Dus, jarenlang zogenaamd pedo's jagen, dan bestaat de lijst niet eens meer, terwijl Donnie de volgende dag aangeeft dat ie wel bestaat en geschreven is door de Dems en nu kom jij zeggen dat diezelfde Dems het niet willen openbaren, terwijl de gehele (op 1 na) GOP tegen de openbaring stemt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon aannemen dat dit het beste is. Ook al heb je er vraagtekens bij.
Ik vraag me wel serieus af of de Clintons nou zitten te wachten op openbaarmaking.
En bovendien, binnen de Democratische partij hoef je maar ooit met een scheef oog naar vrouwen gekeken te hebben om publiekelijk gevierendeeld te worden. Binnen de GOP wordt dit, en erger, gewoon met de mantel der liefde bedekt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus, jarenlang zogenaamd pedo's jagen, dan bestaat de lijst niet eens meer, terwijl Donnie de volgende dag aangeeft dat ie wel bestaat en geschreven is door de Dems en nu kom jij zeggen dat diezelfde Dems het niet willen openbaren, terwijl de gehele (op 1 na) GOP tegen de openbaring stemt.
Fijn dat je iemand blind wil aanhangen, maar doe op z'n minst je best om er een beetje logica van te maken.
Iemand die een overtreding begaat door geen geldige verblijfspapieren te hebben (of op verdenking ervan), ja zo iemand moet hardhandig naar een mensonterende gevangenis, maar een club actieve pedosekuelen laten gaan is 'het beste zo', terwijl dat geen overtreding maar een misdrijf is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En bovendien, binnen de Democratische partij hoef je maar ooit met een scheef oog naar vrouwen gekeken te hebben om publiekelijk gevierendeeld te worden. Binnen de GOP wordt dit, en erger, gewoon met de mantel der liefde bedekt.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In welke magische wereld is dit het beste?
En wat betreft de Clintons, "Crooked Hillary" heeft deze lijst zelf gemaakt. Samen met Obama, Comey en Brennan. Aldus de man die de swamp zou gaan drainen en de overheid weer transparant zou maken.
Ik doe helemaal niet mijn best om het logisch te laten klinken of goed te praten. Als Trump op die Epstein "feestjes" kwam (en daar lijkt het op) dan zal ie wel wat meer hebben gedaan dan een filmpje hebben gekeken met een zak M&M's erbij. Die heeft in zo'n geval totaal geen behoefte aan een groot onderzoek waarbij de onderste steen boven komt. Biden werkte ook niet mee naar onderzoeken omtrent zijn zoon en malversaties in Oekraiene.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus, jarenlang zogenaamd pedo's jagen, dan bestaat de lijst niet eens meer, terwijl Donnie de volgende dag aangeeft dat ie wel bestaat en geschreven is door de Dems en nu kom jij zeggen dat diezelfde Dems het niet willen openbaren, terwijl de gehele (op 1 na) GOP tegen de openbaring stemt.
Fijn dat je iemand blind wil aanhangen, maar doe op z'n minst je best om er een beetje logica van te maken.
Zou dat de reden zijn dat leavitt haar kruisje soms niet meer om heeft bij haar propaganda verhaaltjes, dat Trump bij de briefing haar in haar kruisje grijpt. Een geheim signaal naar de base toe.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En bovendien, binnen de Democratische partij hoef je maar ooit met een scheef oog naar vrouwen gekeken te hebben om publiekelijk gevierendeeld te worden. Binnen de GOP wordt dit, en erger, gewoon met de mantel der liefde bedekt.
Zij is Katholiek. Dan word het je uiteindelijk vergeven. Sowieso is er binnen het Katholicisme ruimte voor interpretatie en zijn bandbreedtes in moraliteit rekbaar. Prima geloof.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat leavitt haar kruisje soms niet meer om heeft bij haar propaganda verhaaltjes, dat Trump bij de briefing haar in haar kruisje grijpt. Een geheim signaal naar de base toe.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik doe helemaal niet mijn best om het logisch te laten klinken of goed te praten. Als Trump op die Epstein "feestjes" kwam (en daar lijkt het op) dan zal ie wel wat meer hebben gedaan dan een filmpje hebben gekeken met een zak M&M's erbij. Die heeft in zo'n geval totaal geen behoefte aan een groot onderzoek waarbij de onderste steen boven komt. Biden werkte ook niet mee naar onderzoeken omtrent zijn zoon en malversaties in Oekraiene.
Dan had hij maar geen campagne moeten voeren op het openbaar maken van de "Epstein list". Het ligt totaal aan hem zelf.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik doe helemaal niet mijn best om het logisch te laten klinken of goed te praten. Als Trump op die Epstein "feestjes" kwam (en daar lijkt het op) dan zal ie wel wat meer hebben gedaan dan een filmpje hebben gekeken met een zak M&M's erbij. Die heeft in zo'n geval totaal geen behoefte aan een groot onderzoek waarbij de onderste steen boven komt.
Daarom zouden de Republikeinen alles ook anders gaan doen dan die duivelse pedofiele Dems. Oh wacht...blijkt de GOP nog erger te zijn.quote:Biden werkte ook niet mee naar onderzoeken omtrent zijn zoon en malversaties in Oekraiene.
Biden liet zich tot enkele dagen voordat zijn termijn voorbij was ook voorstaan dat hij nimmer zijn presidentiële bevoegdheid zou gebruiken om iemand gratie te verlenen. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan had hij maar geen campagne moeten voeren op het openbaar maken van de "Epstein list". Het ligt totaal aan hem zelf.
[..]
Daarom zouden de Republikeinen alles ook anders gaan doen dan die duivelse pedofiele Dems. Oh wacht...blijkt de GOP nog erger te zijn.
Hey gast. Het gaat hier om seks met minderjarige meisjes...quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden liet zich tot enkele dagen voordat zijn termijn voorbij was ook voorstaan dat hij nimmer zijn presidentiële bevoegdheid zou gebruiken om iemand gratie te verlenen. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Je moet wel echt tergend dom zijn om te denken dat Trump over alles transparant zou zijn wat hem zou kunnen schaden. Natuurlijk doet hij dat niet. Openheid is prima, maar wel over wat de democraten allemaal fout hebben gedaan. Misschien nog maar eens een onderzoekje doen naar de aandelen transacties van een Pelosi. Of Zelensky nog eens bellen als er wat bewijs is over het wel en wee van zoon Biden in Oekraiene. Veel interessanter ook.
Het zegt bijzonder veel dat men het aan conservatieve zijde liever niet over grootschalige mensenhandel en seksuele uitbuiting wil hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden liet zich tot enkele dagen voordat zijn termijn voorbij was ook voorstaan dat hij nimmer zijn presidentiële bevoegdheid zou gebruiken om iemand gratie te verlenen. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Je moet wel echt tergend dom zijn om te denken dat Trump over alles transparant zou zijn wat hem zou kunnen schaden. Natuurlijk doet hij dat niet. Openheid is prima, maar wel over wat de democraten allemaal fout hebben gedaan. Misschien nog maar eens een onderzoekje doen naar de aandelen transacties van een Pelosi. Of Zelensky nog eens bellen als er wat bewijs is over het wel en wee van zoon Biden in Oekraiene. Veel interessanter ook.
Sowieso, alsof het strafrecht maar één zaak tegelijk kan behandelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zegt bijzonder veel dat men het aan conservatieve zijde liever niet over grootschalige mensenhandel en seksuele uitbuiting wil hebben.
Ja, maar, whatabout Pelosi! Of Hunter Biden! Of Zelensky!
Die gratieverlening was vooral om te voorkomen dat de geadoreerde superman, o.a. de familie(eden) van Biden te grazen zou nemen. Ms maar 's een onderzoekje doen naar het puisante verleden van schofferend Trump die o.a. woontorens in Moskou wilde neerzetten en voortdurend vriend Putin de hand boven het hoofd houdt door hem opnieuw 50 dagen uitstel te geven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo waanzinnig dom.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zegt bijzonder veel dat men het aan conservatieve zijde liever niet over grootschalige mensenhandel en seksuele uitbuiting wil hebben.
Ja, maar, whatabout Pelosi! Of Hunter Biden! Of Zelensky!
Hoezo? Uiteindelijk is het openbaar ministerie en de rechter die het laatste woord hebben. Je hoort de rechtstaat te vertrouwen en te respecteren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die gratieverlening was vooral om te voorkomen dat de geadoreerde superman, o.a. de familie(eden) van Biden te grazen zou nemen.
Dus jij gaat ervanuit dat Trump minderjarige meiden heeft misbruikt, samen met zijn buddy Epstein?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo waanzinnig dom.
Geen enkele politicus gaat onderzoek doen naar zaken die hemzelf kan schaden. Onder het tapijt ermee!
Elke politicus doet uitsluitend naar dat van haar tegenstanders.
Van links tot rechts.
Maar dacht jij serieus dat Trump allemaal onderzoeken ging doen naar zichzelf of andere (fiscale) openbaarmakingen?
Ik weet helemaal niks.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij gaat ervanuit dat Trump minderjarige meiden heeft misbruikt, samen met zijn buddy Epstein?
Dus met andere woorden, hij moet aftreden?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo waanzinnig dom.
Geen enkele politicus gaat onderzoek doen naar zaken die hemzelf kan schaden. Onder het tapijt ermee!
Elke politicus doet uitsluitend naar dat van haar tegenstanders.
Van links tot rechts.
Maar dacht jij serieus dat Trump allemaal onderzoeken ging doen naar zichzelf of andere (fiscale) openbaarmakingen?
Dus het is allemaal oké, want het was misschien niet eens misbruik en er waren meerdere mensen volgens een Netflix-serie....quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat hij seks heeft gehad met minderjarigen. Of dat gelijk ook misbruik is durf ik niet te zeggen. Wat ik begrijp van die netflix serie is dat er wel meer hoogwaardigheidsbekleders kwamen.
Lijkt me van wel , toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
. Of dat gelijk ook misbruik is durf ik niet te zeggen
In de GOP katholieke wereld is de moraliteit rekbaar en wordt je dat dan vergeven heb ik net geleerd van Php, daarom is het ook een goed geloof..quote:
Dit is echt het meest zinnige dat deze user ooit geschreven heeft op dit forum.quote:
Sex met minderjarigen is per definitie misbruik, aangezien het illegaal is en meiden door hun leeftijd geen instemming kunnen geven. Er is geen sprake van 'consenting adults'.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks.
Wellicht dat hij seks heeft gehad met minderjarigen. Of dat gelijk ook misbruik is durf ik niet te zeggen. Wat ik begrijp van die netflix serie is dat er wel meer hoogwaardigheidsbekleders kwamen.
Welke onware bewering heb ik gedaan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Onze huis-brabo heeft best wat kleine terechte puntjes waarin bewegingen als DEI zijn doorgeslagen. Dat heb je nou eenmaal met dat soort bewegingen, die schieten wel eens een beetje door. Of soms zelfs meer dan een beetje. Dat doorschieten doet niets af aan de oorspronkelijke wel degelijk relevante boodschap.
Wat onze huis-brabo dan helaas wat minder goed door heeft is dat hij zelf inmiddels in de fuik van extremisme is beland. Hij heeft een blinde vlek ontwikkeld waarin alle feiten die zijn extremistische visie op deze beweging ondermijnen op voorhand afgewezen en als onwaar of belachelijk aan de kant worden geschoven. Traditioneel religieus of anderszins fundamentalistisch gedrag dus. En dat is best jammer, het maakt discussie onmogelijk. En discussie over dit soort bewegingen is best nuttig. Gewoon omdat daarmee daar waar ze doorschieten dan beoordeeld kan worden zonder de basis direct als belachelijk of erger weg te zetten.
En ja Trump is grotendeels ver/herkozen op angst van blanke conservatieve laagopgeleide mannen in Amerikaanse (Republikeinse) shit-states voor alles wat anders (en daarmee bedreigend) is. Of dat anders nou zwart, vrouw, progressief, moslim, atheïst, milieubewust, Mexicaan, lgbtqi lid of anderszins een bedreiging voor het roomblanke christelijke bestaan is. Trump en vergelijkbare idioten drijven op een geromantiseerd beeld van een verleden wat nooit bestaan heeft. Een verleden waarin alle groepen nog “hun plaats” kenden, een verleden waarin laagopgeleide blanke mannen nog een positie van aanzien konden verwerven. Beide zijn nooit waar geweest, dat is het echt tragische aan dit soort bewegingen. Politiek luddisme, meer is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |