Oh, my god, waar zit mijn mute-knop. Net overgestapt op andere provider, dus ken de afstandsbediening nog niet zo goed. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Aan het voorstukje te zien moet ik vanavond oordoppen gaan gebruiken
Ja gewoon wel slim gespeeld, al hoop ik wel dat ze de volgende keer lekker op hun bek gaan en verliezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:48 schreef Gia het volgende:
Op X gaan ze helemaal los over het expres verliezen.
https://lovereality.nl/de(...)raf-diskwalificatie/
Kom op zeg, dit is gewoon tactisch. Hadden de Haaien ook voor kunnen kiezen.
Ze nemen hier ook een zeker risico mee, want als ze in een later stadium het hoogste bondje uit gaan dagen en dan verliezen, dan is het goed mogelijk dat ze als Zwarte Schapen eindigen. En ik weet het niet hoor, maar er moeten er 4 uit aan het eind van de cyclus en er wordt niemand weggestemd. Zou niet als Zwart Schaap willen eindigen.
Dat is wel het risico.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gewoon wel slim gespeeld, al hoop ik wel dat ze de volgende keer lekker op hun bek gaan en verliezen.
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begintquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel het risico.
btw.
Als de andere het goed spelen, dagen ze de zwarte schapen niet meer uit.
Ze weten dat er vier moeten wieberen eind van de maand. Lijkt me niet verstandig zwart schaap te blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begint
Vaak mag een bondje een ander bondje uitdagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben de bondjes toch niet voor het zeggen? Het Grote Scherm bepaalt wie er wat gaat doen en wanneer.. zou lekker worden zeg, als je als Zwart Schaap lekker 4 weken goed gevoed in je Tent kan blijven zitten tot Cyclus 21 begint
Als het daar op aan moet komen kunnen de Zwarte Schapen natuurlijk nooit zomaar afgevoerd worden zonder enige vorm van strijdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weten dat er vier moeten wieberen eind van de maand. Lijkt me niet verstandig zwart schaap te blijven.
Ik weet ook niet precies hoe dat gaat aan het eind. Maar ik zou zorgen dat ik geen zwart schaap ben iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het daar op aan moet komen kunnen de Zwarte Schapen natuurlijk nooit zomaar afgevoerd worden zonder enige vorm van strijd
Raar genoeg is daar door Jan ook geen spelregel over uitgelegd , er natuurlijk is er aan het eind een Zwart Bondje naar keuze , en wat daar dan mee gebeurt is onbekendquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe dat gaat aan het eind. Maar ik zou zorgen dat ik geen zwart schaap ben iig.
Hij heeft wel gezegd dat het niet via een stemming gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar genoeg is daar door Jan ook geen spelregel over uitgelegd , er natuurlijk is er aan het eind een Zwart Bondje naar keuze , en wat daar dan mee gebeurt is onbekend
Mooi, dan blijft er niet veel over, dan een een Laatste Zwart Spel tegen Laagste in de Ranking .. prima oplossingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat het niet via een stemming gaat.
Of wel meedoen met de finale shoot out.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft er niet veel over, dan een een Laatste Zwart Spel tegen Laagste in de Ranking .. prima oplossing
Dat kan nogal chaotisch worden.. 4 tegen 4 of alle 8 afzonderlijk strijden voor een plek , of de 4 ZS tegen de de rest , 16 stuks , rommeligquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of wel meedoen met de finale shoot out.
Ik stel een Hunger Games oplossing voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan nogal chaotisch worden.. 4 tegen 4 of alle 8 afzonderlijk strijden voor een plek , of de 4 ZS tegen de de rest , 16 stuks , rommelig
Moet kunnen binnen 3 weken.. borden buiten de hekken Verboden te Voederenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik stel een Hunger Games oplossing voor.
Gewoon tot de dood.
En Jan Shit bij de Jumboquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
Charissa in lldl
![]()
Vincent en demi zijn op de (bak)fiets op weg naar Parijs, erg leuke filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |