Nou dat staat in de krant.quote:
Lijkt me dat die man is opgezocht door de twee andere mannen omdat ze hun kans zagen hem daar aan te treffen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat staat in de krant.
Er was een vechtpartij tijdens een musical van groep 8 waarbij de man betrokken was.
Ja ze zullen vast alle drie met elkaar afgesproken hebben om het conflict op de musical even met messen te beslechten johquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat staat in de krant.
Er was een vechtpartij tijdens een musical van groep 8 waarbij de man betrokken was.
Ja joh, is heel normaal om een eindmusical van groep 8 tot een slachtveld van volwassenen te maken. Héééél normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Was in mijn jongere jaren eens bezig in een Marokkaans theehuis, klus voor de gemeente, moest klimaatsysteen in, de boel inmeten.
Daar waren 2 oude mannetjes, die kregen ineens ruzie, en ineens trokken ze allebei een mes en stormden op elkaar af, paar van die jonge Marokkanen trokken ze net op tijd uit elkaar.
Toen ging alles hun gang weer, geen politie of iets.
Het is gewoon normaal joh.
We hebben hier een gek gehad die een honkbalknuppel in zijn auto legde, vanuit Meppel naar Zwolle reed om op het schoolplein de nieuwe vriend van zijn ex in elkaar te rossen. Sta je daar tussen de kleuters om je heen te maaien met een eind houtquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:00 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Dan woon je in Drieborg (of all places) en kom je 'even' naar Alblasserdam om te prikken
Goed vergelijkbaar ookquote:
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We hebben hier een gek gehad die een honkbalknuppel in zijn auto legde, vanuit Meppel naar Zwolle reed om op het schoolplein de nieuwe vriend van zijn ex in elkaar te rossen. Sta je daar tussen de kleuters om je heen te maaien met een eind hout
Dan heb je helemaal de kans om tot bezinning te komen, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.
Maar iemand op de fiets met een honkbalknuppel onder de snelbinder op de bagagedrager, maar zonder sporttas voor zijn sportkleding, ziet er niet echt uit alsof hij naar een training of een wedstrijd gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
Meppel-Zwolle kun je zelfs nog op de fiets af; als het moet.
Wij hebben hier een dorp wat bekend staat om het credo "een mes in je rug". 95% unicultureel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich hoeft er weinig mis te zijn met een multiculturele samenleving.
Maar het lijkt er soms eerder op dat we een multicriminele samenleving hebben.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal de kans om tot bezinning te komen, toch?
Het ging me om de uithoek Drieborg ... echt in the middle of nowhere, al ergens halverwege Denemarkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar iemand op de fiets met een honkbalknuppel onder de snelbinder op de bagagedrager, maar zonder sporttas voor zijn sportkleding, ziet er niet echt uit alsof hij naar een training of een wedstrijd gaat.
Het enige wat helpt in zo’n situatie is de taal van geweld spreken, kan ik je vertellen. En de eerste beste die mijn dierbaren wat aan wil doen in mijn bijzijn help ik dit keer direct naar zijn 72 maagden kinderbruidjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef torentje het volgende:
[..]
Die bazige boze soort laat zich niet kalmeren als zij een steek-of schietwapen hebben. Het enige dat helpt is hen vermoeien.
Inderdaad, toen ik 27 jaar geleden op Het Palet zat bestond mijn klas uit 8 kinderen met een Turkse achtergrond, 2 met een Indische en 1 Chinese de rest ( 6 ) waren “echte” Nederlanders. Wij hadden nooit onderling gezeur en de ouders ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich hoeft er weinig mis te zijn met een multiculturele samenleving.
Maar het lijkt er soms eerder op dat we een multicriminele samenleving hebben.
Ook stroomstootwapens zijn in Duitsland gewoon legaal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:26 schreef 2172619626795 het volgende:
Al is het alleen al het bij je dragen van pepperspray, wat je prima veilig in bijvoorbeeld je handtas mee kunt nemen. Net over de grens in Duitsland legaal te krijgen en de pakkans is vrijwel 0,0.
Die extra grenscontroles zijn hier alleen op de A1 en dan ook nog alleen "Duitsland in". Lokale grensovergangen kun je zo overheen, geen enkele controle. Groene routes heb je alleen in december nodig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ook stroomstootwapens zijn in Duitsland gewoon legaal verkrijgbaar.
Als je dit soort spullen in Duitsland koopt, moet je wel oppassen dat het aan de grens niet in beslag genomen wordt, vooral nu er weer grenscontroles zijn. Dus als je met de auto gaat, kun je het beste via de groene routes de grens over.
Mis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Laat me raden... een bezemouder die er niet mee eens is dat zijn "hoogbegaafd" kind strafwerk heeft gekregen.
Je hoeft niet te raden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Laat me raden... een bezemouder die er niet mee eens is dat zijn "hoogbegaafd" kind strafwerk heeft gekregen.
Totaal mis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:45 schreef HSG het volgende:
Wat interesseert het mij het nou of jij dat geloofwaardig vindt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet bijzonder geloofwaardig met de bewoordingen die je gebruikt.
Je hebt het over mensen naar het hiernamaals sturen dus geen idee hoe jij dat met pepperspray wilt bereikenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij het nou of jij dat geloofwaardig vindt?
Volgens mij kan iedereen met het minimale aan vermogen om begrijpend te kunnen lezen zien dat ik heel duidelijk de context van noodweer kader, waarbij ik er open over ben niet zonder lege handen meer te staan.
En nogmaals: ik kan het iedereen aanraden. Tegenwoordig ben je kansloos tegenover het primitieve bloeddorstige gedrag van bepaalde mensen, wanneer je niets hebt om je te verweren. Pepperspray kan al genoeg zijn.
Als zij een steek-of schietwapen bij zich hebben of zien dat je in je leven nooit vechtsporten hebt beoefend, laat die bazige boze soort zich niet kalmeren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Het enige wat helpt in zo’n situatie is de taal van geweld spreken, kan ik je vertellen. En de eerste beste die mijn dierbaren wat aan wil doen in mijn bijzijn help ik dit keer direct naar zijn 72 maagden kinderbruidjes.
En dat dit nodig is, is diep triest. Vroeger had ie aan je vuisten genoeg, en was het klaar als iemand op de grond lag. Tegenwoordig zijn ze of alleen en helemaal doorgedraaid en zelfden ongewapend, of helder van geest maar in hele groepen. En aangezien het rechtssysteem in Nederland ingericht is op het beschermen van deze daders in plaats van het beschermen van de slachtoffers, zul je je eigen boontjes moeten kunnen doppen.
Ik zorg er dus voor dat ik in zo’n situatie nooit met lege handen sta, en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen. Al is het alleen al het bij je dragen van pepperspray, wat je prima veilig in bijvoorbeeld je handtas mee kunt nemen. Net over de grens in Duitsland legaal te krijgen en de pakkans is vrijwel 0,0.
Ik ook niet, ik heb ook niet beweerd dit met pepperspray te kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het over mensen naar het hiernamaals sturen dus geen idee hoe jij dat met pepperspray wilt bereiken
Ah dus toch niet zo'n afschuw van geweldquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb ook niet beweerd dit met pepperspray te kunnen doen.
Mijn post is door een mod verwijderd, dus die heb je wellicht gemist. Ik zal herhalen wat erin stond:quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus toch niet zo'n afschuw van geweld
Het is crystal clear ja
De realiteit is niet zo zwart-wit als jij mij probeert te kaderen. Je kan geweld verafschuwen, maar er tegelijkertijd op terug willen vallen in het geval van nood als jouw leven, of die van je naaste(n), er vanaf hangt.quote:Ik verafschuw geweld, maar wat ik nog meer verafschuw is weerloos zijn in noodweer.
Voor ons niet, voor sommigen uit die culturen wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja joh, is heel normaal om een eindmusical van groep 8 tot een slachtveld van volwassenen te maken. Héééél normaal.
Ga lekker aan de thee joh
Met als verschilquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mijn post is door een mod verwijderd, dus die heb je wellicht gemist. Ik zal herhalen wat erin stond:
[..]
De realiteit is niet zo zwart-wit als jij mij probeert te kaderen. Je kan geweld verafschuwen, maar er tegelijkertijd op terug willen vallen in het geval van nood als jouw leven, of die van je naaste(n), er vanaf hangt.
Geloof het of niet, zo werkt dat voor de meeste mensen.
In het uiterste geval, als er echt geen enkele andere optie, ook vluchten niet, meer over is, dan zul je jezelf en je naasten koste wat kost moeten kunnen verdedigen jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:13 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mijn post is door een mod verwijderd, dus die heb je wellicht gemist. Ik zal herhalen wat erin stond:
[..]
De realiteit is niet zo zwart-wit als jij mij probeert te kaderen. Je kan geweld verafschuwen, maar er tegelijkertijd op terug willen vallen in het geval van nood als jouw leven, of die van je naaste(n), er vanaf hangt.
Geloof het of niet, zo werkt dat voor de meeste mensen.
Nogmaals: het is niet zo zwart-wit. Ik hoef geen pacifist zijn om geweld te verafschuwen. Als ik word opgeroepen voor een dienstplicht ga ik ook, ondanks dat ik geweld verafschuw, omdat het nodig is, vanwege nood.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met als verschil
Dat de meeste mensen niet met een keukenmes de deur uitgaan. Als je een pacifistische houding hebt doe je dat simpelweg niet
Precies, en alleen daarvoor draag ik altijd een (legaal) mes op zak. Welke ik overigens ook dagelijks gebruik op mijn werk, tijdens klussen, op de boot (waarbij het voor de veiligheid móet) etc. Tevens veiliger dan een stanley mes die kan afbreken en wegschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het uiterste geval, als er echt geen enkele andere optie, ook vluchten niet, meer over is, dan zul je jezelf en je naasten koste wat kost moeten kunnen verdedigen ja
Wanneer begonnen de bezuinigingen op de GGZ ook alweer ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Het aantal psychopaten met een kort lontje dat standaard gewapend rondloopt is de laatste twintig jaar wel schrikbarend hard gestegen.
Uitgaven in de GGZ zijn hoger dan ooit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer begonnen de bezuinigingen op de GGZ ook alweer ?
Heb je statistieken ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitgaven in de GGZ zijn hoger dan ooit.
Ook veel hoger met inflatie meegerekend.
Jawel iedereen heeft die hè via CBS.quote:
Meer dan in 2023. Dat zegt dus niks.........Hier...............quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel iedereen heeft die hè via CBS.
https://www.zorgcijfersda(...)ing-zorgcijfers-2024
Een whopping 5,6 miljard in 2024, 10% meer dan 2023. (Alleen GGZ)
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie daar liever uitstroom staan!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdstuk zoveel in de teloorgang van een prettig land.
[ afbeelding ]
Komen nog wat hoofdstukken bij."Hoka Hey!"
Femke Halsema, die als politica altijd predikte dat de multiculturele samenleving zo'n verrijking is voor Nederland, stuurde haar kinderen ook naar een witte school omdat haar kinderen geen sociaal experiment zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Goed voorbeeld van dat je je kind het beste op een witte school kan zetten. Dat voorkomt nare invloeden op de kind die de multiculturele shit altijd met zich meebrengt.
Wat dachten ze nou zelf?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan in 2023. Dat zegt dus niks.........Hier...............
https://www.ad.nl/binnenl(...)is-mislukt~ae6e8d31/
En dan straks het profiel van de dader. Iemand die naar een verre stad toe rijdt om bloempotten te gooien en een mes op zak had. Nou, dat is vast een chemisch ingenieur met een vrijwilligersbaan als voorleesvrijwilliger en zeker geen kansloos figuur met een strafblad als een kassabon na de kerstboodschappen.quote:Het slachtoffer van de steekpartij in Alblasserdam, de 53-jarige leerkracht Recep <geen achternaam plaatsen>, wordt door bekenden omschreven als een man die bij zijn leerlingen, hun ouders en collega's 'zeer geliefd' is. "Dat uitgerekend hem dit moet overkomen, is gewoon verschrikkelijk."
Deze daders hebben niets met verwarde personen te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, in tegenstelling tot jou. Ik baseer mij op feiten. Jij baseert je op jouw vooroordelen en nep nieuws wat je ergens op het internet vind. Maar je stelt enkel vragen zeker? Ook in dit antwoord type je complete onzin. Je zuigt het puur uit je duim. Deze man heeft de twee daders flink te grazen genomen toen ze hem aanvielen met een mes! Ze hebben zich niet voor niets in het Maasstad Ziekenhuis moeten melden. Daarom is hij ook gearresteerd. Maakt dat hem schuldig aan wat er gebeurt is, nee.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt wel dat hij ook een dader is?
Hij nam de vechtpartij mee naar de schoolmusical.
Iig was hij betrokken totdat het tegendeel bewezen is.
Nou je beaamt precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:00 schreef Knoc het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, in tegenstelling tot jou. Ik baseer mij op feiten. Jij baseert je op jouw vooroordelen en nep nieuws wat je ergens op het internet vind. Maar je stelt enkel vragen zeker? Ook in dit antwoord type je complete onzin. Je zuigt het puur uit je duim. Deze man heeft de twee daders flink te grazen genomen toen ze hem aanvielen met een mes! Ze hebben zich niet voor niets in het Maasstad Ziekenhuis moeten melden. Daarom is hij ook gearresteerd. Maakt dat hem schuldig aan wat er gebeurt is, nee.
Je weet niet wie de betrokkenen zijn, ik wel (op de Groninger na). Je weet niet wat de aanleiding is, ik (waarschijnlijk) wel. Stop met dingen te verzinnen en conclusies proberen te trekken op basis van je onderbuik gevoelens.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij de dader is of niet dan?
Wat ben je toch een simpele 😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt wel dat hij ook een dader is?
Potato potatoequote:Op donderdag 17 juli 2025 17:18 schreef Knoc het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch een simpele 😂
Het woord wat je zoekt is verdachte.
Haha, dat is het antwoord waarmee je komt 😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je schijnt dat achterlijke volk dat gaat vechten op een eindmusicalnogal te verdedigen.
Hij vergeet er altijd bij te vermelden dat de ggz over het hek naar de gemeente is gekieperd door het rijk en dat de facto een bezuiniging is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |