Ja sorry hoor, dat klinkt toch een beetje ranzig. Tenzij je een eigen koe hebt natuurlijk. In dat geval baas!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het allemaal maar nieuwerwetse onzin. Wat is er mis met gewoon aan de tiet van een koe zuigen?
Ja, lees dat dit tijdens de guldentijd ook zo was. Eigenlijk vreemd dat ze daar vanaf zijn gestapt.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:53 schreef marc0871 het volgende:
Ouderwets wordt weer nieuwerwets?
Ik vind zo'n dop eigenlijk ideaal. Die kan je weer afsluiten.
Zo'n open flap is een lek in de maak.
Juist niet. Glas is ontzettend milieu onvriendelijk door de productie en het gewicht. Je hebt een stuk meer brandstof nodig om glas te vervoeren dan wanneer je karton met plastic vervoerd.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:13 schreef Nober het volgende:
Melk in glazen flessen lijkt me wel een briljante uitvinding.
Lijkt me nog best een goede oplossing voor mensen met reuma e.d.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:49 schreef Troel het volgende:
Dat campinapak ziet er wel echt anders uit dan vroegah.
Maar ze hebben het er inderdaad over gehad om weer terug te gaan naar het vouwpak vanwege de plastic doppen. Dus nu ga je overal weer zulke dingen vinden:
https://nl.aliexpress.com(...)nQ1QaQxoCdNMQAvD_BwE
Haha en blijkbaar hebben ze ook deze versie:
https://nl.aliexpress.com(...)k3_Fp4BoCVqUQAvD_BwE
Je snapt 'm nietquote:Op maandag 14 juli 2025 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Juist niet. Glas is ontzettend milieu onvriendelijk door de productie en het gewicht. Je hebt een stuk meer brandstof nodig om glas te vervoeren dan wanneer je karton met plastic vervoerd.
Ik weet niet of die de kracht hebben om dat gat te maken waar het in moet?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me nog best een goede oplossing voor mensen met reuma e.d.
Ben je 8?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
Is een soort mechanisme waarbij je de flapjes binnenstebuiten moet halen door ze naar buiten te vouwen. De bovenkant staat dan open zeg maar:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn er mensen die melk drinken dan? Wie zijn toch die mensen?
Ik drink t niet, maar gebruik het nog wel soms in pannenkoeken e.d. afhankelijk van wie mee eet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn er mensen die melk drinken dan? Wie zijn toch die mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |