Inderdaad maar dit interesseert die luie flikkers niks. Dat volk zit daar voornamelijk voor zichzelf. Het is continu bezig met acties waarbij ze, zoals je zelf al aangeeft, werkend Nederland zit te dwarsbomen. Ik hoor ook al jaren in mijn omgeving niks anders dan reacties op die lui die ze vrij walgelijk vinden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herstel: dat heeft gevolgen voor werkend Nederland.
Welk geweld?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:09 schreef Geldprintkabouter het volgende:
Het linkse geweld begint op terrorisme te lijken. Laffe bestuurders durven niet keihard op te treden.
En het gaat steeds erger worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:09 schreef Geldprintkabouter het volgende:
Het linkse geweld begint op terrorisme te lijken. Laffe bestuurders durven niet keihard op te treden.
het is terrorismequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:09 schreef Geldprintkabouter het volgende:
Ja lach er maar om.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Treinverkeer Amsterdam CS ligt plat![]()
Wat begrijp je niet aan:quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Treinverkeer Amsterdam CS ligt plat![]()
Dat is mijn standaard PI.quote:
Echt fucking dom ben je ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:03 schreef Starhopper het volgende:
Op de webcam zie ik waterkanon. Maar die komt toch nooit bij de sporen? Wat willen ze ermee dan?
Bekijk deze YouTube-video
Maar hoe zit dat dan? En hoe dan ook bij CS is dat toch gevaarlijk ivm bovenleiding van de trams? Als de straal de tramdraad raakt dan heb je electructiegevaar.quote:
Mooie foto van narcisme in aktie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef Starhopper het volgende:
Daar zitten ze dan:
[ afbeelding ]
Bron: https://nos.nl/artikel/25(...)r-actie-op-het-spoor
Daarom geloof ik er ook geen reet van dat deze mensen strijden voor een goede zaak. En nee, dat ze dat ook zelf niet geloven. Deze mensen zijn dus ook niet `links', maar willen gewoon chaos.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vooral doorgaan, XR, mensen worden jullie alleen nog maar meer zat.
En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |