorgesteld.
Wordt dit net zo'n belachelijk succes als de fusie van Quickstep?quote:
En maakt Unibet ook steeds meer kans op een plekje in de Tour.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kan Cofidis de WT in en was die hele strijd voor niks?
Ligt eraan wat er met de licentie van Intermache gebeurt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kan Cofidis de WT in en was die hele strijd voor niks?
Ik mis die cowboytijden wel een beetje. Tegenwoordig is het allemaal zo geregisseerd.quote:
Ten tijden van Armstrong was dat nog meer zo toch? Nu is het af en toe weer alsof we naar junioren kijken die koersen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis die cowboytijden wel een beetje. Tegenwoordig is het allemaal zo geregisseerd.
Wisselend. Bergetappes zijn soms wel leuker ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ten tijden van Armstrong was dat nog meer zo toch? Nu is het af en toe weer alsof we naar junioren kijken die koersen.
Je had toen nog wel de Dekkers, Jacky Durands en de Ludo Dierckens ja, die vooral ook in vlakkere etappes voor ontsnappingen ging. Dat zie je nu veel minder ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wisselend. Bergetappes zijn soms wel leuker ja.
Nibali is natuurlijk duidelijk de betere van de tweequote:Op donderdag 17 juli 2025 14:35 schreef Marcoss het volgende:
Horner en Nibali! Schitterend duo uiteraard
Gras is groen.quote:
Socks are socks he?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Start in Auch was tof. Stond bij de ploegen presentatie. Matthieu zei nog tegen Primoz: Nice Socks heh!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Snapte ik hoor.
Ik geef je een uitdaging, jat de fietsen van Cofidis.
quote:
https://www.wielerflits.n(...)van-fietsendiefstal/quote:donderdag 17 juli 2025 om 10:22
Het zit de Franse wierploeg Cofidis niet mee. De formatie is namelijk opnieuw het slachtoffer geworden van fietsendiefstal. Nadat eerder elf fietsen van de mannenploeg waren ontvreemd in de Tour de France, gaat het nu om meerdere fietsen van de vrouwenformatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |