Misschien houdt ze niet zo van kaas?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb ik t over die linker...
Man man man.
Geboren met geld als water maar er kan geen lachen vanaf..
Je krimpt met der jarenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens nooit opgemerkt... Is Beatrix 1,30m ofzo?
Wtf?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens nooit opgemerkt... Is Beatrix 1,30m ofzo?
Amalia lijkt op beatrix en ariane lijkt op niemandquote:Op maandag 14 juli 2025 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijft de lekkerste van de drie, de enige met het gezicht van Maxima ipv Prins Pils.
Gewoon een geil wijf hoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.
Ah joh, die is net op z'n Russisch genomen door een handvol corpsballenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
En kijk hoe dat shirt zit, dat had ook beter gekund.
Doorgeschoven of doorgesnoven?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
Lijkt wel of ze rechtstreeks doorgeschoven uit een underground D&B feestje is weg getrokken![]()
Prinses Christinaquote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Amalia lijkt op beatrix en ariane lijkt op niemand
damn, met haar wil ik wel eens een jointje rokenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
T lijkt wel of zo een jointje geklapt heeft, zo te zien heeft ze het draai doosje nog stiekem achter haar rug
Ozempic is zo 2023. Nu is het Mounjaro of Wegovyquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:30 schreef Cruzinats het volgende:
Het koningshuis heeft ook ozempic ontdekt hoor.
Wattesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ozempic is zo 2023. Nu is het Mounjaro of Wegovy
Vertrouw de Ruttes, Terpstra's en Kamps niet. Niemand lacht altijd. Apen zijn bang als ze lachen. Deze prinses is een heldin voor mij. Al tijden. Geweldige meid die schijt heeft aan protocol zo af en toe. Heerlijk niet altijd deugen. Die komt er wel.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon prima foto-blik. Ik vind dat overdreven nepgelach van die rechter erger.
Dat was Kim Holland.quote:
Hier al vol in gebruik in België. Alleen met Wegovy heb ik nog geen ervaring. Mounjaro werkt een stuk beter dan Ozempic trouwensquote:
Je kunt alles van Novo Nordisk wel pakken. Rybelsus werkt denk ik net zo goed. Wil je echt goed spul? Mitamientjes is the way to go.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ozempic is zo 2023. Nu is het Mounjaro of Wegovy
Precies dit. En wat een dom figuur ben jij TSquote:Op maandag 14 juli 2025 20:58 schreef Marsenal het volgende:
De kroonprinses is behoorlijk afgevallen.
Ik vind die linkse gewoon leuk. Die hebben ze weer eens dr bed uit moeten trekken voor zo'n kutfoto, maar die wil gewoon lekker wijntjes drinken en snappen met de boys.
Lijkt net alsof ze net sex heeft gehad op het toilet en daarna snel op de foto moestquote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:30 schreef Cruzinats het volgende:
Mounjaro is niet van Novo, Wegovy wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Laat die meiden toch gewoon lekker joh.
[..]
Je kunt alles van Novo Nordisk wel pakken. Rybelsus werkt denk ik net zo goed. Wil je echt goed spul? Mitamientjes is the way to go.
Lekker toch? Blumpkin en allesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:51 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze net sex heeft gehad op het toilet en daarna snel op de foto moest
neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. En wat een dom figuur ben jij TS![]()
Die dames moeten de godganse dag met Jan en alleman op de foto. Mag er godverdomme even 1x een foto tussen zitten waar de tanden niet bloot gelachen worden?
Tuurlijk, ze moeten van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 op de foto met iedereen. Arme zielen, geef ze loonsverhogingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. En wat een dom figuur ben jij TS![]()
Die dames moeten de godganse dag met Jan en alleman op de foto. Mag er godverdomme even 1x een foto tussen zitten waar de tanden niet bloot gelachen worden?
Al die namen zijn soms ook maar verwarrend, maar blijkbaar komt Mounjaro van Lilly en daar zou ik heel ver van uit de buurt blijven. Rybelsus is gewoon Semaglutide in pilvorm, dus zou gewoon moeten werken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mounjaro is niet van Novo, Wegovy wel.
En nee, Rybelsus werkt toch maar matig.
Mensen zeggen altijd dat geld niet gelukkig maakt alsof het een algemene waarheid is, maar als je dan eens een rijkeluismeisje met een grimas ziet gaan we er allemaal verbaasd over zitten doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moeten van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 op de foto met iedereen. Arme zielen, geef ze loonsverhoging
Ik heb een hele rits patiënten op Rybelsus, Mounjaro en Ozempic, nog niemand op Wegovy.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Al die namen zijn soms ook maar verwarrend, maar blijkbaar komt Mounjaro van Lilly en daar zou ik heel ver van uit de buurt blijven. Rybelsus is gewoon Semaglutide in pilvorm, dus zou gewoon moeten werken.
Uiteindelijk vallen mensen die heroīne spuiten ook af, maar lijkt me ook niet heel gewenst.
Pancreatitis is wel lelijk, toch? Veel pijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een hele rits patiënten op Rybelsus, Mounjaro en Ozempic, nog niemand op Wegovy.
Rybelsus heeft de minste werking en Mounjaro de beste. Meeste bijwerkingen bij Ozempic. Wel vallen alle bijwerkingen behoorlijk mee. Heb het maar bij 2 patiënten wat mis weten gaan. Eentje heeft een pancreatitis gekregen en de andere hoge ontstekingswaarden.
Ze was wel behoorlijk ziek jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pancreatitis is wel lelijk, toch? Veel pijn?
Nee, lintworm.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:30 schreef Cruzinats het volgende:
De business is booming zo te lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een hele rits patiënten op Rybelsus, Mounjaro en Ozempic, nog niemand op Wegovy.
Rybelsus heeft de minste werking en Mounjaro de beste. Meeste bijwerkingen bij Ozempic. Wel vallen alle bijwerkingen behoorlijk mee. Heb het maar bij 2 patiënten wat mis weten gaan. Eentje heeft een pancreatitis gekregen en de andere hoge ontstekingswaarden.
Ariane lijkt wellicht op prins berhard (sr.)quote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet oordelen als je niet een mijn in hun laarzen hebt gelopen. En voordat je begint te blaten; Nee, jij zou NIET met hun willen ruilen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moeten van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 op de foto met iedereen. Arme zielen, geef ze loonsverhoging
Zouden zij met mij ruilen tijdens mijn 8.15-18.00 shift?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet oordelen als je niet een mijn in hun laarzen hebt gelopen. En voordat je begint te blaten; Nee, jij zou NIET met hun willen ruilen.
In ruil voor een stukje vrijheid/anonimiteit? Wat denk je zelf? Alsof die dames ervoor hebben gekozen om nergens eens lekker los te kunnen gaan maar altijd met een neplach te moeten verschijnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zouden zij met mij ruilen tijdens mijn 8.15-18.00 shift?
Ach, wat een treurige zielen toch ook. Misschien maar een hulplijn bellen voor zequote:Op woensdag 16 juli 2025 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
In ruil voor een stukje vrijheid/anonimiteit? Wat denk je zelf? Alsof die dames ervoor hebben gekozen om nergens eens lekker los te kunnen gaan maar altijd met een neplach te moeten verschijnen.
Wat een naar en cynisch mens ben jij ook zeg. Bah.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ach, wat een treurige zielen toch ook. Misschien maar een hulplijn bellen voor ze
Je hebt gewoon een hekel aan rijkelui.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ach, wat een treurige zielen toch ook. Misschien maar een hulplijn bellen voor ze
Tja, voor sommigen is het wel een flinke steun. En sowieso doen de mensen met diabetes het er heel goed op en zakken hun glycemie en andere waarden spectaculair. Daar was het uiteindelijk ook voor gemaakt he?quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De business is booming zo te lezen.
Nee ik heb een hekel aan mensen die in een ultra gouden wieg geboren zijn, alle kansen krijgen, heel de wereld overvliegen om elk land te zien zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen - en dat je er dan bij staat met een peen-en-uien smoelwerk als je op de foto moet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan rijkelui.
Deze mensen hebben ook hun off days…quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan mensen die in een ultra gouden wieg geboren zijn, alle kansen krijgen, heel de wereld overvliegen om elk land te zien zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen - en dat je er dan bij staat met een peen-en-uien smoelwerk als je op de foto moet.
Alexia heeft dan wel heel vaak die off day.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze mensen hebben ook hun off days…
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
In ruil voor een stukje vrijheid/anonimiteit? Wat denk je zelf? Alsof die dames ervoor hebben gekozen om nergens eens lekker los te kunnen gaan maar altijd met een neplach te moeten verschijnen.
Ja misschien wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alexia heeft dan wel heel vaak die off day.
Ik denk dat zodra het klootjesvolk niet toekijkt ze tussen haar vrienden gewoon een vrolijk feestbeest kan zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alexia heeft dan wel heel vaak die off day.
Ariane heeft een beetje trekjes van Friso.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit valt koud op mijn dak.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ariane heeft een beetje trekjes van Friso.
Nee hoor; dat is alleen jouw interpretatiequote:Op woensdag 16 juli 2025 09:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Je brengt het alsof je het 100% zeker weet 🤔 🤔 🤔
Ohzojaquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee hoor; dat is alleen jouw interpretatie
Die lijkt op Eloise (weliswaar iets leuker uitgevallen).quote:Op maandag 14 juli 2025 21:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gevoel dat het er erg goed mee gaat heb ik al langer niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Alexia ziet er triest uit. Haar haar daar zit geen krul in en ook lijkt ze vermagerd.
Alexia krijgt haar hele leven alleen maar te horen dat ze een lekker wijf is, dat mensen haar willen neuken, en dat ze nummer 2 is. Nou is het beter dan dat ze zeggen dat ze een lelijk wijf is, ze haar nog niet met een biljartkeu zouden willen aanraken, en ze een nul is... maar ik kan mij voorstellen dat die objectivering en trofee zijn, best vervelend kan zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 05:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die lijkt op Eloise (weliswaar iets leuker uitgevallen).
[..]
Het gevoel dat het er erg goed mee gaat heb ik al langer niet.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.
Blumpkinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |