SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dirty girlquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Ach, ik ken viezere dingen
Ja melatonine heb ik ook een tijdje gedaan, maar werkte niet echt als ik me aan de aanbevolen dosis hield.
Ik heb altijd de 5mg variant die lichte werken minder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Werkt voor mij maar een beetje dat droomsap en nervensaft.
Maar temazepamen werkt bij mij ook niet heel veel, maar alle beetjes helpenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dit de goede nervensaft?https://www.amazon.nl/Ewa(...)aarden/dp/B075YDNC85
Lijkt me wel een beetje een paardenmiddel.
Ah mn flauwe grappen komen er weer aan.![]()
Hahaatjes, eigenlijk gaan ze nooit weg
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
totaal niet geklikt jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duitsland is dan ook nog geen woestein natie met oliegeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon gestort
150 dmark per weekLach met een schone bips![]()
wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duitsland is dan ook nog geen woestein natie met oliegeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja nu alleen zin an iron maiden en shitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Plantjes water gevenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is dit de goede nervensaft?https://www.amazon.nl/Ewa(...)aarden/dp/B075YDNC85
Lijkt me wel een beetje een paardenmiddel.
Ah mn flauwe grappen komen er weer aan.![]()
Hahaatjes, eigenlijk gaan ze nooit wegHeb wel geklikt, al mag ik van mijn moeder niet klikken. Maar heb het toch gedaan.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja leuk land, vooral om de curry wurst en schnitzels... Ik werk hele dagen met Duitsers, dus verder heb je er niet veel aan.quote:Lach met een schone bips![]()
aantal weken in Duitsland geweest in een hotel ergens in de middle of nowhere ze hadden daar 100 snitchel gerechten.
na twee dagen was ik het al zat, maarja was alleen daar dus ook niet echt om ergens heen te gaan, laat staan waar heen.
snitchels was ik al snel zat.Do what you love, love what you do!![]()
en het Duits praten ook trouwens, ze verdoimde het op engels te praten en volg ik Duits nog aardig. maar kon de grapjes niet snappen vaak.Do what you love, love what you do!![]()
heel verhaal in Duits enzo. en was dan grap. iedereen lachen. ik. ja hahahaha geen idee wat de grap nu was maar oke.
Do what you love, love what you do!![]()
In Duitsland nergens heen te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
aantal weken in Duitsland geweest in een hotel ergens in de middle of nowhere ze hadden daar 100 snitchel gerechten.
na twee dagen was ik het al zat, maarja was alleen daar dus ook niet echt om ergens heen te gaan, laat staan waar heen.
snitchels was ik al snel zat.Pantoffelclubjes altijd dichtbij, zelfs met een taxi
Als je niet wil moet je niet het land de schuld geven dat je alleen was.
Lach met een schone bips![]()
Ik kreeg een opbouw van Melatonine via een arts, ik kwam op 5 mg-tabletjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ik ken viezere dingen
Ja melatonine heb ik ook een tijdje gedaan, maar werkte niet echt als ik me aan de aanbevolen dosis hield.
In de winkel is het maar 0.01 of max 0.1 mg...
Inmiddels kan ik het indien nodig met 2.5 mg af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Snitchelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
snitchels was ik al snel zat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: