De man is geen echte sportman. Als hij niet kan winnen dan wil hij er gelijk mee stoppen. Hij denkt alleen aan zijn reputatie. De liefde voor de sport ontbreekt hem gewoon. Het is geen echte winnaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Kampioen in 2021 met best veel geluk en de beste auto in aerodynamisch gebied.
Kampioen in 2022 met de beste auto en geen concurrentie, Leclerc haakte vroeg af met Ferrari
Kampioen in 2023 met de beste auto by far, alleen Sainz Jr won een GP in Singapore
Kampioen in 2024 omdat Norris niet consistent was.
Verloren in 2025 met een matige Norris en Piastri. Te veel punten laten liggen toen het minder ging en altijd klagen over de auto.
Ook nu wordt Max door iedereen verslagen. En zoals altijd ligt het aan de auto. Nu twee keer verslagen door Hadjar in de kwalificatie. En ingehaald door Alpine en Audi.
Zonder Jos Verstappen, de beste ingenieur en een goede motor is Max Verstappen nergens te bekennen.
Hij is ook vanaf kleins af aan met de paplepel ingegoten dat hij kampioen moet worden volgens zijn vader om zijn vaders droom in vervulling te brengenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:23 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
De man is geen echte sportman. Als hij niet kan winnen dan wil hij er gelijk mee stoppen. Hij denkt alleen aan zijn reputatie. De liefde voor de sport ontbreekt hem gewoon. Het is geen echte winnaar.
Ik ben voor een open en inhoudelijke discussie.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is transparanter dan van die folie voor over je eten ja.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ben voor een open en inhoudelijke discussie.
Dat er een handjevol users op dit forum zijn die over alles hetzelfde denken (echo kamer) zorgt ervoor dat dit forum technisch failliet is.
Je staat niet eens achter jouw eigen OP, dus er valt weinig te discussiėrenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ben voor een open en inhoudelijke discussie.
Solidair met vosss.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef vosss het volgende:
Max wordt door IEDEREEN met verstand van autosport en F1 tot de grootsten ooit gerekend en in lijstjes met Senna, Prost, Schumacher, Hamilton et cetera geplaatst, maar gelukkig weet een of andere laplul op FOK! het beter en is Max gewoon overrated en eigenlijk maar een middelmatige flutcoureur.
Doe de groeten aan die andere idioot van een @:chevycaprice zou ik zeggen. En lees de F1 policy er eens op na.
@:nattekat
@:ESF1Gamer
Graag jullie policy handhaven.
Ik zie het zeker niet goed, want mijn oog komt naar verwachting nooit meer goed en de olie moet erin blijven zitten. Ik zie nog slechts 5% met dat oog. Dus dat is fucked up. Maargoed, dat is deze kwestie ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Solidair met vosss.
Mods, please, doe wat aan dit gekloot. Juist het niet ingrijpen maakt het alleen maar erger. Nu een normale user, die het na zn operatie zeer goed ziet, geeft er de brui aan.
Wat moeten jullie nog meer hebben?
Je moet dit ook niet zo serieus nemen, is gewoon het zoveelste topic van iemand met een bijzondere Verstappen-obsessie die dan op de zaterdagavond net een glaasje te veel gepakt heeft. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef vosss het volgende:
Max wordt door IEDEREEN met verstand van autosport en F1 tot de grootsten ooit gerekend en in lijstjes met Senna, Prost, Schumacher, Hamilton et cetera geplaatst, maar gelukkig weet een of andere laplul op FOK! het beter en is Max gewoon overrated en eigenlijk maar een middelmatige flutcoureur.
Doe de groeten aan die andere idioot van een @:chevycaprice zou ik zeggen. En lees de F1 policy er eens op na.
Witheetquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef vosss het volgende:
Gelukkig leven we in een wereld waar je iets kan stellen zonder een kant te kiezenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je staat niet eens achter jouw eigen OP, dus er valt weinig te discussiėren
Tot morgenavondquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:06 schreef vosss het volgende:
Dit topic strookt in zijn geheel niet met punt 3 van de regels.
=edit=
En dat constante gezuig van die mod strookt ook niet met punt 3 van de F1 forum regels.
Tot er gehandhaafd wordt blijf ik weg.
Laat gaan joh de trollen hebben lang moeten wachten op hun momentje. Nu kunnen ze eindelijk ff los.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:05 schreef vosss het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |