Je post bevatte een persoonlijke aanval, dat zie ik niemand anders doen. Als je een probleem met andere posts hebt staat het je vrij om een TR te plaatsen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Hou toch op. Russell op zijn uiterlijk afgeven hem een lul noemen etc niks mis mee zeker. Eens kijken wat er gebeurt als ik iets over Max zeg, blijft dan vast staan.
Even hier posten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef vosss het volgende:
Max wordt door IEDEREEN met verstand van autosport en F1 tot de grootsten ooit gerekend en in lijstjes met Senna, Prost, Schumacher, Hamilton et cetera geplaatst, maar gelukkig weet een of andere laplul op FOK! het beter en is Max gewoon overrated en eigenlijk maar een middelmatige flutcoureur.
Doe de groeten aan die andere idioot van een @:chevycaprice zou ik zeggen. En lees de F1 policy er eens op na.
@:nattekat
@:ESF1Gamer
Graag jullie policy handhaven.
Zat 0 inhoud in was puur op de man.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:17 schreef vosss het volgende:
Ok wie is berichten van mij aan het verwijderen en waarom in godsnaam? Ik zeg toch niks raars.
Ik zag alleen de note van de verwijderde post van gisteren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat 0 inhoud in was puur op de man.
En dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen, maar het kneuterige "nattekat laat dit lekker staan" vond ik eigenlijk dermate droevig dat ik hem weggooide.
Denk het niet, want het was vandaag (het verwijderen) en ik heb niks genote zo heftig vond ik het ook weer nietquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag alleen de note van de verwijderde post van gisteren.
Als het om die post gaat dan ben ik het wel eens.
Hoe het tot stand gekomen is vind ik niet zo relevant, alleen de inhoud van je post.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Een F1 moderator geeft een duimpje en een FA gooit daarna mijn post weg. Chevy heeft er zeker een TR van gemacht. Het zou mij niks verbazen.
Maakt ook niet uit, de FIA maakt de F1 stuk en chevy (en hoe jullie daar als mods mee omgaan) het F1 forum. En dat vind ik beide erg spijtig.
Maargoed, duidelijk, ik ben al weer weg. Fijn weekend allemaal.![]()
Laat nou die vete met chevy rusten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Een F1 moderator geeft een duimpje en een FA gooit daarna mijn post weg. Chevy heeft er zeker een TR van gemacht. Het zou mij niks verbazen.
Maakt ook niet uit, de FIA maakt de F1 stuk en chevy (en hoe jullie daar als mods mee omgaan) het F1 forum. En dat vind ik beide erg spijtig.
Maargoed, duidelijk, ik ben al weer weg. Fijn weekend allemaal.![]()
wauwquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:52 schreef vosss het volgende:
Noten jullie chevy wel eens en waarom niet?
Dat is niet kinderachtig. Praat eens met je f1 mods hier zou ik zeggen. Hopelijk zeggen ze tegen jou hetzelfde als tegen mij persoonlijk. Als niet dan zou ik tegen hen zeggen dat ze kinderachtig zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Je hebt het zelf al verwijderd zo te zien. Wat kinderachtig.
Maar ja tot ziens weer. Erg jammer, maar als je je zo opwindt over een afwijkende mening misschien beter om (even) rust te nemen. Sterkte ermee
Waarom zou dat niet mogenquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig. Praat eens met je f1 mods hier zou ik zeggen. Hopelijk zeggen ze tegen jou hetzelfde als tegen mij persoonlijk. Als niet dan zou ik tegen hen zeggen dat ze kinderachtig zijn.
De sfeer wordt hier stelselmatig dusdanig verziekt dat ik er in elk geval klaar mee ben, want er wat van zeggen dat mag niet meer klaarblijkelijk.
Praat met je mods als FA zijnde.
Dat is het laatste wat ik er over kwijt wil. Jammer dit.
Over de afgelopen seizoenen zijn er honderden tr's over die user waar hij het over heeft gezet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen
Alleen niet op de manier zoals je dat tegen hem deed. Je kan bijvoorbeeld gewoon TR's maken of een post hier melden.
Hoe dan ook, fijne avond.
Dit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt al veel strenger gemodereerd in F1 dan in de meeste andere fora.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |