abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:31:09 #101
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220551703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit.
Mag ook wel eens ophouden. Dit komt een beetje over als een stel weerloze bange vogeltjes. Des te meer je dat gaat beschermen des te zieliger gaat het zich gedragen.
Er post een user die er iets anders over denkt, meer is er niet aan de hand.
WTF? Dit is zo ongelooflijk NIET wat er aan de hand is in dit forum. Het zou lachwekkend zijn als het niet zo treurig was.

Btw, over persoonlijke aanvallen gesproken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Forum Admin vrijdag 10 april 2026 @ 22:32:43 #102
35723 crew  GGMM
pi_220551712
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:31 schreef Jane het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo treurig was.
Daar zijn we het over eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin vrijdag 10 april 2026 @ 22:56:51 #103
35723 crew  GGMM
pi_220551858
Oh en 'we raken users kwijt' dit is de zoveelste keer dat vosssss 'afscheid' neemt nadat hij zelf uit z'n plaat gaat na een doodnormale reactie van chevy. 2 weken terug zag ik ook al zoiets langskomen. Ook na een post van chevy waar niks mee was, in een topic waar 0 posts van chevy waren verwijderd.
Alleen in de posts hier heeft hij al 5 keer gezegd dat dit nou echt de laatste was. Beetje goedkoop om zo iets te proberen te forceren.

Chevy zal ongetwijfeld z'n reputatie aan zichzelf te danken hebben, maar misschien wordt het tijd dat eens los te laten en niet elke reactie onder een vergrootglas te leggen. Als je dat te lastig vindt sla je ze over en als het echt over de schreef gaat zet een TR. Als zoveel mods het er blijkbaar mee eens zijn zal ik vanzelf een patroon moeten gaan zien. Persoonlijk denk ik dat het (tegenwoordig) allemaal wel meevalt de laatste keer dat er iets genote is is bijna een halfjaar geleden.
Dan gaat er over met de moderatie iets mis, of iemand stelt zich hier aan en haalt oud zeer naar boven.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220551861
quote:

[..]
Dit.
Mag ook wel eens ophouden. Dit komt een beetje over als een stel weerloze bange vogeltjes.
Ik ben geen bang vogeltje.

quote:
Des te meer je dat gaat beschermen des te zieliger gaat het zich gedragen.
Zielig? Ik probeer FOK! F1 te helpen mafklapper.
quote:
Er is veel meer aan de hand. Dat weet jij zelf ook. Zelfs de f1 mods zelf weten het en kunnen of mogen er niks aan doen. Het is niet iets anders denken. Het is zuigen tot en met. Tot in den treuren.

Maargoed, ik pas mijn sig ook wel weer aan. Die link naar mijn donatietopic gaat eruit. :R
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220551869
Lekker gewerkt pik. 8)7
vosss is de naam,
  Forum Admin vrijdag 10 april 2026 @ 23:00:57 #106
35723 crew  GGMM
pi_220551887
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:57 schreef vosss het volgende:
Maargoed, ik pas mijn sig ook wel weer aan. Die link naar mijn donatietopic gaat eruit. :R
Sorry, je zal het ongetwijfeld niet zo bedoelen, maar dit komt echt ontzettend kinderachtig over.

quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:57 schreef vosss het volgende:
Er is veel meer aan de hand. Dat weet jij zelf ook. Zelfs de f1 mods zelf weten het en kunnen of mogen er niks aan doen. Het is niet iets anders denken. Het is zuigen tot en met. Tot in den treuren.
Waarom zouden mods daar niks aan kunnen of mogen doen? :?
Ga het in mei eens met een frisse blik bekijken en TR het. Ik krijg het vanzelf te zien als het genote wordt.
pi_220552970
quote:

[..]
Dit.
Mag ook wel eens ophouden. Dit komt een beetje over als een stel weerloze bange vogeltjes. Des te meer je dat gaat beschermen des te zieliger gaat het zich gedragen.
Liever een een weerloos bang vogeltje dan een blind schaap.
  zondag 12 april 2026 @ 14:49:30 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220564347
quote:

[..]
Dit.
Bange vogeltjes...
Serieus?

Dit is al jaren gaande. Jaren. Honderden tr's door 10tallen verschillende users en etterlijke discussies later kom je met het uitmaken van de users hier als bange vogeltjes.

Je zegt dus gewoon, als mod, tegen de users hier dat ze hun muil moeten houden, stoppen met zeuren en de trol zn gang moeten laten gaan.

Noted man, noted.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 14:55:54 #109
35723 crew  GGMM
pi_220564492
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bange vogeltjes...
Serieus?

Dit is al jaren gaande. Jaren. Honderden tr's door 10tallen verschillende users en etterlijke discussies later kom je met het uitmaken van de users hier als bange vogeltjes.

Je zegt dus gewoon, als mod, tegen de users hier dat ze hun muil moeten houden, stoppen met zeuren en de trol zn gang moeten laten gaan.

Noted man, noted.
Als je verder hebt gelezen gaf ik aan dat het tegenwoordig wel meevalt, maar als er eenmaal een bepaald beeld van iemand bestaat veel mensen automatisch op een bepaalde manier naar zijn posts blijven kijken.

En ik gaf aan trollgedrag te blijven TR'en. Jij zegt dat dat 100den keren gedaan is, maar wat ik ook gezegd heb is dat de laatste note zo'n halfjaar geleden is. Dus dan valt het wel mee met zijn gedrag of jij overdrijft in je aantal TR's, maar ergens klopt er natuurlijk iets niet.

Dus nogmaals, ik zie het in mei ongetwijfeld langskomen als het zo heftig is allemaal.
pi_220566312
Ah notes, meest lachwekkende meetinstrument om te gebruiken. Nee dan kijk je er goed naar hoor :)
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:44:30 #111
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220566318
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bange vogeltjes...
Serieus?

Noted man, noted.
"Honderden TR's door tientallen verschillende users", hoe kom je er überhaupt bij, dat kan jij helemaal niet weten. Ik kan je vertellen het is onzin wat je roept, die aantallen.

En dan noem je mij ook nog eens een trol alsof dat de onbetwiste waarheid zou zijn. Waarom zou ik dan inhoudelijke analyses en video analyses plaatsen? Ik ben hier gewoon een liefhebber die af en toe een pittig meninkje eruit gooit. En dat mag iedereen hier doen. Alleen niet op de man. Simpele regels.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 16:47:02 #112
35723 crew  GGMM
pi_220566338
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef Questular het volgende:
Ah notes, meest lachwekkende meetinstrument om te gebruiken.
Hoezo
  zondag 12 april 2026 @ 16:50:12 #113
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220566369
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
"Honderden TR's door tientallen verschillende users", hoe kom je er überhaupt bij, dat kan jij helemaal niet weten. Ik kan je vertellen het is onzin wat je roept, die aantallen.

En dan noem je mij ook nog eens een trol alsof dat de onbetwiste waarheid zou zijn. Waarom zou ik dan inhoudelijke analyses en video analyses plaatsen? Ik ben hier gewoon een liefhebber die af en toe een pittig meninkje eruit gooit. En dat mag iedereen hier doen. Alleen niet op de man. Simpele regels.
Ik zie jou ook wel als troll. Vooral als het gaat over Max Verstappen. Een tijdlang daarom ook niet meer gepost in betreffende forum.
Nu probeer ik dergelijk gedrag te negeren, want er zit blijkbaar geen stop op. Net als de wekelijkse anti Max topics die dan geopend worden (niet door jou overigens).
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 12 april 2026 @ 16:50:15 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220566370
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef Questular het volgende:
Ah notes, meest lachwekkende meetinstrument om te gebruiken. Nee dan kijk je er goed naar hoor :)
Ja.
Die weinige notes kunnen ook een getuige zijn van de aflatende houding van mods. Maar hey, het zijn de bange jankvogeltjes hoor die te veel tr'en!
1947-2016
  zondag 12 april 2026 @ 16:51:38 #115
505120 RedShoe
pi_220566379
--nevermind--
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 april 2026 @ 16:52:09 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220566381
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 16:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Omdat users afspreken via dm om notes te zetten?
Het gebeurt weet ik uit eigen ervaring.
een user kan geen note zetten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 16:52:43 #117
35723 crew  GGMM
pi_220566384
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 16:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Omdat users afspreken via dm om notes te zetten?
Het gebeurt weet ik uit eigen ervaring.
Ik weet niet waar je het nou over hebt. Volgens mij weet je helemaal niet wat notes zijn.
  zondag 12 april 2026 @ 16:53:36 #118
505120 RedShoe
pi_220566389
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
een user kan geen note zetten.
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je het nou over hebt. Volgens mij weet je helemaal niet wat notes zijn.
Ben in de war met TR :@
.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:53:49 #119
pi_220566391
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 16:50 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik zie jou ook wel als troll. Vooral als het gaat over Max Verstappen.
Blijkbaar omdat ik hier de enige ben die kritiek op deze persoon durft te uiten. Ja, dan ben je volgens sommigen meteen een trol. Moeten zij weten.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 16:54:55 #120
505120 RedShoe
pi_220566399
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Blijkbaar omdat ik hier de enige ben die kritiek op deze persoon durft te uiten. Ja, dan ben je volgens sommigen meteen een trol. Moeten zij weten.
Ik durf ook wel kritiek te uiten, maar dan moet het wel reëel zijn.
.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:56:42 #121
pi_220566416
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 16:54 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik durf ook wel kritiek te uiten, maar dan moet het wel reëel zijn.
Waarom zou het in mijn geval dan niet reëel zijn?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 17:02:33 #122
505120 RedShoe
pi_220566457
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom zou het in mijn geval dan niet reëel zijn?
Geen idee verder. Het is alleen opvallend dat het alleen maar negatief is bij jou, als het over Max gaat, dat komt over als trollgedrag.
.
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 17:09:13 #123
pi_220566524
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 17:02 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Geen idee verder. Het is alleen opvallend dat het alleen maar negatief is bij jou, als het over Max gaat, dat komt over als trollgedrag.
Het grappige hieraan is: het klopt niet. Ik ben niet uitsluitend negatief over Verstappen. Ik ben af en toe ook juist positief over hem in mijn posts hier. Alleen dan valt het logischerwijs niet op, want dan ben ik een van de velen. Pas als ik wel kritiek op hem uit dan valt het op voor sommigen. Want daar komt dan bijvoorbeeld een discussie uit voort.

En dan nemen mensen misschien aanstoot aan het feit dat er ergens discussie ontstaat en dan denk ik alleen maar: welkom op een forum.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 17:13:56 #124
505120 RedShoe
pi_220566567
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het grappige hieraan is: het klopt niet. Ik ben niet uitsluitend negatief over Verstappen. Ik ben af en toe ook juist positief over hem in mijn posts hier. Alleen dan valt het logischerwijs niet op, want dan ben ik een van de velen. Pas als ik wel kritiek op hem uit dan valt het op voor sommigen. Want daar komt dan bijvoorbeeld een discussie uit voort.

En dan nemen mensen misschien aanstoot aan het feit dat er ergens discussie ontstaat en dan denk ik alleen maar: welkom op een forum.
Zo werkt dat op een forum idd. Wat dat betreft heeft @GGMM wel gelijk. Je rekent users altijd af op het gedrag wat je van ze kent.
.
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 17:17:56 #125
35723 crew  GGMM
pi_220566606
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Zo werkt dat op een forum idd. Wat dat betreft heeft @:GGMM wel gelijk. Je rekent users altijd af op het gedrag wat je van ze kent.
Maar dan bestaat ook het gevaar dat je blijft hangen in vooroordelen.
Ik weet best dat chevy af en toe zich best in een discussie kan vastbijten (tot vervelends toe) maar ik geloof echt niet dat het bewust getroll is en er zit ook niks tussen wat hier tegen andere users op de man gespeeld is dus vind wel dat daar gewoon ruimte voor moet zijn.
En als het echt overdreven wordt topics gaat overnemen of de regels overschrijdt wordt er ook echt wel ingegrepen volgens mij
pi_220566642
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hoezo
gwoon.
pi_220566649
quote:

[..]

Af en toe zuig je om te zuigen, niks mis mee doe ik ook. Alleen moet je dan wel de ballen hebben om dat toe te geven.
  zondag 12 april 2026 @ 17:22:30 #128
505120 RedShoe
pi_220566650
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar dan bestaat ook het gevaar dat je blijft hangen in vooroordelen.
Ik weet best dat chevy af en toe zich best in een discussie kan vastbijten (tot vervelends toe) maar ik geloof echt niet dat het bewust getroll is en er zit ook niks tussen wat hier tegen andere users op de man gespeeld is dus vind wel dat daar gewoon ruimte voor moet zijn.
En als het echt overdreven wordt topics gaat overnemen of de regels overschrijdt wordt er ook echt wel ingegrepen volgens mij
Ik moet toegeven dat ik bij Chevy op voorhand al denk dat het trollgedrag is. Maar misschien zie ik het verkeerd, ik zal er eens op letten.
.
pi_220566691
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Donderstraal toch op met je welkom op een forum. Jij weet dondersgoed waar ik op doel en dat is je gezuig over hoe fantastisch de nieuwe f1 regels zijn.

Iedereen met een racehart kotst die regels volkomen terecht uit of heeft daar anderszins flinke kritiek op en jij loopt continu te zuigen en te trollen over hoe geweldig en fantastisch het allemaal is. }:|

Dat is het niet.

En met jouw gezuig verziek je de sfeer dusdanig dat er users afhaken. Omdat ze jou meer dan kotsmoe zijn. Ik ben er daar een van. Maar dat had je vast begrepen.

Je bent een troll en een zuiger en dat is niks op de man af gespeeld, dat is gewoon hoe het is en een flink deel van de users is het daar mee eens; die durven het alleen niet zo te zeggen, bang voor een note of een ban. Nouja, ik ben dat niet in elk geval.

Onder die groep users vallen ook diverse mods trouwens, die jou onterecht niet aan willen of durven pakken in f1.

Dus je vangt je maar een beer. Met je welkom op een forum. Met je geveinsde verontwaardiging. :{w
vosss is de naam,
  Forum Admin zondag 12 april 2026 @ 17:32:08 #130
35723 crew  GGMM
pi_220566726
quote:
82s.gif Op zondag 12 april 2026 17:26 schreef vosss het volgende:
Onder die groep users vallen ook diverse mods trouwens, die jou onterecht niet aan willen of durven pakken in f1.
Dat zou incapabel of laf zijn.

Hoe dan ook, wat mij betreft is alles mbt deze discussie wel gezegd. Jammer dat er mensen vastzitten in hun standpunt, maar probeer het dan te negeren of op z'n minst niet op de man te spelen.

Fijne avond :)
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 17:33:06 #131
pi_220566737
quote:
82s.gif Op zondag 12 april 2026 17:26 schreef vosss het volgende:

[..]
Donderstraal toch op met je welkom op een forum. Jij weet dondersgoed waar ik op doel en dat is je gezuig over hoe fantastisch de nieuwe f1 regels zijn.

Iedereen met een racehart kotst die regels volkomen terecht uit of heeft daar anderszins flinke kritiek op en jij loopt continu te zuigen en te trollen over hoe geweldig en fantastisch het allemaal is. }:|

Dat is het niet.

En met jouw gezuig verziek je de sfeer dusdanig dat er users afhaken. Omdat ze jou meer dan kotsmoe zijn. Ik ben er daar een van. Maar dat had je vast begrepen.

Je bent een troll en een zuiger en dat is niks op de man af gespeeld, dat is gewoon hoe het is en een flink deel van de users is het daar mee eens; die durven het alleen niet zo te zeggen, bang voor een note of een ban. Nouja, ik ben dat niet in elk geval.

Dus je vangt je maar een beer. Met je welkom op een forum. Met je geveinsde verontwaardiging. :{w
"Iedereen met een racehart kotst die regels volkomen terecht uit "

Laat mensen even lekker zelf bepalen wat ze vinden.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 17:36:53 #132
505120 RedShoe
pi_220566761
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
"Iedereen met een racehart kotst die regels volkomen terecht uit "

Laat mensen even lekker zelf bepalen wat ze vinden.
Er is geen F1 coureur/team die blij is met de nieuwe regels.
Het verpest de sport volkomen.
.
pi_220566767
Ik lees veel beschuldigingen zonder dat het concreet wordt. Gaan jullie toevallig ook naar de rechtbank, om tegen een vragende jurist te roepen: "Dat snap je toch wel ook wel?" of "Doe niet zo gek je weet precies waar ik het over heb!"? Dit is een discussie die abstract blijft zonder dat het concreet wordt.
pi_220566782
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat zou incapabel of laf zijn.

Hoe dan ook, wat mij betreft is alles mbt deze discussie wel gezegd. Jammer dat er mensen vastzitten in hun standpunt, maar probeer het dan te negeren of op z'n minst niet op de man te spelen.

Fijne avond :)
Jammer dat er mensen, mods en FA's, zijn die niks doen met feedback die gegeven wordt. Of terechte kritiek zo je wilt.

Lekker pappen en nathouden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Jij ook fijne avond.

Tabbee :)
vosss is de naam,
  zondag 12 april 2026 @ 17:40:32 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220566800
quote:

[..]

Doe je ook pas sinds kort en ook vanuit je eigen MO'tje. Geef even een voorbeeld hier. In je recente video analyse van bearman/colapinto/spoon, wees jij vrij snel naar bearman als eigen schuld. Terwijl iedereen en zn moeder hier in de topics het doorhad wat daar gaande was als root-cause: de door jan en alleman gehate batterijshit. Wat ook na de wedstrijd bevestigd is.
Zo geef jij je 'videoanalyses' ook weer. Lekker tegendraads. En je hebt inderdaad de schijn tegen, die je zelf hebt veroorzaakt met het altijd maar precies het tegenovergestelde vinden van hoe de rest het ziet. En dat kan, alleen dat gezuig wat er bij komt kijken... Samen met het immer maar tegendraadse zoeken van je favo rijder, als die maar een ander is dan Max. Lekker fluïde. Lekker kunnen zieken, lekker posts plaatsen met allerlei superlatieven en andere meningen waarvan je weet dat je weer de aandacht krijgt. Bij dat gezuig wringt je schoen dan ook zo hard dat daardoor ook je modschap hier is afgepakt omdat je onhoudbaar was geworden. niet voor niets.

En onzin? Geef het even weer dan. Gooi die cijfers hier ffies neer. Zijn we daar ook vanaf.
Want als jij er niet bent is het hier een stuk gezellig. Zet ik of een ander daar een post over neer, rapen die posts de meeste positieve reacties en likes op van allemaal. En weet je wat nog belangrijker is? Dan blijft de toon in de topics positief, op de race en leuk voor de echte liefhebbers hier die hier graag komen om met medeliefhebbers te praten over wat ze zien.

Er zijn er meerderen hier. Die. Helemaal. Klaar. Zijn. Met. Jou.
Ik wil ook helemaal niet op jou reageren. Niet hier, niet in de topics en ik denk dat dag ook zo met meerderen is hier. Want bij geen reactie is positief op jou, als je die al krijgt. Wil je dat als 'liefhebber' bereiken dan? Met je 'pittige mening'?
1947-2016
pi_220566803
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees veel beschuldigingen zonder dat het concreet wordt. Gaan jullie toevallig ook naar de rechtbank, om tegen een vragende jurist te roepen: "Dat snap je toch wel ook wel?" of "Doe niet zo gek je weet precies waar ik het over heb!"? Dit is een discussie die abstract blijft zonder dat het concreet wordt.
Ow het is concreet hoor. Heel concreet. Men weet exact waar dit over gaat.

Maargoed, mijn standpunt is duidelijk en ikben er weg van hier.
vosss is de naam,
  zondag 12 april 2026 @ 17:43:23 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220566847
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Kritiek op Max zie ik vaak hoor.
Heb ik ook.

Alleen die zijn door andere users een stuk beter en anders onderbouwd.
Dat is geen graadmeter.
1947-2016
pi_220566880
quote:
3s.gif Op zondag 12 april 2026 17:40 schreef vosss het volgende:

[..]
Ow het is concreet hoor. Heel concreet. Men weet exact waar dit over gaat.

Maargoed, mijn standpunt is duidelijk en ikben er weg van hier.
Als je concreet zou zijn, deel je hier links naar posts wat precies trollgedrag zou zijn. Nu lees ik vooral lappen tekst met "Dat snap je zelf ook wel!" of "Je weet heel goed waar het over gaat!".
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 17:49:34 #139
pi_220566915
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe je ook pas sinds kort en ook vanuit je eigen MO'tje. Geef even een voorbeeld hier. In je recente video analyse van bearman/colapinto/spoon, wees jij vrij snel naar bearman als eigen schuld. Terwijl iedereen en zn moeder hier in de topics het doorhad wat daar gaande was als root-cause: de door jan en alleman gehate batterijshit. Wat ook na de wedstrijd bevestigd is.
Zo geef jij je 'videoanalyses' ook weer. Lekker tegendraads. En je hebt inderdaad de schijn tegen, die je zelf hebt veroorzaakt met het altijd maar precies het tegenovergestelde vinden van hoe de rest het ziet. En dat kan, alleen dat gezuig wat er bij komt kijken... Samen met het immer maar tegendraadse zoeken van je favo rijder, als die maar een ander is dan Max. Lekker fluïde. Lekker kunnen zieken, lekker posts plaatsen met allerlei superlatieven en andere meningen waarvan je weet dat je weer de aandacht krijgt. Bij dat gezuig wringt je schoen dan ook zo hard dat daardoor ook je modschap hier is afgepakt omdat je onhoudbaar was geworden. niet voor niets.

En onzin? Geef het even weer dan. Gooi die cijfers hier ffies neer. Zijn we daar ook vanaf.
Want als jij er niet bent is het hier een stuk gezellig. Zet ik of een ander daar een post over neer, rapen die posts de meeste positieve reacties en likes op van allemaal. En weet je wat nog belangrijker is? Dan blijft de toon in de topics positief, op de race en leuk voor de echte liefhebbers hier die hier graag komen om met medeliefhebbers te praten over wat ze zien.

Er zijn er meerderen hier. Die. Helemaal. Klaar. Zijn. Met. Jou.
Ik wil ook helemaal niet op jou reageren. Niet hier, niet in de topics en ik denk dat dag ook zo met meerderen is hier. Want bij geen reactie is positief op jou, als je die al krijgt. Wil je dat als 'liefhebber' bereiken dan? Met je 'pittige mening'?
Hoe kan mijn modschap hier zijn afgepakt als ik hier nooit mod ben geweest? Wordt een beetje lastig.

En je betoog over "als ik er niet ben is het hier gezellig", ik ben juist een van de mensen die vriendelijk kan omgaan met iemand die een andere mening heeft. En daar ben ik een van de weinigen in. Daar zouden wel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 17:50:45 #140
pi_220566926
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kritiek op Max zie ik vaak hoor.
Heb ik ook.

Alleen die zijn door andere users een stuk beter en anders onderbouwd.
Dat is geen graadmeter.
Dat jij dat vindt maakt het nog geen feit, dus waarom zou jouw bewering wel een graadmeter zijn?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 17:56:31 #141
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220566994
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat jij dat vindt maakt het nog geen feit, dus waarom zou jouw bewering wel een graadmeter zijn?
Zelfde geldt voor jou. Als jouw 'mening' door iemand anders (en meer) wordt opgevangen als gezuig, is het dan toch een 'mening' ondat jij dat vindt?
1947-2016
  zondag 12 april 2026 @ 17:57:47 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220567001
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe kan mijn modschap hier zijn afgepakt als ik hier nooit mod ben geweest? Wordt een beetje lastig.

En je betoog over "als ik er niet ben is het hier gezellig", ik ben juist een van de mensen die vriendelijk kan omgaan met iemand die een andere mening heeft. En daar ben ik een van de weinigen in. Daar zouden wel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Vriendelijk... mjah. Daarom is er een andere sfeer als jij er bent.

Ik hoop dat je er wat mee doet. Lees het eens.
Of blijf eigenwijs dit forum verkloten tot je de enige bent die hier post.
1947-2016
pi_220567062
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zoiets schreef je ook over mij in een andere FB topic.

Ik ben het eens met @ChevyCaprice .Kritiek op Max moet gewoon kunnen zonder dat je wordt uitgemaakt als iemand die de boel verkloot
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 18:07:50 #144
pi_220567082
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe fel een discussie ook is, een beetje vriendelijkheid blijft altijd belangrijk, vind ik dan. De basisfatsoenlijkheden van een forum wil ik wel zeggen. Keihard op inhoud, en van mens tot mens respectvol.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 april 2026 @ 18:09:13 #145
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220567104
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zoiets schreef je ook over mij in een andere FB topic.

Ik ben het eens met @:Chevycaprice .Kritiek op Max moet gewoon kunnen zonder dat je wordt uitgemaakt als iemand die de boel verkloot
Zal best. Is ook een forumbreed issue dat trollen niet worden aangepakt. Nws, f1, vbl, wielrennen vandaag oom weer.

Daar ben ik het ook eens met chevy. Kritiek op iedereen moet kunnen, ook Max. En dat is het punt ook niet hier.
1947-2016
  zondag 12 april 2026 @ 18:10:47 #146
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220567128
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe fel een discussie ook is, een beetje vriendelijkheid blijft altijd belangrijk, vind ik dan. De basisfatsoenlijkheden van een forum wil ik wel zeggen. Keihard op inhoud, en van mens tot mens respectvol.
En zonder gezuig.
Begin daar eens mee dan, vanaf vandaag.
1947-2016
pi_220567154
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zal best. Is ook een forumbreed issue dat trollen niet worden aangepakt. Nws, f1, vbl, wielrennen vandaag oom weer.

Daar ben ik het ook eens met chevy. Kritiek op iedereen moet kunnen, ook Max. En dat is het punt ook niet hier.
Iedereen die een andere mening dan mij heeft is een troll. :'(
pi_220567280
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:29 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen jullie je afvragen waarom het zo slecht gaat met fok!, dit is een van de redenen.
Dan open en host je toch je eigen forum. Kan je daar mooi met tien man iedereen met een afwijkende mening uitschelden voor troll.

Ik werkte jaren geleden in een bruine kroeg. Deze bruine kroeg trok alleen maar gespuis aan aan stamgasten. Toen de eigenaar deze mensen uit zijn kroeg had gegooid begon de kroeg opeens te lopen en werd het gered uit een faillissement.
pi_220567287
quote:
4s.gif Op zondag 12 april 2026 16:50 schreef RedShoe het volgende:
Net als de wekelijkse anti Max topics die dan geopend worden (niet door jou overigens).
Oh nee een topic waar Max Verstappen kritiek krijgt. :'( Snel pak de moersleutels.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 april 2026 @ 18:24:48 #150
505120 RedShoe
pi_220567318
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oh nee een topic waar Max Verstappen kritiek krijgt. :'( Snel pak de moersleutels.
Wel als het elke week is ja.
Altijd door dezelfde trollen.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')