SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen puntjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb vanmiddag nog 12 volkoren puntjes bij de bakker gehaald, komt wel dichtbij zo
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hoeveel eet je daarvan op?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmiddag nog 12 volkoren puntjes bij de bakker gehaald, komt wel dichtbij zo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Ik? Eten? Ben je helemaal gek geworden?quote:
Natuurlijk waren die allemaal voor Muis zodat zij ultra mega super kwaad kan worden omdat ik de verkeerde volkoren broodjes heb meegenomen![]()
Ik ook niet,maar het heeft nog wel mijn interesse.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind beide wel lekkerMaar eet meestal wel witte bolletjes..
Ik vond er niet veel aanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar het heeft nog wel mijn interesse.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Speed was ook niet mijn ding,2 sleutels was genoeg.quote:
Maar coke was wel lekker soms.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat wel
Is wel lekker op een feestje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wordt je dan wat losser?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat wel
Is wel lekker op een feestje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Door het gebruik krijg je druk op je kaken en kan je gaan malen. Dat noemen ze kaakschaatsen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het gebruik krijg je druk op je kaken en kan je gaan malen. Dat noemen ze kaakschaatsen.
Jij pakt natuurlijk gewoon meteen een flinke hoeveelheid waardoor je helemaal naar de kloten gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is mogelijk.
[..]
Zo erg is het bij mij niet
1 of 2. Maar vaker 1 dan 2.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij pakt natuurlijk gewoon meteen een flinke hoeveelheid waardoor je helemaal naar de kloten gaatIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben wel blij dat er vroeger geen phones waren om te filmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter in 1 keer mega hard gaan dan een keertje moeten bijpakkenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel blij dat er vroeger geen phones waren om te filmen.
Dat moet je ook maar aankunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter in 1 keer mega hard gaan dan een keertje moeten bijpakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat zijn de 2 meest vreemde voorwerpen in je huis?
Goede vragen op de datingapp
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat is de definitie van vreemd?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede vragen op de datingapp“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat de helft van mijn antwoorden een slecht antwoord is op dating appsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede vragen op de datingapp
Dat staat er niet bij! Eigen interpretatiequote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik denk wel 80%quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van mijn antwoorden een slecht antwoord is op dating apps
Ik ga er nu wel over nadenken wat voor vreemde dingen ik heb
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een vriendin en meer koksmessen dan vorken maar dat zijn eigenlijk een hele combinatie van velen dingenquote:
Ik heb laatst van mijn zusje 2 maskers gekregen die op een statief zouden moeten passen. Wat dus niet lukt. Geen idee wat ik er mee moet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wait whut. Verdwijnt bij jou ook het bestek? Hier dus ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vriendin en meer koksmessen dan vorken maar dat zijn eigenlijk een hele combinatie van velen dingen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar wil jij het over hebben?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3 keramic messen (brood, koks en groot schil mes) 4 aluminium messen (brood, koks, vis en schil) en een 12 delig stalen set messen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wait whut. Verdwijnt bij jou ook het bestek? Hier dus ook.
En we hebben 12 'gewone' vorken en messen die je aan tafel gebruikt![]()
Echt niet?quote:
Meestal start jij een onderwerp en is heel DTS in vuur en vlam.....
How can I make this topic about me?![]()
Maar van die messen blijft ze toch wel af mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3 keramic messen (brood, koks en groot schil mes) 4 aluminium messen (brood, koks, vis en schil) en een 12 delig stalen set messen.
En we hebben 12 'gewone' vorken en messen die je aan tafel gebruikt
Ik wil hier een antwoord op geven, maar dat is denk ik meer iets voor het 'mannenliefde topique' in KPDquote:![]()
En dat gaat dan iets van 24 uur door.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt niet?
Meestal start jij een onderwerp en is heel DTS in vuur en vlam.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top of Bottom @kree ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil hier een antwoord op geven, maar dat is denk ik meer iets voor het 'mannenliefde topique' in KPD
Die zitten natuurlijk allemaal achter slot en grendel in een kluis in een kluis in een kluis in een bunker binnen een bunker binnen in een gebouw dat strenger bewaakt word dan Fort Knoxquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar van die messen blijft ze toch wel af mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik word genoemd....![]()
Mijn naam is gevallen.
In de DTS kluis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zitten natuurlijk allemaal achter slot en grendel in een kluis in een kluis in een kluis in een bunker binnen een bunker binnen in een gebouw dat strenger bewaakt word dan Fort Knox
Is een vriendin al genoeg of moet ze ook nog leuk zijn?
Zijn er nog meer kwalificaties waar ze aan moet voldoen?
Ze zijn er legio,maar je ziet het niet mijn beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef Sally het volgende:
[..]Hebben we Fresh al meerdere malen proberen uit te leggen in het schuurtje, maar hij blijft het vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef Sally het volgende:
[..]Lay down Sally.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weet wat ik bedoel.
Maar ik denk niet dat @kree daar ook van isquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we Fresh al meerdere malen proberen uit te leggen in het schuurtje, maar hij blijft het vergeten![]()
Net zo min als van de mannenliefde![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
mss wel, aan de andere kant hecht ik mss ook onderhand beetje aan het vrijgezelle leven.?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn er legio,maar je ziet het niet mijn beste.
Of met andere woorden heb er soort vrede mee...Do what you love, love what you do!![]()
Ooit van de term Lat relatie gehoord? Je maakt het jezelf veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel, aan de andere kant hecht ik mss ook onderhand beetje aan het vrijgezelle leven.?
Of met andere woorden heb er soort vrede mee...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is nog een optie. het hele andere ook trouwens, maar heb niet echt meer verliefdheid gehad op een vrouw. sinds lange tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit van de term Lat relatie gehoord? Je maakt het jezelf veel te moeilijk.
Dus of kom ze niet tegen gewoon ook.
Aan de andere kant doe er zelf ook geen reet aan.Do what you love, love what you do!![]()
en die ik leuk vind hebben allemaal problemen en issues enzo..... waar ik totaal niet op zit te wachten.
Do what you love, love what you do!![]()
Vrouwen met issues?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:43 schreef kree het volgende:
en die ik leuk vind hebben allemaal problemen en issues enzo..... waar ik totaal niet op zit te wachten.![]()
![]()
Het zijn toch juist enkel en altijd de mannen die het issue zijn als we de vrouwen mogen geloven!![]()
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:43 schreef kree het volgende:
en die ik leuk vind hebben allemaal problemen en issues enzo..... waar ik totaal niet op zit te wachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou denk dat het om het even is wssquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen met issues?![]()
![]()
Het zijn toch juist enkel en altijd de mannen die het issue zijn als we de vrouwen mogen geloven!
@loveislikeakissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:45 schreef bondage het volgende:
@:loveislikeakisswat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat er niemand is zonder issues. Niemand is perfect. Iedereen heeft ergens wel een bepaalde scherpe rand.How can I make this topic about me?![]()
Is ook zo, maar het het eeuwen ouden cliché van potje en dekseltje en zulksquote:
is ook zo, enne niet eens dat ik er dan trouwens onwijs moeite mee heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat er niemand is zonder issues. Niemand is perfect. Iedereen heeft ergens wel een bepaalde scherpe rand.
Want verliefd is dan verliefd, maar ik wil me handen (of gevoelens) niet nog een keer branden aan een "probleem" geval he.
1x wel genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Hear hear.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat er niemand is zonder issues. Niemand is perfect. Iedereen heeft ergens wel een bepaalde scherpe rand.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mummificatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
maar waar gebruik je dat voor?
Wel kleine rolletjes?
Ja., beter hanteerbaar.![]()
Hi kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja. van de honderduizenden vrouwen in Nederland die op zoek zijn naar een relatie is er echt wel een waar kree bij past, en andersom.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het het eeuwen ouden cliché van potje en dekseltje en zulksHow can I make this topic about me?![]()
Quote je nou weer de verkeerde?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij hebt nu toch alles op een rijtje? De dames waar je contact mee hebt duidelijk niet. Vraag je af wat het waard is om daar tijd en energie in te steken. Want het houdt je wel bezig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna jarig benieuwd of mensen volwassen geworden zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Euhm niet dus als het gaat om relatie. Wel dus als ik denk behoed (dr) voor zelfde fouten als ik maakte. En dat is niet eens met een bedoeling.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch alles op een rijtje? De dames waar je contact mee hebt duidelijk niet. Vraag je af wat het waard is om daar tijd en energie in te steken. Want het houdt je wel bezig.
Maarja zo hetzelfde ellendige pad in als ik deed. En tja kom er dan maar weer eens uit.Do what you love, love what you do!![]()
En volwassen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kende jij travis scott ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet persoonlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat kree er te moeilijk over nadenkt en beetje de basic bitch uithangt met als eisen 'iemand van 190cm, 550k inkomen, een eigen huis, 3 ferrari's, 4 lambo's, 3 vakantie huizen op Bali en Ibiza, een privé jet en kan omgaan met een onafhankelijk vrouw van 35 jaar die nog thuis woont en een wajong uitkering heeft'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. van de honderduizenden vrouwen in Nederland die op zoek zijn naar een relatie is er echt wel een waar kree bij past, en andersom.![]()
![]()
15quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LOL dat zie je dan zo onwijs verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat kree er te moeilijk over nadenkt en beetje de basic bitch uithangt met als eisen 'iemand van 190cm, 550k inkomen, een eigen huis, 3 ferrari's, 4 lambo's, 3 vakantie huizen op Bali en Ibiza, een privé jet en kan omgaan met een onafhankelijk vrouw van 35 jaar die nog thuis woont en een wajong uitkering heeft'![]()
Ik ben daar nu na haren en de poepboot.quote:
Maar ik had werkelijk nog nooit van die gozer gehoord.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iedereen is hier een 12 jarige zolderkamer autistquote:![]()
Wanneer Mikey ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna jarig benieuwd of mensen volwassen geworden zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
16 juli.quote:Zou in deze tijd geen 16 willen zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijf dat vooral denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
naja no shit? dit kan niet serieus zijn....![]()
![]()
Ik ga gelijk even checken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben daar nu na haren en de poepboot.
Maar ik had werkelijk nog nooit van die gozer gehoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je nog wat leuks doen ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
16 juli.
[..]
Zou in deze tijd geen 16 willen zijn.quote:Mocht ik morgen niet posten
Alvast gefeliciteerd en hopelijk een mooie TT voor jou
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zit al 5 minuten te wachten met rummikub omdat iemand de hele tafel overhoop haaltBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Over verdrukking op een festival die over Woodstock 99 springt er qua documentaire boven de rest uit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede combiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Airco staat aan, en ik heb onesie aan![]()
![]()
Jij ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit al 5 minuten te wachten met rummikub omdat iemand de hele tafel overhoop haalt
Alvast gefeliciteerd mikey. Ik wens je een levensjaar met veel meer vreugde dan het afgelopen jaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bastognepauzequote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit al 5 minuten te wachten met rummikub omdat iemand de hele tafel overhoop haalt![]()
![]()
hmmms dat betekend teruglezen, nahhhh geen zin inquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al een paar keer gepost. Dat is het.
heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel teruglezenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat betekend teruglezen, nahhhh geen zin in![]()
![]()
Dit plus 1quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
Alvast gefeliciteerd mikey. Ik wens je een levensjaar met veel meer vreugde dan het afgelopen jaar
Marc heeft een voorbeeld gepost. Als ik het doe ziet het er iets anders uit maar komt in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat ik zo een zak chips open trek. Vandaag 40km gefiets op de stadsfiets dus mag van mezelf snaaien.quote:
Anders ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ohw helemaaaaaal geen zin in danquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel teruglezen
Lol bij "normale" topics wil ik dat nog wel eens doen, maar echt geen zin om voor deze topics terug te lezen.
quote:
Spreek voor jezelf.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben je niet van. Hetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een strateeg. Kijk vooruit 😉
Even wat proberen
marc0871 in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18908] Hakken en zagenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
ohw helemaaaaaal geen zin in dan
Lol bij "normale" topics wil ik dat nog wel eens doen, maar echt geen zin om voor deze topics terug te lezen.![]()
je zou het eventueel (eventueel he) ook af kunnen leiden aan de UI en usernaam van @bondagequote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
ohw helemaaaaaal geen zin in dan
Lol bij "normale" topics wil ik dat nog wel eens doen, maar echt geen zin om voor deze topics terug te lezen.
eventueel he!!!![]()
tis compliment geen aanvalquote:
ik waardeer het altijd wel, beetje jong van geest.Do what you love, love what you do!![]()
The Astroworld tragedy. Staat nu aan aan.Was er er ooit ook een festival in Denemarken waar dit gebeurde?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over verdrukking op een festival die over Woodstock 99 springt er qua documentaire boven de rest uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb 1x even proberen gedaan en daarna 18 jaar samen met dezelfde vrouwquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je niet van. Het
Even wat proberenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb 1x even proberen gedaan en daarna 18 jaar samen met dezelfde vrouw![]()
Thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
Alvast gefeliciteerd mikey. Ik wens je een levensjaar met veel meer vreugde dan het afgelopen jaar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mjah snap het dan soort van, niet mijn "cup of thee". maar ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
je zou het eventueel (eventueel he) ook af kunnen leiden aan de UI en usernaam van @:bondage
eventueel he!!!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook hier: spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
iedereen is hier een 12 jarige zolderkamer autist![]()
:'")
Hij wacht rustig zijn buurt af tot hij 'aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingen' kan neerleggen voor 450x woordwaardequote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je niet van. Het
Even wat proberen
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
naja no shit? dit kan niet serieus zijn....Zucht - alweer...quote:
Sorry @bondageOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hebben jullie daar geen tijdslimiet voor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel grappig hoe ik begon met idee van iedereen 20 enzo. en dat het nu ineens 12 is. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
En is nog geen paar post hierboven en hij heeft er ook nog op gereageerd, gristus, ik dacht ff kijken hoe het hier gaat maar Kree heeft echt een zeer dikke plaat voor zijn kop.
Bondage, heel veel plezier met je nieuwe rolletjes folie, leuke kleurtjes.![]()
In Denemarken riep hij het publiek op om over te bording te komen en in 2017 zat er iemand aan zijn schoen riep hij het publiek op die gast in elkaar te slaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The Astroworld tragedy. Staat nu aan aan.Was er er ooit ook een festival in Denemarken waar dit gebeurde?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Choco.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
En is nog geen paar post hierboven en hij heeft er ook nog op gereageerd, gristus, ik dacht ff kijken hoe het hier gaat maar Kree heeft echt een zeer dikke plaat voor zijn kop.
ja weet ik veel jongens.... Komop zegquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
Bondage, heel veel plezier met je nieuwe rolletjes folie, leuke kleurtjes.
ik las "rummikub"quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij wacht rustig zijn buurt af tot hij 'aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingen' kan neerleggen voor 450x woordwaarde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En geen scrabble.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - je ZAL ook eensquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Je vroeg het zelf - op een post die je quootte. Daar stond het LETTERLIJK in!![]()
En je googlelet ook niet even zelf?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Chocoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
Bondage, heel veel plezier met je nieuwe rolletjes folie, leuke kleurtjes.
Nijn denkt aan scrabbel denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ist met jou dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankje, gaat zeker lukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Strategisch scrabble spelen terwijl de rest rummikub speelt, dan win je altijd met zo'n woordquote:
Je doet nog te veel...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
marc0871 in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18908] Hakken en zagen
Hey Choco
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:En met jou Greys?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, dit dat, je weetzzz![]()
En met jou?![]()
It must be the water, we follow plan B12, box box.quote:
STAY OUT STAY OUT STAY OUT STAY OUT!
Oh wait, we are just on lunch break, tires will be ready after we eating all the pasta, just stay cool baby!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, maar het is nu duidelijk. Hij is er niet van en kon ogen niet gelovenWas best grappig, het ongeloof maar daarna dacht ik, hallo, kom uit je bubbel.
![]()
neuh geen zin in, ben dan ook nog niet van de google en AI generatiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - je ZAL ook eens![]()
Je vroeg het zelf - op een post die je quootte. Daar stond het LETTERLIJK in!![]()
En je googlelet ook niet even zelf?
Het valt mij op of jongeren doen dat veel. (of althans jonger als ik). of vooral ouderen
Its just an inchidentquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
It must be the water, we follow plan B12, box box.
STAY OUT STAY OUT STAY OUT STAY OUT!
Oh wait, we are just on lunch break, tires will be ready after we eating all the pasta, just stay cool baby!
Dat ze het niet begrijpen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hetzelfde, arm maar gelukkig. Ik mag niet klagen. Leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach, dit dat, je weetzzz![]()
En met jou?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.what the hell een spoiler in een spoiler die dan weer in een spoiler zit.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ze het niet begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat is ook een goede omschrijving, ja die past ook beter bij mij, succes met je mwehh
Stabiliteit is ook belangrijk. En dank je, voor nu, leuk hier te zijn, ben afgelopen week weer een beetje aan het rondkijken en reageren op ons grote Fok!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hetzelfde, arm maar gelukkig. Ik mag niet klagen. Leuk dat je er bent.![]()
Er is zoveel meer dan het 'normale leven' en ja, dat kunnen sommige niets vinden maar daar trek ik mij niet zoveel van aan. Genoeg die het wel wat vinden en haal er veel voldoening uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Was best grappig, het ongeloof maar daarna dacht ik, hallo, kom uit je bubbel.
![]()
Begin jij nou smileys te posten?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
what the hell een spoiler in een spoiler die dan weer in een spoiler zit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Och, geeft niet![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ze het niet begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo onschuldig
![]()
![]()
doe ik altijd alquote:
en eindigen met vraagtekens. dat werd me ook nog wel eens kwalijk genomen hier ?????Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap dat je het ingewikkeld vind.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
what the hell een spoiler in een spoiler die dan weer in een spoiler zit.![]()
![]()
![]()
Goed zo en gelukkig. En mooie nieuwe rollen in kleurtjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan het 'normale leven' en ja, dat kunnen sommige niets vinden maar daar trek ik mij niet zoveel van aan. Genoeg die het wel wat vinden en haal er veel voldoening uit.![]()
![]()
Dat heeft hier toch geen kut mee te maken?!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
neuh geen zin in, ben dan ook nog niet van de google en AI generatie![]()
![]()
kree in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18908] Hakken en zagenquote:Het valt mij op of jongeren doen dat veel. (of althans jonger als ik). of vooral ouderenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..] ->>>
[ quote]Op dinsdag 15 juli 2025 20:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Mummificatie.
Ja., beter hanteerbaar.
=========
nee maar ff serieus? ben benieuwdOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
haha ja best welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik snap dat je het ingewikkeld vind.Do what you love, love what you do!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik altijd al
en eindigen met vraagtekens. dat werd me ook nog wel eens kwalijk genomen hier ?????How can I make this topic about me?![]()
Als iedereen een ander in zijn of haar waarde zou latenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan het 'normale leven' en ja, dat kunnen sommige niets vinden maar daar trek ik mij niet zoveel van aan. Genoeg die het wel wat vinden en haal er veel voldoening uit.
Was het leven een stuk gezelliger
nouja ik weet niet of het heel raar is, dat ik hier nog nooit van gehoord heb als hobby?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen kut mee te maken?!![]()
![]()
[..]
kree in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18908] Hakken en zagen
[..]
maargoed tja, haha weet niet wat ik erover moet zeggen, maar ieder zijn ding he
kwam nog een mooie tegen op Netflixquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik altijd al
en eindigen met vraagtekens. dat werd me ook nog wel eens kwalijk genomen hier ?????![]()
![]()
![]()
Ik vind het mooi hoe jij daar over verteld. Zag trouwens een filmpje van iemand die vacuüm werd gezogen op een bed. Dat is toch een beetje soortgelijke ervaring?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan het 'normale leven' en ja, dat kunnen sommige niets vinden maar daar trek ik mij niet zoveel van aan. Genoeg die het wel wat vinden en haal er veel voldoening uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan het 'normale leven' en ja, dat kunnen sommige niets vinden maar daar trek ik mij niet zoveel van aan. Genoeg die het wel wat vinden en haal er veel voldoening uit.![]()
Hier ook zo![]()
![]()
![]()
Voorheen had ik altijd zwart of transparant. Kan nu leuk kleuren gaan combineren, het mengt zelfs beetje als de lagen verschillende kleuren hebben dus veel mogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo en gelukkig. En mooie nieuwe rollen in kleurtjes.Subje mag geniet maar ik wil ook wat leuks om naar te kijken.
![]()
Zwabberquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was even in m'n moestuintje bezig. Maar ik heb even gekeken ja.
Helaas niets.Hoooiiieeeee, lang geleden, hoe is het met jou dan?
![]()
LOl mss wat om te kijken voor mij dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
kwam nog een mooie tegen op Netflix![]()
[ afbeelding ]
oja heb alleen geen Netflix meer. want vond 1 streaming dienst wel genoeg heb nu ff HBO. maar met name wilde die schimmel serie afkijken.Do what you love, love what you do!![]()
Of LOL, doe je ook vaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik altijd al
en eindigen met vraagtekens. dat werd me ook nog wel eens kwalijk genomen hier ?????
Je kunt nu inderdaad veel meer combinaties gaan maken, dat is dan ook extra leuk erbij. Dat gaat wel goed komen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Voorheen had ik altijd zwart of transparant. Kan nu leuk kleuren gaan combineren, het mengt zelfs beetje als de lagen verschillende kleuren hebben dus veel mogelijkSubje mag geniet maar ik wil ook wat leuks om naar te kijken.
![]()
Wat vinden jullie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, was één van de eerste bruikbare plaatjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Marc heeft een voorbeeld gepost. Als ik het doe ziet het er iets anders uit maar komt in de buurt.
Niet specifiek gezocht.
@kree
#bondage # mummificatie/#mummification.
Zo moeilijk is het niet.![]()
Ik vond het wel anders hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe jij daar over verteld. Zag trouwens een filmpje van iemand die vacuüm werd gezogen op een bed. Dat is toch een beetje soortgelijke ervaring?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
. hahahaha tis wel erg om het zo als opsomming te lezen, maarja doe ik wel vaak ja (denk)
Dankjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe jij daar over verteld. Zag trouwens een filmpje van iemand die vacuüm werd gezogen op een bed. Dat is toch een beetje soortgelijke ervaring?![]()
Betreft filmpje. Het lijkt er wel iets op maar toch ook weer anders. Ik kan met folie strakker dan zo'n vacuüm zak/bed.![]()
quote:Enzo. Knol?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:14 schreef kree het volgende:
. hahahaha tis wel erg om het zo als opsomming te lezen, maarja doe ik wel vaak ja (denk)
quote:
maarja kan erop gaan letten enzo en niet meer doen. maarja tis nou eenmaal zoals ik ben. iig hier online. heb eigenlijk helemaal geen zin om het te veranderen. dus leer er maar mee leven.Do what you love, love what you do!![]()
Ja leuk
Niet allemaal over hem heenvallen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kree is Kree
En daar moeten we maar mee dealenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is ook zo hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:15 schreef kree het volgende:
maarja kan erop gaan letten enzo en niet meer doen. maarja tis nou eenmaal zoals ik ben. iig hier online. heb eigenlijk helemaal geen zin om het te veranderen. dus leer er maar mee leven.
Lekker posten wat je wil.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:15 schreef kree het volgende:
maarja kan erop gaan letten enzo en niet meer doen. maarja tis nou eenmaal zoals ik ben. iig hier online. heb eigenlijk helemaal geen zin om het te veranderen. dus leer er maar mee leven.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
Ja leuk
Niet allemaal over hem heenvallen nuAll in good fun toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kree is Kree
En daar moeten we maar mee dealenHow can I make this topic about me?![]()
Het is ook niet zo heel moeilijk te vinden als je de juiste woorden gebruikt. Is zelfs een Wiki artikel over.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, was één van de eerste bruikbare plaatjes.
Niet specifiek gezocht.
@:kree
#bondage # mummificatie/#mummification.
Zo moeilijk is het niet.![]()
Ik weet niet als het over mij was gegaan of ik het zo leuk had gevondenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
Ja leuk
Niet allemaal over hem heenvallen nuik voel me niet aangevallen hoor? is helemaal niet erg om ff te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kree is Kree
En daar moeten we maar mee dealen
Het gaat alleen niet onwijs veranderen hierdoor, want post zo echt sinds het begin denk.
In het echt ben ik mss wel wat anders moet ik zeggen. Maarja hier op fok? Tja als t maar gezellig is
Zouden meer mensen mogen doen.quote:
kree kan er wel tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet als het over mij was gegaan of ik het zo leuk had gevonden
Bij jou dat ik dat niet gedaan nee.How can I make this topic about me?![]()
Jij bent niet de enige die vaste dingetjes heeft, alleen krijg jij nu de confrontatie met je vaste dingetjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:15 schreef kree het volgende:
maarja kan erop gaan letten enzo en niet meer doen. maarja tis nou eenmaal zoals ik ben. iig hier online. heb eigenlijk helemaal geen zin om het te veranderen. dus leer er maar mee leven.![]()
Het is nu toch gezellig?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen hoor? is helemaal niet erg om ff te zeggen
Het gaat alleen niet onwijs veranderen hierdoor, want post zo echt sinds het begin denk.
In het echt ben ik mss wel wat anders moet ik zeggen. Maarja hier op fok? Tja als t maar gezellig is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak begint het ergensquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kree kan er wel tegen.
Bij jou dat ik dat niet gedaan nee.
En eindigt het in drama
nah ik kan dit makkelijk hebben, zie het ook niet als aanval.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet als het over mij was gegaan of ik het zo leuk had gevonden
Eerder zijn er veel ergere dingen over mij gezegd enzo, daarmee valt dit in het niet.
en goed ben er nog en onder zelfde naam, dus dat zegt genoeg dat ik me dit allemaal niet onwijs aantrek.
Tis niet zo erg, sterker nog, tis altijd wel goed om ff andere meningen te horen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat is hier nu niet zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak begint het ergens
En eindigt het in dramaHow can I make this topic about me?![]()
klopt. maar is niet erg. zolang t leuk blijft hequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die vaste dingetjes heeft, alleen krijg jij nu de confrontatie met je vaste dingetjes.
Vraagje: Het is toch wel het gevoel van bakeren lijkt me, klopt dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat lawaai er ook steeds bij. Ik wikkel even en klaar, lekker liggen in de rust“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ook dat, maar je kreeg oorplugs in. Was ook ter bescherming van je trommelvlies.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat lawaai er ook steeds bij. Ik wikkel even en klaar, lekker liggen in de rust
Maar je zou er ook een Gehoorbeschermer bij op kunnen zetten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik loop hier al een tijdje mee in het topic....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten gaat het juist niet goed.
hoe lang laat je iemand ingewikkeld? kwartier?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat lawaai er ook steeds bij. Ik wikkel even en klaar, lekker liggen in de rustHow can I make this topic about me?![]()
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten gaat het juist niet goed.
In dit geval heeft Vino wel gelijk
Is mijn mening
Ik zeg niet dat je niks mag zeggen
Maar dat als iedereen er een plasje over gaat doen
Het van kwaad tot erger gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik loop hier al een tijdje mee in het topic....How can I make this topic about me?![]()
een levensles hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
In dit geval heeft Vino wel gelijk
Is mijn mening
Ik zeg niet dat je niks mag zeggen
Maar dat als iedereen er een plasje over gaat doen
Het van kwaad tot erger gaatHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Het is toch wel het gevoel van bakeren lijkt me, klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het was ook totaal geen aanval wat sommigen er van proberen te maken lijkt het. We kennen elkaar iets langer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou dat is waar, maar ik zit hier nu 20 jaar als het al niet langer is. En als ik het in drama had geëindigd dan was het allang al gebeurt en was ik ook niet meer terug gekomen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak begint het ergens
En eindigt het in drama
tuurlijk heb ik wel eens gehad, gaat te ver, of waarom en kwaad over.
Maar al met al kan ik het wel genoeg relativeren dat ik er niet echt boos om word of wakker over ga liggen.
Dan denk ik toch, tis maar fok enzo.
Wil niet zeggen dat jullie nu los op me mogen gaan, want wil nog wel een beetje serieus genomen worden
Goeie. Zou zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Het is toch wel het gevoel van bakeren lijkt me, klopt dat?![]()
daarom tochquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook totaal geen aanval wat sommigen er van proberen te maken lijkt het. We kennen elkaar iets langer.
Dat is vaak wel wat er gebeurtquote:
En dan ploep heb je een note
Neuh wij zijn coulant en ik ga gewoon fokken danquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen tijdslimiet voor?WEL MET VETTE VINGERS MAILY!!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het je echt niet aantrekken iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar is niet erg. zolang t leuk blijft he
Nogmaals, genoeg mensen hebben vaste dingen, ik zelf heb jaren geleden al die confrontatie gehad hier op Fok!. Iets met te veel smileys en zo.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook totaal geen aanval wat sommigen er van proberen te maken lijkt het. We kennen elkaar iets langer.How can I make this topic about me?![]()
Je hebt zelf ook geen stopquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is waar, maar ik zit hier nu 20 jaar als het al niet langer is. En als ik het in drama had geëindigd dan was het allang al gebeurt en was ik ook niet meer terug gekomen hier.
tuurlijk heb ik wel eens gehad, gaat te ver, of waarom en kwaad over.
Maar al met al kan ik het wel genoeg relativeren dat ik er niet echt boos om word of wakker over ga liggen.
Dan denk ik toch, tis maar fok enzo.
Wil niet zeggen dat jullie nu los op me mogen gaan, want wil nog wel een beetje serieus genomen worden
Daar zit ook een deel van het probleemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben klaar (letterlijk en figuurlijk) met rummikub. Einde mededeling.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je wel af en toe gewonnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben klaar (letterlijk en figuurlijk) met rummikub. Einde mededeling.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb een chipje met een dipjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben klaar (letterlijk en figuurlijk) met rummikub. Einde mededeling.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je je laatste potje wel gewonnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben klaar (letterlijk en figuurlijk) met rummikub. Einde mededeling.![]()
wat voor probleem?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook geen stop
Daar zit ook een deel van het probleemDo what you love, love what you do!![]()
Dat zou een mooie afsluiter zijn jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je je laatste potje wel gewonnen?
Da niequote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je je laatste potje wel gewonnen?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou een mooie afsluiter zijn ja![]()
![]()
Geeft niet. Even goed bijslapen deze nacht en morgen gewoon beter mijn best doenquote:
Goede reminder dat ik ook weer eens een keer zo'n dippie moet kopenquote:
Hoiiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ZwabberHoooiiieeeee, lang geleden, hoe is het met jou dan?
Goed hoor.Leuk werk, leuke hobby's. Ik vermaak me wel.
🐙![]()
Je hebt niet gewonnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben klaar (letterlijk en figuurlijk) met rummikub. Einde mededeling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: