Is Judith weleens in een kleuterklas geweest? Die kasten in de klas zitten vol met dit soort spelletjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
Judith blijft liever weg van school denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:08 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Is Judith weleens in een kleuterklas geweest? Die kasten in de klas zitten vol met dit soort spelletjes.
Exact wat ik dacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
Iemand op tiktok zei wat over haar nagels en lippen 🫣quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee nee donderdag middag heeft ze afspraak voor haar nagels 👌
Hoe lang heeft hij al vakantie? 3 dagen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is toch ook een tokkiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Waarom is ie een lul heb het ff gemist op threads
Precies dit!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het is toch ook een tokkie
Ook dat filmpje met die middelvingers, kom op zeg; je plaatst allerlei dingen op insta, waarbij je eigenlijk al weet en zelf zegt dat je een paniekzaaier bent. Dan vinden mensen dat ook en dan word je boos.
Waar ben je het mee eens? Ik geef geen mening? Ik zou ook meteen naar de dierenarts gaan als mijn kat overal gaat plassen. En meestal zie je het ook wel aan die beestjes het doet pijn en ze plassen overal kleine beetjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:34 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Sorry ben ik niet met je eens, er is echt wel een rede voor en je krijgt je alleen maar zelf er mee, met de stank
Ja maar dan denkt ze dat het alleen over de uitgroei gaat 🤣 ze ziet zelf gewoon niet de viezigheid eronderquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Iemand op tiktok zei wat over haar nagels en lippen 🫣
Ze zegt ook dat opmerkingen van mensen komen die net op haar profiel kijken 🤣 volgens mij is iedereen gestopt met turven omdat het blaadje al bijna vol wasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het is toch ook een tokkie
Ook dat filmpje met die middelvingers, kom op zeg; je plaatst allerlei dingen op insta, waarbij je eigenlijk al weet en zelf zegt dat je een paniekzaaier bent. Dan vinden mensen dat ook en dan word je boos.
Kan het zijn dat hij een IVA heeft? Of iig 80-100?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:49 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat is er niet altijd hoor, mijn man zit er al 4 jaar in en heeft nog nooit een ad gesproken, alleen va 1e keer en verpleegkundige voor herkeuringen.
Ik heb echt medelijden met dat beestje. Zit hij in die hitte in een warme tas, met een plasmatje erin. Ik vind hem er ook niet gezond uit zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat ziet dat hondje van de Nagelkerkjes er toch slecht uit, zou hij wat mankeren? Vond hem toen bij de fokker thuis al zo gek doen met hysterisch rondjes rennen. Het beestje kijkt zo gek uit zijn oogjes.
Ze zijn echt tenenkrommend maar wat ik wel heel goed vind is dat zijn kinderen niet in beeld zijn. Hopen dat dat zo blijft!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat zijn die Lotte en die nieuwe vlam van haar toch een reclamezuilen aan het worden. Wat een nutteloos leven!
En dat iemand de grijze haren zilver noemt komt door het glanzende vetlaagje om de haren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar dan denkt ze dat het alleen over de uitgroei gaat 🤣 ze ziet zelf gewoon niet de viezigheid eronder
En de lippen kwam omdat het ochtend is en ze plaatst dan een foto van later op de dag waarbij haar lippen nog steeds dik en scheef zijn
Onze oudste was ook wel eens te moe om te eten, dan zat ie echt te knikkebollen aan tafel. Als t lukte aten we wat vroeger en anders maar met iets minder eten naar bed. Maar we zouden hem niet zo op tafel hebben laten liggen, dan eten wij later wel verder maar dan eerst de behoefte van het kind; naar bed.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:57 schreef Holaa het volgende:
Lot met haar hoofd op tafel, te moe om te eten. Ik heb maar 2 kinderen en ben blij hen te kunnen geven wat ze nodig hebben per leeftijdsgroep. Hier ook midden, dus nog deze week school. Nooit een probleem met te moe, al 5 jaar niet.
Mwah niet per se, ik ben met een calorietekort zo'n 15kg afgevallen (komt er nu lekker weer allemaal bij 😂) en ik heb altijd alles gewoon gegeten. Nu walg ik van mayonaise, dus eet ik dat sowieos niet. Maar ook dat kan je gewoon eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
En als je zo op je calorieën let omdat je een calorietekort wil ivm je komende wedstrijd, dan eet je toch géén mayonaise? 🙄
En ze moet de komende weken 4x oppas om naar de sportschool te gaan om de beentjes en de armpjes te trainen. Ben benieuwd hoe vaak ze zal gaan.
Mee eens. Waarom ze die niet droeg met diploma uitreiking van Guus vroeg ik me dan weer afquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik vind de jurk die AM vandaag aan had echt leuk!
(De klompen eronder negeer ik maar weer even.)
80-100 idd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij een IVA heeft? Of iig 80-100?
In alle andere gevallen is een AD altijd aan de orde. Ik mag hopen dat mevrouw niet in de eerste categorie valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |