abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218221792
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:19 schreef opwegnaar het volgende:
DBM noemt haar man op Threads 'een lul' 🫣
Die is niet goed hoor. Dankzij hem kan ze de hele dag af en toe sporten en naar de hap rijden.
pi_218221811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Match made in heaven. Je moet er ook maar eentje treffen die aan die onzin mee wil werken, ze heeft de jackpot gekregen wat dat betreft denk ik.
Idd, al dat insta gedoe was echt niet aan Derko besteed
I can't help it, if I'm lucky
pi_218221821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:42 schreef Snaky het volgende:

[..]
Die is niet goed hoor. Dankzij hem kan ze de hele dag af en toe sporten en naar de hap rijden.
Waarom is ie een lul heb het ff gemist op threads
I can't help it, if I'm lucky
pi_218221921
Ik ben eigenlijk wel blij voor Guus dat AM daar niet met haar camera staat. Heeft die jongen nog wat privacy! Dus dat zij thuis blijft vind ik in dit geval geen gemis...
pi_218221961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:00 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij voor Guus dat AM daar niet met haar camera staat. Heeft die jongen nog wat privacy! Dus dat zij thuis blijft vind ik in dit geval geen gemis...
Natuurlijk is het rete-irritant dat AM alles filmt en op Insta plempt.
Maar uiteindelijk wil iedereen een moeder die er voor je is, en laat weten dat ze trots op je is. Zelfs met camera.
pi_218221984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
In plaats van dat Debbie dus op zo'n dag een nagelseddie inplant doet ze dat morgen als de kinderen thuis zijn, zo'n idiote planning. Maar goed. Zij zet zichzelf op 2 dus vandaag Debbie slaapt dag en morgen Debbie me time dag.
Nee nee donderdag middag heeft ze afspraak voor haar nagels 👌
pi_218222003
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:03 schreef Flipflop12 het volgende:
Wat was er met Linda Kraan en AM wat zo gênant was?

Helaas heb ik ook middagen dat ik rond 13.00 uur alweer plat lig van vermoeidheid, helaas door ernstig ijzertekort. Voor ik het weet lig ik 2 uur te slapen.. het kan dus helaas wel.. of breng ik Debbie nu op ideeen voor een nieuwe diagnose 🙈
Oh, riemen vast hoor, dit was echt genieten!

Een huis vol was genomineerd voor de televizierring en daarom mochten die families over de rode loper en naar het gala. AM glibberde gewoon van haar motor bij het idee dat háár bestie zo ontzettend beroemd was en op live tv kwam etc, dat ze natuurlijk ook een graantje van die aandacht wilde meepikken.

Dus toog AM op haar klompen en in tuinbroek helemaal naar het verre Amsterdam met het plan om te gaan gillen en juichen bij de rode loper voor de kraantjes. En toen bleek dat de families van een huis vol eerst met een rondvaartboot over de grachten gingen, met z’n allen, helemaal sjiek de friemel. AM stond vanaf de kade loeihard te schreeuwen en gillen “LINDA, LINDAAA, LINDAAAAAAAA!” En niet 1x, maar LANG. Zonder enige gêne, sterker: ze gooide het allemaal op insta. Het was echt verschrikkelijk gênant om te zien, laat staan als je er live bij was 🫣

Daarop besloot onze ingetogen en bescheiden AM dat het helemáál niet raar en ongepast zou zijn om als niet-genodigde, niet-passend-geklede, en niet-betrokkene-bij-het-tv-programma-op-wat-voor-manier-dan-ook, te party crashen op de boot, en is ze daadwerkelijk zelf die boot op gegaan. Waarop ze hysterisch gillend en schreeuwend live bleef vloggen.

Het ongemak spoot echt van het gezicht van met name Linda Kraan, maar AM was natuurlijk totaal verblind door haar eigen idiote hysterie en camerageilheid

[ Bericht 3% gewijzigd door Louuuu_lou op 15-07-2025 18:32:35 (Toevoeging (hoe kon ik dit eerst vergeten!)) ]
pi_218222027
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Waarom is ie een lul heb het ff gemist op threads
Hij nam de verkeerde mayo mee. Geen light dus is ze zelf terug gegaan want ze gaat geen 700 cal per 100 gr eten 😱
pi_218222057
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:13 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh, riemen vast hoor, dit was echt genieten!

Een huis vol was genomineerd voor de televizierring en daarom mochten die families over de rode loper en naar het gala. AM glibberde gewoon van haar motor bij het idee dat háár bestie zo ontzettend beroemd was en op live tv kwam etc, dat ze natuurlijk ook een graantje van die aandacht wilde meepikken.

Dus toog AM op haar klompen en in tuinbroek helemaal naar het verre Amsterdam met het plan om te gaan gillen en juichen bij de rode loper voor de kraantjes. En toen bleek dat de families van een huis vol eerst met een rondvaartboot over de grachten gingen, met z’n allen, helemaal sjiek de friemel. Daarop besloot onze ingetogen en bescheiden AM dat het helemáál niet raar en ongepast zou zijn om als niet-genodigde, niet-passend-geklede, en niet-betrokkene-bij-het-tv-programma-op-wat-voor-manier-dan-ook, te party crashen op de boot, en is ze daadwerkelijk zelf die boot op gegaan. Waarop ze hysterisch gillend en schreeuwend live bleef vloggen.

Het ongemak spoot echt van het gezicht van met name Linda Kraan, maar AM was natuurlijk totaal verblind door haar eigen idiote hysterie en camerageilheid
En vergeet ook vooral het gillen en schreeuwen door AM vanaf de kade niet.
Linda's, Lindaaaaa, Lindaaaaaa. Lindaaaaaaaaa
Het was beschamend gewoon
pi_218222096
Weet iemand waarom de zwangerschap van Sanneke zo heel zwaar was? Zie haar er al voor 2e keer deze week over berichten en ben nu toch wel benieuwd!
pi_218222139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja dat voeg ik nog even toe haha!
pi_218222158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:15 schreef Earring het volgende:

[..]
Hij nam de verkeerde mayo mee. Geen light dus is ze zelf terug gegaan want ze gaat geen 700 cal per 100 gr eten 😱
Wat een lul zeg...🙄
Ik geloof nog steeds niks van hoe zij haar calorieën telt.
pi_218222159
Sinds dit topic is samengevoegd kijk ik af en toe weer even bij AM. Het valt me op dat ik de tweeling zelden echt zie lachen. En er is weinig interactie met AM wanneer ze hen filmt. Ik vind het echt zo sneu, het lijkt me een hel als je moeder je zo social media opslingert.

Guus ook.. die jongen loopt de vierdaagse en kan niet eens als een normale en anonieme tiener meedoen, omdat mama's fans hem herkennen en waarschijnlijk toe roepen.

Ik heb echt te doen met die kinderen. Wat mij betreft worden familievloggers verboden.
pi_218222165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:23 schreef Tamboerijn het volgende:
Weet iemand waarom de zwangerschap van Sanneke zo heel zwaar was? Zie haar er al voor 2e keer deze week over berichten en ben nu toch wel benieuwd!
Geen idee.
Omdat ze zelf zwaar is? Misschien had ze het erg druk op haar werk. Oh wacht....
(Sorry heel onaardig)
pi_218222178
Door die verhalen van een hysterische AM moet ik ineens weer aan Debbie denken die ook zo hysterisch spontaan op bezoek ging bij Janneke. Vergeet nooit meer dat hoofd van Janneke en de awkardness die volgde :') :') :')
Die liefde was ook niet geheel wederzijds zegmaar. :+
pi_218222192
quote:
Ze had al snel last van kwaaltjes en kon al snel niet meer lang staan/lopen, kreeg ook zwangerschapsdiabetes. En, en dit lijkt me oprecht pittig tijdens een toch al niet super relaxte zwangerschap, haar oma overleed en haar moeder werd ziek en lag tot na de geboorte van mijan in een revalidatiecentrum (voet moest deels geamputeerd worden geloof ik).
pi_218222215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 17:37 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra is weer zo zo zo blij met het familie bed.
Laatst was ze zo zo zo blij met de peuter bedden en zo zo zooooo blij met al het mooie beddengoed.
En nu weer wachten totdat ze weer peuter/kleuterbedden gaat kopen waar ze dan ook weer zo zo zo blij mee is. Die vrouw is zo voorspelbaar 🥲.
pi_218222238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:19 schreef Earring het volgende:

[..]
En toen heeft ze die award voor meest irritante nog-wat gekregen? Waar ze zo trots op is?
pi_218222254
Wat verkoopt Kim ontzettend veel prowin zeg.
Er gaat onwijs veel naar postnl en dan staat haar gang nog eens vol met spul wat afgehaald word.
Die reisjes die ze krijgt zijn niet voor niets zo te zien
pi_218222265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Euh ja met de VA wel. Maar er is altijd een 2e met een AD en nu dus ook eens kans dat het 1e over moet, gezien het nieuws 🤓
Dat is er niet altijd hoor, mijn man zit er al 4 jaar in en heeft nog nooit een ad gesproken, alleen va 1e keer en verpleegkundige voor herkeuringen.
pi_218222271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En toen heeft ze die award voor meest irritante nog-wat gekregen? Waar ze zo trots op is?
Haha nee dat was de Loden Leeuw voor meest irritante influencer, van Radar. Ze was 3e geworden geloof ik? Met als meestgehoorde kritiek dat ze haar kinderen zoveel inzet voor reclames. En daar is ze dus trots op, hoe sneu 🥲
pi_218222276
quote:
En niemand had haar verteld dat een bevalling ook keizersnee kon worden.
En na de bevalling was ze daar heel verdrietig over, en boos. En had haar lijf haar in de steek gelaten. En lukte borstvoeding niet goed. En heeft ze haar litteken van haar keizersnee nog steeds niet gezien.
pi_218222291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die gouden eikel ofzo? die ze niet won uiteindelijk.
Goh wat was ze blij dat Fons van Radar aan de deur kwam.
Maar die 1e plek ging uiteindelijk naar Maxime Meijland. Die schreeuwt net iets vaker dan AM 😂😂

Edit: loden leeuw inderdaad voor irritantste influencer
pi_218222336
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
pi_218222351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith kreeg een woord/letter spel voor Sinterklaas. Maar hij heeft er nu, nu er geen school meer is, pas ruimte voor. Haar ‘just saying’ is natuurlijk een verwijt naar het systeem. Dat hij 7 maanden geleden nog niet toe was aan dit spel komt blijkbaar niet bij haar op.
Kind is net 1 dag vrij, hou op hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')