abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218222442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
Is Judith weleens in een kleuterklas geweest? Die kasten in de klas zitten vol met dit soort spelletjes.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218222476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:59 schreef Nieve het volgende:

[..]
Kind is net 1 dag vrij, hou op hoor :')
Professor in de dop. Dat is tenminste hoe Judith hem ziet.
pi_218222485
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:08 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Is Judith weleens in een kleuterklas geweest? Die kasten in de klas zitten vol met dit soort spelletjes.
Judith blijft liever weg van school denk ik.
pi_218222579
quote:
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
Exact wat ik dacht.
pi_218222608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee nee donderdag middag heeft ze afspraak voor haar nagels 👌
Iemand op tiktok zei wat over haar nagels en lippen 🫣
pi_218222624
quote:
Hoe lang heeft hij al vakantie? 3 dagen?
pi_218222629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Waarom is ie een lul heb het ff gemist op threads
Het is toch ook een tokkie
Ook dat filmpje met die middelvingers, kom op zeg; je plaatst allerlei dingen op insta, waarbij je eigenlijk al weet en zelf zegt dat je een paniekzaaier bent. Dan vinden mensen dat ook en dan word je boos.
pi_218222684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ook dat filmpje met die middelvingers, kom op zeg; je plaatst allerlei dingen op insta, waarbij je eigenlijk al weet en zelf zegt dat je een paniekzaaier bent. Dan vinden mensen dat ook en dan word je boos.
Precies dit!
pi_218222756
En als je zo op je calorieën let omdat je een calorietekort wil ivm je komende wedstrijd, dan eet je toch géén mayonaise? 🙄

En ze moet de komende weken 4x oppas om naar de sportschool te gaan om de beentjes en de armpjes te trainen. Ben benieuwd hoe vaak ze zal gaan.
pi_218222764
Lot met haar hoofd op tafel, te moe om te eten. Ik heb maar 2 kinderen en ben blij hen te kunnen geven wat ze nodig hebben per leeftijdsgroep. Hier ook midden, dus nog deze week school. Nooit een probleem met te moe, al 5 jaar niet.
pi_218222918
Wat ziet dat hondje van de Nagelkerkjes er toch slecht uit, zou hij wat mankeren? Vond hem toen bij de fokker thuis al zo gek doen met hysterisch rondjes rennen. Het beestje kijkt zo gek uit zijn oogjes.
pi_218222946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 16:34 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Sorry ben ik niet met je eens, er is echt wel een rede voor en je krijgt je alleen maar zelf er mee, met de stank
Waar ben je het mee eens? Ik geef geen mening? Ik zou ook meteen naar de dierenarts gaan als mijn kat overal gaat plassen. En meestal zie je het ook wel aan die beestjes het doet pijn en ze plassen overal kleine beetjes.

Ik vind het vooral bijzonder. Ze zijn nog maar net een jaar? En allebei blaasgruis..
pi_218222969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iemand op tiktok zei wat over haar nagels en lippen 🫣
Ja maar dan denkt ze dat het alleen over de uitgroei gaat 🤣 ze ziet zelf gewoon niet de viezigheid eronder
En de lippen kwam omdat het ochtend is en ze plaatst dan een foto van later op de dag waarbij haar lippen nog steeds dik en scheef zijn
pi_218222989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat opmerkingen van mensen komen die net op haar profiel kijken 🤣 volgens mij is iedereen gestopt met turven omdat het blaadje al bijna vol was
pi_218223003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:49 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat is er niet altijd hoor, mijn man zit er al 4 jaar in en heeft nog nooit een ad gesproken, alleen va 1e keer en verpleegkundige voor herkeuringen.
Kan het zijn dat hij een IVA heeft? Of iig 80-100?

In alle andere gevallen is een AD altijd aan de orde. Ik mag hopen dat mevrouw niet in de eerste categorie valt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hocuspocus2 op 15-07-2025 20:31:27 ]
pi_218223080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat ziet dat hondje van de Nagelkerkjes er toch slecht uit, zou hij wat mankeren? Vond hem toen bij de fokker thuis al zo gek doen met hysterisch rondjes rennen. Het beestje kijkt zo gek uit zijn oogjes.
Ik heb echt medelijden met dat beestje. Zit hij in die hitte in een warme tas, met een plasmatje erin. Ik vind hem er ook niet gezond uit zien
pi_218223652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 14:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat zijn die Lotte en die nieuwe vlam van haar toch een reclamezuilen aan het worden. Wat een nutteloos leven!
Ze zijn echt tenenkrommend maar wat ik wel heel goed vind is dat zijn kinderen niet in beeld zijn. Hopen dat dat zo blijft!
pi_218223719
Ik vind de jurk die AM vandaag aan had echt leuk!

(De klompen eronder negeer ik maar weer even.)
pi_218223829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar dan denkt ze dat het alleen over de uitgroei gaat 🤣 ze ziet zelf gewoon niet de viezigheid eronder
En de lippen kwam omdat het ochtend is en ze plaatst dan een foto van later op de dag waarbij haar lippen nog steeds dik en scheef zijn
En dat iemand de grijze haren zilver noemt komt door het glanzende vetlaagje om de haren.
pi_218224079
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:57 schreef Holaa het volgende:
Lot met haar hoofd op tafel, te moe om te eten. Ik heb maar 2 kinderen en ben blij hen te kunnen geven wat ze nodig hebben per leeftijdsgroep. Hier ook midden, dus nog deze week school. Nooit een probleem met te moe, al 5 jaar niet.
Onze oudste was ook wel eens te moe om te eten, dan zat ie echt te knikkebollen aan tafel. Als t lukte aten we wat vroeger en anders maar met iets minder eten naar bed. Maar we zouden hem niet zo op tafel hebben laten liggen, dan eten wij later wel verder maar dan eerst de behoefte van het kind; naar bed.
pi_218224124
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En als je zo op je calorieën let omdat je een calorietekort wil ivm je komende wedstrijd, dan eet je toch géén mayonaise? 🙄

En ze moet de komende weken 4x oppas om naar de sportschool te gaan om de beentjes en de armpjes te trainen. Ben benieuwd hoe vaak ze zal gaan.
Mwah niet per se, ik ben met een calorietekort zo'n 15kg afgevallen (komt er nu lekker weer allemaal bij 😂) en ik heb altijd alles gewoon gegeten. Nu walg ik van mayonaise, dus eet ik dat sowieos niet. Maar ook dat kan je gewoon eten.
Zij moet denk ik alleen nog leren om realistisch te tracken en ze moeten stoppen met: 'het is te veel, maar ik zet 350 stappen extra dus dst compenseert'. Als zij een rekending goed heeft ingevuld,is haar dagelijkse beweging meegerekend in haar caloriebehoefte.

Maar goed, bij haar ligt alles aan dr schildklier en lipoedeem, niet aan haar calorie inname 🤥
pi_218224149
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik vind de jurk die AM vandaag aan had echt leuk!

(De klompen eronder negeer ik maar weer even.)
Mee eens. Waarom ze die niet droeg met diploma uitreiking van Guus vroeg ik me dan weer af
pi_218224166
Ik moet zo lachen om die Ellen van Koen. Ze gaat even toelichten hoe het werkt in een relatie, iets met hoog level , humaan design.
Ze maakt er een zooitje van met haar nieuwe vlam, het is eerst de ware liefde , teinglame, doulmate en de hele rataplan. Ze gaf toen workshops en masterclass om iedereen te leren hoe het moet om het zo heerlijk te krijgen als zij zelf.
Maar nu alles een groot fiasco is wil ze nog anderen overtuigen.
Ik word moe van haar
pi_218224204
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Kan het zijn dat hij een IVA heeft? Of iig 80-100?

In alle andere gevallen is een AD altijd aan de orde. Ik mag hopen dat mevrouw niet in de eerste categorie valt.
80-100 idd.
pi_218224221
Debbie kan wel zeggen dat haar lip in de ochtend gezwollen is, maar de bovenlip is gewoon scheef.
De ene kant hangt gewoon en haar spraak heeft er ook onder te lijden.
En dan die vette kruin achter op haar hoofd in combinatie met die nagels🤢ik vind haar momenteel zeer onverzorgd.
En ik weet dat ze er als ze er een beetje aan doet best leuk uit kan zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')