Mondjes worden gesnoerd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hegerberg.![]()
Besef even dat ze een oud Ballon d'or winnares is
Om over eventuele penalty’s nog maar te zwijgen…quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuk potje, maar doe nog maar een goal ter voorkoming van de verlenging.
Ja, een verlenging ga ik niet kijken hoor. Dan ga ik naar bed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuk potje, maar doe nog maar een goal ter voorkoming van de verlenging.
Wie niet klapt is er niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Applaudiseren voor toeschouwersaantallen: only in women's football. Niet eens uitverkocht.
Zonde, dit had je toch best ff mogen kijkenquote:
Vind ik niet, al vond ik Italië ook niet bijzonder sterk.quote:
Op papier.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet, al vond ik Italië ook niet bijzonder sterk.
Het tijdrekken van Italië werd wel behoorlijk beloond, dat vind ik jammer.
Je loopt nog steeds met oud Nederlands geld rond?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef tong80 het volgende:
'Wat denk je ervan vanavond?' Vroeg m'n overbuurman. Ik had eerst geen idee waar ie het over had. 'Engeland' zei ie. Toen viel het kwartje.
Ja, en we hebben bij NIVO nog steeds vierkante houten doelpalen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds met oud Nederlands geld rond?
Wat ik ervan denk? Leuk potje.quote:
Engeland gaat gewoon simpel winnen verwacht ik. Zullen wel snel op weg worden geholpen met een penalty of een eigen goal van Zweden. Dit is niet echt het toernooi van de grote verrassingen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk? Leuk potje.Hopelijk ook spannend en aan elkaar gewaagd.
Ik sluit mij bij bovenstaande spreker aan.quote:
Duitsland ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lukte Nederland niet, moet je nagaan. Wij zijn dus slechter dan Zweden.
Scheelt weer een blamage.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lukte Nederland niet, moet je nagaan. Wij zijn dus slechter dan Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |