Zou me verwonderen, maar is niet onmogelijk. Denk wel dat ze het halen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik doe de gewaagde voorspelling dat Van Aert en Van der Poel nooit vooraan gaan geraken.
Die vijf vooraan moeten alles op alles zetten om te winnen ja!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik doe de gewaagde voorspelling dat Van Aert en Van der Poel nooit vooraan gaan geraken.
Ze komen geen steek dichter nu, het zal op de klimmetjes moeten gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou me verwonderen, maar is niet onmogelijk. Denk wel dat ze het halen.
Band of Brothers in de Tour van '44?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je welke Amerikanen ook altijd op de brommer waren tijdens de TdF?
Ze blijven ernstig hangen, kopgroep hebben van Taco geleerdquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Jake Stewartquote:
De G1-bonus blijft ongekendquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze blijven ernstig hangen, kopgroep hebben van Taco geleerd
Mag van mij top 10 finishenquote:
Topicje?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens een TDF parcour willen uittekenen
Volgens Tom leveren ze rommelwerk met dit profiel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:58 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer gebruiken ze bij de NOS de PCS (flamme rouge) profieltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |