Die zullen er na de klim wel klaar mee zijnquote:
Boogerd had het even lastig met de formule.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hogere school wiskunde bij Han Cock.
Niet met The Champ hèquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom kunnen al die Nederlandse coaches nauwelijks Engels?
Leek het zo door de schaduw of heeft Aike er een coupe soleil in gegooid?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig nu het schitterende Engels van Aike
Er zijn mensen die hier hun hobby van gemaakt hebben. En tevens zichzelf dan veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens een TDF parcour willen uittekenen
Die willen graag in beeld rijden als gele trui verdedigende ploeg.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eventueel voor Albanese. Een andere reden kan ik niet bedenken.
Die weten ook wel dat ze voor de rit normaal gesproken kansloos zijn als de 2e groep erbij komtquote:
Op de laatste klim kun je nog wel heel veel tijd goed maken als je echt goed bentquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Hoop toch dat ze binnen 10 seconden kunnen komen op het klimmetje op 14km
Ik ga voor Abrahamsen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga Schmid met potlood opschrijven.
Kan wel begrijpen dat FDJ wilt rijden, alleen doe dat dan eerder.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:24 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke tactieken toch weer vandaag, nu weer FDJ
Hoe ver vooraan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb genoeg gezien. De winnaar zit vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |