Misschien hebben ze gewoon een andere mening dan jij, of een andere visie op het leven.quote:Op zondag 12 april 2026 18:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel als het elke week is ja.
Altijd door dezelfde trollen.
Precies. Zinloos om dergelijke trolltopics te openen. Ga wat doen met je levenquote:Op zondag 12 april 2026 18:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze gewoon een andere mening dan jij, of een andere visie op het leven.
Leer ermee leven zou ik zeggen. Het leven is al kut genoeg met alle problemen op de wereld.Om je dan ook nog druk te maken over een soort van pseudo sport...
Geldt dat voor iedereen die een topic opent op een vervallen forum? Of alleen de "anti max" boys?quote:Op zondag 12 april 2026 18:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Precies. Zinloos om dergelijke trolltopics te openen. Ga wat doen met je leven
Kliekjesgedragquote:Op zondag 12 april 2026 18:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gaat die mafkees hier ook al in FB zitten te trollen0 posts in F1, maar wel even bemoeien.
Gelukkig is het jouw forum niet.quote:Op zondag 12 april 2026 18:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen die een topic opent op een vervallen forum? Of alleen de "anti max" boys?
[..]
Kliekjesgedrag![]()
Zoals ik al eerder schreef, als het je niet zint dan open je gewoon je eigen forum. Ipv te bashen op vrijwilligers op dit forum. Lekker bepalen wie er wel en niet een topic mag openen of posten.Als dit mijn forum was had ik iedereen die denkt te willen bepalen eruit gegooid.
En zo is het.quote:Op zondag 12 april 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is het jouw forum niet.
Je bent de enige omdat de ‘gewone’ users die kritiek hebben geuit op MV zijn beloond met bans. Die durven zich hier amper meer te laten zien. Stukje beleid genot. IJskoud bad.quote:Op zondag 12 april 2026 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat ik hier de enige ben die kritiek op deze persoon durft te uiten. Ja, dan ben je volgens sommigen meteen een trol. Moeten zij weten.
De mensen die hier het hardst klagen over users wegjagen in kliekjesverband, zijn de mensen die ervoor hebben gezorgd dat vele users zich segregeren.quote:Op zondag 12 april 2026 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent de enige omdat de ‘gewone’ users die kritiek hebben geuit op MV zijn beloond met bans. Die durven zich hier amper meer te laten zien. Stukje beleid genot. IJskoud bad.
Je was me net voor.quote:
Of mensen Mario Kart gaan spelen.quote:
Mooie analogie wel om de trollen en kloontjes dr uit te trappen. Kunnen serieuzere users en users die het gaat om de discussie en inhoud fijn posten.quote:Op zondag 12 april 2026 18:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dan open en host je toch je eigen forum. Kan je daar mooi met tien man iedereen met een afwijkende mening uitschelden voor troll.
Ik werkte jaren geleden in een bruine kroeg. Deze bruine kroeg trok alleen maar gespuis aan aan stamgasten. Toen de eigenaar deze mensen uit zijn kroeg had gegooid begon de kroeg opeens te lopen en werd het gered uit een faillissement.
quote:Op zondag 12 april 2026 19:17 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen serieuzere users en users die het gaat om de discussie en inhoud fijn posten.
CC is in F1 gewoon een user, de F1 moderators zijn ESF1Gamer, TheStigsDutchCousin en ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Tijd om de moderatie eens aan te spreken.
Hoe jullie tegen elkaar tekeer gaan? Echt belachelijk! Jullie horen het visitekaartje te zijn van FOK! Maar het enige wat er uit komt is gezeik tegen elkaar, ongefundeerde beschuldigingen, pestgedrag.
Doe eens lekker normaal joh met z'n allen
Dus dat rechtvaardigt zijn verwijten die hij aan jullie adres maakt?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CC is in F1 gewoon een user, de F1 moderators zijn ESF1Gamer, TheStigsDutchCousin en ik.
Ik kan het wel weer hebben over zelfreflectie en het totaal ontbreken ervan bij jou, maar ik weet al lang en breed dat dat nooit gaat aankomen, dus ik ga gewoon afsluiten met het advies om lekker van het vrije weekend te genieten in plaats van continu ruzie zoeken op een internetforum.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus dat rechtvaardigt zijn verwijten die hij aan jullie adres maakt?
Gaat mij er om dat jullie allemaal moderators zijn van FOK! En als je dan het F1 Algemeen topic leest en je ziet dat, dan denk je snel ''laat maar weer''quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CC is in F1 gewoon een user, de F1 moderators zijn ESF1Gamer, TheStigsDutchCousin en ik.
Leuk dit metafoor, maar wat mijn collega hierboven al zegt; een stukje zelfreflectie is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gaat mij er om dat jullie allemaal moderators zijn van FOK! En als je dan het F1 Algemeen topic leest en je ziet dat, dan denk je snel ''laat maar weer''
Als ik bij de AH kom, en de groenteafdeling is ruzie aan het maken met de broodafdeling dan maak ik ook dat ik weg kom.
Het is al weken bezig héquote:Op zaterdag 18 april 2026 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk dit metafoor, maar wat mijn collega hierboven al zegt; een stukje zelfreflectie is niet verkeerd.
Verder ik geef mij mijn mening. Dat CC er niet mee eens dat mag. Ik hoef niet met hem eens te zijn.
Ik doe dan gewoon mijn boodschappen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gaat mij er om dat jullie allemaal moderators zijn van FOK! En als je dan het F1 Algemeen topic leest en je ziet dat, dan denk je snel ''laat maar weer''
Als ik bij de AH kom, en de groenteafdeling is ruzie aan het maken met de broodafdeling dan maak ik ook dat ik weg kom.
Het is al jaren bezig.quote:
Tussen de groenten en brood gooiende medewerkers door?quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik doe dan gewoon mijn boodschappen.
Alles voor de AH bonus acties.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tussen de groenten en brood gooiende medewerkers door?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |