SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Moet je niet nuchter blijven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is niet fijn te horen dikkequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooie TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hielp het maar hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feli aan King Wouter![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja snap ik, lijkt mij ook geen pretje je steeds zo te moeten voelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat ben ik ook aan het kijken nu Illya is er nu opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo maar even douchen
Na B&B vol liefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, je zou willen dat het anders was..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, lijkt mij ook geen pretje je steeds zo te moeten voelen.![]()
Vervelend ook dat er geen medicatie is die voldoende helptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee, je zou willen dat het anders was..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben bij aflevering 6quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ben ik ook aan het kijken nu Illya is er nu op
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O ik ben bij afl 4quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minderquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend ook dat er geen medicatie is die voldoende helpt![]()
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, maar niet voldoende. Lijkt mij ook zo energie slurpend als je je steeds zo voeltquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze die warm bij jullie bij de lidl?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is heb je nu 30 eieren voor 5,49quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef DJMO het volgende:
Onderweg naar de Lidl. Gisteren eieren vergeten te halen. En 's ik er dan toch ben, ook maar warme kaas croissants meenemen
Ik heb ze vorige week ook gehaald
Grappig om te zien dat het ze het eigenlijk geen ene zak boeit wat je post.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
het helpt wel iets, maar in zulke periodes veel minder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik heb er ook een hekel aan. Maar de eieren zijn er wel goedkoopquote:
Jep. Op dit tijdstip wel. Vers (af) gebakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze die warm bij jullie bij de lidl?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Moon post iets uit haar hart. OOOw eieren. Zo slecht dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat het ze het eigenlijk geen ene zak boeit wat je post.![]()
ja sorry ik heb haar een dikke kus gegeven, ik weet niet wat er speelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
Moon post iets uit haar hart. OOOw eieren. Zo slecht dit.
Ik ben een open boek, en wil best leuke users (zoals Moon) aanhoren.
En als ze iets kwijt wilt aan mij dan staat mijn dm open.
Maar zo kan ik er verder ook niks mee toch
Als je maar kan posten toch? Je leest niet eens wat ze zegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil graag jouw verhaal lezen en fuck die eieren of shit van de Lidl. Maar ze walsen dwars over je heen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat gebeurd helaas wel vaker hier..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw verhaal lezen en fuck die eieren of shit van de Lidl. Maar ze walsen dwars over je heen.![]()
![]()
Misschien wilt ze dit niet kwijt op het openbare forum??? Iedereen kan meelezen?
Tevens reageer je zelf ook niet op Moon
Ik vind Moon liev
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terug naar de Lidl dan maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bordje hangt er wel maar zijn niet op voorraad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu 30 eieren voor 5,49
Ik heb ze vorige week ook gehaaldIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik ookquote:
De enige die echt reageert is @Dotteke
En ik geef haar een dikke kus. Maar geen idee wat er speelt
Het is niet aan mij om te vragen wat er is. Als iemand iets kwijt wilt, dan staat mijn dm open. Misschien is het niet om iets te bespreken op een openbaar forum?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij bent ook euh Mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bordje hangt er wel maar zijn niet op voorraad.
Zellufquote:
Vers, doet je PB het wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou dat bordje meenemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook
De enige die echt reageert is @:dotteke
En ik geef haar een dikke kus. Maar geen idee wat er speelt
Het is niet aan mij om te vragen wat er is. Als iemand iets kwijt wilt, dan staat mijn dm open. Misschien is het niet om iets te bespreken op een openbaar forum?![]()
![]()
Je kan sturen ,maar kan niet antwoorden maatje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steun aan de hondjes nog leave?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ups en downs in het leven, door psychische klachten. En momenteel voel ik me enorm down en heb ik enorm last van dwanggedachten, dat is het een beetje in het kort..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: