Nou dat staat in de krant.quote:
Lijkt me dat die man is opgezocht door de twee andere mannen omdat ze hun kans zagen hem daar aan te treffen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat staat in de krant.
Er was een vechtpartij tijdens een musical van groep 8 waarbij de man betrokken was.
Ja ze zullen vast alle drie met elkaar afgesproken hebben om het conflict op de musical even met messen te beslechten johquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat staat in de krant.
Er was een vechtpartij tijdens een musical van groep 8 waarbij de man betrokken was.
Ja joh, is heel normaal om een eindmusical van groep 8 tot een slachtveld van volwassenen te maken. Héééél normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Was in mijn jongere jaren eens bezig in een Marokkaans theehuis, klus voor de gemeente, moest klimaatsysteen in, de boel inmeten.
Daar waren 2 oude mannetjes, die kregen ineens ruzie, en ineens trokken ze allebei een mes en stormden op elkaar af, paar van die jonge Marokkanen trokken ze net op tijd uit elkaar.
Toen ging alles hun gang weer, geen politie of iets.
Het is gewoon normaal joh.
We hebben hier een gek gehad die een honkbalknuppel in zijn auto legde, vanuit Meppel naar Zwolle reed om op het schoolplein de nieuwe vriend van zijn ex in elkaar te rossen. Sta je daar tussen de kleuters om je heen te maaien met een eind houtquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:00 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Dan woon je in Drieborg (of all places) en kom je 'even' naar Alblasserdam om te prikken
Goed vergelijkbaar ookquote:
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We hebben hier een gek gehad die een honkbalknuppel in zijn auto legde, vanuit Meppel naar Zwolle reed om op het schoolplein de nieuwe vriend van zijn ex in elkaar te rossen. Sta je daar tussen de kleuters om je heen te maaien met een eind hout
Dan heb je helemaal de kans om tot bezinning te komen, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.
Maar iemand op de fiets met een honkbalknuppel onder de snelbinder op de bagagedrager, maar zonder sporttas voor zijn sportkleding, ziet er niet echt uit alsof hij naar een training of een wedstrijd gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.
Wij hebben hier een dorp wat bekend staat om het credo "een mes in je rug". 95% unicultureel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich hoeft er weinig mis te zijn met een multiculturele samenleving.
Maar het lijkt er soms eerder op dat we een multicriminele samenleving hebben.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal de kans om tot bezinning te komen, toch?
Het ging me om de uithoek Drieborg ... echt in the middle of nowhere, al ergens halverwege Denemarkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar iemand op de fiets met een honkbalknuppel onder de snelbinder op de bagagedrager, maar zonder sporttas voor zijn sportkleding, ziet er niet echt uit alsof hij naar een training of een wedstrijd gaat.
Het enige wat helpt in zo’n situatie is de taal van geweld spreken, kan ik je vertellen. En de eerste beste die mijn dierbaren wat aan wil doen in mijn bijzijn help ik dit keer direct naar zijn 72 maagden kinderbruidjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef torentje het volgende:
[..]
Die bazige boze soort laat zich niet kalmeren als zij een steek-of schietwapen hebben. Het enige dat helpt is hen vermoeien.
Inderdaad, toen ik 27 jaar geleden op Het Palet zat bestond mijn klas uit 8 kinderen met een Turkse achtergrond, 2 met een Indische en 1 Chinese de rest ( 6 ) waren “echte” Nederlanders. Wij hadden nooit onderling gezeur en de ouders ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich hoeft er weinig mis te zijn met een multiculturele samenleving.
Maar het lijkt er soms eerder op dat we een multicriminele samenleving hebben.
Ook stroomstootwapens zijn in Duitsland gewoon legaal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:26 schreef 2172619626795 het volgende:
Al is het alleen al het bij je dragen van pepperspray, wat je prima veilig in bijvoorbeeld je handtas mee kunt nemen. Net over de grens in Duitsland legaal te krijgen en de pakkans is vrijwel 0,0.
Die extra grenscontroles zijn hier alleen op de A1 en dan ook nog alleen "Duitsland in". Lokale grensovergangen kun je zo overheen, geen enkele controle. Groene routes heb je alleen in december nodig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ook stroomstootwapens zijn in Duitsland gewoon legaal verkrijgbaar.
Als je dit soort spullen in Duitsland koopt, moet je wel oppassen dat het aan de grens niet in beslag genomen wordt, vooral nu er weer grenscontroles zijn. Dus als je met de auto gaat, kun je het beste via de groene routes de grens over.
Mis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Laat me raden... een bezemouder die er niet mee eens is dat zijn "hoogbegaafd" kind strafwerk heeft gekregen.
Je hoeft niet te raden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Laat me raden... een bezemouder die er niet mee eens is dat zijn "hoogbegaafd" kind strafwerk heeft gekregen.
Totaal mis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Wat interesseert het mij het nou of jij dat geloofwaardig vindt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet bijzonder geloofwaardig met de bewoordingen die je gebruikt.
Je hebt het over mensen naar het hiernamaals sturen dus geen idee hoe jij dat met pepperspray wilt bereikenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij het nou of jij dat geloofwaardig vindt?
Volgens mij kan iedereen met het minimale aan vermogen om begrijpend te kunnen lezen zien dat ik heel duidelijk de context van noodweer kader, waarbij ik er open over ben niet zonder lege handen meer te staan.
En nogmaals: ik kan het iedereen aanraden. Tegenwoordig ben je kansloos tegenover het primitieve bloeddorstige gedrag van bepaalde mensen, wanneer je niets hebt om je te verweren. Pepperspray kan al genoeg zijn.
Als zij een steek-of schietwapen bij zich hebben of zien dat je in je leven nooit vechtsporten hebt beoefend, laat die bazige boze soort zich niet kalmeren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Het enige wat helpt in zo’n situatie is de taal van geweld spreken, kan ik je vertellen. En de eerste beste die mijn dierbaren wat aan wil doen in mijn bijzijn help ik dit keer direct naar zijn 72 maagden kinderbruidjes.
En dat dit nodig is, is diep triest. Vroeger had ie aan je vuisten genoeg, en was het klaar als iemand op de grond lag. Tegenwoordig zijn ze of alleen en helemaal doorgedraaid en zelfden ongewapend, of helder van geest maar in hele groepen. En aangezien het rechtssysteem in Nederland ingericht is op het beschermen van deze daders in plaats van het beschermen van de slachtoffers, zul je je eigen boontjes moeten kunnen doppen.
Ik zorg er dus voor dat ik in zo’n situatie nooit met lege handen sta, en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen. Al is het alleen al het bij je dragen van pepperspray, wat je prima veilig in bijvoorbeeld je handtas mee kunt nemen. Net over de grens in Duitsland legaal te krijgen en de pakkans is vrijwel 0,0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |