SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Moet je niet nuchter blijven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is niet fijn te horen dikkequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hielp het maar hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feli aan King Wouter![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja snap ik, lijkt mij ook geen pretje je steeds zo te moeten voelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat ben ik ook aan het kijken nu Illya is er nu opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo maar even douchen
Na B&B vol liefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, je zou willen dat het anders was..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, lijkt mij ook geen pretje je steeds zo te moeten voelen.![]()
Vervelend ook dat er geen medicatie is die voldoende helptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee, je zou willen dat het anders was..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben bij aflevering 6quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ben ik ook aan het kijken nu Illya is er nu op
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O ik ben bij afl 4quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minderquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend ook dat er geen medicatie is die voldoende helpt![]()
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, maar niet voldoende. Lijkt mij ook zo energie slurpend als je je steeds zo voeltquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze die warm bij jullie bij de lidl?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is heb je nu 30 eieren voor 5,49quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemen
Ik heb ze vorige week ook gehaald
Grappig om te zien dat het ze het eigenlijk geen ene zak boeit wat je post.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik heb er ook een hekel aan. Maar de eieren zijn er wel goedkoopquote:
Jep. Op dit tijdstip wel. Vers (af) gebakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze die warm bij jullie bij de lidl?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Moon post iets uit haar hart. OOOw eieren. Zo slecht dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat het ze het eigenlijk geen ene zak boeit wat je post.![]()
ja sorry ik heb haar een dikke kus gegeven, ik weet niet wat er speelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
Moon post iets uit haar hart. OOOw eieren. Zo slecht dit.
Ik ben een open boek, en wil best leuke users (zoals Moon) aanhoren.
En als ze iets kwijt wilt aan mij dan staat mijn dm open.
Maar zo kan ik er verder ook niks mee toch
Als je maar kan posten toch? Je leest niet eens wat ze zegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil graag jouw verhaal lezen en fuck die eieren of shit van de Lidl. Maar ze walsen dwars over je heen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat gebeurd helaas wel vaker hier..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw verhaal lezen en fuck die eieren of shit van de Lidl. Maar ze walsen dwars over je heen.![]()
![]()
Misschien wilt ze dit niet kwijt op het openbare forum??? Iedereen kan meelezen?
Tevens reageer je zelf ook niet op Moon
Ik vind Moon liev
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terug naar de Lidl dan maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bordje hangt er wel maar zijn niet op voorraad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu 30 eieren voor 5,49
Ik heb ze vorige week ook gehaaldIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik ookquote:
De enige die echt reageert is @Dotteke
En ik geef haar een dikke kus. Maar geen idee wat er speelt
Het is niet aan mij om te vragen wat er is. Als iemand iets kwijt wilt, dan staat mijn dm open. Misschien is het niet om iets te bespreken op een openbaar forum?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij bent ook euh Mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bordje hangt er wel maar zijn niet op voorraad.
Zellufquote:
Vers, doet je PB het wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou dat bordje meenemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook
De enige die echt reageert is @:dotteke
En ik geef haar een dikke kus. Maar geen idee wat er speelt
Het is niet aan mij om te vragen wat er is. Als iemand iets kwijt wilt, dan staat mijn dm open. Misschien is het niet om iets te bespreken op een openbaar forum?![]()
![]()
Je kan sturen ,maar kan niet antwoorden maatje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steun aan de hondjes nog leave?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het op zijn hondjes doen doet me ook altijd goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze moest ik wel inkoppen, het is de wetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar die andere rekenen ook op jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja een beetje welHondjes doen me altijd wel goed, en vooral marley!!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry hoor, maar je slaat een beetje door vriend. Omdat jij graag wil weten wat er met @Moonlight aan de hand is, mag ik niet schrijven dat ik eieren nodig heb?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw verhaal lezen en fuck die eieren of shit van de Lidl. Maar ze walsen dwars over je heen.
Ik leef ook heus wel mee met haar, maar ik heb genoeg aan m'n eigen perikelen om ook de ellende van een ander te absorberen. Daarom reageer ik daar nooit op als het niet expliciet aan mij verteld wordt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is echt waardeloos. Ook van mij een virtuele knuffelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..
How can I make this topic about me?![]()
Dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die andere rekenen ook op jou.![]()
![]()
Ow dat is niet leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..
Loop je niet bij een Psycholoog? Of voel je je daar niet fijn bij? Dat kan hoor, niet iedereen vind dat fijn.
Ik ben ook niet zo persoon om hulp te zoeken
Maar je voelt ook erg alleen? Of heb je nog wel mensen om op terug te vallen? Familie of een vriendin?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dankje lief van jequote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is echt waardeloos. Ook van mij een virtuele knuffel![]()
![]()
Ik had jou niet eens gezien. Dacht dat je de 4daagse ging doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je slaat een beetje door vriend. Omdat jij graag wil weten wat er met @:moonlight aan de hand is, mag ik niet schrijven dat ik eieren nodig heb?
Ik leef ook heus wel mee met haar, maar ik heb genoeg aan m'n eigen perikelen om ook de ellende van een ander te absorberen. Daarom reageer ik daar nooit op als het niet expliciet aan mij verteld wordt.
Ik heb wel mensen om op terug te vallen en ook wel regelmatig contact met de GGZ. Maar dit is iets waar ik mee moet leren leven helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow dat is niet leuk
Loop je niet bij een Psycholoog? Of voel je je daar niet fijn bij? Dat kan hoor, niet iedereen vind dat fijn.
Ik ben ook niet zo persoon om hulp te zoeken
Maar je voelt ook erg alleen? Of heb je nog wel mensen om op terug te vallen? Familie of een vriendin?![]()
![]()
Niemand is dan ook verplicht te reageren op een post van iemand.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja sorry ik heb haar een dikke kus gegeven, ik weet niet wat er speelt.
Ik ben een open boek, en wil best leuke users (zoals Moon) aanhoren.
En als ze iets kwijt wilt aan mij dan staat mijn dm open.
Maar zo kan ik er verder ook niks mee toch
En iedereen mag gewoon door posten wat hij of zij wil.
Ik was in gesprek met Moon niemand is verplicht daar aan mee te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow gelukkig maar. Want als je helemaal alleen bent.....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen om op terug te vallen en ook wel regelmatig contact met de GGZ. Maar dit is iets waar ik mee moet leren leven helaas
Maar zijn er medicijnen voor dan?Ik snap de aanval op mij ook niet echtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand is dan ook verplicht te reageren op een post van iemand.
En iedereen mag gewoon door posten wat hij of zij wil.
Ik was in gesprek met Moon niemand is verplicht daar aan mee te doen
FF wil zelf weten wat er aan de hand is met Moon, maar reageert nergens op haar
Maar het mag wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik heb wel medicatie, maar voor zulke momenten niet echt altijd helpendquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Want als je helemaal alleen bent.....
Maar zijn er medicijnen voor dan?
[..]
Ik snap de aanval op mij ook niet echt
FF wil zelf weten wat er aan de hand is met Moon, maar reageert nergens op haar![]()
Nope. Na het debacle van drie jaar geleden weet ik dat dat niet voor mij is weggelegd. Geef mij de eenzame natuurwandelingen maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had jou niet eens gezien. Dacht dat je de 4daagse ging doen.
Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
Nou FF straks weer vakantie,iedereen dansen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Want als je helemaal alleen bent.....
Maar zijn er medicijnen voor dan?
[..]
Ik snap de aanval op mij ook niet echt
FF wil zelf weten wat er aan de hand is met Moon, maar reageert nergens op haar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, het enige wat ik kan zeggen sterkte en een dikke knuffelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik heb wel medicatie, maar voor zulke momenten niet echt altijd helpendIk snap serieus niet wat je probleem is opeens tegen mijquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou FF straks weer vakantie,iedereen dansen.
En vind het een beetje oneerlijk dat je zo reageert. Terwijl jezelf ook niet reageert op Moon
Ik hoef maar een half woord van Moon dat ik haar begrijp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slik je hier medicatie voor of niet? Wat ik net schreef over mijn eigen perikelen komt namelijk op hetzelfde neer: angst, dwang, ptss, depressie en paniek aanvallen. Wat mij heel goed hielp was sertraline, helaas waren de bijwerkingen op langere termijn te overheersend (zelfs ondanks dat ik een halve dosering zat) en ben ik er mee gestopt.. Op dit moment heb ik het gelukkig niet nodig, maar ik kan om het ergste op te vangen altijd weer beginnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja oke mooi, maar je reageert zelf niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoef maar een half woord van Moon dat ik haar begrijp.En jij mag dat ook....quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
]quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow, het enige wat ik kan zeggen sterkte en een dikke knuffel
[..]
Ik snap serieus niet wat je probleem is opeens tegen mij
En vind het een beetje oneerlijk dat je zo reageert. Terwijl jezelf ook niet reageert op Moon
Laat gaan Vino praat jij maar lekker over eieren en wat jij wilt, je bent ook niet verplicht ergens in mee te gaan
Hoe laat moet je vandaag geopereerd worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb echt 0 probleem met jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow, het enige wat ik kan zeggen sterkte en een dikke knuffel
[..]
Ik snap serieus niet wat je probleem is opeens tegen mij
Terwijl ik nog geen eens over de Lidl en eieren begonquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
]
Laat gaan Vino praat jij maar lekker over eieren en wat jij wilt, je bent ook niet verplicht ergens in mee te gaan
Hoe laat moet je vandaag geopereerd worden?
maar goed whatever
Ik moet er om 12:45 uur zijn en 13:00 uur onder het mesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En ook al deed je dat wel dan nog deed je niets verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Terwijl ik nog geen eens over de Lidl en eieren begon
maar goed whatever
Ik moet er om 12:45 uur zijn en 13:00 uur onder het mes
Ellende zo lang moeten wachten he, het liefs doe je zoiets gelijk in de vroege morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar maakten we net nog een geintje over. Sterkte leave.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Terwijl ik nog geen eens over de Lidl en eieren begon
maar goed whatever
Ik moet er om 12:45 uur zijn en 13:00 uur onder het mes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar zo komt het wel over. Ik vind het gewoon niet tof.quote:
iedereen weet hoe ik ben, iedereen weet dat ik een open boek ben.
Ik praat over mijn problemen, maar ik kan ook andermans problemen ontvangen....
Ik heb altijd interesse in iedereen (behalve 2 users die op blok staan), dus gewoon niet tof van je dit.
En tevens ik begon niet over de lidl en eieren
Mogguh allemaal
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
He Fogelquote:Dank je wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar maakten we net nog een geintje over. Sterkte leave.
En een vakantie is helemaal niet nodig.... als je gewoon leest wat ik schrijf
Morguh Fogelquote:
Oja, ik ben zelfs al beneden en zit aan mijn eerste kopje koffie.quote:
goed zoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ik ben zelfs al beneden en zit aan mijn eerste kopje koffie.
Dan bij deze mijn welgemeend excuus.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar zo komt het wel over. Ik vind het gewoon niet tof.
iedereen weet hoe ik ben, iedereen weet dat ik een open boek ben.
Ik praat over mijn problemen, maar ik kan ook andermans problemen ontvangen....
Ik heb altijd interesse in iedereen (behalve 2 users die op blok staan), dus gewoon niet tof van je dit.
En tevens ik begon niet over de lidl en eieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ze beginnen om 10 uur. En als ik om 10 uur had gemoeten dan had ik erg moeten haasten, het is bij Rotterdam airport in de buurt. Dus kan erg druk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende zo lang moeten wachten he, het liefs doe je zoiets gelijk in de vroege morgen
Nu kan ik alles op gemak doenExcuus aanvaartquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan bij deze mijn welgemeend excuus.
Ik hang nog op m'n inbelgeluidjes.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb je hoog zitten ,kijk naar de ranking deze maand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey IJsdraakjequote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang nog op m'n inbelgeluidjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb je hoog zitten ,kijk naar de ranking deze maand.
Ja nu nog wel
Geen idee of het zo blijft
pingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang nog op m'n inbelgeluidjes.
Onee dat is mijn magnetron.How can I make this topic about me?![]()
Zeker wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja nu nog wel
Geen idee of het zo blijft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuf M00ntje!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen om op terug te vallen en ook wel regelmatig contact met de GGZ. Maar dit is iets waar ik mee moet leren leven helaas![]()
![]()
![]()
ik kan niet tegen oneven. Dus als ik win, moet ik nog een keer winnenquote:
Stel je aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou FF straks weer vakantie,iedereen dansen.![]()
Mijn schoonmoeder zei altijd tegen mijn tweeling toen ze nog kleinwaren en ze hun eten in de magnetron had opgewarmdquote:
Wat zeggen de warme hapjes van Oma, en de kleintje dan gelijk, PING
MOet er nu aan denken nu jij dit post
Dat is een bekend iets, heel veel mensen kunnen niet tegen oneven getallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik kan niet tegen oneven. Dus als ik win, moet ik nog een keer winnenHow can I make this topic about me?![]()
irritant tochquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een bekend iets, heel veel mensen kunnen niet tegen oneven getallen.
Zei ik iets verkeerds?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De allereerste magnetron die we hadden vroeger thuis was een heel simpel ding: een draaiknop voor de minuten, een draaiknop voor de sterkte en gaf echt dat belletje: pingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder zei altijd tegen mijn tweeling toen ze nog kleinwaren en ze hun eten in de magnetron had opgewarmd
Wat zeggen de warme hapjes van Oma, en de kleintje dan gelijk, PING
MOet er nu aan denken nu jij dit post
Nooit geweten dat meerdere mensen daar last van hebbenquote:
Van jou wist ik hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. Ik had er toen zelf nog geen een maar hun wel en de kids vonden dat natuurlijk prachtigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De allereerste magnetron die we hadden vroeger thuis was een heel simpel ding: een draaiknop voor de minuten, een draaiknop voor de sterkte en gaf echt dat belletje: pingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let maar op, mensen zetten doorgaans hun thermostaat op een even getal.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat meerdere mensen daar last van hebben
Van jou wist ik hetHow can I make this topic about me?![]()
Oneven
oneven
lekker douchen
en dan weer leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou helemaal para wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zet de temperatuur in mijn auto op 21.5 °C
Temp staat op 20 of 22. Muziek op even getal. Ik luister altijd q music en staat ingesteld op 2
Dit is echt nieuw voor mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zou helemaal para worden
Temp staat op 20 of 22. Muziek op even getal. Ik luister altijd q music en staat ingesteld op 2
O heb ik niet ik zet hem meestal op 17quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Let maar op, mensen zetten doorgaans hun thermostaat op een even getal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben jij tegendraads?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet ik zet hem meestal op 17
O wat lijkt mij dat frustrerend als je dat hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zou helemaal para worden
Wat doe je dan als het in huis 23 graden is
![]()
zorgen dat het 22of 20 wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lijkt mij dat frustrerend als je dat hebt
Wat doe je dan als het in huis 23 graden is
Nee of hij nu op 18 of op 17 staat boeienquote:
Ik heb hem als er visite komt op 20 staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ramen open,complete paniek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan er ook slecht tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat meerdere mensen daar last van hebben
Van jou wist ik het
Er was vanmorgen nog maar één ei, en daarom was ik eieren gaan halen, omdat ik elke ochtend twee gebakken eieren eet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar dat lukt in de zomer niet of heb je een airco?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaar 2 boterhammen, ziet er weer lekker uit. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen.
[ afbeelding ]
Er was vanmorgen nog maar één ei, en daarom was ik eieren gaan halen, omdat ik elke ochtend twee gebakken eieren eet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is best warm.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps en nu?quote:
Hier 21.5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
18 hier met kiep/kantel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen.
[ afbeelding ]
Er was vanmorgen nog maar één ei, en daarom was ik eieren gaan halen, omdat ik elke ochtend twee gebakken eieren eet.
De warmte zit in het huis. Slaapkamer is 23.9 °C. En dan heb ik zelfs de hele nacht het raam open gehad.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hey Mutskequote:
Wajoo. Zet dat raam verder open.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De warmte zit in het huis. Slaapkamer is 23.9 °C. En dan heb ik zelfs de hele nacht het raam open gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het slaapkamerraam en zolderraam staan open en alle deuren ook. Maar het waait niet dus het schiet niet echt op.quote:How can I make this topic about me?![]()
Het is hier nu buiten 18, maar er is idd geen woei.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het slaapkamerraam en zolderraam staan open en alle deuren ook. Maar het waait niet dus het schiet niet echt op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb hier beneden de hele nacht twee ramen open op die kiepkantel, zodra ik beneden komt gooi ik ze helemaal open.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De warmte zit in het huis. Slaapkamer is 23.9 °C. En dan heb ik zelfs de hele nacht het raam open gehad.
Het koelt dan misschien een graadje of 1/2 af. Maar zodra de zon op het huis komt is het er zo weer bij
Zoals jij zegt, de warmte zit in huis, in de muren dat heb je er zo maar niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier waait het er wel lekker doorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het slaapkamerraam en zolderraam staan open en alle deuren ook. Maar het waait niet dus het schiet niet echt op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkiequote:
Ik gooi wanneer ik thuis ben de airco even aan in de slaapkamer denk ik, warmte blijft lang hangen daar en ik kan de ramen niet open houden als het regent.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb een leuk MR. Frank iseue. Wil graag jullie mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een meningquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een leuk MR. Frank iseue. Wil graag jullie mening.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat stel ik op prijs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De keukendeur, maar die heb ik nu dicht omdat de zon er op staatquote:
Vanmorgen vroeg had ik hem wel openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wel lekker als je airco hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gooi wanneer ik thuis ben de airco even aan in de slaapkamer denk ik, warmte blijft lang hangen daar en ik kan de ramen niet open houden als het regent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook maar een mobiele hoor. Stond eigenlijk op kantoor, maar die ruimte was veel te groot om fatsoenlijk te koelen en het ding maakt nogal herrie.quote:
Maar ja, voor een ruimte als een slaapkamer waar je 'm aan kan zetten wanneer je er toch niet vertoeft, best een poging waard.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
De casus is deze: Wij huren de beneden verdieping met oprit.De buurman heeft wel gang van overpad, van de week zat hij daar met volk een grote bbq te houden met harde muziek en walaai.
wat zou jij doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou de wal aaien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
De casus is deze: Wij huren de beneden verdieping met oprit.De buurman heeft wel gang van overpad, van de week zat hij daar met volk een grote bbq te houden met harde muziek en walaai.
wat zou jij doen?
En vragen of ze me de volgende keer uitnodigen voor de BBQ
Als ze de boel blokkeerden, vragen of ze de toerit vrij kunnen houden ook.
Heb zelf een soortgelijke situatie, maar buurman BBQed gewoon op zijn eigen terras ipv op de oprit. Oh en mijn huurder heeft geen auto
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zou niks doen. Op je strepen gaan staan, daar bereik je niks mee (ja dat je even een paar uur geen lawaai hebt) maar de verstandhouding verslechtert en als jij ooit eens hulp kunt gebruiken geeft hij geen thuis meer. Als je coulant bent wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
wat zou jij doen?
En vragen: waarom heb je mij niet uitgenodigd. Enthousiast doen.How can I make this topic about me?![]()
Het nadeel van een mobiele airco is dat je altijd een raam open moet hebben voor de slang? Wel fijn dat je hem van je werk mee mocht nemen. Een koele Slaapkamer Is welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook maar een mobiele hoor. Stond eigenlijk op kantoor, maar die ruimte was veel te groot om fatsoenlijk te koelen en het ding maakt nogal herrie.
Maar ja, voor een ruimte als een slaapkamer waar je 'm aan kan zetten wanneer je er toch niet vertoeft, best een poging waard.
FijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net hoe vaak 'ie dat doet. Bij één keer in het jaar, lekker boeien, hoogstens een "joe, doe voor de volgende keer even een briefje in de bus dat we het weten". Gebeurt het met grotere regelmaat, even bewust maken van dat ze erg veel lawaai maken of buurman een paar dagen nadien even aanspreken erover.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
wat zou jij doen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Stompen en zeggen dat ie dat niet kan doen daar, want er is niks van hem bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
wat zou jij doen?
1xtje kan, maar bij zulke mensen is er dan vaak geen houden meer aanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanks Fogel en GG.Zo simpel kan het dus zijn.
Mwah, ding was niet van werk, hij stond er alleen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel van een mobiele airco is dat je altijd een raam open moet hebben voor de slang? Wel fijn dat je hem van je werk mee mocht nemen. Een koele Slaapkamer Is wel
Fijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat viel dus wel mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stompen en zeggen dat ie dat niet kan doen daar, want er is niks van hem bij.
1xtje kan, maar bij zulke mensen is er dan vaak geen houden meer aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig maarquote:
O oeps verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ding was niet van werk, hij stond er alleen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor punten?I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stompen en zeggen dat ie dat niet kan doen daar, want er is niks van hem bij.
1xtje kan, maar bij zulke mensen is er dan vaak geen houden meer aan
Hij had het wel even mogen melden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan je dat toch zeggen?quote:
Wil je het de volgende keer even melden
Niet donker.quote:I'm surrounded by morons!
Heb ik net gedaan as we speak., vond hij niet echt grappig leek het gezien de tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat kan je dat toch zeggen?
Wil je het de volgende keer even melden
Schemerigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lichterig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijntquote:
Hier weer volopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan as we speak., vond hij niet echt grappig leek het gezien de tijd.
quote:
Hij sliep nog een beetje.quote:
Oh thee. Zie nu dat ik die vergeten was, stond nog te trekken, sterke thee geworden.
Maar sterrenmunt, dus gewoon alsof ik drop drink
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat gaat het tenue worden heute?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Fogel
KLM voert betaalde handbagage in : ’Tickets 28 tot 40 euro duurder’
AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM is per 1 juli met een proef gestart om reizigers op negen bestemmingen te laten betalen voor het meenemen van een trolley. Dat bevestigt KLM dinsdagmorgen.
Bron de telegraafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Amyquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh thee. Zie nu dat ik die vergeten was, stond nog te trekken, sterke thee geworden.
Maar sterrenmunt, dus gewoon alsof ik drop drink
Per 1 Juli. oud nieuws“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker trekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar sterrenmunt, dus gewoon alsof ik drop drinkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Spijkerbroek. En een topje met bloesje erover heen. Ik moet iets makkelijk aan voor de pperatiequote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooi, opdonderen met die trolleysquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel
AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM is per 1 juli met een proef gestart om reizigers op negen bestemmingen te laten betalen voor het meenemen van een trolley. Dat bevestigt KLM dinsdagmorgen.
Bron de telegraafIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kan dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Spijkerbroek. En een topje met bloesje erover heen. Ik moet iets makkelijk aan voor de pperatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
.
[ Bericht 97% gewijzigd door gebrokenglas op 15-07-2025 10:23:56 ]How can I make this topic about me?![]()
Ik vlieg nooit dus ook geen last vanquote:
Snap die aversie ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat die voorrang krijgen in de bakken moet ik mijn rugzak onder de stoel voor me leggen, en je hebt toch al zo lekker veel beenruimte.quote:
En dat omdat een tokje weigert om gewoon voor ruimbagage te lappen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik betaal dus extra om beenruimte in te leveren
Op een vlucht van 13 uurquote:
Ik werd ooit wakker met 2 voeten naast mijn neus. Die heb ik een zwieber gegeven en de hele vlucht niet meer gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik betaal dus extra om beenruimte in te leveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tepel mag je laten zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Pfff al die piercings moeten er ook uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je er veel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Pfff al die piercings moeten er ook uitJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zal ik B&B gaan kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En natuurlijk goedemorgen ALLEMAAL!
tijd om weer wat te gaan doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Terecht welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd ooit wakker met 2 voeten naast mijn neus. Die heb ik een zwieber gegeven en de hele vlucht niet meer gezien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In de schaduw met windje is best frisIk heb er één en ik ben er trots op
ewquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
En natuurlijk goedemorgen ALLEMAAL!
tijd om weer wat te gaan doenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel
Bron de telegraaf
Bijna tegelwaardig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu al Fan van die kale.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar jij bent rijke Noorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
JP.quote:
die schijnt helemaal fake te zijn. Weet niet of je juicekanalen volgt/quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dubbel fout want ik ben niet rijk en ben ook geen Noor.quote:
Ik vlieg niet veel met KLM, maar heb daar wel statusvoordelen, waaronder gratis baggage.I'm surrounded by morons!
Gelijk weer afgezet. En bedankt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgende halte / next stop: station Zaandam.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bij de lokale vliegboer is het nog erger
Baggagelimiet voor zaterdag. Wel voor twee personen. Ticket wat we kochten had 1 koffer inclusief eigenlijk, gewoon "goedkope" economy class.I'm surrounded by morons!
Wellusquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dubbel fout want ik ben niet rijk en ben ook geen Noor.
Ik vlieg niet veel met KLM, maar heb daar wel statusvoordelen, waaronder gratis baggage.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
6 koffersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:04 schreef Fogel het volgende:
Bij de lokale vliegboer is het nog erger
[ afbeelding ]
Baggagelimiet voor zaterdag. Wel voor twee personen. Ticket wat we kochten had 1 koffer inclusief eigenlijk, gewoon "goedkope" economy class.
quote:
OK dan, ook even bij een KLM boeking gekeken, zelfde bagagelimieten. Ook voor twee personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Klm is sowieso
waarom zoveel koffersquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan erger
[ afbeelding ]
Dit is voor Brussel-Kopenhagen
Twee per persoon omdat het een "economy plus" ticket is en twee extra pp omdat ik diamond status heb en vriendin gold.quote:
We vliegen vaak met alleen maar handbaggage
hoelang gaan jullie weg danquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twee per persoon omdat het een "economy plus" ticket is en twee extra pp omdat ik diamond status heb en vriendin gold.
We vliegen vaak met alleen maar handbaggage
Vrouw eigen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De reis deze zomer is 12 dagen ofzo. Weet nog niet of we iets in gaan checken of niet. We zien wel.quote:I'm surrounded by morons!
Voor 2 weken neem ik altijd 1 koffer mee en die zit nog geen eens volquote:
Ik boek altijd 20 kilo, maar er zit altijd 15 kilo inIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voor 2 weken neem ik altijd 1 koffer mee en die zit nog geen eens vol
Ik boek altijd 20 kilo, maar er zit altijd 15 kilo in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
12 dagen en dan 2 koffers ppquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De reis deze zomer is 12 dagen ofzo. Weet nog niet of we iets in gaan checken of niet. We zien wel.
Gekkerds
Koffers mee mogen nemen staat niet gelijk aan ook daadwerkelijk koffers inchecken he.I'm surrounded by morons!
ja jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef Fogel het volgende:
Koffers mee mogen nemen staat niet gelijk aan ook daadwerkelijk koffers inchecken he.
Neehee!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
12 dagen en dan 2 koffers pp
GekkerdsI'm surrounded by morons!
Dat staat er wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het aantal koffers dat we mee _mogen_ nemen staat er, niet het aantal koffers dat daadwerkelijk ingechecked gaat worden.quote:
Zo moeilijk is het eigenlijk helemaal niet.I'm surrounded by morons!
Hap hap.
bolk bolkI'm surrounded by morons!
Ik zag eerst alleen deze post en de quote er in, en dacht heel even dat je zei dat je geen tepel had.quote:
🐙![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen deze post en de quote er in, en dacht heel even dat je zei dat je geen tepel had.ik heb wel een tepel, maar geen tepelpiercing
Wanneer heb je die eruit laten halen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ik heb wel een tepel, maar geen tepelpiercing
Hmmmm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met pluisjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:
maar wil er wel 1 als ik een borstverkleining ga doen ooitquote:
Ook een tramstamp?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom zou je ze laten verkleinen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
maar wil er wel 1 als ik een borstverkleining ga doen ooitI'm surrounded by morons!
![]()
Omdat ik dat fijn vind. 2 maten kleiner, gelijk liftenquote:Als ik ben afgevallen
quote:
bI'm surrounded by morons!
Ik snap het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent mooi zoals je bent. Ik snap het echt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bent. Ik snap het echt niet.
Ik heb cup E/F en dat is echt niet fijn
Minder gewicht, minder hangend, ik kan me prima redenen bedenken waarom je voor jezelf zou kiezen om te laten liften.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
"Ik snap het niet, je bent mooi zoals je bent."quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
*vrouw kruipt inmiddels kreunend van de rugpijn over de vloer*🐙![]()
Ja dit dus. En ik wil afvallen, en dan valt het daar ook afquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder gewicht, minder hangend, ik kan me prima redenen bedenken waarom je voor jezelf zou kiezen om te laten liften.En dan dan niet op een positieve manier
Doe het dan wel goed en niet bij een Turkse slager.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uiteraard bij een goede kliniek.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
Doe het dan wel goed en niet bij een Turkse slager.
net als nu mijn ooglidcorrectie. 3 stonden er hoog aangeschreven en ik ga bij 1 van die 3
Ik ben wel serieus blij dat m'n boobs eigenlijk altijd vrij stabiel blijven/zijn gebleven, wisselt een beetje tussen B en C (nu meer C, want te dik). Echt zo veel makkelijker qua bewegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dit dus. En ik wil afvallen, en dan valt het daar ook afEn dan dan niet op een positieve manier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Sterkte wyfke.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
uiteraard bij een goede kliniek.
net als nu mijn ooglidcorrectie. 3 stonden er hoog aangeschreven en ik ga bij 1 van die 3
Ik wil heel graag Cquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus blij dat m'n boobs eigenlijk altijd vrij stabiel blijven/zijn gebleven, wisselt een beetje tussen B en C (nu meer C, want te dik). Echt zo veel makkelijker qua bewegen.![]()
In de zomer zijn die dingen gewoon lastig, op het strand moet je kuiltjes graven, bikini's kopen is echt heel erg vervelendThxquote:
Lig je niet gewoon in een strandstoel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil heel graag C![]()
In de zomer zijn die dingen gewoon lastig, op het strand moet je kuiltjes graven, bikini's kopen is echt heel erg vervelend
[..]
ThxHow can I make this topic about me?![]()
zelfs dat is vervelendquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lig je niet gewoon in een strandstoel?
Haha die kuiltjes op het strandquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil heel graag C![]()
In de zomer zijn die dingen gewoon lastig, op het strand moet je kuiltjes graven, bikini's kopen is echt heel erg vervelend
[..]
Thx
Dat doe ik soms zelfs al en dat is maar voor een simpele B
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Da's op zich wel weer handiger met echte theezakjes, gewoon naar de zijkant draperen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's op zich wel weer handiger met echte theezakjes, gewoon naar de zijkant draperen.
ja dat is wel waar
![]()
AlweerI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: