SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee, een nieuw topic. Ik dacht van misschien ziet ze het niet...How can I make this topic about me?![]()
Ja ben een buikslaper en dat mocht niet. Dus zo kut geslapen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Valt mij mee dat jij het zagquote:Op woensdag 16 juli 2025 06:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, een nieuw topic. Ik dacht van misschien ziet ze het niet...
Morguh.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met de pijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen pijn. Trekt wel. Straks beneden gelijk effe koelen. Ik heb nog niet in de spiegel gekeken
Zal wel mooi bont en blauw zijn. Dat het trekt is natuurlijk niet vreemd, er is een heel stuk tussen uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 06:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Geen pijn. Trekt wel. Straks beneden gelijk effe koelen. Ik heb nog niet in de spiegel gekeken
Was het nu eng om mee te maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog niet blauwquote:Op woensdag 16 juli 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel mooi bont en blauw zijn. Dat het trekt is natuurlijk niet vreemd, er is een heel stuk tussen uit
Was het nu eng om mee te maken?
Alleen rood paars, en alleen onder de stripjes pleisters.
Achteraf viel het inderdaad allemaal wel mee
Ik doe liever dit , dan dat ik naar de tandarts ga om een gaatje te boren
OO dan valt het mee, is het niet dik geworden?quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is nog niet blauw
Alleen rood paars, en alleen onder de stripjes pleisters.
Achteraf viel het inderdaad allemaal wel mee
Ik doe liever dit , dan dat ik naar de tandarts ga om een gaatje te borenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee alleen beetje onder de pleisterstrips
Maar geen megazwellingIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geluk dus, nu hopen dat je snel het verschil gaat zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het heeft tijd nodig, maar als je niet veel zwelling heeft moet je het toch wel iets kunnen zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je ziet wel wat hoor. En geloof dat het wel goed zit. Maar ik ben iemand die niet door de pleisterstrips en roodheid kan kijken
Nu denk ik. Was het maar een maand verder
@Dr.Mikey Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van
Ja meestal zit je vast in het vorige topicquote:
Ja zo blijft het wel spannend, wanneer mogen die pleisters er af?quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja je ziet wel wat hoor. En geloof dat het wel goed zit. Maar ik ben iemand die niet door de pleisterstrips en roodheid kan kijken
Nu denk ik. Was het maar een maand verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dinsdag gaan de hechtingen eruitquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo blijft het wel spannend, wanneer mogen die pleisters er af?
Morguhquote:
O dat is al lekker snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh MT6quote:
Koffie en bolk
Ik heb nog geen koffie opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar het kan niet. Stroomstoring in heel de buurt weerquote:
Ff je ups aanslingerenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar het kan niet. Stroomstoring in heel de buurt weerHow can I make this topic about me?![]()
Back, was er een wakker geworden die kennelijk honger had, eerder dan andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Vino
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
hoe ging je operatie?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is wel irritant. Wellicht is het stroomnet bij jullie toch te zwaar belast.quote:
Hier in de provincie heb ik nooit onderbrekingen.How can I make this topic about me?![]()
Ja goed! Alleen de verdoving prikjes deden erg pijn.quote:
Rest viel mee.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als het goed is voel je daarna weinig meer (tenzij lokale verdoving)quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja goed! Alleen de verdoving prikjes deden erg pijn.
Rest viel mee.
Fijn dat het goed ging!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja klote dorp. Wel altijd vergoeding gehad van 35 euroquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel irritant. Wellicht is het stroomnet bij jullie toch te zwaar belast.
Hier in de provincie heb ik nooit onderbrekingen.
Maar werkte @kree bij stedin?Ik heb lokale verdoving gehad.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het goed is voel je daarna weinig meer (tenzij lokale verdoving)
Fijn dat het goed ging!
Heb nu ook geen pijn gelukkigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dat is dan wel weer fijn jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja klote dorp. Wel altijd vergoeding gehad van 35 euro
Maar werkte @:kree bij stedin?
[..]
Ik heb lokale verdoving gehad.
Heb nu ook geen pijn gelukkigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
stroomstoring is altijd kut, ik snap ook niet dat huizen met zonnepanelen niet worden uitgerust met een accu die +/- 48 uur het huis van stroom voorzietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat had ik gisterenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar het kan niet. Stroomstoring in heel de buurt weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Dot
Het zit al 3 keer in de kabel onder de grond. Waarvan 2 keer bij het zelfde huis in de buurt
Hey UNquote:
zijn ze daar aan het klussen ofzo? (of in de tuin bezig, graafwerkzaamheden bv)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Omdat die gigantisch duur zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
stroomstoring is altijd kut, ik snap ook niet dat huizen met zonnepanelen niet worden uitgerust met een accu die +/- 48 uur het huis van stroom voorzietHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee. Maar ik word er gek van.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
zijn ze daar aan het klussen ofzo? (of in de tuin bezig, graafwerkzaamheden bv)
Ja, zoiets moet het wel zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
zijn ze daar aan het klussen ofzo? (of in de tuin bezig, graafwerkzaamheden bv)How can I make this topic about me?![]()
Zo jammer dat de puzzelredactie sommige woorden niet accepteert
Vleeslulquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg huurwoningen waarvan ze de huur 10 euro omhoog kunnen gooienquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat die gigantisch duur zijn.(geen idee wat de koste zijn van zo'n accu)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1283 / +131 / +19 / 4201 / 4741
2. FreshFruit / 792 / +103 / +55 / 1237 / 1636
3. gebrokenglas / 609 / +40 / +25 / 1766 / 2171
4. KillemWieft / 577 / +8 / +35 / 351 / 547
5. Lovely / 377 / +48 / +0 / 1498 / 1730
6. _UserName_ / 367 / +3 / +44 / 279 / 384
7. MooieTop6 / 365 / +6 / +1 / 1177 / 1383
8. mario390 / 319 / +43 / +1 / 556 / 739
9. DJMO / 316 / +6 / +1 / 506 / 691
10. loveislikeakiss / 295 / +0 / +19 / 1337 / 1514
11. Helenattenek / 293 / +5 / +14 / 362 / 455
12. Fogel / 285 / +8 / +7 / 770 / 973
13. Sally / 262 / +17 / +27 / 222 / 332
14. Dr.Mikey / 256 / +25 / +16 / 290 / 397
15. HappyCharly / 249 / +27 / +0 / 240 / 323
16. MizzezAmy / 242 / +7 / +0 / 1135 / 1341
17. maily / 238 / +0 / +0 / 814 / 940
18. marc0871 / 237 / +45 / +15 / 468 / 630
19. hemarookworst / 215 / +22 / +1 / 645 / 798
20. DeZwabber / 142 / +0 / +0 / 306 / 377SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MooieTop6![]()
Ik had een aanvraag gedaan....quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Genoeg huurwoningen waarvan ze de huur 10 euro omhoog kunnen gooien(geen idee wat de koste zijn van zo'n accu)
6000 euro
Voor een gemiddeld huishouden, een 10 kWh accu kost tussen de 6000 en 8000 euro.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Genoeg huurwoningen waarvan ze de huur 10 euro omhoog kunnen gooien(geen idee wat de koste zijn van zo'n accu)
How can I make this topic about me?![]()
Percolator aanschaffen (voorop gesteld dat je nog op gas kookt, zo niet camping gasstel bij de action kost ook niet veel)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Elektrische koken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Percolator aanschaffen (voorop gesteld dat je nog op gas kookt, zo niet camping gasstel bij de action kost ook niet veel)
Ik las 'vleeslul' als eerstequote:Op woensdag 16 juli 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hmm, zo'n accu zal 15 jaar mee gaan.. kom je op 180/maand (uitgaande van 10K).. da's wel veel iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ping?quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, de ping doet het dan natuurlijk ook nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat zou mooi zijn, voor als straks de saldering eraf gaat. Blijf het raar vinden dat je alleen overdag de opgewekte stroom kan gebruiken en in de avond uren je over gaat naar gewone stroomquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
stroomstoring is altijd kut, ik snap ook niet dat huizen met zonnepanelen niet worden uitgerust met een accu die +/- 48 uur het huis van stroom voorzietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
magnetron
Magnetronquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja belachelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, voor als straks de saldering eraf gaat. Blijf het raar vinden dat je alleen overdag de opgewekte stroom kan gebruiken en in de avond uren je over gaat naar gewone stroomIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, dat is niks. En zo'n accu wordt ook steeds slechter.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, zo'n accu zal 15 jaar mee gaan.. kom je op 180/maand (uitgaande van 10K).. da's wel veel iddHow can I make this topic about me?![]()
Als de saldering er af gaat is het in de zomermaanden 1 week panelen aan, 3 weken uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, voor als straks de saldering eraf gaat. Blijf het raar vinden dat je alleen overdag de opgewekte stroom kan gebruiken en in de avond uren je over gaat naar gewone stroom
Ja, afschakelen zou dan goedkoper zijn. Bizar.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als de saldering er af gaat is het in de zomermaanden 1 week panelen aan, 3 weken uitHow can I make this topic about me?![]()
ja dan ga ik echt kijken wanneer ik op het kantelpunt zit.. heb niet gevraagd om de panelen en ja, ik haal er voordeel uit maar no way dat ik in de zomer ga dokken voor teruglevering. Dan ontlast ik het stroomnet wel want dat willen ze toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb wel zo ding ( kan ff niet op de naam komen) waarmee ik mijn tel kan opladen als er geen stroom voor handen is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
powerbankquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb wel zo ding ( kan ff niet op de naam komen) waarmee ik mijn tel kan opladen als er geen stroom voor handen is.
Een powerbank.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb wel zo ding ( kan ff niet op de naam komen) waarmee ik mijn tel kan opladen als er geen stroom voor handen is.How can I make this topic about me?![]()
Had ik gisteren, was net klaar met douchen en flop de stroom er af, dacht nog even ergens de stop er uit. Maar kreeg al snel een melding dat er een stroomstoring wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had iemand al "powerbank" gezegd?
Mijn ex stond net te douchen en stond onder een koude douche. Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik gisteren, was net klaar met douchen en flop de stroom er af, dacht nog even ergens de stop er uit. Maar kreeg al snel een melding dat er een stroomstoring was
Dat kan zo maar niet he, als woningen al aan de maximale huur zitten kunnen ze er geen 10 euro huur bij opgooien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, je kreeg nog een melding. Dat is dan nog wat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik gisteren, was net klaar met douchen en flop de stroom er af, dacht nog even ergens de stop er uit. Maar kreeg al snel een melding dat er een stroomstoring was
Hier moeten we aan de buren vragen of die ook geen stroom hebben.
En gelukkig viel de stroom eraf na het douchen, en niet tijdens het douchen....
klopt, zou ook te veel zijn per maand dus dat idee gaat niet opquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan zo maar niet he, als woningen al aan de maximale huur zitten kunnen ze er geen 10 euro huur bij opgooien.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Terecht, het stroomnetwerk is niet je persoonlijke batterij omdat je veel te veel panelen hebt laten installerenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, voor als straks de saldering eraf gaat. Blijf het raar vinden dat je alleen overdag de opgewekte stroom kan gebruiken en in de avond uren je over gaat naar gewone stroomIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is wat. Hopelijk gaan die straks zakken in prijs als die saldering vervalt in 2027quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een gemiddeld huishouden, een 10 kWh accu kost tussen de 6000 en 8000 euro.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope en de inductieplaat ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, de ping doet het dan natuurlijk ook niet
Wel lekker dat ze alle huizen van het gas afwillen als er dan een stroomstoring is kan je echt niets meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als je er niet voor hebt gekozen als huurder? Ik heb 15 panelen op mijn huurwoning, maar die gaan wel uit wanneer ik "mijn" stroom heb opgewektquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, het stroomnetwerk is niet je persoonlijke batterij omdat je veel te veel panelen hebt laten installerenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar mijn panelen leveren nu veel meer op dan ik verbruik.
Gister heb ik overdag 5 kWh teruggeleverd en 2 kWh verbruikt.
En dat is inclusief een 60 graden was.How can I make this topic about me?![]()
Ik had nog wel op tijd mijn eitjes gekooktquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope en de inductieplaat ook niet.
Wel lekker dat ze alle huizen van het gas afwillen als er dan een stroomstoring is kan je echt niets meer
Ik kon ze ook op het dak krijgenquote:
Zeg tegen die man die belde namens de woningcooperatie krijg ik er dan ook een opslagaccu bij? Maar nee dat kreeg ik niet. Ik zeg tegen die man. in de zomer gebruik je amper stroom, in de wintermaanden meer, maar dan is er ook minder zon. En als ik meer stroom nodig heb is het in de avond uren en dan werkt het niet.
Ik vind het niet echt een rendabel iets en straks helemaal niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitzetten inderdaad. Het teveel aan stroom op het netwerk kost echt miljarden voor de mensen zonder panelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En als je er niet voor hebt gekozen als huurder? Ik heb 15 panelen op mijn huurwoning, maar die gaan wel uit wanneer ik "mijn" stroom heb opgewektIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan betaal je voor niets want ze kosten ook nog eens 2.65 per paneel dat x4 ( hier zouden er 4 komen)quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als de saldering er af gaat is het in de zomermaanden 1 week panelen aan, 3 weken uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier zeiden ze gisteren ook 9.15 en ik had dacht ik tegen 7.30 uur al weer stroomquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit gaat echt niet afgelopen zijn om 9:15Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Ja diequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De afgelopen 3 keer duurde het een hele dagquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zeiden ze gisteren ook 9.15 en ik had dacht ik tegen 7.30 uur al weer stroom
Van harte gefeliciteerd meneertje!quote:
Fijne dag vandaag en een mooi nieuw jaar gewenst met veel mooie gebeurtenissen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders betaal ik dubbel. Daarbij, als ik ze gebruik voor de stroom die ik gebruik, heft het een het ander op. Voor een auto die stil staat betaal je ook wegenbelasting en verzekering, of een dagkrant als je 2 weken op vakantie bentquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan betaal je voor niets want ze kosten ook nog eens 2.65 per paneel dat x4 ( hier zouden er 4 komen)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
dat is wel heftigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik leef met je meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Moon!
Morguh Moonquote:meppen dan maar
Vorige week KREEG mijn werkgever ¤2000p per uur euro om 1 MW stroom per uur te verbruiken omdat het netwerk op klappen stond door oa overproductie zonnepanelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan betaal je voor niets want ze kosten ook nog eens 2.65 per paneel dat x4 ( hier zouden er 4 komen)
Wie mag dat betalen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MOONquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwlief is wakker, banktijd
Lekker bankse!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neeeeeee. Ik ben een buikslaper. Maar mag niet op mijn buik slapenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe gaat het inmiddels? Voel je al iets beter na een nachtje rust?
Dus ik heb een kutnacht gehad
Owja, dat had ik al een keer ergens gelezen volgens mij... Dat is klote inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Neeeeeee. Ik ben een buikslaper. Maar mag niet op mijn buik slapen
Dus ik heb een kutnacht gehadMag het een aantal dagen niet?
![]()
Stroomstoring sinds 7 uurquote:Geen idee hoelang. Ik denk 2 weken ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, dat had ik al een keer ergens gelezen volgens mij... Dat is klote inderdaadMag het een aantal dagen niet?
Ai... Ik heb voor dat soort noodgevallen een powerbank staan met 230v uitgangquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Stroomstoring sinds 7 uur
[..]
Geen idee hoelang. Ik denk 2 weken ofzoToch wel handig soms.
Maar mooi klote, dat is je aanwennen om toch in andere positie te liggen. Hoe dan ook, zou je knuffel geef![]()
![]()
Bondiequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai... Ik heb voor dat soort noodgevallen een powerbank staan met 230v uitgangToch wel handig soms.
Maar mooi klote, dat is je aanwennen om toch in andere positie te liggen. Hoe dan ook, zou je knuffel geef
Ik heb mijn telefoon die gelukkig werkt
Kun je in ieder geval bolkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon die gelukkig werkt![]()
![]()
Het is altijd een mooie top 6quote:
Ook dat natuurlijkquote:En ondertussen met een dorstige, naar koffie verlangende keel afwachten totdat de stroom weer terug is
![]()
![]()
Het duurt even, maar dan toch level genie!Ik heb er één en ik ben er trots op
Het regentquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:14 schreef bondage het volgende:
Heerlijk weer trouwens, perfecte dag voor mijn favo hobby
Bolken!quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:14 schreef bondage het volgende:
Heerlijk weer trouwens, perfecte dag voor mijn favo hobbyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En na het douchen en ontbijten deze proberen te maken!! lijkt me leuk om te doen
![]()
mijn hobby is fokquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:14 schreef bondage het volgende:
Heerlijk weer trouwens, perfecte dag voor mijn favo hobbyWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wrappen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier net ook maar inmiddels weer droog. Maar regen geeft niet, doe het binnenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
/edit ik was even abuisquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Van sommige misschien een favo hobby, echter niet die van mij
Heerlijk? Regenachtig?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:14 schreef bondage het volgende:
Heerlijk weer trouwens, perfecte dag voor mijn favo hobbyHow can I make this topic about me?![]()
RIPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moest er door en wat dacht je. Rij net de fysio binnen en begint het te regenen. Mooi geluk. Hopelijk ook droog als ik zo klaar ben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
It was meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb nu trek in een wrapIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, het is niet te heet. In huis is het nog wel 22 graden maar och.... De tuindeur op een kier...quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, perfecte temperatuur. Regen maakt niet uit.How can I make this topic about me?![]()
Hier 18,5, alles staat open momenteelquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is niet te heet. In huis is het nog wel 22 graden maar och.... De tuindeur op een kier...![]()
![]()
Ja meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Nopequote:Op woensdag 16 juli 2025 08:35 schreef bondage het volgende:
Kook je op gas? Je kunt ook water verwarmen en zelf door filter gooien
quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ook nog bonen machine. Dus kan niks
Dan gaat het em sowieso niet worden... Toch maar even de verslaving onderdrukkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
En ook nog bonen machine. Dus kan niks![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan gaat het em sowieso niet worden... Toch maar even de verslaving onderdrukken
quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.![]()
![]()
Dat VT geen koffie kan drinken? Ja, dat is nogal rampzalig. Zou zelf niet weten wat te doen, waarschijnlijk rondjes rennen met een schaar in de hand...quote:![]()
Nee, de verslaving stoppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat VT geen koffie kan drinken? Ja, dat is nogal rampzalig. Zou zelf niet weten wat te doen, waarschijnlijk rondjes rennen met een schaar in de hand...
oehquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Onderdrukken voor onbepaalde tijd...
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-07-2025 08:57:03 ]How can I make this topic about me?![]()
Maar goed.
Vandaag maar eens sporten en shoppenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Heel effe stroom en weer uit
En weer stroom en uit![]()
![]()
Ik zit wel in onesie
Lekker lui dagje![]()
Want mag toch niks doen
Daaromquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit wel in onesie
Lekker lui dagje![]()
Want mag toch niks doen![]()
![]()
ben je ziek danquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit wel in onesie
Lekker lui dagje![]()
Want mag toch niks doenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De koffie Paulquote:
En ik hou niet van fifaNee gister bovenste ooglidcorrectie gehadquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
doe je dat voor swebbewensje?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De koffie Paul
En ik hou niet van fifa
[..]
Nee gister bovenste ooglidcorrectie gehad
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
🍳 🍳Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker bolkjes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
oh ja ontbijtHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
mijn 'ontdooi 8 uur in de koelkast ontbijt' is niet volledig ontdooitHey there sunshine lift my heart
denk nog maar wat chocolade vlaHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nee wat is de ontdooi 8 uur in de koelkast ontbijtSemi-bevroren vla dusquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik wil het wel opzoeken voor je maar ah.nl ligt eruitHey there sunshine lift my heart
AhhhhhhhI'm surrounded by morons!
maar dus 30% ontdooit ofzoHey there sunshine lift my heart
Biet? Waarom? Kunnen ze niet gewoon een handvol zand ingooien voor dezelfde smaak?quote:
bieten zijn lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Biet? Waarom? Kunnen ze niet gewoon een handvol zand ingooien voor dezelfde smaak?Hey there sunshine lift my heart
Jij bent lekkerquote:
Bieten niet, die smaken naar zand.I'm surrounded by morons!
bijzonder zand hebben ze daar in noorwegenHey there sunshine lift my heart
Ja dit dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent lekker
Bieten niet, die smaken naar zand.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De laatste bieten die ik at waren Nederlandse. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden. Niet voor herhaling vatbaar.I'm surrounded by morons!
Met jou kan ik pratenquote:
oke, wat ga ik nu doenHey there sunshine lift my heart
oh ja ik moest postzegels bestellenHey there sunshine lift my heart
Ik ga verder met werken.I'm surrounded by morons!
Ga ik ook zo doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werksequote:
zo geluktHey there sunshine lift my heart
Ja moest nog even iets op de pc doen heb hem nu aan gezet afl 7Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu nog mijn sig aanpassenHey there sunshine lift my heart
![]()
Ik ga hem nu aanzetten ookquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja moest nog even iets op de pc doen heb hem nu aan gezet afl 7
Vind die Ingrid zo rare vrouw en erg dominantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is er geen sc voor die show?Hey there sunshine lift my heart
Ik vind Magda ook raarquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die Ingrid zo rare vrouw en erg dominant
wat is een magda...
maria madgalena?Hey there sunshine lift my heart
Het je gehoord van die lesbiennes, een vrouwelijke lesbienne is een lipstickpotquote:
Van B&B vol liefdequote:Op woensdag 16 juli 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat is een magda...
maria madgalena?
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het je gehoord van die lesbiennes, een vrouwelijke lesbienne is een lipstickpot
oh ik kijk weinig tvHey there sunshine lift my heart
Nog wel lef op der 75stequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: