Nee die gebruiken ze om soep te eten.quote:
Waarom neemt een Belg altijd Maggi mee in de auto?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee die gebruiken ze om soep te eten.
Hoe weet jij dat dan weer?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef Knoc het volgende:
[..]
Nee dit heeft er absoluut nul komma nul mee te maken.
Plaatselijke geruchtencircuit. Hij woont daar.quote:
Ik snap niet dat deze foto circuleert. Voor zover ik weet, was dit de persoon waarop die twee het gemunt hadden, en niet degene die Recep heeft neergestoken.quote:
Ah, thx.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat deze foto circuleert. Voor zover ik weet, was dit de persoon waarop die twee het gemunt hadden, en niet degene die Recep heeft neergestoken.
Ik heb standaard een leatherman multitool op zak was ook een mes aan zit. Dat is wel ongeschikt om mensen mee neer te steken want de punt is afgebroken en bot.. daarnaast ben ik ook niet het type mens dat anderen zomaar neersteektquote:Op donderdag 17 juli 2025 02:40 schreef Gia het volgende:
Wat voor soort volk heeft standaard een mes op zak?
Niet 'zomaar', wel met een (goede) reden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef nixxx het volgende:
daarnaast ben ik ook niet het type mens dat anderen zomaar neersteekt
Dat klopt inderdaad. De man op die foto is de vader van een leerling. De twee daders hadden het op hem gemunt. Hij heeft die twee daders overigens wel flink te pakken genomen. Ze zullen zich niet voor niets hebben gemeld in het Maasstad Ziekenhuis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat deze foto circuleert. Voor zover ik weet, was dit de persoon waarop die twee het gemunt hadden, en niet degene die Recep heeft neergestoken.
Ja hoor, als iemand mij of mijn kinderen bedreigt of iets aandoet dan mag hij mogelijk proefkonijn zijn of dat botte mes nog werkt. (Natuurlijk zal ik eerst proberen weg te komen of te deëscaleren, geef ook aardige trappen door taekwondo achtergrond, maar als dat niet werkt..)quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', wel met een (goede) reden?
Omdat men vaak meent de waarheid in pacht te hebben. 'Het is immers allemaal niet zo moeilijk en klaar als een klontje'quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wordt hij dan gearresteerd?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Hij is uiteraard wel betrokkene bij deze gebeurtenis. Zeker als wat hier door ingewijden wordt verteld klopt (een conflict tussen criminelen) wordt zo iemand vaak aangehouden om eea uit te zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan gearresteerd?
Dat dacht ik eigenlijk al een beetje, en toen dacht ik "neeeee, dat zullen ze toch niet tijdens een schoolmusical gaan uitvechten?."quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij is uiteraard wel betrokkene bij deze gebeurtenis. Zeker als wat hier door ingewijden wordt verteld klopt (een conflict tussen criminelen) wordt zo iemand vaak aangehouden om eea uit te zoeken.
‘Dikke’ auto rijden en dan vervolgens wel je 36 onder één kap huurwoning instappenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De prikkende mannetjes rijden zelden in Alto's en Aygo's he.
Die bazige boze soort laat zich niet kalmeren als zij een steek-of schietwapen hebben. Het enige dat helpt is hen vermoeien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja hoor, als iemand mij of mijn kinderen bedreigt of iets aandoet dan mag hij mogelijk proefkonijn zijn of dat botte mes nog werkt. (Natuurlijk zal ik eerst proberen weg te komen of te deëscaleren, geef ook aardige trappen door taekwondo achtergrond, maar als dat niet werkt..)
Echt vreselijk dat zo iemand die op alle vlakken bijdraagt aan de maatschappij en die probeert het te sussen slachtoffer wordt van zo'n stuk weggooi-volk dat nog te achterlijk is om te kijken wie ze neersteken. Een fokking kindermusical, hoe gedegenereerd ben je dan!?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Update NOS: Neergestoken leraar Alblasserdam nog in ziekenhuis, ouders scholieren bijeen - https://nos.nl/l/2575363
Je snapt wel dat hij ook een dader is?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:12 schreef Knoc het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. De man op die foto is de vader van een leerling. De twee daders hadden het op hem gemunt. Hij heeft die twee daders overigens wel flink te pakken genomen. Ze zullen zich niet voor niets hebben gemeld in het Maasstad Ziekenhuis.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Update NOS: Neergestoken leraar Alblasserdam nog in ziekenhuis, ouders scholieren bijeen - https://nos.nl/l/2575363
Dan woon je in Drieborg (of all placesquote:De andere man, iemand van 39 uit het Groningse dorp Drieborg, vluchtte het ziekenhuis uit en werd even later in de omgeving gearresteerd.
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij nam de vechtpartij mee naar de schoolmusical.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |