Yep.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongezonde witte kleur, onverzorgd, lang haar, dom hoofd.
Alle vinkjes kunnen weer gezet worden bij deze idioot.
Arme vrouw in het publiek die gewond raakte. Hopelijk kan die idioot daarvoor verantwoordelijk worden gehouden.quote:Bij het ingaan van de laatste 50 meter klauterde de demonstrant over de balustrade. Hij liep mee met de sprintende Jonas Abrahamsen en Mauro Schmid en dreigde de twee renners in volle finale te gaan hinderen.
Een alerte wedstrijdleider was er als de kippen bij om de man in het wit stevig aan te pakken. ‘Israël out of the Tour’, viel er te lezen op zijn shirt. De man van de organisatie plakte de demonstrant stevig tegen de dranghekken. Toch bleef de man roepen: “Israël in de Tour, de Tour is medeplichtig.”
De demonstrant werd gearresteerd door de Franse politie. Ook een vrouw in het publiek raakte naar verluidt gewond bij de hardhandige arrestatie.
Hij doelt natuurlijk op de aanwezigheid van Israel-Premier Tech in de Tour. Er zijn dan wel geen Israëlische renners aanwezig bij de ploeg, maar ze koersen wel onder de vlag van het land.
https://www.hln.be/tour-d(...)abrahamsen~ab964dbb/
Staat gewoon voor de beste klimmer ter wereld en voor de winnaar van de Giro!quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het was mij nog niet eens opgevallen dat hij in meedoet en hij zit wel in mijn FPCL team maar Boekman staat keurig twintigste en is aan een ontzettend leuk klassement bezig.
@:mani89
Wanneer is hij niet ziedend?quote:
Voor mijn FPCL-team, dus tijd voor jou om met spullen te gooien!quote:
VDP is niet diegene met de meeste koersinzicht nee. Al was het geen gek plan als je niet weet dat er nog twee 30/40 seconden voor je rijden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal mooi en aardig enzo maar zit MvdP nou niet steeds dom te koersen?
(Keek nu pas de samenvatting)
Dus bijna nooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |