SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Dat is verder voor niemand een goed ideequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens een TDF parcour willen uittekenen
US Postalquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je welke Amerikanen ook altijd op de brommer waren tijdens de TdF?
Motomanquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me verwonderen, maar is niet onmogelijk. Denk wel dat ze het halen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik doe de gewaagde voorspelling dat Van Aert en Van der Poel nooit vooraan gaan geraken.
Die vijf vooraan moeten alles op alles zetten om te winnen ja!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik doe de gewaagde voorspelling dat Van Aert en Van der Poel nooit vooraan gaan geraken.
Ze komen geen steek dichter nu, het zal op de klimmetjes moeten gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou me verwonderen, maar is niet onmogelijk. Denk wel dat ze het halen.
Band of Brothers in de Tour van '44?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze blijven ernstig hangen, kopgroep hebben van Taco geleerdquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Jake Stewartquote:
De G1-bonus blijft ongekendquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze blijven ernstig hangen, kopgroep hebben van Taco geleerd
Mag van mij top 10 finishenquote:
Topicje?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens Tom leveren ze rommelwerk met dit profiel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:58 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer gebruiken ze bij de NOS de PCS (flamme rouge) profieltjes?
Die zullen er na de klim wel klaar mee zijnquote:
Boogerd had het even lastig met de formule.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hogere school wiskunde bij Han Cock.
Niet met The Champ hèquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom kunnen al die Nederlandse coaches nauwelijks Engels?
Leek het zo door de schaduw of heeft Aike er een coupe soleil in gegooid?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig nu het schitterende Engels van Aike
Er zijn mensen die hier hun hobby van gemaakt hebben. En tevens zichzelf dan veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die willen graag in beeld rijden als gele trui verdedigende ploeg.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eventueel voor Albanese. Een andere reden kan ik niet bedenken.
Die weten ook wel dat ze voor de rit normaal gesproken kansloos zijn als de 2e groep erbij komtquote:
Op de laatste klim kun je nog wel heel veel tijd goed maken als je echt goed bentquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Hoop toch dat ze binnen 10 seconden kunnen komen op het klimmetje op 14km
Ik ga voor Abrahamsen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga Schmid met potlood opschrijven.
Kan wel begrijpen dat FDJ wilt rijden, alleen doe dat dan eerder.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke tactieken toch weer vandaag, nu weer FDJ
Hoe ver vooraan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb genoeg gezien. De winnaar zit vooraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |